Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.11.2019 in Мнения
-
3 точкиНие си говорим за консумативи в двигателя, а той вече целият е консуматив. С тея старт/стоп системи по кръстовищата и приложението му в хибридите (където е помощен агрегат), кога тоя мотор ще вдигне нормална работна температура и колко време ще я държи? Стартера и акумулатора и те в кюпа - ползвайки се не веднъж на тръгване от къщи, а при тръгване от всяко кръстовище. Иначе пропагандират тока, ма той се прави чрез тецове иии - прах в очите на ората и смях в залата.
-
2 точкиВажното в случая е локалното замърсяване в процеса на експлоатация, което се равнява на 0 емисии. На натоварените кръстовища в големите градове не може да се диша. Колите с ДВГ ни разкатават майката на здравето. Час по-скоро да ги забраняват, че с това темпо всеки 2-ри с кола скоро едвам ще избутваме до пенсия.
-
1 точкаИмам 1,2 л. бензинова мотор. Колата е изключително здрава и икономична. Има най-голямо пространство в купето, спрямо своите конкуренти в този клас и се усеща обемна и приятна вътре с много места за съхраняване на вещи. Обслужването не е никак скъпо, на мен смяната на маслото и филтрите ми излиза към 130 лв. Разхода ми е 6-6,5 л. средно, извънградско с 90км съм стигал и разход 4,5. Мотора е с верига, на която и трябват доста километри за да се смени , но подмяната и е 300-400 лв. без труда. Скорости, ходова част, двигател- не съм имал проблеми( караме я в семейството 8-ма поредна година) но си трябва обслужване на време. Проблеми, които се появиха за тези години са проблем с ABS системата, моята на практика няма в момента и раздънкване на перката за климатика. Сменял съм пистов ремък и тампони, като тампони на предно ляво колело с труда излезе 230лв, което не е евтино, но пък се разваля много рядко. Аз съм много доволен от колата. Всичко останало като накладки, дискове, акумулатор са си консумативи.
-
1 точка
-
1 точка100 % сте прави, но локално погледнато - за кръстовището. Просто там е видимо, а нагоре и глобално имат значение и преднулевите емисии.
-
1 точкаВиждам че си от София Това и твоя човек за Хондата https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/
-
1 точкаА при производството на колите с двг няма ли замърсяване? А при добива на петрол няма ли замърсяване? А при последващото производството на бензин, дизел, LPG, NPG, няма ли замърсяване? А като добавим и производството на масла, филтри, антифризи? Абсолютно едно и също си е, само с една съществена разлика! Електромобилите не "пърдят" изгорели газове...
-
1 точкаДори обратното - минимална е. Според 1 изследване на АМС подобен ел. автомобил (да не говорим за хибрид) трябва да навърти над 60 000км, за да изравни вредните емисии при производството на батерии и изразходената ел. енергия произведена по конвенционален начин. Това сравнено с аналогичен ДВГ като мощност. Ползата усещат само някои северни "бели" държави (като Холандия), където повечето енергия е от вятъра и слънцето, но и там като духне вятъра от към Дойчланда, и "ойде коня у ряката". Всичко е заради банкерите - странно, нали? Евро парламента дири сметка на отделните държави да повишават данъците. Те от своя страна въвеждат квоти за вредни емисии на всяка от фирмите - за общият обем производство на всички модели. Марките във всяка от по-големите фирми са принудени да разработват екологични возила, за да им падне общия обем вредни емисии и да се поместят в тези квоти, защото има глоби. На някои от малките премиум брендове не им дреме и въпросната сума е зачислена към себестойността на колата ( Ферари, Ламбо) - нищо че са под други "шапки". Останалите даунсайзват, турбинират и навиват мед по ел.моторите, чакайки мръсните батерии от Чайна, ма планетната атмосфера е една за всички. Иначе Европските квоти се постигат, а на клиентите се предлагат "модни (а не модерни) технологии и маркетинга върти едни еко тирирамби. В някои държави има бонуси от цената за покупка на еко автомобил. Тоест - държавата дотира производители, на които е сложила глоби. Тоест - въртят се едни пари и им се плащат такси обслужване, та и банките да живеят, щото без тях - какъв бизнес. У нас, както и другаде, облекчения при покупка няма, щото няма на кого да се върнат тея пари - нямаме си производство. Всичко е "шики мики" и "шменти капели", но иначе "планетата - мамата - децата - ... ".
