Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.10.2019 in all areas
-
2 точкиДнес смяна на масло и филтър 315000 притежание 4,5г купена на 165--- .Хонда Акорд 2005 I-CDTI.Маслото Bardahl 5w30 филтър Bosch P7070 и да вмъкна от преди 3-4дена задна лява машинка на централното за скромните 26 лева.Поздрави
-
1 точкаЗдравейте,днес си получих новия акумулатор от Бултрако. Цената без отстъпката,е 208лв. По щампата на него до минусовата клема сочи,че е произведен 6 мес. 2019г. Това е независещо от дилъра,а от наличната пртида! Идва от централен склад в Европа (Австрия). Ето снимки: За да му важи гаранцията,трябва да бъде монтиран в Бултрако,срещу сумата за услугата,в ценоразписа им! Не бях с моя автомобил,за това ще минавам друг с път с акорда,да я заверя. Пожелавам му дълга и безотказна служба...!
-
1 точкаПросто свалих капаците за достъп до гайките на задните амортисьори и натърках солидно количество вата. Шумът от гумите, се редуцира осезателно. Натъпках вата и в отделението за крика. Пробвайте.
-
1 точкаCARPERA щом ти е толкова интересно от къде ми е дошло на акъла: извадка от сервизното ръководство (3-02 за справка) на същия автомобил отбелязва, че важи до -200 отклоняваме се от темата ми се струва, затова благодаря на колегата vespa, на който ще пиша за предложението му
-
1 точкаCARPERA както винаги се изхвърли по въпроса по начин колкото се може повече да обиди отсрещния. Vang това наистина не е твоето масло но това не значи, че като го смениш и ще решиш проблема който няма нищо общо с маслото. Виждам, че си градски затова ако искаш на лични мога да ти дам телефона на кадърен майстор в Пловдив.
-
1 точка
-
1 точкаАз съм с vtec - ов от 2002 г с четири /пет врати. Мога да съм на разположение през седмицата след 17.30, че жената е с него на работа 0882882951
-
1 точкаНа видеото , най-вероятно е от лагер на хидравличната помпа, или нещо ролко/лагеро подобно.
-
1 точка
-
1 точкаНаправих малко ремонти ,смяна на задни лагер главина и двата ,кормилни накрайници вътрешен и външен и втулка на реикатс
-
1 точкаКривата не е линейна, а точно приблизително квадратна - тъй като въздушното съпротивление расте с квадратична стойност (втора степен). При скорости до 80км/ч, въздушното съпротивление играе малка роля и голяма част от разхода идва от загуби от вътрешно триене и доускоряване (ако е трябвало да спираш). Над това, "плащаш" за въздушното съпротивление, но квадратично. За да илюстрирам по-разбираемо - разликата между 60км/ч и 90км/ч е 30км/ч и разликата между 90км/ч и 120км/ч пак е 30км/ч. Но разликата между 90^2-60^2 е 4500, а разликата между между 120^2-90^2 е 6300. Така че разхода между 60км/ч и 90км/ч ще се промени много по-малко от колкото между 90км/ч и 120км/ч. Изключвам външни фактори като предавателни числа на скоростните кутии, които обикновено влошават допълнително нещата за разхода на повечето коли, които се карат над 120км/ч. При каране под 100км/ч освен ниското въздушно съпротивление, можеш да караш двигателя в много ниски обороти, което допълнително помага икономията
-
1 точкаФормулата за аеродинамично съпротивление е D = Cd × A × 0.5 × r × V^2, където: Cd е коефициент на съпротивление (зависи от формата на колата) A е челна площ r е плътността на въздуха V е скоростта. Степента не се променя спрямо скоростта, а е постоянно 2. Ако измерванията ти за разход показват друго, до разликата идва от другаде ПС: видях твоя „пс“ и разбрах, че говориш за друго. Но ми е интересен източник, ако имаш. Защото не виждам коя сила ще се увеличава толкова със скоростта, че да даде такова отражение на крайната стойност. Моето проучване преди време, и изчисления, показваха, че, ако се вземе предвид горната формула, както и тази за съпротивление от въртенето на колелата (което се мени доста по-малко със скороста) и фиксиран процент от мощността на двигателя като „загуби по трасето до гумите“, се получава доста точно представяне на ускорението на един автомобил. Ползва се и кривата на мощността, разбира се. Т.е. единственият фактор, който се увеличава със скоростта нелинейно е аеродинамичното съпротивление, и то е на квадрат. Прилагам и скрийншот с примерни стойности за акорд 7 2.4 AT комби
