Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.12.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Смяната на течността е част от сервизното обслужване. Възможно е да не е сменяна откакто колата е произведена. Сменя се на 3 години както спирачната течност, DOT3 или DOT4. При мен чак се беше образувала тапа от мизерии при долна помпа и педалът беше много твърд.
  2. 1 точка
    Не се живее вече в София... Вчера, спуках гумите, на един със смолянска регистрация .. да подишам чист въздух...🙄
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Добре де! Темата е от 25.03.2018 Авторът и не е влизал във форума от 10.04.2018 Какво да ни е мнението - или е била добра и човека още си я кара, или е била добра и вече я кара някой друг.
  5. 0 точки
  6. 0 точки
    Аз съм от 3-мата и ще съм на линия към 14-14:30. Ако някой иска, мога да дам телефон на лично за връзка.
  7. 0 точки
    Дружинка побратими с Акордите! Утре имам път до София и следобеда ще съм в Икея-та и Ринг мола. Ако някой го види и от 15:00 до 17:00 е "айляк" да заповяда. Ще се радвам да се ръкостиснем. За сега сме 3-ма. :)
  8. 0 точки
    Благодаря на всички за съветите! Покарах малко колата на следващия ден, сипах бензин, долях масло и лампичката спря да свети. Каква беше причината така и не разбрах, но поне вече не прави проблем (за сега!). Възможно е да е от акумулаторът, въпреки че е чисто нов. Ще ходи на диагностика ако пак светне и ще споделя.
  9. 0 точки
    То вицът ще бъде, ако някой отиде и си купи тази Хонда... 😜
  10. 0 точки
    Тука един колега се е замечтал😂 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11573659475209430&slink=di88on
  11. 0 точки
    Следващата ще е на 23ти Декември (ще пуснем тема) и ще пристигне някъде след нова година.
  12. 0 точки
    Когато я взех, не беше така.. В рамките на деня се развиха събитията с лампата и чистачките. Като я покарах малко и се появиха проблеюите. Иначе там като бях я върнах, да си дооправят нещата и ми я върнаха с изречението че не могат да определят от къде е проблема, вероятно акумулаторът е слаб, затова примигва светлинката, а за другите детайли ми казаха, че това е, така се сглобяват, така седят фаровете... А за чистачките казах че стоят много нагоре, а изречението беше ''така са, вие сте забравили как изглежда колата'' Питах защо гредата, която по опис е сменена с нова, е накъдрена сякаш е била удряна, усукана, изчукана и боядисана. Казаха ми че така идва от производител, нова е...
  13. 0 точки
    Значи, тоя Виктор Николаев (ВН) е абсолютно невменяем човек! Толкова ли няма кой да го подготви по елементарни теми и да не се излага в ефир? Миналата седмица беше поканил някакви двама от столичния общински съвет и ги пита: - Защо за колите Евро 3 повишението е с 0.1 (коеф. от 1.0 на 1.1, б. а.), а за по-новите и по-малко цапащи коли - Евро 4 - повишението е по-голямо, с 0.2 (коеф. от 0.8 на 1.0, б. а.)? Човекът-общински съветник (ОС) му обяснява бавно и внимателно: - Защото ние определяме коефициентите според предвиденото в закона и за колите Е-3 е предвидено от 1.0 до 1.1, а за колите Е-4 е предвидено от 0.8 до 1.0 ВН: - Добре, ама защо за по-старите е по-малко, а за по-новите е повече? ОС: - Обясних ви, ние спазваме закона и той предвижда толкова за едните, толкова за другите. ВН: - Ама аз пак не разбирам, не трябва ли за по-старите да има по-голямо увеличение? ОС: - Пак ви казвам - ние спазваме разпоредбите, които е гласувал законодателят, не можем сами да си избираме коефициенти. За коли Евро 5 и 6 прилагаме най-ниските, за коли Евро 4 и надолу - прилагаме най-високите. ---------- Днес му гостува циганската баронеса Й. Ф. и пак същите въпроси, ама тая нали е ошлайфана вече и не дава ясен и точен отговор, а започва да дрънка глупости, докато си забравиш въпроса: ВН: - Аз едно нещо не можах да разбера - защо тия с Евро 3 - по-малко увеличение, а тия с Евро 4 - по-голямо? ЙФ: - Ами вижте, ние сме избрали да увеличим данъка на старите автомобили, а на новите с категория Евро 5 и 6 да останат на най-ниските нива, като така поощряваме хората да предпочитат тези коли.... (някакви подобни шикалки, б. а.) ВН: - Добре де, и защо за едните така, а за другите - иначе? ЙФ: (най-после смислен отговор!) - Защото това са коефициентите, предвидени в закона и ние прилагаме една и съща политика към всички с категория до Евро 4 - да бъде най-високият коефициент, а за Евро 5 и 6 - най-ниският. ВН: -Но все пак защо .... ----------------------- Тук вече и нервите ми не издържаха и изгасих телевизора!
