Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.10.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Днес беше щастлив ден за двойката - смяна на двигателно масло и филтър, смяна на горивния филтър и смяна на маслото на диференциала. Горивния беше прекалено чист, макар че беше на 50х.км. - нямаше никакви боклуци, вода и утайки, е филтриращата "хартия" беше потъмняла, но си е изпълнила предназначението /ако има значение филтъра беше на MAN/. Маслото на задния диф, беше също прекалено бистро и чисто, дори и леко червеникавия му цвят си се виждаше / след източването му ,ме питаха дали не е сменявано скоро/. Но има и една кофти новина - прясно скъсан маншон на вътрешно каре на лява полуоска. Поръчах нов оригинален маншон от БТ за 146 лв. - безумна цена , ама си обичам колата.
  2. 2 точки
    И така.. ето и историята. Къде на шега, къде на сериозно, в началото на лятото, след като взех поредната Хонда, предложих на приятелката ми да отидем на Трансфъгъръшан. Аз самият не бях много убеден, че искам да организираме такова пътуване, а и лятото предпочитам да ходя към Гърция на море. Естествено, не успях да убедя и нея. След като се върнахме от септемврийското море, видяхме, че от "джобните", които бяхме заделили, сме изхарчили по-малко от половината, реших, че трябва и октомври да си измислим някоя екскурзия. Идеята беше беше да отидем от София до северното черноморие (Дуранкулак примерно), за да разгледаме около Велико Търново, Шумен, Балчик, Каварна, Шабла и т.н. Проверката в гугъл показа, че този път ще ни отнеме 1100-1200 километра. Тогава приятелката ми предложи да проверим, ако минем през Трансфъгъшъран и още няколко града в Румъния колко горе долу ще ни се удължи маршрута. Без много чудене решихме, че ще се ходи към Румъния. Долната карта изобразява горе-долу на около 95% маршрута ни, тъй като естествено имаше отклонения да ходим до магазини да си пазаруваме, автомивка за колата и такива дреболии. На картинката долу е окончателният маршрут, по който преминахме. До един-два дена преди пътуването се чудех откъде да пресечем границата - вариантите бяха Русе през Дунав мост, фериботите на Никопол или Свищов и при Видин през Дунав мост 2. Отхвърлих Русе като вариант, тъй като това включваше преминаваме през Букурещ, където щяхме да бъдем след няколко дена, а на мен ми се искаше маршрутът да е по-"кръгъл". След дискусията тук за фериботите реших да минем през Видин, но до момента на тръгване пък не знаех дали да мина през Петрохан или по Хемус и през Ботевград. В крайна сметка тръгнахме сутринта към 4:25 в неделя, хванах по околовръстното и като стигнах разклона играх наум на онче-бонче и реших да минем през Петрохан. Тук-таме имаше мъгла, но все още нищо страшно. Температурата горе падна до 3-4 градуса, също нищо неприятно. Нямаше камиони, колите също почти липсваха. Абе - до Монтана пълен кеф. След това вече имаше малко трафик, но всичко беше нормално. За около 3,5 часа стигнахме до Видин, където направихме дълга почивка да заредим гориво и да пием кафе и чай. В рамките на това пътуване успях да сваля разхода до 7,36л/100км. Когато се напочивахме, се запътихме към моста, където минахме много бързо. Имаше доста чакащи камиони, но колите пред нас бяха 4 и не сме се бавили повече от 10 минути. След това започнахме да се движим по пътя към Питещи. Както бяхте споделили тук, пътят е хубав, но през 5км има населено място и се убива ритъма на пътуване. След около час каране се озовахме в Крайова и решихме да спрем, за да се поразходим в парка, но спряхме откъм хиподрума и не ни хареса, та бързо се върнахме към колата и продължихме нататък. Пътят беше като компютърна игра. Всичко се повтаряше през 10 килоемтра. Селата и кръстовищата изглеждаха по един и същи начин . Когато наближихме Питещи, вече започнахме да усещаме глад и на пътя пред нас се появиха няколко павильончета, където се предлагаха мичи (подобно на кебапчета), които много ни изкефиха! След това вече се наложихме към Арефу, където трябваше да спим първата вечер. Навлизайки в планината, ни поваля доста дъжд - язък, че бях мил колата, но каквото - такова. След Куртя де Арджеш картинката вече се промени. Селцата имаха доста по-приятен вид и изглеждаха много добре. Към 17 стигнахме до къщата, в която трябваше да се настаним. Беше много яка! Теглихме си един душ и решихме, че ще ходим да си търсим ресторант или магазин (в къщата имаше кухня, а ние предпочитаме да си готвим сами). Тук дойде и първият интересен момент от престоя ни в Румъния. Както си стояхме, телефонът ми започна да пищи и женски глас започна да ни говори на румънски. Появи се ето това съобщение. Бяхме единствени гостуващи в къщата, а хазяинът си живееше другаде и си беше тръгнал. Не говореше и английски, така че беше безсмислено да го питам какво означава това съобщение. Трябва ли въобще да му обръщам внимание и т.