Jump to content

DIGIGI

Фен
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DIGIGI

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HR-V, 2002, D16W1, 4wd, Hyndai Ioniq Hybrid
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    London<-->Варна<-->London

Recent Profile Visitors

2729 profile views
  1. Аз като го свалях и чистих и през ум не ми е минавало да го свалям когато е 100 градуса водата... 😉 Сега оборотите спят поне.
  2. Сега те разбрах! Ще проверя до колко е този който съм сложил и ако е трябва ще го разредя малко. Благодаря!
  3. Както писах в началото водната с-ма ми е идеално чиста, промих я още в началото докато я взех. Сложих антифриз само. Загряването се появи само когато нямаше достатъчно масло и при много яко юркане от моя страна на постоянни скорости над 140-150 и над 4000 оборота. Свикнал съм да гледам температурата на антифриза, а този път го гледах и на живи данни чрез апликейшън на телефона. Когато налях масло, дори и да я юрках пак не загряваше повече от около 90градуса, затова си мисля, че няма да се прояви повече. Дано съм прав...
  4. Съжаляваме, че използваме твоята тема, но с това заглавие трябва да стане важна и всеки с ново Харви да се похвали... 😀 Малко ъпдейт. Минах големия тест драйв от Англия до Варна може да се каже без проблеми. Тъй като занех вече за оттук за прекомерното харчене на масло при повечето HRV-та си взех една туба масло по пътя :). Първите около 500км, когато карах с макс 120-130 нямаше мърдане на маслото. После при натоварения трафик и доста агресивно каране от моя страна на максимум на възможностите му почна да вдига леко температура дори до 110градуса. Малко късно се усетих да видя малото и беше паднало под минимума. Налях ~700-800мл. и всичко ОК. Температурата се нормализира ~90. После доливах още два пъти по малко тъй като не съм свикнал да карам с 120-130 в бавната лента.... В заключение разбрах че тая кола не е за яко или по агресивно каране по магистарала, но пък тя надали ще види повече такова каране :). За градско каране и къси извънградски разстояния е чудесна - невероятна видимост, приятна за каране благодарение на CVT-то(което вече въобще не тресе), късичка и височка за паркиране навсякъде... Иначе във Варна продължих с леките ремонти. Както колегата CARPERA каза говорих с автоключар, ще оправи засичането. Имам и биалетки отзад за смяна, един амортисьор изпуснал отпред и вече скъсан тампон на раздатката - сигурно от моето каране... и накрая с това каране от Лондон до Варна разход 10,5. Във Варна и късо извънградско за около 300км с често включен климатик 9/100 Имам още едно питане ако може 😊 След като изчистих IACV-то и дросела оборотите на празен ход заспаха, но са около 700. Не са ли малко ниски? Не тресе колата, двигателя работи тихо, но просто автоматика не тръгва по леко като отпуснеш спирачката.
  5. Благодаря! Ако се загледаш в МОТ за 2008г ще видиш, че има различия в показанията на километража, т.е. или е сменян или е връщана тогава. Аз я проучих тогава и го видях, но предполагам, че е на около 200х.км като съдя по износеността... Но и това не е проблем за Хонда Иначе и аз не бях виждал такъв салон, а пък ми е любимият, още от последния Акорд и за това се залепих веднага... Тези пластмасови плъзгачи в пантите ли са? Тъй като острото щракане се чува отчетливо от този ограничител в средата. За ключа мога първо да пробвам уневерсалното WD40 до като съм тука, ако не стане, като се прибера в БГ. Не мога да разбера връзката на чистата спирачна система с автоматика. Би ли пояснил с две-три думи моля? Иначе аз съм се хванал да прочиствам всичко и бих я сменил и без това но ми е интересно просто. Маслата за CVT и дифа са от Хонда разбира се, иначе за двг-то взех Castrol Edge 5-30. Тъй като подлизват гарнитурите на картера и капака на главата, смятам като я прибера в Бг, пак промивка и пак смяна на ново масло като ги сменя. Благодаря колеги!