  14. 0 точки
    Тая от мобилето може би е с проблем. Виж, че свети CMBS, т.е радара не бачка. 12500, адски ниска цена за кола 2009 година, това ми се вижда странно.
  15. 0 точки
    София. Мъгла. Фаровете ми мъждукат и карам плътно зад едно "Опелче" с ярки стопове. В един момент той набива рязко спирачките и едва не се блъскам в него. Отварям вратата и викам ядосано: - Що спираш така рязко, бе льохман?!! - Ми влязох си в гаража, бе пич!
  16. 0 точки
    Да споделя развоя на събитията.. Застрахователо събитие 29.09. Възлагателно писмо 04.10. Колата я приемат без час, защото застрахователят не е запазил (на добра воля я приемат в сервиза) на 14.10. Платих 120лв платен паркинг. Днес сме 09.12. и си получавам колата с куп забележки. Става дума за ремонт по каско, в доверен сервиз, за щета - предна броня, фар, радиатори, маска, греда, и преден капак и др дреболии отдолу - казанче за чистачки, държачи, ел. инсталация халоген, радиатори и други, няма да влизам в детайли. Първо никаква координация между застраховател и сервиз. Аз го играя посредник помежду им и въртя схеми да излизам от работа, за да ходя да питам какво става с моя автомобил. В крайна сметка толкова време спор кой да плати - защото сервизът поръчал оригинална броня за 800лв, а застрахователят не я признава. Днес си взимам колата без да плащам нищо, защото няма ясно решение кой ще плаща бронята, и гледам - конденз във фаровете, фаровете- единият над бронята се подава, другият - хлътнал навътре. Сядам да карам - светва ми лампата check engine, чистачките ми се движат сами, когато климатикът работи. Застават ми по средата или отиват най-горе и се връщат до средата. Когато се движат, ми се изключват мигачите (ако работят в тоя момент). При ляв мигач, левият габарит ми примигва леко, при десните няма проблем. На място, на без скорост, купето се тресе. Абсолютно недопустимо е да издаваш автомобил след ремонт в такова състояние. Колата сега работи по-зле отколкото, когато я карах блъсната до сервиза. Това са два месеца разправии, спорове, празни приказки, убеждавания как аз нищо не разбирам, безсмислени телефонни и лични разговори, разнопосочна информация и в крайна сметка без никакъв документ аз получавам една развалена кола. Когато сагата приключи, ще споделя и имена. Пиша жалба до КФН и КЗП за неспазени срокове, некачествен ремонт, ненавременен отговор на първа жалба и т.н.
  17. 0 точки
    Газ може да се сложи и да директ инжешъна и на дизела.
  18. 0 точки
    Днес жените от зодия Риби да не излизат навън, може да ги напълнят! - Тате, защо нямам братче? - Защото вечер не спиш, и плашиш щъркелите!
