Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.03.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    За инженера измислил тая планка има специално място в Ада,където всеки ден да сменя по 10 филтъра....
  2. 2 точки
    Смених шайбата с оригинална от 7-ма генерация и както каза @Tokio си пасна много добре. Има разлика наистина в двете шайби и тя е 4 милиметра в диаметъра което е уж предпоставка да опъне малко повече ремъка ама маркера на обтегача си беше на място за мое учудване
  3. 1 точка
    Разковничето е ,както споменах в архитектурата на горивната камера и профила на буталото .Японеца си го е направил . 2рия клапана се отваря спрямо натоварването на мотора между 3000 и 3500 оборота . Съответно се впръсква и повече гориво . обеднява сместа в еконо режим чрез намаляване на горивото .
  4. 1 точка
    Ами нали точно съотношението въздух/гориво определя сместа дали е бедна, богата или в норма.
  5. 1 точка
    Той задейства жило, което върви в броня и в нея може да има мизерия, която влагата да размеква. Може и в края си (където е закачено за планката) да има нещо подобно и да оказва съпротивление. Едва ли е от самия педал и частта от жилото вътре в купето.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Сменяй,ако има корозия или някакви неравности по стените буталцето...,няма да стане по зле! Този пин е работил в износен отвор на супорта на моята. А това е комплекта,който смених.
  8. 1 точка
    Огеледайте и тампоните на скоростите и двигателят за всеки случай ...
  9. 1 точка
    Здравейте отново най после направих диагностика и излезна следния проблем 4ст.съединител на трансмисията-превключвател за налягането на течността късо съединение.(блокирал в изкл.положение) Според майстора нищо страшно но трябва да се смени този превключвател отвън на кутията е някъде?Р0873 пак чичко Гугъл на помощ. Стигам до извод че найстина" Козата си сака пръч"без диагностика тези системи са само гадаене.
  10. 1 точка
    Като ще се зачеква отново защо горят клапани някой ще намери ли скоростите на разпространение на пламъка в бензиновата и в газовата горивна смес? Казвани са ми преди години от автомонтьор газаджия, но не ги помня. А в нета не можах да ги изровя за 5 минути. Отговорът на въпроса защо горят клапани е именно в този параметър на двете горива. И аз лично съм срещал отговора написан в този форум поне няколко пъти. Дали не е написано и в темата (мързи ме среднощ да прочитам отново внимателно всички постове). Спомена ми е че скоростта на разпространение на пламъка за газовата горивна смес е много по-ниска от тази на бензиновата горивна смес, от което следва че при по-високи обороти на газ изпускателните клапани се отварят преди изгарянето на горивото в цилиндъра да е приключило.
  11. 1 точка
    Така, да докладвам: Днес ми остана време и свалихме таблото с уредите. Както и очаквах, беше на една цяла платка с много чипове няколко транзистора и кондензатори и всякакви други диодчета и подобни глупости. Абе ако се прецака, спасението е втора ръка или ново. За инфо, таблото е на TRW, и освен че огледах за нещо нагоряло (нямаше) и за нещо разпоено до колкото е възможно (също нямаше) - почистих набързо крачетата на двете букси и направо го сглобих. Запалих колата и о чудо - няма и помен от неприятните светлини. Само чека светеше, защото записал грешка за липса на връзка с таблото но и нея я изчистихме. Палих, гасих, карах, блъсках по таблото,(нали така го лекувах преди това), но за сега всичко е ток и жица - няма ги светлинките. Та това е засега. п.п. И най-важното : Днес, новия 81 годишен собственик - баща ми ( да е жив и здрав, за да може да си я кара), си видя подаръка за първи път и много му хареса.
  12. 1 точка
    Няма да я бъде.Колегите са услужливи,но за съжаление нямат грам опит.Върви си в Бултрако или в друг сервиз за автоматици да ти сменят маслото с промивка на кутия .Занеси им масло ,че да не импровизират.За проблемна кутия някой път и 9 литра не стигат...В Бултрако или на друго място ,където имат про диагностика за Хонда,може да се пусне специален режим на повдигач с цел пълна проверка на кутията.Отделно водния ти радиотор може да е пострадал и т.н.Нещата не са толкова прости и ако държиш на колата си ще подходиш по-внимателно ,а не с ютуб. Накарай ги и да ти пуснат пълна адаптация на компютъра на автомата..
  13. 1 точка
    Аз съм с 1.5турбо и 1вата смяна ми дойде на 9к км. Не съм мислил за смяна над 9-10к км. Смениха го с 0w20 HONDA Engine Oil TYPE 2.0
  14. 1 точка
    Джапанка, отговаряш като пълен лаик, какъвто съм сигурен, че си в областта с LPG-то. Циркаджията от първия линк изобщо няма да го коментирам с твърдението, че LPG-то гори с 200 градуса по-висока температура от тази на бензина. Поне е уцелил горе долу температурата на самовъзпламеняване на пропан-а. Във втория линк определено има грешка. Нито пропана се запалва при 1000 градуса, нито пък бензина ще се запали при 80 градуса. Ако помислиш малко, специално за пропана, ще се сетиш. Моите 20 стинки по темата. Температура на горене: - бензин - около 2200 градуса - пропан - около 2100 градуса - бутан - около 2100 градуса Температури на САМОВЪЗПЛАМЕНЯВАНЕ, а не на запалване, при атмосферно налягане: - бензин между 200 и 400 градуса - пропан около 500 градуса - бутан около 490 градуса Сега, защо горят клапаните, ще оставя Джапанката да обясни.
