Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.04.2020 in Мнения

  1. 3 точки
    Honda crx 1990г. D16z5 Пробег 245000км Масло bardahl 10w40 На 1200км и на 2-3 месеца Вид на натоварване: 1 трак дей с 6 сесий или 25-30 обиколки на пистата Множество прекъсвачи в градски условия (при загрял двигател разбира се). Разход на масло за тези 1200км около 1литър пп.Ако снимките не стават ще отида на скенер EDIT: добавена "пила" (emod)
  2. 2 точки
    Здравей и Добре дошъл @Crxmania! Маслото не изглежда никак добре, но, предвид режимa на експлоатация, това му състояние е логично. От снимките ясно се вижда, че няма разлика между ядрото и зоната на дифузия - чернилката е с еднакъв цвят. Най-тежките отложения са в краевата зона (черния кръг в центъра на капката). И всичко това при доливане на 1 л. От гледна точка на дисперсия и удържане на замърсяванията маслото е свършено. Отличен пример за това, какво и колко бързо може да се случи с маслото при тежък режим на експлоатация
  3. 2 точки
    Ако я доближиш с по-голяма скорост от нейната ще намали на нейната скорост според дистанцията която си задал и ще стой там. Ако смениш лентата и вече не засича нищо отпред радара ще ускори на това което си задал. Обаче в момента в който пипнеш педал тоест дадеш газ всички системи спират и поемаш управлнието ти. Ако продължиш да си даваш газ без да сменяш лентата и го застигаш в един момент почва да църка че пред теб има нещо и в един момет ще ти стегне колана и ще забие муцуната. Не съм си правил експерименти точно с това ако ме разбираш. Иначе веднъж ми изкара ангелите на магистралата. Карам си със 130 км/ч на ACC в дясна лента и един от изпреварващите се прибра рязко пред мен ама да речем на 20 м, но без да намаля човека, реално не ми пречеше (явно зад него имаше ниско летящ и да му направи път) и това нещо както си бях отпуснат на седалката така ми удари спирачките и ми стегна колана...Просто ако си задал 120 м дистанция и изведнъж излиза нещо на 20 м и това полудява. Абе има си недостатъци, няма как...
  4. 2 точки
    Бих искал и аз да изкажа моите благодарности на Фена. Оставих колата в сервиз за няколко ремонта - смяна тампони на окачването, реглаж на клапани... Вчера майстора ми се обажда да ми каже, че цементацията на гърбиците на изпускателния вал е заминала. Веднага в главата ми се набива обявата на Фена. Последва обаждане и поръчка на въпросния вал. Още не бях му изпратил адреса за доставка и той звъни. Вдигам и започна един разговор за причината да се случи това. Днес вала пристигна в супер състояние заедно с други части които поръчах. Ванка, много благодаря за вниманието и времето което ми отдели. Жив и здрав да си!
  5. 1 точка
    Маслените амортисьори функционират само с масло и се различават от газовите, които използват газ и масло. Друга тяхна отличима разлика е, че съдържат азотен газ, а в горната част на резервната тръба съдържат въздух. Подходящи са градски тип автомобили и за каране на къси разстояния. Цитат от тук : https://nasauto.bg/blog/kakvo-predstavlqvat-amortisyorite-na-avtomobilite-11203.html Сега дано разбереш че не са ти маслени само
  6. 1 точка
    Има десетки причини да си продаваш колата...Тея които идват внос са били същите преди да станат тук нов внос. Ако си я докараш ти лично е едно, но от джамбазин си е направо все тая. Зависи предния какво е правил с нея и зависи от теб да гледаш какво купуваш и също доза късмет. Примерно тази: https://mobile.bg/21584808294859291 Ако ти свали 500 лв да речем си е оферта, стига колата да е читава.
  7. 1 точка
    Малко сложно ще е с този бюджет екзекютив,автомат, бензин, нов вноас. Не е невъзможно, но ще чакаш да ти излезе късмета. Имай предвид, че след това имаш едно + 1000 лв (регистрация, еко такса, гражданска, винетка, каско...) и още 1000 лв за обслужване. Ако се наложи и гуми нещо, дискове... Защо не разгледаш регистрирани коли?
