Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.05.2020 in all areas
-
1 точка
-
1 точкаБрех! Ставали и чудеса в нашата България! Как са го намерили и то за 24 часа?!? Значи можело да се случват нещата... Ама защо не винаги...? Честито, Колега! Късметлия си! Сега му е времето да му направиш една профилактика, водородно почистване или там каквото трябва. И си карай колицата с кеф!
-
1 точкаКакво общо имат свещите и как чека ще ги индикира. Колегата е реснал компа вместо да прочете грешката.
-
1 точкаАз компресора винаги го ползвам от багажника. Ето го съответния бушон. Ампераже е същия като на запалката и зареждачката в подлакътника, така че не твябва да ти гори толкова лесно.
-
0 точкиАбе, никой не те е отписвал бе Hunter, ама "добре дошъл отново" .Поздрави!
-
0 точкиБлагодаря за менията колеги, Днес ходих да я видя и взема. Давам обратна връзка за колата: 1. Пали и върви добре и стегнато; 2. Забележки отвън и отвътре (все пак не е нова); 3. Климатик, не работи; 4. Свети и има звуков сигнал за това че системата не може да разпознае употребата на предпазен колан. 5. Дистроника и камерата за заден ход работят, навигацията не знам. 6. Взех я с коментар на цената надолу без гумите със споменатите забележки. Сега изтеглих сервизната книжка, за което също съм благодарен на колегите! За днес толкова, дано имам късмет. Вече сте +1. 🙂
-
0 точкиКато звъннах на каското ми казаха да викна полиция да опише щетата и вчера я описаха. Днес полицаят ми звънна, че катализаторът с извършителите е намерен и ме викнаха в сервиз за да направят експертиза дали е от тази кола. И всичко е ОК, сега чакам след 2 седмици да ми го върнат от прокатурата, защото е веществено доказателство. 😄 А иначе колата я карах около 10 км. и не светна чек, върви по същия начин, даже бих казал малко повече. А ето така я заварих:
-
0 точки
-
0 точкиЧетох изказвания, че не мислел да се отказва все още. Определено не го харесвам. Видяхме, че е бърз, когато разполага с най-добрата кола и стартира първи. В пряк двубой и под натиск се пречупва, но ще ми е интересно, ако отиде в Мерц. Той е от това поколение шампиони, които вечно мрънкат и се оплакват (включвам в това число и ХАМ). Силно се надявам състезанията в Австрия да се състоят и да се почва. При всички положения ще има интересни моменти и пренавити пилоти.
-
0 точкиЗдравейте и от мен! Шофирам Хонда ЦР-В 2 бензин с АГУ (фейслифт 2005г.). След дълго проучване и четене на форума стигнах до извода, че е най-добре да смените задните пружини с нови подсилени. При мен необходимостта от смяна на пружините бе наложителна по редица причини - леко провиснала задница, 25 хил.км. от монтажа на АГУ, теглене на малка каравана (до 850 кг. с багажа, с натиск на теглича 45 кг.), три колела на багажник (50 кг.), кутия за багаж (до 75 кг.) и каяк (35 кг.), при дълъг път с деца мнооого (!!?! 😁) багаж, риболовни принадлежности .... и каквото се сети жената 🤪 Свързах се с Markony - Бранко от Русе, на когото специално благодаря за съветите, и поръчах от подсилените пружини на Айбах! Вчера монтирах пружините, като бяха сменени и двете задни биалетки и накладки. Резултата е повече от добър! Колата се вдигна отзад, стои по изпъната, возията се подобри, значително се подобри геометрията в завои и неравности! След 20 май планирам пътуване до морето с каяка, пълна кола и туристическо ремарке с багаж. Също се налага да мина караваната на технически преглед и да я откарам на вилата. Тогава ще дам повече информация! Според мен поставянето именно на такива подсилени пружини е повече от препоръчително! Обаждайте се на Бранко, питайте и не мислете само за спестяване, а най-вече за правилните технически решения и надеждноста на нашите хондички и сигурността на семействата ни! 😉
-
0 точки
-
0 точкиНе е еднаква- затова съм написал комплект. Фейсовата маска е по- голяма.
