Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.07.2019 in Мнения
-
3 точкиДа споделя до къде стигнах. Проблемите при мен бяха с момента в който се превключва от бензин на газ даже и при напълно загряла кола - оборотите падаха почти до 0, като в много случаи колата гаснеше. Добре че беше отново @Markony (Бранко). Обадих му се, тъй като мислех, че е някакъв проблем в газовото. Първото което ме накара да направя е да сваля и почистя дросела и стъпковия мотор, но за всеки случай първо ми каза да опитам и друго. Да развия този болт без да свалям дросела, който съм маркирал с червена стрелка: https://prnt.sc/o9gra2 (ползвам картинките на руснака от горната тема) и да пръскам вътре с нещо почистващо. Имах на разположение един спрей за почистване на мап сензори. Нямаше почти никакъв ефект, но само до другия ден . Предполагам, че дупката е била яко запушена и че става въпрос за тази тук маркирана с червена стрелка отново https://prntscr.com/o9gs2d и спрея е успял да накисне и разложи мръсотията чак по-късно. Сега почти не се усеща преминаването от бензин на газ, което за момента отлага разглобяването на дросела. Не съм се отказал - в един по късен момент ще го направя задължително. Още веднъж използвам случая да благодаря на Бранко за ценния съвет.
-
2 точкиДнес приятел ми донесе втулката с ключа който поръчах.Направена е от стомана по скицата а самата вътрешна част от фосфорен бронз.Всичко е по схемата.
-
2 точкиДа драсна и аз няколко реда. При закупуването на моето Црв ми направи впечатление ауспуха ,че е чист и без следи от сажди и налепи. По принцип при оглед на кола гледам и пипам ауспуха винаги. Просто си личи ако мотора гори масло, саждите не се изчистват от пръстите и мазнеят.
-
2 точкиС компресия няма хванеш нищо по скоро ще гризнеш дървото . Двигателя не те интересува нито дали е 128 или 147 .Гледаш за хубаво купе запазено без ръжда и да няма газ.
-
1 точкаЗдравейте, Вчера по случайност видях локва масло под колата в гаража и като го пипнах осъзнах , че е худравлична течност от волана. Оказа се, че стоманената тръба дълга 60см, но направена на чупки е прогнила и е станала дупка. От там маслото е изтекло. Свалих гумата, кората и демонтирах въпросната тръба. По нея изработих нова , но от мед = ф10х1мм, като я направих едно към едно с новата. Монтирах я , налях масло (ново и благодарение на колегата Емо, за което му Благодаря!), запалих я и вече без проблем работи , без дори да свири или шуми! Разбира се , за да не седи и лъщи медта я обезмаслих и боядисах черна , като днес ще я обработя и с антикор. Ако някой закъса или трябва да я подмени, защото е силно кородирала да не се колебае, а да го направи, за да не закъса на пътя, като аз мога да му я подменя с нова (труд + изработка). Малко по-късно ще кача и снимки! Детайл-11: 53730-SWA-A00 https://s3.eu-west-2.amazonaws.com/pfk-megabucket-730/HPL/Images_car/17SWA701/IMGE/B__3361.jpg Поздрави,
-
1 точкаПровери за разхлабена маса.Бих казал маса на главното реле.Някъде в двигателния отсег. Много хонди страдат от тоя проблем. Другото е датчик на разпределителен вал. ето другата тема, малко по-надолу е :
-
1 точкаВярно, че съм хейтър и не ги харесвам, но това вече тяхното е прекалено! След като си имал удар, емблемата отпред здрава ли ти е? Да не е сложена каквато ти дойде? Пред радара трябва да има минимално "покритие". Много трудно се намира решетка с емблема за АСС, а цената направо е срамна. Аз доста съм си поиграл през последните години с този радар. Слагал съм поне 3 вида емблеми, едни преправяни, други от али-то. Ако емблемата си ти е правилната. под радара има една стойка която го регулира. Тя права ли е? Регулирането става и на "око", аз след 3-4 опита си го нагласих точно както на мен ми е угодно. Ако е прекалено в дясно хваща като изпреварваш камионите и ти натиска спирачка. Ако е прекалено в ляво, късно хваща колите и намаля много неприятно. Ако нещо го смущава първоначално не детектва автомобилите отпред, а после дава индикация за почистване. Екстрата е малко…. ако работи е супер, но след интервенция от трети вид е много неприятна…
-
1 точка
-
1 точкаПо скоро закачлива констатация,но хондата продължава да си ме радва,даже и финансово!
