Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.07.2019 in Мнения
-
1 точкаForza Ferrari, утре ще ги сбърками всички. . От Фетел да очакваме още по големи изненади, все пак е на родна земя.
-
1 точка
-
1 точкаНа темата с ламарините на катализатора - моята се разтрака преди няколко години. Никой не искаше да я заварява или закрепя по никакъв начин, а аз не исках да я махам. Какво направих - видях колко е диаметъра на ламарината и сметнах скоба с приблизително каква дължина ще я обгърне и стегне. Скоба от този тип: Сметката трябваше да е горе-долу точна, защото скобите са големи, но диапазонът, в който имат зъбчета е тесен и не може да се варира много-много. Купих три скоби и отидох на майстор на ауспуси, който обикновено ми се навива на акъла. Няма да крия, че се изкефи на идеята ми, защото я беше виждал и казал, че нищо не може да се направи. Съответно сложи скобата, стегна я почти докрай, а останалото от хода й обра, като я стисна с клещи за двата плоски края на ламарината, така че да прилепне изцяло по контура й. И така от няколко години е тишина отдолу. Не мога да спра разпада й, но искам до последно да си стои на мястото. Ако успея, ще кача снимки по-късно. Може пък да е тишина, защото всичко е паднало, знам ли?! Редакция: Добре де, не се сдържах и слезнах да видя. Там си е:
-
1 точкаТи, или не четеш или не виждаш снимката която съм ти качил. Тези копчета на шофьорската врата, нямат нищо общо. Имаш две бели палчета - само на задните две врати и всяко си отговаря за съответната врата! Ако палчето е надолу към човечето, няма да можеш да отвориш вратата отвътре! Ако палчето е нагоре - ще се отваря и отвътре! Аз по-ясно не мога да го обясня.
-
1 точка
-
1 точкаЕ аз вече съм сигурен, че бъркаш копчето/палчето ! Въпросното не е черно/червеното което показва дали е заключена вратата, а е бяло палче и се намира на дъгата /фалца на самата врата, където ти е ключалката (механизма за затваряне на вратата). Абе после ще ти снимам и ще ти я кача, за да видиш. Ето това бялото палче :
-
1 точкаМалко развитие по-темата.След дълго търсене на радиаторче за парно най-накрая намерих.Оказа се и това не лесна задача въпреки,че има доста обяви за коли на части.Всеки ти казва,че няма,защото не им се занимава да ги свалят или директно ти казват,че няма да я свалят сега "много работа е".Все пак един колега се нави и ми я прати за 150лв.Питата изглежда доста добре,не излезнаха никакви боклуци от нея,а само чист антифриз.Сега остава тегавата работа по сваляне на таблото,но това може и да е есента.
-
1 точкаОправихме проблема с обезвъздушаването,той идваше от горната помпа тази която е на педала.При монтажа ,гайката която се регулира цилиндъра е бех направил като на стария цилиндър и не можеше да прави налягане,след няколко оборота навиване всичко се оправи ,но беше бая лутане.Впечетленията с новите помпи ,ами педала стана по твърд,съединителя отделя горе преди с старите помпи отделяше много долу!С старите помпи съединителя отделяше кофти и почти винаги придърпваше колата ,сега мога да кажа вече че е много плавно потеглянето.Благодаря на всички за помоща и съветите Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаКлиматроника е двузонов. Ляво и дясно се регулира отделно чрез клапи смесващи топъл и студен въздух.Дясната ти клапа е блокирала .Може да е моторчето,може да е механинчия редуктор,а може и вътре да има листо блокирало клапата. Поразглобява се и се пуска тест на климатроника .
-
1 точкаЗаявлението и документите за прехвърляне на винетката вече могат да се изпращат сканирани на електронна поща info@bgtoll.bg. Връщат входящ номер и следното: "Здравейте, Вашето искане е регистрирано в информационната система на Национално тол управление с Входящ № 94-00-хххх/16.07.2019 За резултатите от предприетите действия ще бъдете допълнително уведомени. До отразяване на промените, при използване на платената републиканска пътна мрежа е необходимо да пътувате с документите, доказващи промяната на регистрационния номер на ППС, копие от заявлението и входящия номер, който сте получили. Поздрави, Национално тол управление"
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 427 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 21.07.2019; 9) Моточасове – около 190; 10) Изразходвано гориво - около 565 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (565 / 3.3) = 171; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общия спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява ту спира) около 2.5 мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Последните около 850 км са магистрала със скорост около 120 км/ч. (поддържах я почти постоянно; с малки изключения). История на офисна хартия 0-8000 км: Продължавам напред .
-
1 точкаЩе изнесеш гумата с 12мм, тоест стъпката ще се увеличи с 24мм, нищо няма да му стане, най-много да ти цапа повече страниците. Ще го има и ефекта на лоста, тоест по-лесно ще се сгъва окачването, но надали ще е съществено.
