Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.04.2019 in all areas
-
2 точкиЗа сега е добре,00м. означава че имам под 30см. отзад.Забелязах само, че по късно ми засече едно метално колче, на паркинга на един супермаркет(от тънките метални колчета),незнам защо. За тях ще имам едно на ум.Всички останали препядствия,и автомобили ги засича точно. Няма да слизат децата и жената вече за команди на заден ход. Ето снимки на светло: Кабела минава от лявата страна,долу под корите.Управлението е залепено с двойнолепещо точно над левия стоп отвътре.При монтажа,(който аз извърших)се прави тест на сигнала,за страната на препядствието,като се разменят буксите (ако дава грашна страна),докато покаже точно. Има какво да се желае,но за аматьорско начинание мисля се получи. Поздрави!
-
0 точкиВ края на септември пътувах за Бодрум с ЦР-В-то. На 20 км преди Измир, в град Менемен на един светофар, някой започна да бибибка и колегата на задната седалка видя, че от едно бяло Рено показват нещо към моята кола. Нямаше никакви индикации по таблото, но след като още веднъж жестикулираха като сочеха надолу, реших да спра и да видя да не съм закачил нещо. Намерих една отбивка и спрях да огледам. Спря и Реното и ми мина една мисъл да не ми правят някакъв сценарий. По колата нямаше нищо закачено, но по задна дясна джанта и гума имаше някакво омасляване. Мъжът от Реното дойде и помириса омасляването и от приказките му разбрах едно: „френи“ проблем! Оказа се /после го проверих/, че на турски за спирачки се използва италианското „френи“. Човека взе да обяснява на що-годе разбираем английски, че е механик, работи в сервиз на Мерцедес и ако искам може да ми помогне. Нямахме голям избор и въпреки притесненията се съгласих. Преместих колата на по-удобно място, той паркира отстрани и взе да вади инструменти. Слезе и жена му и едното му дете, в колата се оказа, че стои и второ, по-малко. След като свали гумата и се видя, че омасляването е от спирачния апарат, той ме накара да запаля и да натисна спирачката, за да се види от къде пръска. Казах на моите хора и те да гледат и натиснах, потвърди се, че е от апарата. Човека обясни, че сервиза им е на 3-4 км и ще иде да оправи проблема. Защипа маркуча да не тече и тръгна. Жена му и едното дете останаха при нас. След 20-25 мин се върна и обясни, че апарата не може да се ремонтира и е намерил нов, даже оригинален! Нямах избор, съгласих се! Донесе почистваш спрей, почисти диска и накладките, монтира новия апарат, каза ми да запаля за да обезвъздуши спирачната система, доля и спирачна течност. Абе работеше като професионалист! Проверих спирачката, монтира гумата. Когато го попитах колко струва, каза да се кача на колата и да покарам 1-2 км за проверка на работата! Качи си семейството и аз тръгнах след него и няколко пъти пробвах спирачките. На следващата възможност да отбием спряхме да оправим сметката. Човека написа на задното стъкло 170 евро и взе да обяснява, че включва всичко: часта, спрея, течност и труд. Не се пазарих изобщо, платих му, благодарих, пожелахме си всичко хубаво и всеки си продължи по пътя! Повече инциденти нямаше, почивката беше супер и след 9 дена благополучно се прибрахме в къщи!
-
0 точкиБанда, за продан е колата на съпругата ми, в семейството е от 11 години изпълнени с безпроблемна употреба, ползвана е и за пътешествия и почивки и градско. Купена е от Германия в далечната вече 2008 година, на 89000 километра, в момента на 165000 реални километра. Хубавото - безупречни мотор, кутия, и окачване, чист и спретнат интериор в който никога не е пушено, летни и зимни стелки за модела, оборудван е с Инфоборд - бордови компютър разработен от колеги, даващ информация за доста показатели като разход, пробег, ускорение и т.н. въобще много интересна машинка. Летни гуми с много добър профил на оригинални лети джанти, зимни гуми 2те нови,на14-ки с оригинални тасове хонда, много прилична аудио система, безупречен климатик, безпроблемни ел. стъкла, огледала и шибедах. Обслужвана основно с ОЕМ хонда части, сменени ремъци, ролки, водна помпа, ел кабели, иридиеви свещи на 105000 километра, маслото на кутията е опреснявано на всеки 3 години с оригинален АТФ-Зет, кара се с 5w40 не го гори, има катализатор, не е карана на газ никога, през изминалата година сменени предни и задни дискове и накладки, ревизирано окачване, много добро общо състояние. Няма сериозни удари. Сега не толкова хубавото - карана е от жена, има доста охлузвания и протривания по боята, задните вежди са тръгнали, АБС компютъра дава Code 51 Stuck Motor/lock Цената на тази прелест на колела е 3200 лева с всичко изброено + един калник в същия цвят и един мигач, който е за смяна. За пазарлъци и лакърдии 0887910757 Милен и на Лично Снимки има още за заинтересованите, пазарлък е възможен на място.
-
0 точкиАбре колеги едно време през 2013 май беше бяхте направили едни уникални хавлии на хонда още си я пазя, няма ли да се амбицирате пак , и да се направят още веднъж аз много си се гордея с моята като се опъна на плажа
-
0 точкиНикой не може да гадае - това е чарк. Може да изкара 5 дена или 5 години. И с новия е така, но е в гаранция.