  8. 1 точка
    Аз съм от Стара Загора и тая кола оня ден я мярнах на витрината им. Първо относно сервиза аз никога не съм го ползвал, но доста хора включително някои познати са много доволни. Все пак нямам преки впечатления.Преди да купя колата обаче няколко пъти говорих с тях по телефона и въпреки,че няма как да ми вземат пари по телефона бяха много любезни и изчерпателно коментирахме въпросите ми. Ако се наложи няма да се колебая да ги ползвам, но това е информацията с която разполагам.Имат и магазин в центъра от много години за части за японски коли. Можеше тогава да я погледна ако знаех,че си я набелязал.Преди да купя аз следях обявите им, винаги пускат по 1 бр все 3та ген и дизел, а аз исках 4та бензин.Така,че сега съм изненадан. @frizzante е маркирал важни неща като за мен най-важното е автомата . Цял живот съм карал с ръчни скорости включително и продължавам със служебната ми кола, но автомата е изключително удобство.Освен това при евентуална продажба би взел по-добра цена на автомат. CMBS е голямо удобство.Реално на магистралата комбинацията на CMBS + круиза е супер яко.Единствено трябва да свикнеш как да я ползваш,понеже ми се е случвало когато тръгна да изпреварвам и доближа прекалено предната кола cmbs да ми убива скороста и да ми осуети изпреварването.просто трябва да се изнесеш малко по-рано. Ако питаш мен тая кола ако бе автомат веднага трябваше да я вземеш. Сега ти трябва да си прецениш, но ако автомата не ти е решаващ си заслужава да я видиш.Рядко на пазара изскача 3та ген с CMBS.Тия 180 000 км предполагам са реални а и не са нищо за бенз.двигател. Сигурен съм и че поне 1000 лв ще ти свалят, а и може да договориш няколко месеца гаранция на двигателя и/или обслужване.Все пак са сервиз на Хонда. Ако имаш въпроси не се колебай да питаш.
  9. 1 точка
    Тази е екзекютив и има екстрите за това ниво. Липсва само екстрата автоматик, но не си казал с каква кутия търсиш, предните бяха автоматик. Това е кола докарана от Германия за продан, продавача е запознат с модела, бивш дилър, но това е малко нож с две остриета ако разбираш какво имам предвид... "Перата" на волана са командите за гласовото (работи само на анг. със зор) и ACC (adaptive cruise control) системата. Не знам защо са "пера" за тях, но са просто бутони. Предполагам повечето хора под пера ще разбират, че може да сменяш предавки от волана а това не е така. Имаш и AFS (адаптиращи светлини) и CMBS (с-ма за предотвратяване на сблъсък). Последното работи с ACC като му задаваш 3 нива на дистанция от автомобила пред теб и съответно той го следва до скороста която си задал като макс съответно и намаля ако намали. CMBS може да спира колата (не нацяло) и опъва коланите отпред ако нещо излезе пред колата внезапно. Също издава звуков сигнал преди да те намали ако твоята скорост е (по-спомен) 15 км/ч или 20 км/ч по-висока от колата пред теб и я доближаваш без да намалиш или смениш лентата за движение. Сензора е зад предната емблема и тя всъщност е различна за коли с CMBS. Тая конкретна кола е ок на прима виста, изключвам отвратителните стелки и липсата на навигационни карти за бг. Също има странни добавки към праговате, не знам ОЕМ ли са, не са ми познати. За мен и цвета е грешен, но въпрос на вкус. Трябва да се види и за ръжда, Германия... Помисли автомат ли искаш или ръчка.
