Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.07.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Капков тест 8 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-162400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 16.07.2019г. 8.Мото часове,изгубих им бройката (ще се слага май часовник). 9.Изразходвано гориво 540л. пропан бутан и 70л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.,за да вдигна нивото пак на макс. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.  Дали ще мога да му се доверя още 1500км.,за лятната почивка или да го токна?
  2. 1 точка
    за да я повдигне със 16 цолова джанта трябва да сложи над 80мм височина на гумата, тези височини на гумата с висока скорост в завой са рискови
  3. 1 точка
    Наскоро го сменях и аз.Стария ремък беше 7PK2082 и аз такъв си търсих(купих си Gates).Това 7 отпред май показва,че е седемканален.
  4. 1 точка
    Да напиша, че смених пружините преди месец! Много съм доволен и колата е много по-стабилна вече в завой. Усеща се коренна разлика и съм доволен. Като цяло трябва да знаете, че не се вдигна и остана колкото си беше реално. Момента, който мразех и исках да избегна вече го няма- туба с вода и 20-30 кг багаж+две деца и задницата е паднала с 10 см. Вече го няма този момент! Реално проблема е в омекването на пружините. Новите /Каяба/ не можех и да ги огъна, а старите си ги свивах на ръка и крак помалко. Така, че подложки, гъдели- не си заслужава. Ако някой иска стари пружини, подарявам ги!
  5. 1 точка
    Капковата проба показва преди всичко степента на замърсяване на маслото (изпълването му със сажди и всички онези микроскопични парчета метал и др. мърсотия в двигателя) и намаляването на диспергиращите му свойства (да не допуска слепване/окрупняване на замърсяванията и да ги задържа в себе си). Има и създаден стандарт - ASTM D7899-13, за условията и начина на извършване и разчитане на капковите проби (линк за сваляне КЛИК). За мен лично капковата проба - при условие, че е извършена по учебник, перфектно спазени условия на теста, може да бъде достатъчно достоверен индикатор и за изравняването на TBN и TAN. Руската школа приема, че когато TBN=TAN ресурса на маслото е изчерпан. В повечето случай TBN=TAN, когато пробата придобие горе-долу такъв вид: Разгледай капковите тестове, придружени с VOAнализи на 1-ва страница на темата (КЛИК), и виж отношение на Щелочное число (TBN; Total Base Number) с/у Кислотное число (TAN; Total Acid Number). Предвид горното, моето лично мнение е, че с капковата проба могат да се следят замърсяването на маслото, диспергиращите му свойства и изчерпването на ресурса му да неутрализира киселините в двигателя (намаляването на TBN и изравняването му с TAN), но само и единствено, ако си достатъчно стриктен да спазваш всички указния, дадени на 1-ва страница на темата, т.е. да бъдеш истински изследовател, който влага всичко от себе си в експеримента.
  6. 0 точки
  7. 0 точки
  8. 0 точки
    ... а може и на пистата! http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24575
  9. 0 точки
    Всички тунери, които мислят ,че по-голямото е по-хубаво да проверят има ли полуоски втора употреба в БГ...:)
  10. 0 точки
    Да, имам в предвид DOT4 или DOT5, което е спирачна течност , но сама система е хидравлична , защото работи с флуид в течно състояние ! Ако беше газова фаза щеше да е пневматична система! Ако не е от това проблема щеше да го има и при другите превключвания, т.е. или проблем с хидравличната течност или със самата скоростна кутия (1ва предавка)!
  11. 0 точки
    Тази е лифтната. Аз говоря за стоково окачване. HR-V няма смисъл да се лифтва.
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Всичко работи, климатроник, волан, камера задно, смяна станции и сила на звука.. Имам подобна, като от първия линк в автомобила...
  14. 0 точки
    Здравей, Чавдаре, https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и к-во: Petro-Canada SS 5W-30 2×1L Стойност на поръчката: 2*6.95 * 1.9675 * 0.95 = 26лв Парите са пуснати по сметка. Начин на получаване: по ЕКОНТ: еконтомат OMV, София, бул. Владимир Вазов 1.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...