Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.12.2018 in all areas
-
3 точкиЕдва ли....тук турбината е много важна по простата причина,че температурата и надвишава в пъти макс.температура на бензиновия мотор ...около 160 градуса.В нормална експлоатация се стига до 600,а с отворена геометрия до 750 градуса. Дизеловото масло има за цел да държи стабилен вискозитет,да абсорбира сажди,да цапа по-малко ДПФ. От механична гледна точка турбо маслото трябва да работи един път на лагер 3-4 стотни и втори път на лагер с 3-4 десети хлабина.Естствено и хлабините в турбото са плаващи и оста е само 8мм ,така че огромното температурно разширение в % да е малко като стотни. От тук идва и необходимостта на студен мотор маслото да започва с 0W- ,а на висока температура вискозитета да е железен.Така променливите величини намаляват и се постига дълговечност на агрегата.
-
2 точкиТова за Декра е много пари.. Варианта е да се мине КАТ, само за промяна на талон. Там признават документа от официалния представител на марката и го вписват в новия талон. След това по служебен път си го подават към данъчните.. Така направих с тойотката на жената. Излезе ми 30лв. за евро сертификата, 18 лв. за смяна на талон и два дни киснене по гишета...
-
1 точкаА да попитам какво ви е мнението за liqui moly 4600 5w30. Цената му е изгодна и тази година реших да сложа в една от колите (ауди а3 1.9 131к.с. P.D.), като до сега карах с Равенол VMO 5w40. Знам, че темата е по-скоро за хондово двигатели, но рядко се коментира liqui moly, които едни от най-продаваните масла в Германия.
-
1 точкаFebi Bilstein G12+ лилав, сменен преди година - много съм доволен.
-
1 точкаТова с сцепването е абсурд колега трябва да страшно силен удара и тогава няма де се сцепят.Това железните джанти е отживелица от ерата на ладите когато видех ме нещо с лети джанти и казваме аааа те зимата се цепят.Доста години само с лети джанти имам удар в голяма дупка ,дори я оправиха след това.
-
1 точкаНяма връзка с твоя пост. Emod иска да каже, че едното масло е за дизел, а другото за хибрид. Не се знае, обаче дали не са с еднакъв състав.
-
1 точкаДа железни колега, алуминия при удар може да се сцепи особено в зимните условия, докато желязната джанта доколкото разбирам се криви но може да се изправи после. Джантите ги взех от Олх 160 лв 4те свалени от друго харви, 15ки.
-
1 точкаИма една голяма подробност, обаче! MaxxMotion от OMV в България няма, ама нищо общо с MaxxMotion от OMV в Австрия! ... освен името. vs. Някой да вижда в българската реклама TÜV ? Няма и да види! С тия нива на сярата в нафтата... И не само сярата, а и другите боклуци...
-
1 точкаНа интернет разбира се. Аз вече проверих: Kinematic viscosity: - at 40°C - 32.1 cSt - at 100°C - 8.154 cSt https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2875924 http://www.insightcentral.net/forums/honda-insight-forum-2nd-gen-discussion/25375-honda-green-oil.html Намерих малко инфо и за RAVENOL 0W16: https://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/Ravenol_EFE_SAE_0W-16__en.pdf
-
1 точкаПри фейслифта най-малкия 1,4 (който всъщност е 1,3 литра) мотор вече е 99 коня и с друга глава - не е с 8 клапана и с 8 свещи, а е с 16 клапана и само с 4 свещи. И има vtec.
-
1 точкаТака ,дойде време да палим.Двигателя беше готов от месеци,но принадлежащите системи към него не бяха бутвани.И като се почна едно разглобяване и чистене....общо-взето пипнах всичко: Двигател за чистачки Пантограф Динамо Стартер Помпа на съединителя Помпа на хидравликата Всичко разглобено,ревизирано,смазано,боядисано. Тръгвам да паля...нъцки, Няма гориво.Оказа се ,че дюзите,които седят 4 месеца са залепнали.Бяха минали през ултразвуковата вана и след това прибрани.Явно препарата ,който е останал вътре беше залепнал. Отново във ваната и след 3-4 мината почнаха да цъкат. Върнах ги на колата и запали ,докато помирише ключа. Междувременно метнах и газовия инжекцион,естествено Романо. Останаха само някакви дреболии ,като изпочупени щипки и нови уплътнения по капаците. По Коледа следва разтапициране на купето,както и спирачна система+ окачване.Там ще бъде голям секс...обещавам..