  10. 1 точка
    @Ivan_Ch Аз имам предвид, че вече е досадно сигурно, за останалите - все тая тема виси отгоре напоследък. Ако ти се чака - изчакай няколко дни да си направя темата-ръководство и там ще обясня подробно всичко, със снимки клипове, за да е ясно за всеки модел, а ако не ти се чака - прочети пак втора страница от тази тема, от мнение 59 насам. Мисля, че сравнително добре се вижда по схемите и снимките какво и къде съм правил. На буксата присъединявам към кабел номер 3 (по моята номерация, както съм дал снимка и обяснителни записки в мнение 60). Цвят - не разчитай! Все пак - бяло-синьо на тази кола - Акорд печка седан фейслифт, със светлини за мъгла. Имай предвид, че на схемата, която изрових от руското ръководство, кабелите са дадени с различна подредба и различни цветове, затова - не гледай цвета, а разчитай на уреда. Във всички случаи, задължително се прави измерване с мултицет между ЧЕРНИЯ кабел и някой от другите кабели при светлинен клаксон - този кабел се реже (не черния, а другия). Новият кабел (маса на новото реле) се присъединява към отрязъка, който отива към лоста, а не който стърчи от буксата. Иначе - виж в мнение 61 пълна схема на лоста и начина му на работа. Там номерацията пак е моя, имай предвид. По принцип, буксата, която е завършека на лоста за светлини, може да се разглоби, но трябва много, много,много, много, много, много да се внимава, защото счупи ли се... и като се разглоби, може само да се извади въпросният кабел с все пина. Така няма да се наруши нищо от фабричната инсталация и ще може да се възстанови (макар че не виждам смисъл от това). Аз лично успях да разглобя буксата, но пина при мен така се беше законтрил, че се мъчих над 1 час да го извадя, неуспешно. Накрая просто срязах кабела и за 10 минути нагласих всичко. Ред.: Добавям - в момента, понеже при мен е временно, тъй като ще прекарам нещото през една друга, комбинирана платка, която ще командва и дневните, затова и приисъединяването към дългите също е временно - със забодени кабели в самите бушони. Имам един изходящ кабел от релейния изход, 1.5 мм2, който съм разделил през една клема-шина WAGO на 2 по-тънки кабела 0.75 и всеки от тях влиза в по един от бушоните, като е забоден така че да е ПРЕДИ бушона по пътя на тока, т.е. бушоните остават в сила. Това става, като кабелът се забоде в дясното краче на бушона, което е към двигателя (вход на бушона). Лявото краче вече е изход към дългите. Самите дълги са успоредно свързани преди бушоните в изхода на оригиналното реле, така че дори само един кабел да се забоде, на някое от десните крачета на бушоните, пак ще са захранени и двата. Кабелът съобразен с мощността на лампите задължително. 1.5 мм е твърде дебел и много разширява цокъла, затова го направих на 2 по 075.
  11. 1 точка
    Да си отговоря сам. Нищо не трябва. След монтажа фаровете си сработват веднага. Бяха забити и се наместиха където са били преди. Информация явно чете постоянно, защото като седнем двама на багажника и след 1 сек ги сваля, съответно като станем ги вдига нагоре. Нищо не съм калибрирал. Сега дали има някакво отражение в работата на автоматика ще каже собственика, колата е карана около 3 месеца със счупена биалетка и евентуално сега ще забележи разлика ако има някаква.
  12. 1 точка
    72 лв е предната. Ясно, че старата е счупена и датчика се върти на 360° в момента свободно. Слагам новата според старата. Хардуерно сме ок тоест. Въпроса е след като я сменя сега какво правим? Някаква калибровка май има...Фаровете бяха "забити". Сега сами ли ще се вдигнат и кога тая кола "чете" този датчик?
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    @Vorpatril Да, това е белгийска автокъща, но дефакто араби. https://www.mobile.de/bewertungen/SALLAUMLOGISTICSCENTERNV?lang=en&referrer=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D276165268%26damageUnrepaired%3DNO_DAMAGE_UNREPAIRED%26fuels%3DPETROL%26isSearchRequest%3Dtrue%26makeModelVariant1.makeId%3D11000%26makeModelVariant1.modelId%3D5%26minFirstRegistrationDate%3D2013%26pageNumber%3D1%26scopeId%3DC%26sfmr%3Dfalse%26sortOption.sortBy%3DsearchNetGrossPrice%26sortOption.sortOrder%3DASCENDING%26searchId%3Df5ff2f83-34f4-6912-c422-f6aaa54d5f73#1 Докато търсих кола установих,че общо взето каквато и марка да търсиш в мобиле и сортираш по цена обикновено изскача тяхна обява на челно място. Официално името им е SALLAUM LOGISTICS CENTER NV. Често обявите им са фалшиви, на неестествено ниски цени, а и често пишат че колата е само за експорт извън ЕС. Но като прегледаш рейтинга им от клиенти всичко ти става ясно. Мисълта ми е , че цените им подвеждат клиент за средната цена на даден модел. Както и да е ,това беше лирично отклонение.Има и още няколко такива автокъщи със стотици обяви,често на несъществуващи коли.С цел да ти отмъкнат капаро и други измами. Щом бюджета ви е по-висок неминуемо ще изскочи нещо добро.Успех !
