Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.09.2019 in Мнения
-
4 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 430 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 11 000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 17.09.2019; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 725 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (725 / 3.3) = 220; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 3+ мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-11000 км: Изглежда сякаш краевата зона се размива. Ще видим на следващия тест . Продължавам напред.
-
2 точкиЗдравей Yozo Мислех да не вземам отношение по темата,моя опит е 3 години и около 50 000 км. автомобила ми е Црв 3 бензин АТ.Виждам обаче че коментират колеги които дори не са возили в ЦРВ....Аз не робувам на марки ,по една случайност си купих Хонда,карам и други марки.. От носно бензин или дизел ...няма да коментирам,защото ще се заформи такъв спор че темата ще се о...тотално. Газифицирането не е проблем ,колегата Маркони е най добрият в този форум от него ще научиш всичко в тази област / това е моето впечатление/. Моята е с Ланди Ренцо и за сега си върви перфектно. Компресора на климатика го смених целия,беше блокирал лагера и съответно превъртя в оста....не е необходимо да се изръсваш с 2000 лв. за оригинален има качествени и за по 500 лв. За рейката не мога да кажа нищо за сега е на ред....км. са 192 000 в момента. Във връзка с "придвижването от т.А до т.Б"…не съм имал проблеми с изпреварването никога дори и 5 човека и пълен багажник,съвсем спокойно на 3-та на автомата стига до 160 км.ако ти трябва чак толкова скорост, и ако това не стига то мисля че трябва да се ориентираш към друга марка 😃...на някой колеги вероятно са позагубили някоя и друга конска сила....да вярно ,за разлика от Мерцедеса е по мудна..но пак казвам ,че е въпрос на гледна точка. От носно автомата...ами някой неща се износват ,при мен се наложи да рециклирам хидротраснсформатора ..не е болка за умиране но е скъпо. Другото скъпо нещо са предните вътрешни карета...1100 лв. струват без монтажа/оригинални от дилъра - други нестават/...а те се износват със сигурност. Не харесвам дилърската мрежа/само София и Пловдив..във Варна имаше но къде се измести незнам/...чакането на резервни части ,и безумните цени. Маслото на АТ и на диференциала трябва да са на Хонда...в противен случай ще повредиш съединителите и на двете. Регулиране на клапани на 40000 км.,ако има газ колегите препоръчват на 20 000. Средно грамотен технически човек може да си ги регулира за един час пред блока на паркинга. Поздрави ,надявам се да съм бил полезен.
-
1 точкаТипове трансмисии Мощностните характеристики на двигателя с вътрешно горене го правят неизползваем без скоростната кутия. При потегляне от място максимумът на въртящия му момент е нужен на ниски обороти, при движение с голяма скорост - на високи. Толкова еластични бензинови и дизелови мотори не съществуват. Именно този недостатък компенсира скоростната кутия, която изменя предаването на въртящия момент в зависимост текущата необходимост. „Ръчна“ трансмисия Механичните скоростни кутии предлагат най-простата, надеждна и евтина конструкция. Позволяват пълна наслада от управлението на автомобила - особено в ръцете на опитен водач. От гледна точка на купувача тези трансмисии се различават единствено по броя на скоростите. Тенденцията към увеличаване на предавките в последно време обаче не се дължи на загриженост към потребителя. Никой не се нуждае от излишни движения зад волана. Причината са по-скоро мощностните параметри на малолитражните двигатели с тесен работен диапазон, които налагат по-честа смяна. Предимства: Ниска цена, надеждност, възможност да се оползотвори целият потенциал на двигателя Недостатъци: Непрекъсната работа с педала на съединителя и скоростния лост, която досажда и уморява Роботизирана трансмисия I-shift Бюджетен вариант на автоматика. Представлява обикновена “ръчна” скоростна кутия, снабдена с изпълнителен механизъм - робот, който управлява съединителя и превключва предавките вместо водача. За съжаление машината не може да замести човека. Каквито и опити да се правят с усъвършенстването на електронния мозък, този тип скоростни кутии работят плавно само при спокойно движение. Предимства: Ниска цена, относително лесно обслужване Недостатъци: Придръпване при по-активен стил на шофиране Робот с два съединителя DSG Преодоляването на недъзите на роботизираната трансмисия изисква сериозна промяна в конструкцията й. Резултатът е преселективната (с предварителен избор на предавката) скоростна кутия. Тя разполага с два първични вала и два съединителя. Докато единият работи, другият чака наготово с вече включена следваща предавка. Достатъчно е да се мръдне вилката, управляваща сцеплението (а това става почти мигновено), и ускорението продължава. Днес трансмисиите с два съединителя се смятат за една от най-перспективните технологии. Предимства: Безупречна скорост и плавност на смянатата на предавките, нисък разход на гориво Недостатъци: Висока цена и скъпа поддръжка Хидро-механична трансмисия Класическият автоматик в най-чистата му форма. Механичната част от конструкцията се състои от комплект планетарни предавки, управлявани от лентови спирачки посредством хидравлични клапани. Съединител липсва, но в някои случаи - например при правключване на скоростите, спиране с работещ двигател и т.