-
0 точкиНа угасен мотор, дърпаш силно ремъка напред към фара. Ако ти е лесно и не се връща рязко, а се бави е отслабнала пружина на самия обтегач. При работа на мотора издава странен звук и маркера танцува отвъд диапазона си. Имах такъв проблем и го смених с втора употреба - оригинален. Не знам колко ще изкара, но вече 3 години се държи прилично.
-
0 точкиСмени маслото на кутията ако не е сменяно, и по всяка вероятност ще спре да прави магарий.
-
0 точки
-
0 точкиРеле електрическо требе да е това.За надписите-някой си е направил майтап.Все пак не му подавай ток-5.6 калибър е.
-
0 точкиСвали ремъка, завърти ролката на ръка, огледай, щом шуми, сменяй само лагера, той е евтин. Ако е отслабнала/счупена пружината, би трябвало като натиснеш ремъка да се усети...
-
0 точки
-
0 точкиИмам опит с INA - 31170-PNA-023 около 120лв. до тук 40к км и нямам проблеми.
-
0 точкиС хубава синтетика (Amsoil 0W-20 / 0W-30), доливам по-малко от литър между смени, които идват на 10-12к км или година. Купуваш си 5л за смяна - остава ти над половинка и като светне лампата, че си на минимум (на 8ма ген има лампа, че маслото е на минимума, не че помпата е пресъхнала), доливаш Така изкарва по 10-12к км или 12 месеца. Ако караш много на дълъг път и искаш да караш по 20 000км между смени (все пак не прескачай 12те месеца препоръка) - предвиди си повече за доливане. Ако се прави промивка на двигателя със специализирани добавки, не бих налял новото масло с което ще се кара веднага след промивката. Може да се налее евтино масло от ato24 (тяхната марка например), да се покара няколко дни, за да поеме остатъка от промиващата добавка и тогава да се направи втора смяна с истинското масло, при която да се смени вече и филтъра. Това са супер шарени генерализации. На всяка немска кола със същата кубатура ли й е 1.5 до 2 пъти повече маслото? На Audi A4 2.0 TFSI 210кс 2012г например е 4.5л. Ти колко Поршета V8 си пържил до морето или си говорим градски легенди?
-
0 точки
-
0 точкиДобре де,съединителя така или иначе трябва да го сменяш,най-вероятно и демпфер.Почни от там и ако не се оправи продължавай нататък.Това,като малко приплъзване е,като "малко бременна",щеш нещеш трябва да го сменяш,сам няма да се оправи.Да добавя,че феродовия диск се монтира със специален инструмент,ако го поставят просто така след 20-30000км.ще го играеш същия филм.
-
0 точкиЗа 1 час я свалихме и сложихме новата, на старата и бяха счупени 4те крачета, което улесни свалянето Сложихме я без да сваляме бронята, като единствено не успяхме да закрепим долните две крачета, но пък стабилно я захванахме и се подпъхна идеално под бронята. Ето резултата :
-
0 точкиЗдравей Чавдаре! Линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4 L 1х25.96€=25.96€ Линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme 5W-30 10 х 1L 10х3.65€=36.50€ Линк:https://www.ato24.de/en/amsoil-synthetic-marine-gear-lube-75-80w90.html Вид и количество: AMSOIL Synthetic Marine Gear Lube 75/80W90 2х 0.946L 2х10.95€=21.90€ Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-watercraft-mineral-2-takt.html Вид и количество: RAVENOL WATERCRAFT Mineral 2-Takt 2 х 1L 2х6.95€=13.90€ Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-outboardoel-4t-sae-10w-30.html Вид и количество: RAVENOL Outboardoel 4T SAE 10W-30 1х1L 1x8.95€ Стойност на поръчката: (25.96 + 10*3.65 + 2*10,95+2*6,95+8.95)*0,95*1,9675 = 201лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер Поздрави!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа изпит по наказателно право: - Можете ли да ми кажете, какво е измама? - Измама ще е, г-н професоре, ако ме скъсате. - Какво искате да кажете? Обяснете! - Според наказателния кодекс, измама извършва този, който се възползва от незнанието на някой, причинявайки му вреда.
-
0 точкиЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/mitsubishi-diamond-evolution-5w-30-1-l.html Вид и количество: Mitsubishi Diamond Evolution 5W-30, 11 х 1L Стойност на поръчката: (10,49*11)*0,95*1,9675 = 216 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точки
-
0 точкиКолеги, маслото няма да стигне за утре. Извинявам за забавянето, но нямам какво да направя. Ще ви държа в течение. Последно беше в Братислава и има шанс да е утре в България (при куриера, не при мен), но ще пиша, когато имам повече информация.
-
0 точкиВъпроса ти ми звучи като Моля кажете ми ако си скапя кутията с тоя Бардал не искам аз да съм виновен а Вие. Каква е логиката ти да несложиш Хонда АТФ което ще вземеш за 25 лв от общите поръчки а да набутваш това което е по скъпо . Ето ти една тема с колега който е експериментирал с добавки защото и той е чел и гледал реклами за хубавите им характеристики. Вече няма да повтори
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00