  15. 0 точки
    Седи пич в купето на влака, а срещу него красива палавница с къса поличка. не спира да я зяпа. Девойката видяла, че пича не откъсва поглед от нея, леко си разтворила краката и рекла: – Допада ли ти? – Нормално! – А искаш ли да ти намигне? - леко разтворила крака и му намигнала с в*гината. Оня в делириум, не вярва на очите си. – Искаш ли да ти изпрати целувка? - и пак повторила номера. Пича само дето не изпаднал в несвяст. – Седнете до мен! - рекла девойката. Бавно станал и седнал до нея. – Искаш ли да поставиш два пръста в нея? – Не думай! Искаш да ми кажеш, че може и да свирне?!
  16. 0 точки
    Студент е на изпит по логика. Професорът го пита: – На самолет има 500 тухли. Една пада, колко остават? Студентът: – 499. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш слон в хладилник? Студентът: – С три – отваряш хладилника, пъхаш слона, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш жираф в хладилник? Студентът: – С четири – отваряш хладилника, вадиш слона, пъхаш жирафа, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! На рождения ден на лъва са отишли всички. Кой не е? Студентът: – Жирафът. Той още е в хладилника. Професорът: – Вярно! Баба иска да прекоси блато с крокодили. Колко крокодила има в блатото? Студентът: – 0, всички са на рождения ден на лъва. Професорът; – Вярно! Бабата тръгва да прекосява блатото, но умира! От какво? Студентът: – Фрактура на черепа. Професорът: - Е как така? Студентът: - Тухлата от първия въпрос! Професорът: - Бах маа му…
  17. 0 точки
    Акорд 7ма с тази система е рядкост и за това може би не ти остава друг вариант за диагностика, любимата на някои майстори, проба/грешка. С упоритост стават нещата. Има ли проблем този Акорд, таблото му става като коледна елха и адски много дразни. Успех.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Няма разлика, освен марката.
  20. 0 точки
    Различни производители на лагерите. Аз сложим NTN и за сега няма драма.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Въпрос в Семейни войни: - С какво е известен Плевен? Отговор 2: С венерическите болести
  23. 0 точки
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    @frizzante, благодаря ти за подробната информация. Относно екстрите харесва ми, че си има всичко за модела екзекютив. Когато започнах да търся кола държах да е ръчка, понеже до сега не съм карал автоматик, но след дълго четене из форума тук, разговори с приятели и колеги успяха да ме убедят, че автоматика си е лукс и е за предпочитане. Единственото, което ме спираше е .. беше написано някъде из форума "Автоматика мисли вместо теб, но и харчи вместо теб". Бях скиптичен към автоматика, че харчи повече, но вече не ми е такъв фактор. А иначе за стелките съгласен съм с теб отвратителни са, но това лесно се сменя в първия магазин. Аз повече държа в една кола на здравината на ходовата част и екстрите, цветът не ми е толкова от значение. @Bizzito, съгласен съм с теб за предните две обяви. Колкото повече ги разглеждах толкова повече и на мен ми "миришеха". За новия внос, който винаги е на по 150 000 - 160 000 км всички го знаем, няма и да го коментирам. Тази последната и аз смятам, че си заслужава разходката до Стара Загора. @AzSum, благодаря ти, че и ти се отзоваваш. Както отговорих и на frizzante преди държах да е ръчка, защото съм си свикнал и не съм се качвал на автоматик, но след дълго разпитване относно автоматика за плюсове и минуси мисля, че вече държа да е автоматик, но конкретно този екземпляр ми изглежда много добре и си има доста неща, които другите коли в mobile.bg ги нямат. Единственият недостатък в тази кола е, че не е автоматик. Със сигурност ако отида да я огледам и ми хареса ще мога да и сваля поне с 1 000 лв. особенно сега във време на пандемия, защото забелявах, че първоначално са я пуснали на 15 990 лв. а сега е достигнала 14 980 лв. Бензинка си търся.
  26. 0 точки
    Здравейте. Смених преди няколко дена на Honda CR-V 2.2 i CTDI 2006 г. двете вериги комплект със зъбните колела, успокоители, обтегачи - пълните комплекти марка FAI. При мен беше се появил един шум като на лагер и след смяна на лагера на компресора, който си шумеше леко и палене на двигателя без ремъка, се установи, че шума е от веригата. След смяната шума изчезна и нямам допълнителни шумове.