  19. 0 точки
    Здравейте колеги! По-преди бях писал, че се преборих с луфта в кормилната рейка на ЦРВ 2. Сега ще Ви постна малко снимки, за да Ви окуража, да си го отстраните сами - надявам се, че ще се спестят едни - към 200лв.! Лекото, а впоследствие по-голямо разхлопване в рейката се дължи на един износващ се пластмасов плъзгач / Слайдер /. Луфта се установява като се хване и разклати нагоре-надолу стойката на щангите (виж първата снимка). Пластмасовият слайдер стои между рейката и стойката /държача/ на щангите (масивно Т-образно желязо, в което са навити корм. щанги) - непосредствено зад прахозащитния маншон и се плъзга в канал изрязан в корпуса на рейката. През него минават болтовете на стойката на щангите и така той играе роля на дистанционер м/у нея и рейката, като едновременно води "парада" в корпуса й. Когато се поизтърка - започва да "халтави". За подмяната се налага сваляне на цялата рейка. Новият Слайдер е доволно евтин - няма 37лв., но ... труда си е цифра ... И понеже изглежда плашещо - а НЕ Е - може да си го направите сами - вярвам че има за какво по-добре да ги наместите парите. Трябват разбира се известни познания и инструменти . За мен най-неприятна е работата с източване на хидравличната течност. Запасете се с такава преди да започнете работа - преди беше към 37лв./литър - САМО оригинална и САМО от Бултрако/Юбико. Трябва да се източи всичко от разширителния съд, да се разкачат два маркуча от рейката: за високото налягане след помпата - този който минава високо над двигателя и за връщащото се масло, за да ги намерите - проследете маркуча за вис. налягане - развийте щуцера, който влиза в рейката. Като местоположение е малко заврян - от горе на рейката, близо до кормилния прът- пада се зад горивния филтър при дизелите. Да не забравите първо да махнете пластмасовата кора над двигателя, кутията на филтъра и гофрираният маркуч от нея до турбото - това е лесно и се налага, за да се освободи достъп за работа по рейката. Освен маркуча за вис. налягане се разкача и този за обратното масло - те са един до друг - ще го познаете - той е със скобичка (там е по-ниско налягането). Сваля се и ламаринената стойка - носеща маркуча за вис. налягане. Свалят се и двете предни гуми - аз използвам крик и стойка / да бе - стойка - няколко плочки подлагам... / Рейката се държи от ляво на два болта, а от дясно - два болта и скоба към купето. Долния се сваля по-лесно през десния подкалник. Тука ще Ви трябват няколко удължителя преди вложката за по-удобна работа. Аз имам и такива, които са леко чупещи - много помага. Откачат се и двата накрайника на щангите от двете страни, надявам се, че тази операция сте я правили многократно по различни причини Трябва да се разкачи и щангата на волана - сваля се малката пластмасова кора с кече под волана и се сваля болта на шарнира - добре е да си бележите всичко преди да разглобявате, за да намествате после по три пъти като мен.... Когато всичко е разкачено (аз оставих на две резби на закрепващите болтове към купето и чак накрая ги доразвих) се издърпва рейката и със завъртане се изважда през отвора в левият подкалник. Да се внимава да не се накъсат маншони при тази операция - добре е да има някой да ви помага - повдигайки от към двигателния отсек. Видео на цялата операция има качено в Ютюб: От тук нататък е лесно - свалят се кормилните щанги - чрез изправяне на законтрящите към стойката шайби, свалят се скобите на маншона може да си купите оригинални, универсални или да свалите "нежно" вашите. Сваля се стойката на щангите - на нейните болтове от вътре е слайдера. С издърпване на маншона го извадете, после се почиства каналът му в корпуса на рейката, гресине и монтаж на новият и гресиран слайдер. Ако сте стихнали до тук - няма какво повече да обяснявам - сглобявате по обратния ред. Няма теоретична причина - но аз предлагам да се направи реглаж на преден мост след операцията. Необходимо е да си набавите предварително - нов оригинален слайдер, хидравлично масло, грес, гедоре с няколко удължения, ключ N 14 за сваляне на щуцери (не е задължително). Дано съм бил полезен. За нашият модел няма много видеа или описания за ремонти и за диагностика, затова ми хареса че хора като Вас си споделят опита. Както е казал народа - питай "патило", а не - "старило"... В много случаи в нета се намира по-вярна и ценна инф. от колкото "майсторите" по сервизите знаят! Успех в ремонтите от мен!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...