н. - се налага отключване на кутията от мотора. Със задачата се справя хидротрансформатор. Автоматикът работи сравнително бързо и плавно, макар че при превключване на предавките се усеща придръпване. Основният му недостатък е повишеният разход на гориво заради сериозните загуби в хидравличната система. Ремонтът и обслужването също не са евтини, но за сметка на това има доста сервизи, които разполагат със специалисти и резервни части. Предимства: Усъвършенствана и проверена с времето конструкция, удобна за ползване Недостатъци: Повишен разход на гориво, сложна диагностика, експлоатационни ограничения, по-кратък живот в сравнение с “ръчните” кутии, скъп ремонт Вариатор Завръщането към принципите на отдавна известна конструкция на ново технологично ниво се оказва печеливш ход за много производители. Безстепенната предавателна кутия с постоянно изменяемо отношение между скоростите на задвижващия и задвижвания вал стават все по-популярни, макар да се твърди, че концепцията е измислена още от Леонардо да Винчи през 1490 г. Основното достойнство на вариатора е идеалната приспособимост към условията на движение. Предавателното число се променя плавно и на практика броят на предавките е безкраен. В общи линии конструкцията представлява две конусовидни трансмисионни колела, свързани със стоманена верига. Колелата са от две половини, които могат да се доближават или раздалечават. Така веригата или се смъква на малкия диаметър, или се изтиква на големия. Именно на това движение се дължи промяната на предавателното число. Съществените недостатъци са два. Вариаторът не може да работи с голям въртящ момент и страда от склонност към прегряване, тъй като функционира за сметка на силите на триене. Без автоматичен съединител и хидротрансформатор също не се минава - все пак двигателят не може да се гаси при всяко спиране. Обслужването на възела се изчерпва с периодична смяна на работната течност, но ремонтите са скъпи. Предимства: Отлична динамика, изключително плавна работа Недостатъци: Скъп ремонт, опасност от прегряване в сложни експлоатационни условия Публикувано във факти.бг:
-
1 точкаДнес гледах един клип за ускорение между Тойота фортунер 2.7 ръчка и Хонда црв 2.0 автомат, хондата ускоряваше по-бързо. Има достатъчно клипове в тубата, които дават обективна представа за динамиката на автомобила, така че е много лесно да прецениш дали те устройва.
-
1 точкаhttp://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3v.htm#155576
-
1 точкаМного сте го нарочили това бензиновото црв. Ако си спокоен шофьор няма да имаш никакви грижи. Това за вървенето е много относително и индивидуално. Всеки си има различно възприемане кога една кола върви и кога не. Идеята на тази кола съвсем не е да се гониш по пътищата. Ако това е основната ти идея колега се насочи към нещо съвсем друго. Модела е леко скучноват, но за сметка на това си върши работата перфектно относно предвижване, комфорт и багаж. Разхода на газ е много приятен особено извън града. Аз например като недостатък (защото тука ровим за такива) много повече се дразня от слабата звукоизолация на купето и пластмасите из купето. Ако си се насочил към бензин, вземи си автомат, сложи си газ и търси модел по възможност екзекютив, защото ще получиш разни глезотийки и повече премиум усещане. Успех.
-
1 точкаМаслата вероятно са производство на Равенол - по "стари рецепти", допреди година и нещо се продаваха като (Р)Авено(л), които 100% бяха съответните стари масла на Равенол. Сипвал съм - стават.
-
1 точкаАми не, досега когато съм вадил акумулатора и го сложа пак до 10мин, дори и в гаража се актуализира. А сега дори като сверявам на големия дисплей часовника, на малкия не се променя!
-
0 точкиЗдравейте След близо четири години с ЦРВ първа генерация реших да мина в горната категория.Чрез роднини си взех ЦРВ трета от Швейцария.На 127000 км краят на 2009 бензин автоматик 150 кс.пълна сервизна история.Много съм доволен,сам си я докарах,вече има и газ.Само път и трябва.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Намерих много интересен клип са поправка на мотора на ABS модула. Може би това правят и в сервизите като отстраняват проблема. https://youtu.be/ZtlLb97PiNY Смятам днес да пробвам и ще споделя опит!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАз лично не разчитам на системите, дори съм малко скептичен конкретно в този VSA, но веднъж на магистралата минах със 130 през насъбрала се доста вода в лява лента, което води принципно до аквапланинг и загуба на контрол, а с автоматична трансмисия, при която нямаш възможност да натиснеш съединителя си е голям филм чисто психически, особено когато не очакваш подобно нещо и нямаш шанс да намалиш безопасно, но в случая VSA моментално реагира и колата си мина през водата като пич и си продължи сякаш нищо не е станало.