  27. 0 точки
    Мотора е дизеловия 2.2 140 к.с. R6 N22A2. А иначе го купих със зимни гуми 225*65*17 - Континентал - които изглеждат доста добре и доста грайфер с Дот 33/18 което значи че са 2 зими. Бяха на оригиналните джанти 17"/6.5J/ET50 - както и ги дават в Мануала на колата. Прилагам и снимака от мануала където са дадени и джантите и гумите.
  28. 0 точки
    Моя съвет е да пробваш с опция за връщане. Притеснява ме грешка 62. Преди 5г. минах през тази грешка, но дано при теб е друго. Само за справка, пазя си офертата от бултрако за подмяна на радара. Свалял ли си цялата предна решетка за да провериш цялостта на радара? Не го отваряй Не знам дали си попадал на моята тема от 2015:
  29. 0 точки
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    На горния клип не става много ясно какво се случва и как изглежда, но ето един малко по-смислен клип: (и спирам да пиша в тая тема най-накрая)
  32. 0 точки
    Мога да отговоря само на 5-ти въпрос! Има малки рутери към които може да се свърже USB четец със СИМ карта като този: http://www.lancombg.com/topic/categories/?pg=product&product-name=VEwtTVIzMDIw Има и модели, които имат слот за СИМ карта, но те са доста по-скъпи.
  33. 0 точки
    Изчаква се малко, примерно 2-3 седмици и КАТ изпраща информация на общината. Пари за предходна година не връщат. Промените влизат в сила от текущия месец (или май беше от следващия) и единствено може да ти върнат пари, ако сега си платил цялата сума за годината и след плащането имаш преизчисление за текущата година. Един вид те приемат, че до вчера колата ти е била различна и е била без Евро, а от днес си направил мега-ремонт и си я подобрил, затова от днес напред само ти важи Еврото, а не назад.
  34. 0 точки
    Излиза ти само един модел, защото на филтрите си дал "леки автомобили" а не "джипове". В момента имат 8 модела гуми с този размер от 112 лв до 315 лв. Това което си поръчал е 179 лв. Нокиана коментиран горе го нямат.
  35. 0 точки
    Аз пък си ламинирах винетката.Ще си я запазя за спомен.Тази година явно няма да ми трябва
  36. 0 точки
    Раздавам го хаусхасбънд. Съпругата ходи на работа, аз готвя, пера, чистя, пазарувам, пиша глупости във форума, уча английска математика за напреднали седмокласници, лекувам един домашен хищник ... Приложение #1 Домашен хищник преди акция. ... чакам да спре дъжда и да ми дойде музата за няколко строителни проекта ...
  37. 0 точки
    Здравей колега.Ще се опитам да те насоча към проблема.Относо първия ти въпрос не става ясно какъв е въпроса.Какъв патрон за стартера ,какъв клеморед.На волана има патронник за него е монтиран клемореда.Възможно е от там да е проблема(на клемореда са нагорели контактните пластини или патронника е разбит и не може да завърти оста на клемореда).След клемореда по веригата има реле за управление на стартера.След него по веригата е включватела на стартера(бобината)и след това е четките на стартера.За да елеминираш всичко преди стартера може да подадеш +12v на буксата на бобината на стартера и да видиш да ли ще завърти на топъл двигател.Относно втория въпрос има доста колеги ,който продават оригинални части в раздел-Продавам.За да си сигурен ,че и с новия о пръстен няма да има течове свали капачката на дистрибутора и виж да ли е омазнен вътре.Ако е- значи е заминал семеринга.
