Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.10.2019 in all areas
-
3 точкиПривет с нова капка от мен. От предната са минали 25 дена (пост №566) и 900км. 700 от тях извънградско (8 м/ч) - предимно магистрала и 200км градско (около 6 м/ч). Маслото е на почти 8000км, 150м/ч и почти 13,5 месеца, а капката пускам по-рано от предвиждането ми, понеже вече е на 2мм над минимума по щеката. На вид не се различава от предната (също е сушена и сканирана като нея), но липсата на 3мм от нивото и нетипичните условия ме провокираха да споделя и чуя коментарите. Нивото не следя често, но след извънградското пътуване миналия уикенд вероятно е настъпила промяна, защото другите 200км са си стандартно градско и няма как да предизвикат промени. Въпросните 700км бях сам, а за половината от тях (по обратния път) сипах по-добър бензин. Към наличните в резервоара 25л А95 допълних 40л от 100 октановия на Газпром, колцата стана друга и и се порадвах, но не съм карал "в лютеницата". По Тракията на 2000 и 3000 оборота (+ няколко мин. "наказателни" изпреварвания) и само в Петрохан над 5000, та едва ли оборотите на мотора са причината, но не знам как и дали адската смес в резервоара не влияе по-различно на маслото? То си е вече кафяво (далеч е от черното,) на пипане е мазно (прекалено остарялото тръпне между пръстите) и не мирише на бензин, но къде отидоха 3-те мм? Принципно имам налично 5W20 с което да го освежа (по рецептата на Бранко), преди да наливам новото, а и зимата още не е дошла и смятах да му сложа още мото часове (понеже е далеч от ресурсните 230м/ч), но ... ??? Благодарско в аванс за "пилата" и тълкуванията.
-
2 точкиПускам темата понеже може да е полезна на някой.Става въпрос за долния заден тампон,който се намира до пробката за масло.Досега на няколко CRV-та които съм видял винаги е скъсан(уточняваме,става въпрос за дизел).Скъсана винаги е широката част,която се захваща за купето и докато не се свали това не може да се разбере.Смяната е елементарна,развиват се два болта 17 и 19 и с малко наместване и повдигане на двигателя с щанга се изважда.Тампона е този на снимките,да не се бърка с този за бензиновия модел,който се предлага афтърмаркет,този е само оригинален на цена около 250лв.Симптомите са леки вибрации в купето и силно притрисане при гасене да мотора. Сега циганията,която сътворих сигурно няма да се хареса на никой,но предвид цената на тампона реших да опитам да го поправя в случая залепя.Знам,че не се прави така,но досега 3 месеца резултата е налице,ако се скъса отново ща не ща ще купувам нов.Може би резултата е добър заради лепилото,което използвах,цената му обаче е около 40лв.за 20г. имах го купено от преди.Тампона се изчиства идеално на скъсаните участъци,аз ползвах изопропилов алкохол,напъва се с отвертка и се изцежда в самия процеп.
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 431 430 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 11 700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 04.10.2019; 9) Моточасове – около 280; 10) Изразходвано гориво - около 780 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (780 / 3.3) = 236; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 3+ мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора (напоследък) е около 1 час на ден. Грубо – сутрин около30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-11700 км: Утре, ако е рекъл Господ Бог и стари баби , картерът се сваля. Изглежда това е краят на пътя за Шела .
-
2 точкиСравнението на настоящата и предходната капка почти не показва промяна. Донякъде логично. Имаш само 15 навъртени моточаса, при това 8 от тях на магистрала. Маслото има ресурс, за да стигнеш до Нова година, както каза Маркони в предходните постове, но ще се нуждаеш от доливката - за спокойствие относно нивото. Тя също така ще го освежи. За угара може да има само "неясни догадки" - 1. Маслото просто е изчерпало ресурса си 2. Миксът дава отражение. 3. Сбор от поизчерпано масло + обороти при Петрохан 4. др. Ако искаш да стигнеш до по-студените дни преди на сипеш новото масло - долей до макс. на щеката и карай смело. Ако ли не, смени го . При тази ситуация - време прекарано от маслото в картера (над година) + микс + нарастващ угар, аз лично бих го сменил.
-
2 точкиКолега здравей, лещата според мен не би трябвало да се вижда на снимката, ако не греша това е о-пръстена, който играе ролята на уплътнител в снадката. Тази част, която си снимал е тази, която съм оградил в червено на снимката нали? Ако е така ОЕМ номерата са както следва: - пружини - 18230-SV4-000 - болтове - 18231-SR3-A22 - леща - 18229-SCA-T11 Ако държиш да са оригинални може да попиташ в Бултрако за цени. Цената на лещата оригинална от линка отдолу е 18 паунда, без проблем може да си я поръчаш. Болтовете и пружините са евтини. https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-NEW-HONDA-CR-V-MAZDA-CX-7-EXHAUST-FLEXIBLE-GASKET-RING-18229-SCA-T11/264443327665?hash=item3d920cf4b1:g:cVQAAOSwYV5dY-Df
-
1 точкаМотора е създаден да върти всичко след него, но в обратния режим, който се случва при всяко отнемане на газта и влизане в "моторна спирачка" хидротрансформатора е буфер. Мнозина не си дават сметка за този аспект, но ...