-
1 точкаДа споделя и АЗ моите проблеми с този ДПФ ! След една година ходене по мъките - правене на регенераци /автоматични и ръчни в сервиз на ХОНДА/ , чистене на двигателя с водород , чистене само на филтъра....и какви ли не добавки и други простотий . След като дадох толкова пари за най-различни процедури най накрая се ядосах и го отстраних физически + софтуер . И сега все едно съм с нова кола, никакви проблеми вече 8 месеца по колата , върви поне с 30% повече от както я купих ,круиза си работи и всичко останало!!! Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!! Или си слагайте нов филтър или го разкарайте! Няма да повярвате колко по приятна ще ви стане колата за каране ! :) ;) :)
-
1 точкаЕто я визитката с телефона, на човека от Варна: Досега умишлено не съм я споделял публично, но който е питал на лични, винаги съм дал координатите, защото както очаквах,(а и се получи в една подобна тема), един индивид, се направи на голям разбирач, при опит да му помогна и наговори хиляди глупости и безпочвени обвинения по мой адрес - но да е жив и здрав. Дано човека от Варна, помогне на повече колеги и дано и те да са доволни, както мен.
-
0 точкиАми държат цена, но зависи от модификацията. Аз ги виждам нещата така: - служебни коли или такива купувани най-ниско ниво, съответно няма ксенон, с най-противния салон, понякога дори и мулти волан нямат и почти винаги са 122/125к.с. Такава модификация се намира доста евтино, далеч под гти. - 140-150к.с. с някоя друга екстра, но за съжаление в масовия случай, когато някой си я е взел за лична кола и инвестирал лев за екстри, много често си е платил и за автомат, ама това dsg dq200 да е твое само гаранционно, после е малко... тук пак изпадат понякога на добри цени, но отново километрите са над 100к - 3та комбинация, тази която търся. хем 140-150к.с., хем ръчна скоростна кутия, хем екстри да има някакви (не държа да е фул) и да е под 100к км. Е тук вече цените са много близки до гти и много рядко изпада нещо изгодно. В das welt почти няма, което според мен се дължи на факта, че такава комбинация ще си поръча само частно лице и в масовия случай, ще си е преценил нещата и няма да я върне преди да изтече гаранцията, докато там най-често попадат излезнали от гаранция служебни коли, които по информация, която получих хич не са в цветущо състояние и като за капак, логично за всяка фирма с цел да си спести разходи, са обслужвани на по-дългия пробег който фв предлага - 2 години или 30 000км. Който има топките нека си вземе 1.4 140к.с. на 150 000км с макс 6 смени на маслото, карана душмански от всеки, който се е добрал до нея.
-
0 точкиЗдравей, Имам 1.5 седан с всичките му глупости. Колата е добра, няма спор по темата. Проблема с бензина в маслото е срещан при коли с директно впръскване. Лично аз засякох на моята да понамирисва маслото на изгорели газове. Закарах я в Бултрако, хората замериха нивото, заснеха всичко и т.н. За сега мисля, че няма повишаване на нивото. Доколкото разбрах, маслото и пробега с него се контролират електронно и колата си реве за масло, когато му дойде времето. От както надуших миризмата, съм я карал още веднъж, да я замерят. Казаха, че не се вижда увеличение на нивото. Като цяло в мометна съм спрял да се занимавам и си карам колата с кеф. След няколко месеца ще сменям маслото и ще го проследя отново да видим какво ще стане. Според мен не може да става и дума за това да не може да разчиташ на колата или да очакваш да я вдигаш с репатрак. Пластмасите си поскърцват тук-там, но това в днешно време е нормално. Моята е на 31хил.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00