Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.03.2019 in all areas
-
1 точкаЗдравейте, Имам оригинално ръководство на български (колата ми е от Бултрако). Ако има желаещ да го сканира и публикува за колегите мога да го пратя с куриер или да го дам лично (от Пловдив съм). Поздрави Марин
-
1 точка@zemnovodno, не при всички е така, както си писал. При някои модели, както е при мен, ръчната е на задните накладки. Специално съм проверявал, а и Слави ми го потвърди.
-
1 точкаПри мен беше само втулката, то за това и е тя, да се износи тя, а не пръта. Не знам как би се проверило това, като се замисля.... Правената втулка е два пъти по-широка от оригиналната по съвет на "братушките".
-
1 точкаСтига пипа тпс. Той няма общо в случая това, че мърдат обороти е защо компа спира да го чете и се опитва да компенсира смесите.
-
1 точкаПреди 4 месеца си закупих китайска навигация от OLX, от едно момче от Пловдив. Навигацията е с Андроид, с вграден 4G модул, с камера, абе има всичко което може да се иска. Единствено няма цифров тунер. Монтираха ми я в оторизиран сервиз. Имам и гаранционна карта за 2 години. Цената общо с монтажа ми излезна към 700 лв. Много съм доволен, не ми е създала никакъв дерт! Всичко работи супер. Отделно си закупих OBDII модул за 12-13 лв., пак от същия сайт. Сега имам с навигацията и компютър с пълна диагностика в колата. Много съм доволен!
-
1 точкаПри 180 градусовото навиване на волана си скъсал лентовия кабел, така наречения Cable Reel. Ще трябва да го свалиш и да го отвориш, за да виждаш къде е проблема (прекъсването). Тази тема от Субару форума може да ти е от полза за придобиване на обща представа за какво иде реч - КЛИК Можеш да погледнеш клипчета в YouTube - Клик1 Клик2. При смяна на рейка си има процедура за центриране на лентовия кабел. Ако не си я направил, следва късане.
-
1 точкаМаксималната скорост с която можеш да вземеш определен завой е много близка до тази с която не можеш да го вземеш. Автор - неизвестен (дано не е посмъртно).
-
1 точкаЗа час го свалих и разпробих болтовете първо с малка бургия ф3 после с по голяма ф4 и накрая с 5 ца и сложих болт с гайка заспа работата. Палеца оставих стария понеже ми се видя че ще бера ядове. Остана да сваля IACV то, но нямах време че съм все на работа. Иначе запали идеално не гасне макар и на косъм като загрее си е часовник смених и температурния датчик може и да си внушавам но е една идея по добре
-
1 точкаИ тука брах ядове от мания всичко да е почистено и проверено,на почивка при развиване на болчетата на диструбуторната капачка ми се откъснаха и двата болта ,остана един и със малко тел :)))) се прибрах от почивка.По темата сваля се цялото делко и на стругар се разпробиват скъсаните болтове и се възтановява всичко,после настройка на делкото в сервиз!
-
1 точка@goga Карай поне до към 12 000км. Използвай по-пълно ресурса на това масло. В Германия карат по 30 000км с АСЕА С3 (не, че ги оправдавам!), но това АСЕА А5/В5 не трябва да го хвърляш още на 8 хил. Дай да видим реално колко ще изкара.
-
1 точкаТази продължителност на сушене не е проблем. За оригиналните филтри - подкрепям изцяло . За смяната на маслото - подмяната на сегашния етап е презастраховка (има разум в това). Ако искаш да му изстискаш ресурса и да видим развоя на събитията, както казва dandilov - смяната е на около 5000 км., вкл. предвид подобряването на метеорологичните условия .
-
1 точкаИзчакай малко със смяната, да мине Март поне. Пък и да видим дали ще продължи тенденцията...
-
1 точкаСега, като чели изглежда малко по-добре. Резултатът винаги е в следствие на съвкупност от фактори. Масленият филтът също е от голямо знаение! Honda OEM 15400-RTA-003 не е задължиелно да бъде по-добър от Purflux. На скоро четох в руския форум, че Honda OEM филтрите са с ефективност 70% при частици 30 и над 30 микрона, и 85% при частици 40 и над 40 микрона. Всичко това, според руснаците, е за сметка на по-голямата пропускателна способност на филтрите. Т.е. ниско качество на филтрация за сметка на висок дебит на маслото. За сравнение (по данни от сайта на Мобил), новите филтри на Мобил (Mobil 1™ Extended Performance Oil Filters), задържат 99% от частиците над 30 микрона. Аз имам наблюдение за сегашният ми ОЕМ 15400-RBA-F01 (който си е Purflux), че филтрира доста по-добре от предишният Borg & Beck. За сравнение - капковите проби на 3000 км. от двата филтъра: Да, и маслата са различни, но двигателят е поддържан чист, пък едва ли за 3000 км ще се овъгли толкова бързо Петро-то... Ето защо си мисля, че виновникът е филтъра... П.П. Има го тук и фактора "сезон на експлоатация", но...