  15. 0 точки
    Данаилов, според теб може и да е бедна смес, но при различните горива съотношението въздух/гориво, за оптимално изгаряне е различно. 14,7/1 е за бензин и 15,5/1 е за пропан-бутан. 14/1 степен са тия с директното впръскване.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Много благодаря,намерих комплект накладки и ги смених,наистина се оказа много лесна смяната на накладките! В Булттрако ми искаха 50лв. за труд,това са пари за които трябва да работа почти 2 дена!
  18. 0 точки
    https://www.olx.bg/ad/prodavam-led-krushki-za-butoni-tablo-uredi-honda-kia-nisan-CID360-ID7MdnR.html#16ce874c09 намерих лед крушки на добра цена .....наш колега излезна тук от форума кара CR_V казва се Васко от Русе .... утре ги изпраща и като монтирам ще ударим една снимка :))))
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Защо да е по-бедна? Просто съотношението въздух/гориво е различно.
  21. 0 точки
    Привет. Признавам, че нямам възможност да прочета цялата тема, но на първите страници четох за сходен проблем. Няколко пъти ми задържа задно ляво колело. Когато това стана за първи път, веднага я закарах в сервиз, където ми отговориха, че всичко било за смяна (дискове, накладки, супорти...) Понеже на следващия ден трябваше да пътувам, майстора ми отговори, че сега щял да я раздвижи, колкото да изкара пътуването, но задължително трябвало да се смени всичко това. Както някои колеги се изказаха, това са спирачки и са едно от най-важните неща. Нямах планове да правя мърляви неща и да не обръщам внимание на думите му, но на пръв поглед какво се забелязва. Супорт, силно корозирал (колата е от Германия). Протектора на диска на конкретното колело е доста изгнил (липсва едно парче отгоре). Дискове в добро състояние, без ръбове. Накладки има още до белязката. Друг факт, че в процеса на раздвижване на буталото изпада една шепа фекалии. След като се върнах от път, закарах колата, при майстора, когото посещавам по-често (предния път беше спешно и само този другия работеше). Вдигна колата, гледа и каза, че колелото се движело добре и нямало проблем. Аз му казах да поръчва ремонтен комплект и да обслужи спирачките, на което отговора беше "Покарай я така и я следи. Не се знае с този ремонтен комплект, да не стане по- зле". След като ме нави да не купуваме нищо, му казах, поне да ревизира и раздвижи и дясното колело. Направи го и каза, че жилата на ръчната се движели много добре. Днес пак колелото грееше и миришеше. Понеже, когато паркирвам дърпам ръчна, вчера ми направи впечатление, че ръчната не върви "мазно" от долу до горе както, когато не прави този проблем, а има един луфт свободен на първи - трети зъб и хваща след това. След като полашках колата напред назад, дърпах ръчната по-джаладски и натисках силно спирачката проблема като, че ли пак отшумя. Свървам се за трето мнение. Казвам направо да поръчваме супорт. Казаха ми събота да я видим, но най-вероятно било от водачите или жилото на ръчната. Не знам какво да гледам, какво да правя и при кой да ходя. Станах разногласен и аз и доста объркан. Ок събота ще я вдигнем, но какво да гледам? Може ли наистина да е от ръчната при положение, че жилото уж вървяло добре? Друго, което забелязах е, че когато дръпна ръчната в движение, блокира само дясното колело.
  22. 0 точки
    По-спешни са ти прагове и спойлерче на багажника, че иначе броните много висят. С тях + по-ниско окачване ще направиш колата трудно използваема в града.
  23. 0 точки
    Аз съм с Premium Sound System (без навигация). От бутона с който избираш настройките на BASS / TREB / FAD / BAL накрая има и въпросната SVC функция. После с врътката на VOLUME-то си избираш ниска / средна / висока чувствителност или деактивиране на въпросната функция.
  24. 0 точки
    След "тунинга" задницата ще изглежда така:
  25. 0 точки
    Колега носиш ли на майтап..., на дядо ми косата беше толкова голяма. Добре изглежда и чакаме снимки в готов вид ! Поздрави!
  26. 0 точки
    И последният елемент за оптичният тунинг дойде днес. Made in MV_TUNNING, Russia. Сега остава да сглобя пъзела
  27. 0 точки
    Емича много добре знае какво и къде може и какво не може....,обаче Джапанезе с Тойотата отива директно в спам
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    След 3 дни правя точно 1 година от закупуването на Хондата, навъртях 36000 км, да чукна на дърво всичко е ОК. Не ми са се налагали никакви ремонти, не е имало какъвто и да бил проблем.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...