-
1 точкаДобре изглежда, а ако сте спокойни водачи, ще оцените автомата по шосетата и особено в града.
-
1 точкаРейка, биалетка, шарнири и тампони на торсионната щанга и по носачите тропат по различни си начини и според степента на износване и луфт. Без прецизна диагностика на всичките и по слух е трудно да се прецени, но щом тропа, луфта може да бъде открит.
-
1 точкаГумите са първият елемент от окачването и ако индексът им за товароносимост или налягането в тях са по-високи от предписаното - вози като каруца, и износва по-бързо останалите елементи от окачването.
-
1 точкаПроследи колко са надути и 4те гуми трабва да имаш лепенка на вратата с точния размер и налягане на гумите. При по-малък балон или това е втория размер височината на гумата и при пренадути гуми вози като каруца.Провери тези параметри . Тампоните на стабилизиращата щанга смени ли,лъевчета са и от опит знам при смяна на биалетки сменям и тах,оригиналните са с 10 ти на лева по-скъпи издържат много повече. п.п ниския клас гуми нямат база за сравнение с високия и тяхната возия.
-
1 точкаВсяка кола износва гумите си според състояние на окачването и неговото регулиране в правилните параметри. Купуването на гуми втора употреба получаваш износването на предния собственик, и е нормално да се появи дърпане .Оправя се с размяна на гуми или с изминати км.Най-добре се оправя с нови гуми.
-
1 точкаНяма какво да се обосновава , разтоянието е едно и то е 1.1
-
1 точкаМогат, ама не искат да ги правят такива! Всички се надпреварват безумно за бързи печалби. Че ерата на двг свърши вече... Сега пък бълват последните нескопосани, турбилирани, малолитражки, които замърсяват 4 - 5 пъти повече околната среда с азотни окиси, ама иначе са Евро-6. Щото им се мери само СО2 - то...
-
1 точкаДнес регулирах клапаните на сивика и направих една снимка. Двигател над 300хкм перфектни гърбици без нагар, цвят на главата като нова. Масло само 10w40 Castrol, сменя се веднъж в годината на12 до 15хкм. Защо тез по новите двигатели не могат като старите да бъдат, се питам аз.
-
1 точкаПривет terziev 90, слагай Каяба или Лемфьордер или каквото намериш. Възстановяваш стабилизиращите и си готов. Новите пружини са НОВИ пружини. За не особено лек автомобил на 20г. няма как да не са уморени. Щом не гори масло и няма ръжди, значи си ти! Успех!
-
1 точкаМога само да кажа: "софийските" майстори, а те са двама - трима, на Хонда, малко са си повярвали повечко и честно казано (от опит) претупват повечето неща. Не искам да обидя никой, не съм ползвал услугите на Фена и той ми е предпоследната надежда, последната(чисто физически контакт) е Бранко в Русе, градацията е е по критерии отдалеченост. Останалите "софиянци" "майстори" от ВАГ групата, и всякакви разбирачи, говорят общи приказки, представи си какво правят.
-
1 точкаДа, това го отбелязах, че не може да се внася по сметката в клон, явно не си обърнал внимание (всъщност може, но 3лв таска , както си разбрал) Сега мислим със счетоводителя, как да се осчетоводят пари изпратени, чрез Еконт, като паричен превод към фирмата, за хората които не позлват ел. банкиране. П.П. Парите са там.
-
1 точкаСпоред мен работата, която вършите с жена ти дори изисква малко повече и аз няма да се разсърдя ако добавиш 5% върху стойността като благодарност за свършената работа. Смятам дори, че и другите членове на форума ще се съгласят с мен. Все пак на 100 лв 5% са 5лв.