-
0 точкиЗдравейте Колеги, Проблемът е решен. Смених компютъра на колата и за сега работи. Поздрави,
-
0 точкиПробвах лед крушки и мога да кажа, че е пълен ужас. Вярно бяха от Алито, но бяха доста добри като изработка и едни от най скъпите, с адаптори за тях, но пред колата осветеността беше ужасна. Подарих ги на един приятел. От тогава зимата карам с или найтбрейкъри или филипс ектрийм и съм супер доволен. Вярно горят бързо, но зимата си я изкарват. Лятото слагам бюджетни и това е. Ако някой гони визия на колата, избор на пазара колкото щеш - бели, сини и т.н., но от към осветеност и качество на светлинния сноп по добри от найтбрейкърите и филипса за сега няма.
-
0 точкиВижте надписа на тази консерва "for HONDA"! https://emagbg.page.link/T66C Няма контрол,няма...!
-
0 точкиНе разчитай да те спаси и четвърти път. Щом на 26 години си преживял толкова, вземи се замисли. Карай внимателно и отговорно и помни, че зад волана не носиш отговорност само за себе си, а можеш да нараниш и убиеш много други хора.
-
0 точкиПреди време пуснах една тема "Автоматична кутия или вътрешни карета" прочетия там е описано всичко от начало до края ....темата е в този раздел малко по назад...ще я видиш ...дано ти помогне при избора...😃
-
0 точки
-
0 точкиДнес е измих на водоструйката като пръсках малко повече около датчика и след това отчете коректно. Може и нещо да се е бил зацапал. Благодаря за мненията и бързите отговори
-
0 точкиЧакам да видя кога ще им изчерпиш търпението на хората,засега са доста търпеливи.Куфара с 206 части и акумулатора, който ходи насам-натам може да ги возиш и в друга кола,защо се спря да Хонда.По начина на писане и и изразяване нямаш още 20г. познах ли?Според мен едно бе ем венце 5-тичка тдс,идеално ще ти пасне на стила и интелекта.
-
0 точкиНякога имах тел. на ферибота в Оряхово, но съм го затрил. Не пречи да го потърсиш в нета (както и този на Никопол) и в деня на пътуването да звъннеш и питаш "как е хавата". Ако е ок, хващаш Хемус, а дали ще слезеш на Ботевград или ще гониш Плевен зависи от чутото от лелките. Това са ти по-кратките маршрути, но на теория през Видин ти е по-бързо. Не пречи и там да звъннеш, а има и уеб камера на моста следяща трафика (потърси и нея) - ако има спорадично преминаващи, значи кпп-тата работят и няма колони. Тогава може да газиш Петрохан (красиво е) и пътят е ремонтиран. След Монтана обаче се включваш във "федералното " шосе и има тирове. Крайова си е селия, но се преживява.
-
0 точкиБлагодарим прекарах безсънни нощ от притеснения . Как така с батерия тъкмо сложих нова пробка. 😂😂😂
-
0 точкиАбе пич,разбрахме че караш единичка бензин и мнооо ги чуваш тракторите,ма тук става въпрос за тройка дизел или бензин като момичето предпочит дизел.Ела те кача на мойта тройка трактор и друга песен ще запееш.Ай стига ръси излишно дизела как не бивал колко излишни рзходи имал ма бензина колко бързо загравял.Ако караш модела за който става въпрос да добре давай мнение но иначе да ръсиш ей така ми мерси.Ей го на,трактора ми вече чукна 280к км и какво само масла и филтри плюс премахване на ДПф всеобща болка за дизелите и пистов ремък до сега плюс накладки твойта единичка ако изкара до толкова километри с тази подръжка ще почерпя.Акумулатора ми още е оригиналния а вече чукна 9 години.Ти май вече втори ли трети сменяш по писаниците тук.Айде твоята единичка като изкара до толкова с тази подръжка ми се обади ще почерпя.Я кажи сега често,колко се ръсна за подръжка на твоята единичка бензин до сега?Газово регулиране клапани система за омасляване и т.н.Аз пък благодаря на Хонда че са създали такъв дизел.Ако може да си позволи питащата дизел автоматик ще се препроди.Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00