-
1 точкаТези "официалните" сервизи, отвън лъскави, блестящи, са толкова подвеждащи....Както колегата по-горе е написал, че нщ специализирано няма в това да се развие един болт, филтър и да се налее масло..Това вече не е достоверно, че като пише Хонда, БМВ, Мерцедес и вътре са механици, инженери, дошли от завода на производителя....Аз ще имам огромно доверие на човек-майстор в един гараж за една кола място и да си говоря и гледам в момент на ремонт, смяна масло, свещи и т.н. Пък и парите не ги събираме по дърветата, че да давам с по 50-100лв отгоре...
-
1 точкаВъв връзка с горното, взводният ми имаше 1 лаф: Няма не може, Ти не можеш!
-
1 точкаПолитиката е втората най-стара професия. Мисля че е твърде близка до първата. Роналд Рейгън
-
1 точкаТрудните времена раждат силни хора. Силните хора раждат лесни времена. Лесните времена раждат слаби хора. Слабите хора раждат трудни времена. Чингиз Хан
-
0 точкиШумът и вибрациите идват от голямото електромагнотно поле причинено от големият ток през диодният блок. При мен зписваше проблем със дроселната клапа. Явно шашка компа. Успоредно с това динамото започва да товари мотора и колата става мудна.Появи се точно както при колегата-след палене рано сутрин на ниска темп. Така или иначе всичко е въпрос на проверки. Както при мен клапата нямаше логика със шума и вибрациите,така и при него няма логика шума,вибрациите и датчика на входящият въздух.
-
0 точкиКарай си бензина или електричката и не цапай темата на колегата. Като не можеш да си полезен си мълчи. По темата... Моторът ти,а и симптомите които описваш приличат на проблем с динамото. Окъсил диоден блок. Лампата на таблото не свети за да те ориентира,но динамото е проблемно. Откачи пистовият ремък и пак тествай. Другият начин е палиш,караш 2-3 км. и се оптваш да пипнеш динамото. Внимавай! Много е горещо. Дори самият метален щит над него не се пипа от горещина.
-
0 точкиКолеги , малко актуална инфомация , за който се интересва вчера смених масло и фитър на скоростната кутия . Взех ги от Бултрако : ATF-DW1 3л х 38,90лв и филтър 67лв. Сменят се според мен много лесно , а ефекта се усети поне при мен значително. Доста по-плавно превключва и по - приятно вози. Около 1 час отне цалата процедура. Поздрави!
-
0 точкиВсички части са хондовски и колата е обслужена в юби ко. масло двигателно - 160 маслен филтър - 25 въздушен филтър - 59 купе филтър - 34 горивен филтър - 178 свещи - 232 пистов ремък - 54 2 ролки - 95+148 масло скоростна кутия - 140 скоростна кутия филтър - 68 антифриз - 64 спирачна течност - 56 труд - 180
-
0 точкиЗдравейте от нов член на форума. Нов за Хонда, нов за CR-V, нов за "по-височки" коли. CR-V 4th gen, pre-face MY 2013, 2.0 бензин AWD, ръчка, Lifestyle. Навъртях за 1 месец 2200 км и освен страшно твърдите седалки имам само позитивни впечатления. Даже не и толкова мудна колкото очаквах. Приятен път
-
0 точкиI-CTDI, ако се кара на бензин - от това ще да е проблемът... А сега сериозно, Закарай колата на кадърен майстор, който си разбира от работата.
-
0 точкиВземи си Tesla нищо не се чува.Според теб тук сме седнали с прозрачните топки и започваме да гадаем. Кой е двигателя,с какво масло го караш,на колко хиляди км го сменяш,регулирал ли си клапаните,само на бензин ли се кара,нещо пправил ли си по двигателя, сменял ли си някъкви консумативи по него, кога го прави при загрял или студен двигател,и тн и тн и тн. Клипчето и гадайте,
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте колеги, извинявам се за закъснението, проблема е решен. Смяна на семеринг на ремъчната шайба, като я свалихме/ с 300-та зора/ стария семеринг се пречупваше само като го натиснеш с пръсти
-
0 точки
-
0 точкиМожеш да вържеш капачката с свински опашки, аз карах така бая време. Иначе, трите болта, бележиш акуратно в какво положение е в момента(чертичка), между главата и делкото, махаш капачката, без да разкачаш кабелите и запомняш положението на палеца(после ще ти е поле лесно при поставянето). После дърпаш делкото и дерзаеш. При връщането на място, намажи гумени О ринг с масло и карай.
-
0 точкиОказа се филтърче има точно там на рейката преди регулатора Ето Трудно се вади и се вижда но е там аз го извадих като навих една видя внимателно Ето марката на вакумния регулатор За да се достигне и разглоби трябва да се махне резоноторната кутия Успех на всеки с почистването.
-
0 точкиНяма нужда.Колата ти е в авариен режим със статичен аванс.Няма как да има мощност.Датчика за детонация се диагностицира с осцилоскоп или фирмен уред за 5 минути.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00