Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.05.2019 in all areas
-
1 точкаКакво те изненадва, колега? Много хора са писали, че за софийското Бултрако сертификатът е 40. Вече може да е по-скъп с 2 лева, но февруари платих 40, издават фактура. Коментирали сме го, по-евтино беше например в Пловдив, но не знам дали някой е пробвал да си вади документ в друг град, по-евтино. То като добавиш куриерска такса напред-назад и я спестиш 2-3 лева, я не. А някои представителства искат над 100 лева за лист хартия, в който пише, че колата е такава, каквато е. Цирк. Иначе - твоят данък в единия сллучай е по 41.30 на месец за Леджънд-а и по 30 лв, ако извадиш нов талон. Ако не действаш веднага, ами се забавиш още 1 месец, в най-лошия случай данъкът ти ще е около 430 лева (6 месеца по 41.33 и 6 по 30), като за разликата до 496 ще трябва да подаваш заявление за приспадане или връщане, според изискванията на административната процедура. Да извадиш нов талон + сертификат ще ти струва около 65 лева или общо сертификат + новия данък = 495 лева, т.е. евентуалноще си на 0 (ще платиш тези 496 така или иначе, но ще си готов за догодина с талон с евро 4) На твое място веднага бих действал, по всеки възможен начин бих спестил всяка стотинка, която дължа на хрантутниците. Ти просто си се забавил, но от началото на годината ако беше готов, щеше да си дал тия 160 лева по-малко. От тях - 65 за нов талон и ти остават чисто 95 "печалба".
-
1 точкаПърво отразяваш промяната в Местни данъци и такси в Общината и след това подаваш искане за прихващане и възстановяване. Ако имаш непогасени изискуеми задължения, ще ти ги прихванат и ако има остатък за възстановяване трябва да ти го върнат. В искането се посочва банкова сметка и дали желаеш надвнесените суми да бъдат приспадани от бъдещи задължения.
-
1 точкаТова да ти е проблема, наливай си ежеседмично зимата и веднъж в месеца през останалото време, готова течност без нужда от разреждане. Аз на моя сивик имам нещо като гофрирана тръбичка към капачката, която май служи за измервател, но досега не съм обръщал внимание, просто като свърши отбивам и сипвам, не е като да ти свърши бензина.
-
1 точкаТози сервизен бюлетин е за съвсем друга секция на форума, никъде не видях засегнатия автомобил. До тук колегата каза, че е опреснявал маслото. Остава му почистване на соленоидите, или поне тези които е възможно. Прикачил съм снимка на кутията от секция със соленоидите. Препоръчвам да погледне точно според неговия VIN на: http://japancars.ru Home » Catalogs » EPC Honda » TRANSMISSION » ATM-7-10 - SOLENOID До тук с леките намеси, нататък отива вече на диагностика в специализиран сервиз и каквото "сабя" покаже. Всичко друго е гадаене и налучкване.
-
1 точка
-
1 точкаЩе се опитам да преведа важните части: отнася се до: 1996-00 Civic 1997-99 CR-V Симптоми Трансмисията превключва грубо или може да остане на 1ва предавка. Грубото превключване е по-явно при превключването от 1ва на 2ра и от 2ра на 3та предавка при „лека газ“ (леко натиснат педал). Светлинната сигнализация за грешка (Malfunction Indicator Light, MIL) може да е активна с код за грешка (Diagnostic Trouble Codes, DTC) P0730 или P0715. Вероятни причини Замърсяване на продълговатия/надлъжен соленоид (на англ. linear solenoid) и прилежащите канали в трансмисията или счупена пружина вътрешна за трансмисията. Засегнати автомобили 1996-99 Civic – всички с автоматична кутия (с изключение на HX със CVT)) 2000 Civic: 4-врати DX, LX – от VIN 1HGEJ6...YL000001 до 1HGEJ6...YL019847 4-врати DX, LX – от VIN 2HGEJ6...YL500001 до 2HGEJ6...YH539903 .... (другите може да ги видите в бюлетина под параграф "vehicles affected") 1997-99 CR-V – всички Коригиращи действия Промивка (flush) на трансмисията с оригинално Honda ATF-Z1 (бел. от мен: вече заменено с DW1), след това заменете надлъжния соленоид. Ако сменянето на предавки не се подобри, заменете трансмисията. Номера на частите Linear Solenoid Assembly (продълговат/надлъжен соленоид): P/N 28250-P4R-315, H/C 5317219 Drain Bold Washer (шайба на болта за източване): P/N 90471-PX4-000, H/C 3300936 Процедура за ремонт 1. Повдигнете колата на подемник 2. Източете трансмисията (през пробката). Напълнете отново с оригинално Хонда ATF. 3. Стартирайте двигателя 4. С крак на педала на спирачката, превключете на D4. 5. Отпуснете педала на спирачката. Натиснете педала на газта и ускорете но 50 мили в час (80 км/ч). Потвърдете, че трансмисията превключва през всички предавки от 1ва до 4та включително, както и че хидротрансформаторът (torque converter) е заключил. 6. Натиснете спирачката, за да спрете предните колела. 7. Превключете на задна предавка, след това на неутрална. 8. Повторете процедурата по превключване на предавките (стъпки 4 до 7) още четири пъти. 9. Изключете двигателя 10. Повторете гореописаната процедура по източване, пълнене и преминаване през предавките (стъпки 2 до 9) още два пъти. 11. Източете трансмисията. Сложете болта за източване с новата шайба. Напълнете оригинално Хонда ATF. 12. Откачете електрическия конектор на соленоида (linear solenoid electrical connector). Развийте държащите болтове, след това извадете соленоида. 13. Огледайте повърхността на трансмисията, на която стои соленоида. Отстранете всички замърсявания. 14. Монтирайте новия соленоид. Свържете електрическия конектор. 15. Използвайте Хонда PGM Tester, за да изтриете появили се кодове на грешки. 16. Покарайте колата, за да проверите за подобрение в превключването. Ако все още превключва грубо, сменете трансмисията с нова, ревизирана.
-
1 точкаАз продължавам да мисля ,че проблема не ти е в запушено радиаторче. Честно казано, чуждо тяло пред питата е единия вариант / за който ти споменах /, но най-логично според мен, / след разглобяването предполагам ще се окаже / че проблема е в клапата за пасажерското място. Моторчето може и да работи, / виждаш го че се движи/ но самата клапа която е в кожуха, може да се е счупила, превъртяла, или по някаква причина заклинила в определено положение и от там да не може да работи коректно. Разглобяване е истината .
-
0 точкиhttps://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2005/22-SPORT/GENUINE-ACCESSORIES/8/3272 Front trim Rear trim Side trim
-
0 точки
-
0 точкиИ аз преди време търсих, но нищо не намерих в нета. Дебнеш по моргите за "англичанки за части", пазариш се за цена и ходиш лично да си ги отлепяш.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВ цвета на купето са,когато са боядисвани допълнително. Заводски излизат черни.
-
0 точкиБлагодаря на всички! Харесва ми колегиалността, на собствениците на Legend. Действам по въпроса и ще пиша при развитие. [emoji854] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиВероятно има предвид допълнително лепените по вратите и броните, но доколкото знам са само серийно поръчвани на нова кола. Иначе са като на тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11455728914011911&slink=aznsuy обява, а в повечето случаи са си в цвета на купето, като на тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11532494162924542&slink=aznsuy Има 2 версии - за седан и комби. На фейслифтовите 7-мици не съм виждал такива.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00