н. Реших да се обадя на посолството в Букурещ, откъдето ми отговориха, че това е някакъв спам и да не му обръщам внимание. След това обаче писах на колеги от работата да дадат контакт на една колежка румънка, която да ми преведе въпросното съобщение. Оказа се, че гласи следното - била е забелязана мечка в района на селото, в което бяхме ние Да не излизаме навън, да бъдем нащрек и така. Успяхме да скочим до магазина с колата, напазарувахме си и бързо обратно в къщата. По някое време реших да си отворя гугъл мапс и видях, че Трансфъгъшъран е затворен в най-високата си част. Замина ми и настроение и всичко. Не се бях сетил да проверя дали не е забранено преминаването през нощта. Така се и оказа. Сутринта около 10 часа вече всичко изглеждаше наред и решихме да потегляме от селото нагоре. Беше ни останала храна от вечерта и на няколко пъти спирахме, за да понахраним някое куче, защото много ги обичаме и харесваме. Още от самото начало пътят започна да се вие в много приятни завои и хубави гледки. На места имаше малко дупки, но нищо опасно. Красивите гледки скоро започнаха да се редуват една след друга. Не сме си поставяли за цел да взимаме бързо маршрута, нито следихме километрите, които сме изминали и ни остават, но може би около 30 минути, след като бяхме тръгнали, вече видяхме сняг по най-високите върхове. Дотук някъде може би все още си мислехме, че този сняг нас няма да ни засегне по никакъв начин и ще ни остане само да му се любуваме от пътя. Само 1-2 километра напред ни разкриха гледката, от която ни стана ясно, че снегът далеч не е над нивото, до което ние ще достигнем, ами ще си го гледаме доста дълго. Остана ни само да се наслаждаваме, тъй като до този момент температурата все още беше около 2-3 градуса, снегът беше добре почистен от платното и можеше да се кара спокойно. Следващата снимка е последната, преди да навлезем в тунела и да минем от другата страна на хълма. След като преминахме тунела, ни посрещна мъгла и слаб снеговалеж. Горе имаше около 8-9 човека, от които 2-ма бяха търговци, а останалите туристи. Попитах всички - никой не говореше английски и вече се бях навил да се връщам по пътя, по който дойдох, тъй като нямаше как да знам в какво състояние е пътят напред, термометърът в колата изведнъж показа -1 градус, а аз все пак бях с летни гуми и не исках да рискувам на сляпо. Накрая отнякъде се появи един човек, който каза, че пътят е перфектно изчистен и опесъчен и няма заледявания. По думите му мъглата и снеговълежът са до 1-2 километра. И така - взехме решение да продължим напред и да се спуснем по северната страна - всичко беше, както ми каза човекът, единствено мъглата ми се стори, че продължи повече, но може и да е слезнала на по-ниско. След стръмно спускане към Къртишоара термометърът бързо скочи до 14 градуса, а от снегът остана само спомен. Изживяването да караш по такъв път е неопсиуемо и незабравимо. Ако някой се чуди дали да ходи натам, съветвам да пробва. Но винаги имайте едно наум, защото с планината шега не бива, а освен много красив пътят е и доста опасен. На много места завоите са необезопасени, което при мокра настилка знаете до какво може да доведе. Това е и причината през нощта преминаването да е забранено. Моята грешка беше, че проверявах времето в Арефу, но не се сетих да проверя то на каква надморска височина е. Затова и бях изненадан Това не са всички снимки, ако някой иска, мога да постна още някоя, мога да дам и по-детайлен разказ за нещо, ако ви интересува. Местата за спане, които избрахме, бяха чудесни. И тъй като темата е Пътуване в Румъния, ако искате скоро ще напиша и за останалите дни къде, какво, защо и как. Поздрави и приятно четене.