-
1 точкаНе подвеждай колегите, ето ти начин да провериш сам subito. it. Читав двигател е с керемиден цвят, не черен като на дизел
-
1 точка
-
1 точкаИиии малко след последния ми пост една от сложените използвани свещи проби и при ваденето на кабелите (Bosch на 3 години), единия се разпадна.. Смяна на кабели, свещи NGK ZFR6F-11 и 1200+ км по магистрала без проблеми и грешки. За жалост се появи и следващ проблем. Пълнененто на газ стана много бавно. Явно мизерията по клапана на изпарителя се е натрупала и на друго място. Утре е на сервиз.
-
0 точки
-
0 точкиТази хипотеза ти я казах още в пост #4 на темата... Похвално, че даваш обратна връзка как е решен проблемът! Някои само отварят тема, питат и изчезват...
-
0 точкиА ето и показанията на скала "А" за изминати 5133 км., среден разход - 4,1/100.
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 4L Стойност на поръчката: 25.96*0,95*1,9675 = 48.52лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Варна Бенковски
-
0 точкиПолзвал съм всякакви масла, след ремонт на двигателя съм. Винаги си похапва, особено след 4-5 хилки пробег. Миналата година си закупих от Метро евтино масло 5х40 за промивка, името на маслото е Carlube, произведено в Англия. Отговаря на спецификациите за нашите мотори. Уж го купих само за промивка, но мотора утихна осезаемо и реших да покарам с него. В резултат, установих че с това масло разхода му е нищожен, почти липсва. От тогава карам само с него и съм доволен много. За справка, за една календарна година, съм изминал точно 50 000 км. !
-
0 точкиЗдравей колега Моя съвет е да отидеш в специализиран сервиз.Това което описваш като масло е признак за прегряване на кутия или другия вариант да не е сменяно маслото никога.Почерняването се дължи на прегорели части от феродо.Може да бъде от хидрото ,но може и от съединителите на предавките ,те са от три до пет броя на предавка.Има начини за диагностика като се измерва налягането в съединитела...но трябва да е спец.сервиз.Пожелавам ти успех в диагностиката....и не се доверявай на случайни сервизи...ще ти излезе много скъпо...
-
0 точкиЛично ще ти го пратя човека та дори ти е градски,сайтовете си ги гледай ти. Снимай такъв керемиден цвят че нещо не съм виждал такъв не само на Хонди. Нали знаеш че педходни мнения не се цитират,или стана модератор и за теб правилата не важат.
-
0 точкиВ тролея мъж казва на непозната жена: – Ще ви дам 10 кинта, ако си вдигнете полата над коленете. Тя отвръща: – Ако ми дадете 20, ще ви покажа къде ме оперираха от апандисит! Мъжът бързо подава 20 лева. – Еееей в оная болница! – показва му с пръстче жената през прозореца.
-
0 точкиАз си мисля че вкарването на 100лв за ремонт ще и дойде най добре.Преди две седмици се върна май приятел от Италия, та хубавите 1 ген са по 3500 евро,вие преценете какво има тук.
-
0 точкиПривет и от мен! Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 : 5x1 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb325-0-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HTC - Protect MB 325.0 Concentrate : 1x1.5 L Стойност на поръчката: (5x 6,49+1x7.95)x1,9675x0,95 =75.52 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер до Айтос -Орела
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00