-
1 точкаОтново сме в играта с прочутата пита парно.Днес оставих колата да се смени питата и няма да ви казвам каква гняс излиза от системата.Общо взето никой не си е правил труда да смени антифриза през годините,ОЕМ от завода е.Питата е запушена почти изцяло,не иска да тече от единия изход.Не знам как имаше парно въобще.Едната тръбичка беше изгнила вътре в маркуча,направо се струши. И така,проблема се оказва в питата на парното,за да знаят всички,които имат подобни симптоми.В момента сме изолирали новата пита от системата и карам с препарат за почистване на котлен камък и вода,за да прочисти добре всичко и да не стига до запушване на новата.Запушена един път пита,оправия няма,освен смяна.Няма как да стане,особено,ако е запушена сериозно. Сега да споделя и интересния момент как я сменихме без да се сваля таблото.Просто се режат тръбичките и се прави на бързи връзки с маркучи и скобички.Определено е по-добър и лесен вариант.Ето и малко снимки как се получи:
-
1 точкаКарал съм ги и двата модела и за мен са си куци коне и доста бързо разтропващи от към пластмаси и ходова част! Не съм имал такава и мисля че няма и да имам!!! Успех с избора!!!
-
0 точкиМинаха си 3 години а мислех след "ден, два да пусна темата". Смених предишната хонда пак с....хонда. И така вече 12 години все хонди. Сивик, модел FN2 Type R-GT.
-
0 точкизапали си колата и всетни с лампа ако ще го проверяваш сега и виж как се върти шайбата когато е на запален мотор, в случай че много играе значи е от нея
-
0 точки
-
0 точкиДвама пияни рибари се събуждат в полето. Споглеждат се и единият казва: - Как можа да хвърлиш мрежите в тази нива?! - Където си карал лодката, там съм хвърлил мрежите!
-
0 точкиИ аз мисля, че не ти трябват по-твърди пружини. На едното от предишните ми CRV-та RD1 смених задните пружини. Колата се вдигна с 10мм и колелата видимо се изправиха. Относно ръждата. Не казвай нищо, преди да си свалил декоративната пластмаса върху прага. И аз си виках "има малко ръжда на прага". Да, ама ... прага липсваше от задната вежда до средата.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Поръчвам https://www.ato24.de/en/ravenol-vsw-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL VSW SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: (60.95)*1,9675 = 119,92 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД от името на Боян Петров! Начин на получаване: - лично
-
0 точкиЗдравей Чавдар, искам да се включа със следното: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html Вид и количество: RAVENOL SFE Super Fuel Economy 5W-20 1x5L Стойност на поръчката: (50.95)*1,9675 = 100,25лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиМалко за двата модела свещи. Карам в момента Денсо иридиевите карал съм и на NGK с иридиевите на които имам 60 хил и са в перфектно състояние. Мой приятел с същото CRV същия мотор същото газово като моето ,монтирано от един и същ човек. Свещите са NGK за модела от снимката първите, малко по калпавото производство Франция,дават по често дефекти от Японските. Еднакъв разход, еднакво вървят, незнам какво повече да напиша от това,освен разлика в по дългия живот на иридиевите.
-
0 точкиЗдравейте, току що пуснах превода , извинявам се за забяването. Поздрави
-
0 точкиhttps://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forums.hondabg.com/topic/108254-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-7-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/&share_tid=108254&share_fid=90658&share_type=t&link_source=app Питах и аз преди време, вече не стъпвам на павета и всичко е ок, но иначе вози страшно твърдо, но пък в завой като в проходи това спортно окачване е страхотно. Не се вкарвай много във филма(аз бях се вкарал много [emoji23]), карай си така и я пази, че аз почти всяка година сменям шарнири. [emoji23] Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
-
0 точкиПървоначално продължих с вискозитет 5/40, с какъвто беше и автомобилът. Разход не обърнах внимание да имам до към 5000км пробег и бях горе-долу доволен. Казвам горе-долу, защото не бях сигурен, дали това е най-точното масло за този автомобил. На няколко места срещах противоречиви мнения. Та 5/40-ската беше това: Това е малко след 4000км по щека. Карам предимно извън града, в проценти най-вероятно е 30/70 градско/извън. На една от следващите смени, нямах възможност да отида там където принципно сервизират автомобила, отидох на друго място за смяна на масло. Майсторът смело ме върна и каза да взема 5/50, взех 1 туба Repsol , изкарах и с него 1 смяна но мисля, че и това не беше точното масло за този двигател. Беше по-муден докато загрее, разходът на гориво се покачи. С оглед на вискозитета най-вероятно е нормално. Разликата дойде от тук: С Amsoil-a разходът на гориво падна с около 1 литър и малко, двигателят се развърта като топъл всеки път, разход на масло също няма с него поне при моето каране.