  3. 2 точки
    И аз да се отбележа, макар и със закъснение - тестът ми е от 07.10.2019 г. И така... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 431 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 70 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 07.10.2019; 9) Моточасове – около 2; 10) Изразходвано гориво - около 5 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (5 / 3.780) = 1.3; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Първи впечатления - очарован съм. Невероятно тиха, равномерна и изключително лека работа на мотора. При всяко (подчертавам - всяко) достигане на 3000 об./мин. съвсем отявлено се усеща включването на витека. Задействането на витека не бе така ясно изразено при другите масла - не го усещах толкова добре, да не говорим, че не го усещах всеки път. Друго, което искам да спомена, е температурата на маслото. При спокойно каране в настоящите метео условия е макс. 88 С. При Шела стигаше до около 92-93 С. Т.е. по много груба преценка имам спад от около 5 С (+-). Максималната температура, която съм достигал след 130-140 км по магистралата, е 92 С. Имах притеснения за налягането на маслото на празен ход, но засега е стабилно и дори при 90 С е 1 бар (при указан мин. от 0.7 бара при 80 С). Разход за момента няма, но е прекалено рано за изводи. Като се има предвид преклонната възраст на мотора и допуските му, които клонят към лимита, направо не е за вярване колко добре работи с 5w-20-ката. Не зная дали и с колко страда защитата на мотора, но субективните ми усещания и еуфорията (до момента) ме карат да кажа - за моя начин и условия на шофиране (кратко и спокойно в равното софийско поле, с двама пътници в колата и без багаж) никога повече няма да сипя друго масло в този мотор - само 5w-20 .
  4. 1 точка
    Може ли за в бъдеще въпросната дума да не я използваш в този форум. За разлика от Макс, неговата постъпка беше напълно не умишлено.
  5. 1 точка
    Интересно ми е дали ще си в същата "еуфория" след 5 - 6 хил. км. ?
  6. 1 точка
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24889
  7. 1 точка
    Здравейте, колеги. По независещи от нас причини се получи това "прекъсване" , някои вече са предположили правилно, че е свързано с домейна. Правим всичко възможно проблеми от такова естество в бъдеще да не са фактор, който ще попречи на всички нас да развиваме взаимно форума. Благодарим за разбирането! Краси, по принцип трябва да мине някакво време да се опреснят DNS записите след като форумът беше "паркиран". Пробвай това:
  8. 1 точка
    Днес ходих на автосалона в София експо център-а, идете и вие - струва си. Кардиналните обобщения и коментари са трудни, но: Нещата се развиват и новото си е ново. За ресурс не говоря, но качеството си личи. Има даже не скъпи модели, при които нещата са пипнати с любов и финес. Френските са приятни, заиграват се с форми и материали, прилични обеми на интериора и багажника. Германците и те са "правилни, но по-скучновати. Японските и корейските - прилични и нещо между горните 2 школи. Дори китайците се пооправят и вече не са отблъскващи. Визирам като клас тези които са ми по "теоретичния джоб" (40-60 бона). Ясно е че тези дето са 3 цифрени суми в хилядарки са по-добре, но дали е нужно "ча па толку". Там е пълно с гланц и пръсти, всякакви таблети и екстри през тъч скрийнове, кожи-можи и т. н. но има и недомислици. Гледах и комбита. Тези дето са с моя вътрешен обем (като интериор и багажник) са с по 10 санта по-широки и с поне 20 см по-дълги, но такава е тенденцията. Всичко расте навън, но трябва ли? Цените им гонят 3-цифрените К и не си представям да дам