-
1 точка
-
1 точкаКогато гледаш внимателно необработената (сканираната) капката, ще видиш, че има част от "пръстен" - т.н. краева зона. Това, което е вътре в този "пръстен" е ядрото. В твоя случай, цветът на ядрото и този на зоната на дифузия - е еднакъв. Т.е. замърсяването им е еднакво, но не е тежко. Дисперсията все още е добра. Защо няма ядро - според мен при теб няма, тъй като моторът е чист, в добро техническо състояние, кара се с внимание и с грижа, респ. всичко това води до малко и при това "фини тежки замърсявания", които именно оформят краевата зона (пръстена) и запълват самото ядро (площта вътре в пръстена). Ако имаше тежки големи единични парчета мърсотия/отломки или големи слепени замърсявания/сажди, те просто щяха да се уталожат в тази зона (ядро и пръстен), тъй като така действат законите на физиката и филтрацията на капката масло от хартията.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОт мазда са доста по-ефтини. Аз си взех 16 цола от мазда5 за 60 лева, перфектна. Централния отвор е с една идея по-голям ама не е болка за умиране, някой ден може да и направя втулка.
-
1 точкаДа опитвал съм го, но въпроса е както казах по горе, сменя само на навигацията часа, но не и на малкия дисплей.
-
1 точка
-
1 точка1. Конкретно моята няма, но из форума бях срещал мнения, че има такива със и такива без. 2. Съвсем точно едва ли някой ще го мери, но го считай за 65-литров. Ако цъкнеш иконката в подписа ми, можеш да видиш най-голямото ми зареждане от 63.4 литра, с оставащ преход по борд компютър 4 км и стрелка сочеща под нулата.
-
1 точкаОтносно третия ти въпрос: няма как без закупуване на външно устройство. Най-евтин вариант е китайско такова от алиекспрес за 30тина лева. Има и варианти за блуутуут (вграден или с второ устройство към първото) и тогава цената отива на 50–70лв.
-
1 точкаИцо Хазарта избухна отново! Текстът е музика за ухото! Само не мога да определя жанра, стила...
-
0 точкиНе съм фен на Autodoc, нямат и физически магазин тук в BG, малко са ми афифски. Ако държиш на същите афтърмаркет неща може да си ги поръчаш от тука https://autoprofi.bg/ има ги същите. Може да си ги вземеш лично от магазина или да ти ги пратят с куриер. Два пъти съм пазарувал от тях и за сега нямам оплаквания, разбира се и в други магазини ще ги има, може да пробваш Евро 07 също. Аз лично от Японците не съм поръчвал, но има колеги от форума, които поръчват и са доволни, и цените на някои неща са по изгодни от колкото в Бултрако. Ако държа нещо да ми е OEM и там ми е по-изгодно не бих се замислил да го поръчам. Ето и темата отдолу за този магазин.
-
0 точки10Q & respect! Предишните Хондови масла имаха ядро, вероятно и следващото ще има, но сегашното е някаква смес от 2, а сега ще сипя и трета съставка. :) Иначе не правя нищо екстраординарно. Просто миналия век 1 чиляк (когото уважавам) в непринуден но компетентен разговор ми каза - Купи си автоматик - освен другите бонуси, пази и мотора.
-
0 точкиЕто я и промоцията..! https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-i-dtec-egr-pipe-kit-2009/
-
0 точкиТози го видях днес в дир-а и ми хареса: - Ученици, днес ще имаме контролно. - А калкулатори ще може ли да ползваме? - Да. - А транспортири? - Също може... Така, пишете тема на контролното - "Любовта в поезията на Ботев!"
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКакто винаги, всичко е точно! Благодаря на Чавдар.
-
0 точкиПенисът написал молба: Моля да увеличите възнаграждението ми поради следните причини: – Занимавам се с физически труд; – Работя на дълбочина; – В работата се хвърлям с главата напред; – Не ми се плащат извънредни за работа през празниците; – Работя в обстановка с неблагоприятен климат; – Работната ми среда е с повишена температура и влажност; – Работното ми място е силно затъмнено и липсва каквато и да е вентилация; – Работата ми е свързана с непрекъснат риск от професионални заболявания. Отговор от Ръководството: След разглеждане на вашата молба и внимателно изучаване на аргументите ви, администрацията реши да отхвърли претенцията ви със следните мотиви: – Вие не работите на пълен осемчасов работен ден; – Вие заспивате на работа; – Не изпълнявате винаги указанията на ръководството; – Понякога влизате в непредназначени за вас помещения; – След работа оставяте работното място непочистено; – Не спазвате инструкциите по техника на безопасност (напр. не обичате да ползвате предназначеното за вас защитно облекло); – Пенсионирате се преди достигане на пенсионна възраст; – Не обичате да работите две или повече смени подред; – Често напускате работното място, преди да сте изпълнили нормата; И ако всичко казано дотук ви е малко, длъжни сме да ви съобщим, че нееднократно сте забелязван да влизате и излизате от работното място, носейки две чанти с неизвестно съдържание.
-
0 точки
-
0 точкиКакто винаги, всичко е точно! Благодаря на Чавдар.
-
0 точкиС тая пакетна жипка, макс два пръста. Демек има ли опасност си намокриш връзките на маратонките бегай далече.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00