  6. Здравейте колеги! Реших да използвам хубавата тема на колегата и да я възобновя. След около 5-6 годишно прекъсване се завръщам във фен клуба с ново/старо HR-V. Въпреки, че първия Сивик 6-та, която имах още не излязла от семейството - баща ми я кара без особени проблеми вече повече от 400х.км. Тъй като почнах честно да се прибирам до БГ по работа и се появи нуждата от кола която да ми стои там и да си я ползвам. Мислех за Jazz тъй като повече ще се ползва градско, но ми излезе това HR-V и го харесахме много. И така, никога не съм мислел, че точно HR-V ще взема, но колата ни харесва много. Изчетох повечето от темите във HR-V форума и се запознах доста добре с колата. Вече я постегнах, смених доста неща, които мога сам в гаражни условия - филтри, масла-ДВГ, CVT и диф, направих много добра промивка на охл.с-ма с препарат и нов антифриз. След това оборотите на празен ход паднаха, започна да гасне и се наложи да свалям и чистя IACV-то и дросела. Нов акумулатор, че не ми се рискува на автоматик без хубав, ново стерео с блуту с микрофон(сега стана модерна кола:)), + колони отзад, тъй като липсваха, 4гуми(бяха 4различни😲), други дреболии като нови стелки по поръчка+за багажника, парк сензори отзад за жената и т.н. Имам и дребни въпроси разбира се, на които се надявам на помощ. 1. CVT кутията тресеше много на по рязко тръгване. Закарах я в Хонда да я промият да бъда сигурен, че всичко ще е ОК. Промиха я, ползвали са два пъти масло според фактурата, почти изчезна тресенето. Взех си още 4л. масло и пак го смених сам след около стотина км. Сега почти няма никакво притрисане. Може да се каже, че като я покарах малко не го усещам вече. Надявам се, че кутията не е повредена, тъй като този от който е взех и беше долял някакво масло което е намерил. 2. Централното не работеше. Намерих проблема, махнах шофьорската кора на вратата, някой беше отрязал почти до букстата на моторчето двата кабела. Запоих ги, центарлното тръгна, дистанционното не. Смятам да сложа нова аларма като я закарам в БГ, тъй като мога да сложа и модул за управление на стъклата. Някой да е добавял и модул за управление на ел.оглдалата? Ще хубаво алармата да управлява стълката и огледалата при затваряне. 3. Имам един ключ само и засича на контакта леко, имам чувството че някой ден няма да завъртя. Ключар дали няма да оправи работата с нови ключове като ги коригира малко? 4. Шофьорската врата щрака много яко при отваряне. Чува се не от пантите а от този ограничител в средата. Смазвах доста с WD40 и после яко с грес, няма разлика. Какви са ми възможностите, че много дразни? 5. Тръбата на ауспуха в средата виси доста под кардана и изглежда доста грозно. Имам чувството, че клиренса се намалява с 2-3см само от тази тръба. Така ли са и вашите? 6. Някой, някога е изтръгнал онзи ламаринения протектор на изходния колектор. Да търся ли нов(стар) или не е чак толкова важно. 7. Нямам халогени в бронята. Някой да му е хрумвало да сложи дневни светлини на мястото на дупките? Или да търся халогени и да си правя дневни на дългите? Иначе доста по-добре стои с халогени. Малко дълго стана за което се извинявам, но отдавна не съм се човъркал с коли и сега пак ми е тръпка с тая въпреки, че ми отнема цялото свободно време. А пък и след 3-4дни тръгвам да я карам за БГ и искам да я достегна там, обичам всичко да ми е перфектно по-колата...
  7. Много благодаря колега! Много бързо и лесно я намерих. Просто не очаквах да търся по таблото, а както на Сивика закачена някъде, или както бе описано за Акорд под жабката. Стана от първия път, така че още един път благодаря!Поне разбрах, че не съм объркал процедурата... ;)/>
  8. Аз пък мисля, че нямам такава жълта букса..., все пак да кажа, че това е Акорд 6ген, не Сисик 6ген.На Сивика беше лесно под волана лесно видима и лесно стана, но доколкото разбрах от темата за чистене на грешката при Акорда е под жабката и е черна. При мен под волана има една жълта букса и тя не висяща ами отива към аербега на волана.Под жабката отдолу имам две висящи букси. Едната е 5-пинова предполагам е ОБД2а а другата е двупинова, с която всъщност пробвах да изтрия грешката. Обаче при мен са сини.Пак пробвах няколко пъти по описания начин, който обикновено ставаше за Сивика, но тук като светне за втори път и повече не огасва.Предполагам, че Омбре е прав, че не правя нещо както трябва, но аз съм го правил на Сивика, правя го по-същия начин тук, но не става.Освен да има някаква друга последвателност или друг начин, някой ако даде съвет ще съм благодарен, че не ми се ходи на тукашен сервиз за такова нещо, че няма да е само 20лв... най малкото няма да е в лева...