толкова, за да карам нова кола, при положение че моето комби е на 12г. и струва толкова в хилядарки. Качихме си се в него (4-ма възрастни) и се прибрахме поживо поздраво на село и те така те. Върви добре, харчи прилично, с кеф се кара, кво му трябва на човек. Новото си е ново, но и погледът към него е вече друг и може би там е разликата. Сега всяко гледа мегабайтите и екстрите, а не конете и кинематиката. Дори мнозина от лицата представящи моделите си са неподготвени за технически въпроси, но списъкът с "екстри" и коя как се активира са им ясни. Що за времена и нрави. В крайна сметка бих похвалил новите 208 и 508 комби, новите Клио и Каптюр, новата Скала (която с аналогично оборудване е поне 15 бона по-евтина от Сивик хеч-а) и Октавията (която е доста кола за класът си). Имаше и други сполучливи, както и липсващи, но БГ-то е малък пазар, така че, простимо е. Имаше и впечатляващи екземпляри, като новото гранд купе на БМВ при което въпреки гигантската дължина, няма къде да си пъхнеш обувките, ако седнеш отзад, да не говорим за 2-вратата му версия, в която за отзад не трябва да имаш крака, но за такава кола не ти трябва компания от повече от 1 спътничка. :) Абе - идете и вижте!
  9. 1 точка
    Във вторият пост подробно е описан методът на вземане на проба. Прочети още веднъж внимателно, вече след като си опитал, и сигурно ще забележиш нещо, което не си направил по описание. Иначе опиши малко по-добре къде срещаш трудност, за да дадем евентуално съвети. Щом казваш, че се размазва, обърни внимание на това как носиш пробата (да не я „разлееш“ и да е хоризонтална), както и самият лист хартия да е плосък, а не да се е огънал и направил „корем“.
  10. 1 точка
    Най-вероятно се е счупила скобата, която държи оплетката на жилата за затваряне на кранчето на парното в коша, и за затваряне на клапата на питата за отопление в купето ( на врътката топло/студено отзад) . Можеш да си го спреш, като издърпаш жилото в коша.
  11. 1 точка
    Ето така изглежда Втората снимка е за достоверност на първата, вижда се и часовника ! Продължаваш ли да спориш какво имам и какво нямам или ще се извиниш за неподготвеното ти изказване и ще дадеш адекватно мнение по въпроса? Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 1 точка
    Моля четете - моят Accord е 07.2015год. Имам TPMS датчик на всяка джанта (видях го с очите си) и на инфо борда получавам информация за налягането във всяка гума по отделно. Системата която ти споменаваш я имам на Civic-a, но на Accord-a e друго. За да публикувам тема, значи съм изчел и проверил възможности. Хората с които се консултирам се занимават с Хонда от 20+ години, но умишлено не споменавам имена. Просто помолих тези, които имат такава система на своите Accord-и да споделят мнение.
  13. 1 точка
    Взел съм кредит, купил съм си 80" телевизор, сядам да гледам мача, а от там оня ми вика: "Добър вечер на зрителите пред малкия екран". -Шшшшшш, Ааалоууу!!!
  14. 0 точки
    Ако положиш повече старание в поста с въпроса си, може и да получиш повече старание в отговорите. До колкото разбрах, на първата смяна на маслото е почнало да го гори след 7–8 хиляди км. След това си направил смяна и е почнало да гори след 2.5 хиляди км? Дори да е лошо маслото, 2500км би трябвало да издържи, освен, хипотетично, ако предната смяна е била мнооого пресрочена – достатъчно, за да скапе едно нехубаво минерално 10W-40 масло (не знам какво е това на Мерцедес, за което говориш, но не мога да изключа и да е ментак). Но по-вероятното е предният собственик да е слагал добавка и с двете смени да си я поизчистил и вече двигателят ти да си проявява апетита.
