Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.07.2019 in all areas

  1. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 426 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 09.07.2019; 9) Моточасове – около 175; 10) Изразходвано гориво - около 500 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (500 / 3.3) = 152; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; лек спад на нивото на маслото - около 1+ мм. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История на офисна хартия (0-7000км): Трябва да отбележа (със задоволство), че моторът работи леко и тихо. Принципно, вече закъснявам със смяната на маслото. И си рекох - така и така закъснях, що да не спретна един експеримент Не ми трябваше много време да се навия . И така: Маслото ще продължи да се експлоатира поне до 8000 км. Предстои ми пътуване до морето и обратно = 800 км + още 200 км. в настоящия режим. На 8000 км ще има нова капкова проба. Цел - да се разпадне ядрото и да се насити със замърсявания зоната на дифузия. Преди Shella и при наливането на предходното масло - Mobil 1 ESP Formula 5w-30, изчистих мотора, по-точно главата (ваната/картера под разпред. вал, около клапаните; всичко, до което има достъп) - снимки ТУК. Mobil-ът бе сменен навреме = моторът не е натрупвал замърсявания в себе си. Планирам при смяната на Shell-а, когато му дойде времето, отново да махна капака на главата и да покажа каква е картинката. Мисля, че ще бъде интересно за всички ни. Хипотезите са ми ясни. Изводите ги оставям за по-късно .
  2. 2 точки
    Реално имаш да си купиш две вериги, един оптегач и един банан. Които и ое не са скъпи. До сега от ка серия само банана на оптегача съм вадил износен и разтегнала верига. Въпреки че и оптегача може да се върне ноаз го сменям задължително заради маслото.
  3. 2 точки
    Поради битов инцидент с друга хонда (хвърлен камък от косачката) се счупи задния десен прозорец на ЦР-В-то. След като издирих същия оригинално тониран в черно такъв от кола на части, реших да се пробвам да го сменя сам. Пускам това ръководство, къде да е полезно на някой в същата нужда, къде да си припомня, ако след време ми се наложи пак. Почти всичките си коли ми се е налагало да разглобя през годините, но на тази ми се видя най-неудобно досега, най-вече заради захващането на жилата й, както и пипкавото сваляне на капачката зад дръжката. 1. Сваляне на кората. Свалете с издърпване пластмасовата вътрешна капачка на триъгълния фикс в края на вратата. Кората се държи от пет винта, от които: Два, скрити зад декоративно капаче зад вътрешната дръжка за отваряне, един - скрит под ръкохватката за затваряне: И два сркити под и над диагоналната дръжка: След което кората може да започне да се дърпа за да бъде отделена от вратата от долната й страна. Важно: При мен част от белите кръгли щипки останаха върху вратата. Те трябва да се извадят от нея и да бъдат поставени върху кората, за да не се забравят. Разкачането на жилата на дръжката и заключалката на вече отлепената кора са супер пипкави и налагат свалянето първо на пластмасовите им водачи. След като се отделят те, както и буксата за бутона, кората е напълно свободна. 2. Подготовка. Почистете внимателно парчетата стъкла навсякъде от вратата и уплътненията. За самото почистване на дъното на вратата е най-добре да се свали високоговорителя и да се използва дупката му. След тази стъпка, свържете отново буксата на кората, за да свалите държачите на счупеното стъкло до почти най-долното им положение. Почти, защото във вратата долу се вижда една малка дупка, където трябва да остане болта на единия от тях, като той може да бъде достъпен единствено от там. Първото почистване беше за да може механизмът да се движи с минимум стъкла върху него. За съжаление при мен все още имаше такива. След свалянето на държачите е напълно вероятно да паднат още от тях. Старите държачи: Отново почистване. На 30% сме готови. 3. Поставяне на стъклото. След сума изгледани клипчета как пъхат стъклата вертикално и ги извъртат във вратата, аз не можах да се справя така. Затова махнах хромираната външна лайстна (в нея също имаше стъкла) и задния водач на стъклото и цялото гумено уплътнение, което стои в него и служи за канал на стъклото. Водачът се държи от един винт под извивката за калника и два други винта при триъгълния фикс. Тогава се освободи доста повече място и успях да вкарам стъклото, поставено в нормалната си позиция откъм външната страна на вратата. На първата снимка по-долу съм показал свалените лайстна и уплътнение. След като сте поставили стъклото поставете обратно металния водач с гуменото уплътнение в него, като уплътнението трябва да се нахлузи около стъклото, което после ще стои в него и закрепете държачите на стъклото. На 60% сме готови. 4. Монтиране на кората в обратен ред. Не забравяйте първо да тествате дали всичко работи нормално, преди да сте започнали поставянето на кората. Без свързана букса на вратата, стъклото не може да бъде свалено дори и от панела при шофьора. 5. Краен резулат Като за първи път, на мен ми отне около три часа. Най-много време изгубих при опитите си да вкарам стъклото, преди да се усетя, че трябва да сваля водача и гуменото уплътнение по канта на вратата. Успех и дано не ви се налага!
  4. 1 точка
    Защо не потърсиш от тази марка D.I.D поне да си сигурен в веригата, http://namaleniavtochasti.com/236_daido
  5. 1 точка
    Аз съм с Osram Night Breaker Laser. Орпеделено светят доста повече от обикновенените. Сега съм с втори комплект, след като на първия изгоряха късите за 1.5-2 години. През деня съм с модул, който пуска дългите на 30%. При каране на къси през деня най-вероятно ще изгорят доста по-бързо.