  9. Здравейте колеги, имам проблем със светването на SRS лампата. Да кажа първо,че според всеизвестната тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306 вече пробвах, едно време съм го правил на Сивика и ставаше, но сега...Моята букса се намира под жабката, слагам мостчето отново на двата пин-а, при включване на контакт SRS лампата угасва, при последващато махане на мостчето от буксата лампата светва, но когато сложа мостчето пак тя вече не изгасва. И това го пробвах доста пъти, но не става.Интересното е, че когато сложа мостчето чек-лампата светва, а когато махна мостчето тя угасва... :huh:/> Лампата ма SRS-а ми светна когато сменях крушки на дългите..., много странно ми се стори какво толкова съм направил... :huh:/> Някой да има идеи какво неправилно правя с зануляването на грешката или какво трябва да направя за я махна тази лампа?
  10. Благодаря колега, възможно е да имам нужда донастройка, но тъй като тук където съм ми е малко по-трудно тъй като газовото е слагано в БГ, искам да разбера дали катализатора започва да прави проблеми за да го сменям или не...
  11. Някой може ли поне да ми каже дали ако катализаторът ми е вече повреден, ще влие повече на разхода на газ тъй като мненията до които се добрах са, че катализатора не влияе много на разхода на газ, естествено предполгам докато не се запуши много.И ако е така значи газовото е за донастройка, тъй като 4л. отгоре разход/градско за разлика от този на бензин си е много. На извънградско разликата от на бензин е 2л.повече, малко по нормално е въпреки, че пак ми се струва много... Доколкото знам трябва да е макс 1л. в повече от разхода на бензин.
  12. Благодаря за отговора...Първия път измериха на загрял мотор на място, но натискаха газта до около 2000об. и тогава също играеха.После аз съм гледал доста пъти стойностите в движение на колата и те пак играеха, т.е. прави го постоянно. Някой път се застоява на 0V или на 0.1V но това е за кратко. И доколкото се сещам това по често е на място, на празен ход.Все пак това значи ли, че катализатора не си върши работа вече добре и дали влияе на разхода на газ повече от колкото на бензин?
  13. Здравейте колеги,имам един проблем с колата и искам да стигна до правилното разрешение...Скоро бях на преглед и тъй като наскоро имах светеща чек лампа за кратко ги накарах да ми направят диагностика. Стигнаха до заключението, че катализатора ми е тръгнал да се запушва тъй като показанията на втората ламбда били променливи а не постоянни около 0,1 както трябвало да бъдат.Аз карам колата на газ и в момента ми дава 4л разход в повече градско отколкото на бензин. Искам да разбера дали катализатора ми наистина е за смяна и дали това което ми казват от сервиза е така. Аз имам софтуер за диагностика на смартфона и действително едната ламбда варира между 0,0 и 0,9V, а другата също варира между 0,0V и 1,0V, но не толкова бързо.Интересното е, че на бензин разхода е доста по-нисък от този на газ. Дали това е заради катализатора или заради самото газово, което е сравнително ново и настройките не са идеалните... Иначе колата си върви идеално, просто разхода на газ е незадоволителен за нов газов инжекцион.
  14. Моето имаа... , ама и волана е там... Според описанието стана от първия път. Благодаря на MIYAMOTO за помоща. Научихме още едно нещо...
  15. Аз имам идентичен проблем като колегата Asti. Преди на Сивика ползвах Елм блуту адаптор с 16пина ОБД2 без проблем с Андроид и приложение, но на Акорда не става. Купих си преходник от 16 пина към 5 пина, но когато го включа нищо не става, не може да направи никаква връзка.Някой ако има вече разрешение на проблема или колегата Asti вече знае нещо ново ще е хубаво да сподели.
×
×
  • Create New...