  15. 0 точки
    Ако на диагностика всичко е Ок ..няма друго генерация ...фирми за аспуси много ..дигат откачат и виждат,ако не може реже и после заваря ...ако не друго поне да си спокоен и проверил
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Ще споделя и моите впечатления от Фена( Ванката). Та значи за първи път ще ходя до Дупница, човека ме чакаше търпеливо, намерхме се с негови упътвания и като почна един разговор, няма свършване все едно се познаваме от години. Много отзивчив човек и страхотен майстор. Като взимах колата готова пак няма тръгване. Разговори, теми много -Ванка бъди жив и здрав братле, рядко такива хора и професионалисти като теб. Следващия път ще те чакам в Пловдив като идваш на пистата и там по бира задължително.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.
  20. 0 точки
    Точно това си помислих и аз. Хамилтън можеше спокойно да изкара състезанието с тези гуми, които смени на 70% живот и да завърши 1ви или 2-ри. Дори и да му се бяха тотално сринали гумите, щеше да е поне там, където завърши сега...
  21. 0 точки
    Голямо плюене по Макс като е виновен при някой инцидент, а сега малкия джендър като го удари и му провали цялото състезание - няма проблеми... ? WTF Другия пък(Фетел) направи фал старт дето с просто око се видя и пак няма ищо.... ГОЛЯМ СМЯХ ! пп... сега видях че са наказали малкия, което е една лека компенсация, но пак не му прави чест дето направи тая тъпотия !
  22. 0 точки
    Благодаря, колеги! Остане ли ми време ще видя какво мога да направя, след това ще пиша!
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Петрохан от южната страна е чисто нов, а по северната е здрав (с по-едрозърнест асфалт) и се пътува с кеф, така че, както решиш.
  25. 0 точки
    През Петрохан е най- добре /живея точно под него :D/. С 80км е по- пряко, а през нощта/ранна сутрин ще се разминеш с няколко коли /според зависи кой ден от седмицата тръгнеш/. Все още няма мъгли, а пътя е цялостно ремонтиран. В момента има няколко по- сериозни дупки в най- горната част /за последно минавах в четвъртък/, но не са нищо особенно. Ако искаш преди тръгване звънни да ти дам актуална информация. През Ботевград е пълно с тирове и си проклинам дните винаги когото се наложи да мина от там. Много е натоварено по всяко време на денонощието. Петрохан е затворен за тирове и максимум да видиш 1-2 нарушителя. От изхода на София до Берковица си за около час и то ако караш спокойно. След това до Видин имаш около 120км. Моста го минавах преди около месец и имаше по няколко коли пред мен и в двете посоки /но и двата пъти го минавах вечерта след 10ч./. За Своге не ти препоръчвам. Много е тясно и няма абсолютно никакъв смисъл да се минава от там. Последно от там минавах преди няколко години и пътя беше зле, не вярвам сега да е по- различно, просто няма смисъл да заобикаляш Петрохан
  26. 0 точки
    В тая връзка: - Ти коя си ма? - Станка. - Не те питам с какво си на учението, а как се казваш? - Станка се казвам, но не съм с танка, а с виетнамката.
  27. 0 точки
    - Госпожо, спрях ви заради превишена скорост. Сега ще се глобяваме. - Моля ви господин полицай, не внимавах, но заплатата ми е малка - учителка съм. - Ами тогава, напишете 1000 пъти "повече няма да превишавам разрешената скорост".
  28. 0 точки
    Шофьор блъснал колата пред него обеснява на катаджия. -Г-н полицай, тя ме заблуди, даде мигач на ляво и зави на ляво!