-
1 точкаДва болта там където си снимал, след смяната обезвъздушаване от пробката на долната помпа, така сменяш цялата течност. Колега CARPERA и всяка година да сменяш течността гумичките пак заминават, имат определен живот около 15г.
-
1 точкаКапков тест 8 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-162400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 16.07.2019г. 8.Мото часове,изгубих им бройката (ще се слага май часовник). 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 70л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.,за да вдигна нивото пак на макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Дали ще мога да му се доверя още 1500км.,за лятната почивка или да го токна?
-
1 точкаАз съм с F18B2, ползвам инфоборд според който VTEC-а се включва между 2500 и 3000 об/мин.Не знам дали е нормално, но така е откакто я имам /2007 год./.
-
0 точкиСпоко! Няма да натоварваме полуоските и лагерите. Намерих си ОЕМ-ки с оффсет 50! Сложих ги и съм супер доволен! Благодаря на всички!
-
0 точкиТака е м.мка им,вчера един за малко да ми изкърти камерата за обратно виждане докато се опитваше да отвори багажника.Добре,че го видях на време даже се опитваше да ме убеди,че това е копчето за отваряне.
-
0 точкиЕмич браво. И аз 101% бях убеден . До колегата : Червено не червено , е отключено заключено . Мноооооогого , мнооооггооо голяма разлика за какво говорим. А на мивката като мине с пацала да забърсва и зависи на къде ще приключи , на там остава след кадърни миячи.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки100% си свети синьо. Обаче , на CRV-то, миналата година като карах през ноща,ми помагаше малко, да нацелвам пепелника . Абе няма майтап.
-
0 точкиЗа картера ми прати 130 лева и го свалям за снимките.
-
0 точкиПод горния капак на таблото, който така или иначе ще свалиш, има достатъчно място и не би трябвало да има проблем с обхвата.
-
0 точкиНяколко щипки и винта са - няма нищо сложно. Обаче без да се свалят корите /тапицерията/ на вратите, едва ли ще видиш къде е проблема. Естествено, може самите палчета /копчетата за родителски контрол-както ги наричаш/,или вътре самия им механизъм, нещо да са заяли и да не се движат докрай в двете посоки, откъдето да идва и проблема ти. Може да пробваш с някакъв спрей от рода на WD40 , да пръснеш през цепката при палчето и да опиташ да ги раздвижиш евентуално и ако се оправят, няма да разтапицирваш вратите.
-
0 точкиВсички джанти за Honda Civic 8та ген. са с междуболтово разстояние 5 х 114,3мм и централен отвор 64мм. - 5 врати 1. FK1 1,4 i-DSI 61 kW (L13A7) AT/MТ Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0255*00-03 размер гуми: 205/55R16 91H; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 91Y; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. 2. FK1 1,4 i-VTEC 73 kW (L13Z1) AT/MТ Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0255*04-06 размер гуми: 205/55R16 85H; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 85H; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. 3. FK2 1,8 i-VTEC 104 kW (R18A2) AT/MТ - до МY 2009г Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0256*00-03 размер гуми: 205/55R16 91V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 91Y; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 92Y; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. - от МY 2009г Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0256*04-06 размер гуми: 205/55R16 89V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 89V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. 4. FK3 2,2 i-CDTi 103 kW (N22A2) MТ - до МY 2009г Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0257*00-03 размер гуми: 205/55R16 91V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 91Y; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 92Y; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. - от МY 2009г Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0257*04-05 размер гуми: 205/55R16 89V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 89V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. - 3 врати 1. FN1 Type S 1,8 i-VTEC 104 kW (R18A2) Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0297*.. размер гуми: 205/55R16 89V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 89V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. 2. FN2 Type R 2,0 i-VTEC 148 kW (K20Z4) Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0306*.. размер гуми: 205/55R16 85V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 85V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/35R19 85V; размер джанти: 19 x 7 1/2 J; офсет 55мм. 3. FN3 Type S 2,2 i-CDTi 103 kW (N22A1) Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0298*.. размер гуми: 195/65R15 89V; размер джанти: 15 x 6 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 205/55R16 89V; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/40R18 89V; размер джанти: 18 x 7 1/2 J / 18 x 7 1/2 JJ; офсет 55мм. 4. FN4 Type S 1,4 i-VTEC 73 kW (L13Z1/L13Z2) Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0334*.. размер гуми: 205/55R16 85H; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 55мм. размер гуми: 225/45R17 89V; размер джанти: 17 x 7 J / 17 x 7 JJ; офсет 55мм. - 4 врати Hybrid FD3 1.3i-DSI IMA Hybrid 70 kW + 15 kW (LDA2) Номера съгласно Директива 2007/46/EG: e11*2001/116*0271*.. размер гуми: 195/65R15 85H; размер джанти: 15 x 6 J / 15 x 6 JJ; офсет 45мм. размер гуми: 205/55R16 85H; размер джанти: 16 x 6 1/2 J / 16 x 6 1/2 JJ; офсет 45мм.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00