  6. 1 точка
    Че те пързалят, е повече от ясно - какво улягане на съединителя чакаш!?! Или са ти сложили нещо много измислено, или не са направили монтажа както трябва, или вилката на лагера нещо е изметнала/изпуснала като са сглобявали. И какво имаш в предвид като казваш, че си сменил "комплект съединител" - маховика и лагера влизат ли в този комплект и ако да, сигурно ли е че са ги сменили и тях ? Връщай им колата ,за да си оправят нещата.
  7. 0 точки
    Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
  8. 0 точки
    Колега, намесвам се само, за да не се получава объркване сред хората, следящи темата: 1. Транспондер ID46 (в конкретния случай става дума за транспондер интегриран на платката) не се обучава с ръчна процедура - дори и това да е бил "твоят" тип транспондер, няма начин да го обучиш с натискане на бутони в определен ред и т. н.; 2. Честотата 433 MHz не е честотата на която "работи" транспондерът - обикновено тя е 125 KHz, a 433 MHz е честотата на пилот-сигнала т. е. носещият сигнал върху който се модулира ("наслагва") управляващият такъв, който реално задейства дистанционните функции на даден ключ;
  9. 0 точки
    Не се свалят жилата от кората,сваля се цялото панелче с дръжката за отваряне.Именно това прави разглобяването по-лесно.
  10. 0 точки
    Благодарности и от мен. Както винаги, Чавдар е точен и коректен.
  11. 0 точки
    @Pavel_Pavlov https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057547083
  12. 0 точки
    Имал съм три коли с двигатели от серията F и доста километри навъртени. Пробвал съм различни масла, но най добре е 5w40 А3В4 за целогодишно ползване. По книжката го дават 10w40, но смятам, че не е много добре за зимата.
  13. 0 точки
    Точно. На мен също така ми казаха, - че на всяка смяна филтъра се сменя задължително. Не се сменя този който е вътре в кутията и е метален. Прочел си правилно.Колегите от Рено почти всички ревът от техните автомати.Така е като слушат дилърите си,че консумативите са им до живот. Не ревът само от от автомата който се монтира на големия мотор 3.0 който е японски.
  14. 0 точки
    Здравейте колеги! Реших да използвам хубавата тема на колегата и да я възобновя. След около 5-6 годишно прекъсване се завръщам във фен клуба с ново/старо HR-V. Въпреки, че първия Сивик 6-та, която имах още не излязла от семейството - баща ми я кара без особени проблеми вече повече от 400х.км. Тъй като почнах честно да се прибирам до БГ по работа и се появи нуждата от кола която да ми стои там и да си я ползвам. Мислех за Jazz тъй като повече ще се ползва градско, но ми излезе това HR-V и го харесахме много. И така, никога не съм мислел, че точно HR-V ще взема, но колата ни харесва много. Изчетох повечето от темите във HR-V форума и се запознах доста добре с колата. Вече я постегнах, смених доста неща, които мога сам в гаражни условия - филтри, масла-ДВГ, CVT и диф, направих много добра промивка на охл.с-ма с препарат и нов антифриз. След това оборотите на празен ход паднаха, започна да гасне и се наложи да свалям и чистя IACV-то и дросела. Нов акумулатор, че не ми се рискува на автоматик без хубав, ново стерео с блуту с микрофон(сега стана модерна кола:)), + колони отзад, тъй като липсваха, 4гуми(бяха 4различни😲), други дреболии като нови стелки по поръчка+за багажника, парк сензори отзад за жената и т.н. Имам и дребни въпроси разбира се, на които се надявам на помощ. 1. CVT кутията тресеше много на по рязко тръгване. Закарах я в Хонда да я промият да бъда сигурен, че всичко ще е ОК. Промиха я, ползвали са два пъти масло според фактурата, почти изчезна тресенето. Взех си още 4л. масло и пак го смених сам след около стотина км. Сега почти няма никакво притрисане. Може да се каже, че като я покарах малко не го усещам вече. Надявам се, че кутията не е повредена, тъй като този от който е взех и беше долял някакво масло което е намерил. 2. Централното не работеше. Намерих проблема, махнах шофьорската кора на вратата, някой беше отрязал почти до букстата на моторчето двата кабела. Запоих ги, центарлното тръгна, дистанционното не. Смятам да сложа нова аларма като я закарам в БГ, тъй като мога да сложа и модул за управление на стъклата. Някой да е добавял и модул за управление на ел.оглдалата? Ще хубаво алармата да управлява стълката и огледалата при затваряне. 3. Имам един ключ само и засича на контакта леко, имам чувството че някой ден няма да завъртя. Ключар дали няма да оправи работата с нови ключове като ги коригира малко? 4. Шофьорската врата щрака много яко при отваряне. Чува се не от пантите а от този ограничител в средата. Смазвах доста с WD40 и после яко с грес, няма разлика. Какви са ми възможностите, че много дразни? 5. Тръбата на ауспуха в средата виси доста под кардана и изглежда доста грозно. Имам чувството, че клиренса се намалява с 2-3см само от тази тръба. Така ли са и вашите? 6. Някой, някога е изтръгнал онзи ламаринения протектор на изходния колектор. Да търся ли нов(стар) или не е чак толкова важно. 7. Нямам халогени в бронята. Някой да му е хрумвало да сложи дневни светлини на мястото на дупките? Или да търся халогени и да си правя дневни на дългите? Иначе доста по-добре стои с халогени. Малко дълго стана за което се извинявам, но отдавна не съм се човъркал с коли и сега пак ми е тръпка с тая въпреки, че ми отнема цялото свободно време. А пък и след 3-4дни тръгвам да я карам за БГ и искам да я достегна там, обичам всичко да ми е перфектно по-колата...
  15. 0 точки
    Да, имах в предвид, че с luetooth за 15лв. не става.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...