  29. 0 точки
    Баба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
  30. 0 точки
    Пътник се вози в такси и решава да заговори шофьора. потупва го по рамото и в този момент-шофьорът подскача,удря си главата в тавана,качва се на бордюра,помита кошче за смет и пътен знак и спира на сантиметри от будка за вестници. -Съжалявам господине,не исках да ви изплаша,исках само да попитам нещо. Шофьорът изтрил потта от челото си и рекъл: -Оххх.....Вината не е във вас,днес ми е първи ден като шофьор на такси, през последните 25 години карах катафалка....
  31. 0 точки
    Жена при сексолог: - Имате ли редовен полов живот? -О, да - аз не съм омъжена...
  32. 0 точки
    Македонско 69 Девойка го носи момчето дома, одат во спалната и таа му предлаага да пробат 69. - 69?Кой курец е това?– питува момчето. Девойката разбира дека новото момче не е толко изкусно во сексот па му вика: - Ке си ставим моата глава помежду твоите нозе, а ти стави си твоата глава помежду моите, важи? Се още незнаейкии за що точно се работи, малце притеснен, момакот се согласува на това, само да не го разсипе моменто. Таман се наместиле, девойката несакайки изпрднува еден гласен пърдеж... Ммчето ке умре од смеенье, па му и смрди, току бега на страна и пробува да разбере що баш се случило... Момичката засрамена му вика на момако да и прости и да пробат още един пат... Така пак се наместиле... Девойката пак, несакайки изпушта един здрав, голем як пърдеж... Момчето целиот изплашен и зачуден, станува од кревато, ги зема халиштата и почнува да се облекува. - Що е?Зашто си одиш? – го питала момичката. - Абе ти си ненормална ако мислиш дека ке останем и за другите 67!
  33. 0 точки
    - Жена, харесва ли ти Мадрид? - Не съм била, нооо - музеят Прадо, Кралският дворец, катедрала Мудена, парка Буен Ретиро бих посетила с удоволствие. - А Париж харесва ли ти? - Че кой не харесва Париж - Айфеловата кула, Шанз-Елизе, Монмартър, Лувъра, разходка с корабче по Сена. - Добре тогава - гласи се. Поканил съм на гости Пешо, Мишо и Гошето. Петък вечер - 21:30, Реал Мадрид - Пари Сен Жермен.
  34. 0 точки
    В препълнена маршрутка се качва млада майка, около 22-23 години, с 3-4-годишно момиченце. Момиченцето започна да мрънка на майка си на тема "Мамо, купи ми Барби!". Майката влиза в ритъм и отговаря с "За какво ти е Барби, имаш си вече три, по-добре да ти купя нещо друго". След няколко спирки стратегията на момиченцето се променя. Тя изведнъж става важна и млъква, като видимо се сеща за нещо коварно. И след още една спирка се издава: - … Ако не ми купиш Барби, ще кажа нещо за теб на баба! - И какво толкова ще кажеш на баба си за мен? - Ще разкажа, ще разкажа! Аз видях нещо! Цялата маршрутка затаява дъх, за да чуе какво точно е видяла малката. - Е, и какво си видяла? - Аз видях как ти вчера целуваше пишката на тати! Цялата маршрутка избухва в смях, също и шофьорът. Майката помолва шофьора да спре и слизат. Качват се млад мъж с момченце, някъде около 8-годишно. Пътниците продължаваха да се хилят, младият мъж и той почва да се подсмихва гузно, без да знае на какво точно се смеят останалите. И в този момент синът му изтърсва: "Тате, купи ми смартфон!" Маршрутката избухва в такъв смях, че шофьора спира, за да се смее на спокойствие. След като си поема дъх, се обръща към младия мъж: "Братче, по-добре му го купи, не дърпай дявола за опашката." Младият мъж пътува 4 спирки, през цялото време хората се смееха, а той седеше в пълно недоумение, вероятно мислейки си че се вози в маршрутка с идиоти.
  35. 0 точки
    Разговарят двам хондаджии на Екото в София! - Жената разправя, че зеленчуците били по-полезни сурови. - А, и моята е мързи да готви!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...