-
0 точкиКогато автор пуска подобна тема, хората очакват именно той да се включи първо с информация и графики, да събуди интерес и след това и други да се включат, поне според мен. Ето аз съм се включил в темата, както обещах качвам и графика. Ако се включиш и ти ставаме двама. И само да изясним нещо, като говорим за коне нека да говорим за коне на гумите измерени на диното, останалото са някакви теории и съчинения. Загубите е малко спорно 10% ли са, 20% ли са..., най-точно е на гумите. Та цифрите при мен са далеч от впечатляващи, но аз не съм рацер Идеята при моя сетъп беше автомобила да си остане все така икономичен, в никакъв случай да не е по-шумен от сток и да имам малко повече мощност, когато изпреварвам извънградско за да се чувствам по-сигурен. Поради тази причина оставих ужасно дългата скоростна кутия (обикновено тя се сменя първо) и тънката като солета стокова генерация и гърне. Казаха ми, че каквото и да сложа на Ф55 ще е по-шумно от стоковата и я оставих, мапера като видя с какво съм още в началото ми каза, че с тази генерация ще загубя 15-20 к.с., но колкото толкова. Двигателя е D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, изпускателя е също от D16Z6 (4-2-1), KN въздушен филтър, но панелен за да не бучи :), олекотена ролка, дросел от B16 и май е това. Очаквах малко повече коне, но въртящят момент сега е добър и колата се усеща доста по-добре. Преди да я закарам за настройка карах няколко дни със стария компютър и при него стоково VTEC-а е на две нива (D15Z6) - 3000 и около 5500 об. На първа и втора ясно и отчетливо се усещаше, но не се знае с какви смеси съм карал. Сигурно са били бедни и това не е ок за двигателя. Сега с P28-цата VTEC-а е около и малко над 5000 об. и като цяло колата е по-плавна, има еластичност. Прекъсвача е на 7500
-
0 точкиГола не оборудвана броня - преди фейс на бензин и дизел е абсолютно еднаква. Фейсовата ще ти стане, ако е комплект + кората която е показал колегата по - горе. Поздрави
-
0 точкиВчера, около 3ч. Мислех, че са звезди. Оказаха се планети. Плутон няма как да се види с просто око.
-
0 точки
-
0 точкиВземи рулетка и измери, не е набутан под колата в крайна сметка и отнема секунди. Също са важни отворите на самия радиатор да съвпадат с местата на оригиналния. На моя радиатор от както имам колата съм забелязал, че са му опадали над 40% от ламелите, но климатика не ми е изпускал, нито съм го пълнил, допълвал или каквото и да е, според някои маистори поради тази причина е за смяна, но в крайна крайна сметка не е спукан и си карам с него. Ако твоя е е здрав, дори с липсващи ламели, не е проблем да си остане, просто бъди сигурен, че има проблем преди да предприемеш смяната. Запушвания се оправят, с химии, но е необходимо сваляне и разглабяне почти винаги.
-
0 точкиЕдва ли ще срещнеш компетентни специалисти със съответното образУвание! Да не съм офф: Много им се драска боята, като на другите коли! Като ме бутат постоянно при паркиране ми провисва бронята. Огъва ми се ламарината при сядане върху нея или натискане. Удряни и препрявяни фарове ми се потят! Пластмасата се драска! То само титана май не се драска! И т.н. Мога да си порева яко!
-
0 точки
-
0 точки"-На един кей са кацнали 5 чайки. Едната от тях решила да отлети. Колко чайки са останали на кея? -Ами... четири. -Не- отвърна Джоунс. - На кея са си останали 5 чайки. Да решиш да отлетиш и наистина да отлетиш са две различни неща. Слушай ме сега внимателно. Независимо от широко разпространеното противоположно мнение, намерението да сториш нещо не притежава абсолютно никаква променяща сила. Петата чайка може да има намерение да отлети, може да е решила да отлети, може да си говори с останалите чайки колко прекрасно е летенето, но докато сама не размаха крила и не се издигне във въздуха, тя продължава все така да си стои на кея. Между нея и останалите четири чайки на практика няма никаква разлика. По същия начин няма разлика между човек, който възнамерява да живее по различен начин, и човек, на който това изобщо не му минава през ума. Мислил ли си някога колко често ние съдим за себе си по намеренията, които имаме, докато за всички други хора съдим по техните реални действия. Намеренията без реални действия са обида за онзи, който очаква най-доброто от теб. "Имах намерение да ти донеса цветя, но не ти донесох.", "Мислех да се прибера у дома за рождения ти ден, но..."." Анди Андрюс "Проницателят"
-
0 точки
-
0 точкиАз не плащам добри заплати защото имам много пари. Аз имам много пари, защото плащам добри заплати. Роберт Бош
-
0 точкиПружините Айбах (от немски така се чете Eibach, че прочетено на английски и написано на български придобива забавен вид ). Търкалям ги вече повече от година, видял съм и подложките. Казвам ти обективна оценка. След пружините имат огромно значение правилният реглаж, а след него и високият клас гуми за стабилността на автомобила.
-
0 точкиПиша сега в една тема и си сложих препинателен знак на края на изречението И емотикона! Няма да ми стане навик, но ще се замислям. Живи и здрави. Неспазването на някои езикови правила и неграмотността са две отделни неща. Срещу второто обикновено няма лек. Вярно е, че една запетайка променя смисълът, но не издребнявайте чак толкова. ПП. Има едно нещо, наречено езикова реформа. Независимо дали става въпрос за промяна на азбуката, семантиката, граматиката или друго -тенденцията е към опростяване на езика. Ататюрк налага латиницата в турския език през 1923, дотогава писан на арабица с много арабски и персийски чуждици. В много други езици - европейски и азиатски, също има промени. Ако щеше вземете дори Newspeak при Оруел. Българският език е много облагодетелстван, благодарение на факта, че имаме азбука, която е максимално съобразена с фонемите, които ползваме. Тоест каквото чуваме - това пишем. Поздрави!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00