  38. 0 точки
    По колата: Битумна шумоизолация във вратите Опитах се да си полирам стъклата, че имам едни досадни варовикови петна. Винтоверта прегря, след това ръката ми се откачи, не се махнаха напълно но има някакъв ефект Смених антифриза с оригинален. Предния беше с някакъв неясен произход с яркозелен цвят Общо взето все неща, които отлагам. Сега като уикендите не пътувам се намери време за това-онова. Иначе тези дни работя от вкъщи, правя дупка в дивана и разцепвам Nintendo-то
  39. 0 точки
    Здравейте отново. От една година ползвам моята с огормен кеф!! Ползва се за Youtube, Soundcloud и Spotify, както и за онлайн радиа. Извънградско и в чужбина, винаги използвам WAZE навигацията и много ми помага, особено за куките и камерите!!! Имам дори Shortcut икона на групата във Facebook, която споделя местоположението на КАТ в района в който живея. Има достатъчно настройки на звука. Мачове съм гледал, когато са ме возили. Екстрите и приложенията са много и по нищо не се различава от един андроид телефон. На предната страница го има модела, не е от евтините но си струва. Дори видях, че вече има още по - нови и хубави модели. Единствения недостатък, за който се сетих е, че при няколкочасово шофиране ( може би само зимата, на парното, но не съм сигурен, одавна беше ) при слушане на музика от Youtube и използване на WAZE, отворени и други приложения усетих лек лаг и дисплея беше по - топъл! С пускане на mp3-ки вместо Youtube всичко се оправи веднага. Китаеца рекламираше,че е с подобрено охлаждане, което било проблем при повечето китайски навигации, особено обемните, но явно има още каде да го подобри. Все пак е с най - мощния хардуеар за времето си, но и говорим за 2 или 3 подобни случая за 1 година и то при максимално натоварване от моя страна ( Дисплей в дисплея с клип и WAZE, която и на телефона да я пусна го заргява само тя)! Горещо препоръчвам!
  40. 0 точки
    Служители на "М-тел", "Виваком" и "Теленор" се качили в такси и попитали за цената. – Предлагаме безлимитен пакет за 3 лв – отговорил таксиметровият шофьор Когато пристигнали на адреса, той казал: – 88 лева и 35 стотинки, ако обичате. – Но нали казахте 3 лв! – възмутили се пътниците – Вижте сега – обяснил шофьорът – при безлимитния пакет скоростта е ограничена до 10 км/ч, а Вие помолихте да карам по бързо. По високата скорост се таксува по 3,30 лв за всеки 10 км/ч. Освен това безлимитния пакет е валиден само в рамките на един район, а Вие пътувахте в съседния район – това вече е вътрешноградски роуминг. Пътуване извън началния район се таксува еднократно по 9 лева. Освен това при вътрешноградски роуминг се заплаща на километър и ние начисляваме за първоначалните 100 км, а това са още 33 лв. Как така „скъпо“? Нашата стандартна тарифа е 49 ст/км, а Вие плащате в роуминг по 33 ст/км. Даже излиза по-евтино! Освен това Вие бяхте няколко човека. От 1 янури услугата „групови пътувания“ е платена – по 6,50 лв на човек. И още 13 лв Ви начислихме за музикален пакет, тъй като Вие качвайки се в таксито с това си действие се съгласихте да използвате тази платена услуга. Така че всичко е правилно – 88 лева и 35 стотинки.
  41. 0 точки
    Аз ги сменям. Даже онзи ден правих 1 црв с този проблем. Къса се маншона и спича шарнира, дори да се почисти и раздвижи след 4м пак ще е така! Вземат се два виншни шарнира с маншони. Шарнира да е с болт М6, а основната да е за шпилка М6. Дължината между двете оси трябва да е 85мм. Аз вземам болт с якост 10.9 режа го, за да ползвам шпилката. Навивам муфа за шпилка и гайка. Това стига за 85мм, но все пак зависи и от шарнира. Идеята на муфата е да придаде якост на огъване. Когато завивам двата шарнира към шпилката слагам осигурител за резба. Изглежда много добре и така ще си отиде с колата.... Иначе не се продават никъде. Ако някой иска може да му изработят, но да ми пише на лично.
  42. 0 точки
    ...или около 255 кони на мотора
  43. 0 точки
    Сетъпа ми претърпя малко промяна и резултата...блок б20 ,ЕAGLE биелиCP бутала 84.5мм на 12.5ссACL лагери ,ARP болтове главаглава ITR портвана ITR клапани340cc инжектори от Прелюд помпа-гориво Прелюдтарелки ,пружини и валове Crower stage 3HONDATA гарнитура на смукалотоклапа на 68мминтейк- Whale penis карбонсмукало -Edelbrock victor X изпускател TRI Y big tubeсъеденител- Шуменска керамикагенерация на 63мм с раздвоена тръба и 2 гърнета да плашиВсичко тва в черно купе 5ген на жена ми ,като ще я ползва за евридейкаИзпълнител : GEFIS GARAGE
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...