-
0 точкиАко проблемът е в това, че някоя е крива или износена неправилно, не виждам как може да се оправи това. Щом имаш възможност да ги смениш, защо направо не вземеш 4 нови, били те и от по-евтините марки?
-
0 точкиПривет! Линк: https://www.ato24.de/de/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1x4 L Стойност на поръчката: 54,56*1,9675 = 107,35 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер - Изпращам на лично съобщение данните за доставка.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Вид и количество: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html 3х11.49€=34.47€ Вид и количество: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html 1х13.95€ Стойност на поръчката 34.47€+13.95€=48.42€х1,9675=95.26лв. Парите са преведени по сметка в Обединена Българска Банка АД. Начин на получаване: лично в кв.Драгалевци.
-
0 точкиЗдравейте и от мен. Бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1, 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fluid-syringe-with-discharge-oelabsaugpumpe.html Вид и количество: Шприц за масло на Ravenol, 1 брой. Стойност на поръчката: (34,95+54,56)*1,9675=176,11лв. Начин на плащане: банков превод по сметката Ви в ОББ. Начин на получаване: до офис на SPEEDY в Твърдица (п.к.8890), Динко Нейчев, GSM 0888522497
-
0 точкиВярвай от поразиите които ще ти ти направят другите майстори,ще се радваш че си дал левчета за гориво за да отидеш при Фена. Малко са добрите майстори на Хонда едва ли се събират на пръстите на двете ми ръце ,колегата и аз ти посочваме един от тях.
-
0 точкиПускам ново, а горните се надявам да ги изтрият. Колега @clarion, ако искаш, пиши ми едно ЛС да се разберем да ти ги погледна и ще ти кажа къде и какъв проблем има. 5 минути ми трябват.
-
0 точкиСемейството остава без пари. Жената казва на мъжа си: - Ще отивам на Околовръстното да заработя. Мъжът: - Добре, аз ще ти бъда сутеньор. Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита: - Колко? Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, той ме пита „колко“? Мъжът: - Кажи му „Секс 50 лева, св*рка 20 лева“. Жената притичва до шофьора: - Секс 50 лева, св*рка 20 лева. Шофьорът: - Имам само 15 лева. Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, има само 15 лева. Мъжът: - Кажи му, че за 15 ще му л*скаш. Жената притичва до шофьора: - За 15 ще ти л*скам. Шофьорът: - Добре. Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, дай му 35 лева назаем .........
-
0 точкиКрай на сагата с парното.След седмица на промивки,днес най-накрая вързахме питата и напълнихме системата с антифриз.Всичко си дойде на място и колата има чудесно парно и то от двете страни.Нещата за сега са ОК,но да видим зимата как ще е.Разбира се,си имаме и ново двайсе,съединителя почна леко да пребуксува на висока предавака
-
0 точкиНямах много време когато качвах снимките, за да напиша малко повече инфо. Та колата беше на 140 000км когато дойде в мен. Беше за обслужване, не мога да кажа пълно но трябваше да се сменят съединител, свещи и всички течности + филтри, масло. Имахме разговор с майстора за антифриза, защото явно беше още първоначално налятият и майстора искаше да го остави но в крайна сметка го сменихме отново с оригинален. Разликата м/у 2-та е, че този от завода като, че ли е по-гъст или поне на мен така ми се стори. Според ръководството, първият антифриз се сменя на 10-тата година, после на 3 или 5 години. Свещите май си бяха на 140 000км, ОЕМ съединителят също беше на толкова, буквално на нитове излезе. ОЕМ-ският беше с щампа на притискателя "DK", т.е отново Exedy си ги правят та и с такъв го смених.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00