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз съм си харесал хонда Hornet. Изчетох доста за него. Има 2-3 теми в различни форуми. Идеален е за начинаещ и понавървява. От 2005 има фейслифт и вече е с инжекцион. Номера е да не си повярваш прекалено много прекалено бързо. Общо взето здравият разум и страха ти помагат да не караш като гламав. Първо, ако нямаш книжка, изкарай шофьорсктие курсове!!! Без книжка, ако стане нещо на пътя, си бита карта буквално. Не че книжката ще те спаси, но има практически занимания по време на курсовете и това ще ти помогне поне малко.
-
0 точкиРазглобяваш левия подкалник там отдолу на казанчето са и двете моторчета
-
0 точкиКраси още спиш. Знам какво е написал - знам и какво съм написал. Тези 4 зимни гуми за 120 лв. иска само да ги купи за прибирането до София - след което да си купи 4 нови тук. Та затова казах, че 120 лв. си е една нова гума - от тези новите 4, които предвижда да купи, като се прибере. Та ако "галошките" които е сложил временно, са еднакви и могат да го приберат от Варна до София - дали си заслужава да дава напразно тези 120 лв. за другите 4 които е намерил.
-
0 точкиНе е съвсем точно така. Ако се вземат кинематичните вискозитети под внимание и условията за ползване на масло, то няма реална необходимост от 0W-масло през цялата година. Пример: 1) Масло Mobil1 ESP 0W30 използвано през студените зимни месеци Kinematic viscosity @ 40°C: 67.8 cSt Kinematic viscosity @ 100°C: 12.2 cSt Kinematic viscosity @ -1°C: 555 cSt Изчислен вискозитет при -1°C с произволен калкулатор, защото това са минималните температури за региона, в който живея. Друг въпрос е, че никога не стартирам двигателя по време на най-ниските температури (между 2:00 - 4:00 часа): 2) Ravenol VMP 5W30 използвано през топлите месеци Kinematic viscosity @ 40°C: 68.2 cSt Kinematic viscosity @ 100°C: 11.5 cSt Kinematic viscosity @ 10°C: 306 cSt Приемам, че през времето на използване на 5W30 масло, двигателя ще бъде стартиран при 10°C. Ясно се вижда, че 5W30 масло при 10°C е по-течно от 0W30 при -1°C. И това са реални условия при използване на лек автомобил от мен. Дори още от 1°C (Kinematic viscosity @ 1°C: 549 cSt) 5W30 маслото придобива течливост (вискозитет) като на 0W30 при -1°C. Само 2°C разлика. Извод: Използването на 5W30 масло при температури >5°C предоставя не по-лошо (а даже и по-добро) смазване на двигателя непосредствено след стартиране му спрямо 0W30 при температури <0°C. SAE30 се представят приблизително еднакво при работна температура. П.П.: Аз използвам този калкулатор за пресмятане на кинематичен вискозитет - http://www.nimac.de/viscosity-calculators/calculate-the-viscosity-at-a-given-temperature-when-the-viscosity-is-known-at-two-temperatures
-
0 точкиКолега добавката на bardahl е много добра. Карай си с обикновена нафта и добавка.
-
0 точкиАз карам с обикновена нафта + BDC. Причината не е защото ми излиза по-евтино, а защото се съмнявам в качеството на това за което плащам доста по-висока цена. Силно ме съмнява качеството, произхода и състава на нафтата в най-рекламираните вериги в милата ни Родина. Не знам до колко е правилно, но се надявам с тоя BDC да компенсирам цялата гняз, наблъскана в горивото. Друг е въпроса, че с и без добавката, не усещам разлика във вървеж, разход или прочие. Просто се надявам максимално да съхраня турбина и дюзи.
-
0 точкиОткъде да знам, че най-боклучивите продукти се продават в България, дори под едно и също им с оригиналните (мислех, че това беше само през 90-те). Аз продуктите ги търся в Гуугле по име, а не по държава.
-
0 точкиАа тука не си прав - Sprintex суперчарджъра също върши работа, но пак е за втората генерация на джаза.
-
0 точкиПредполагам че мнозина търсят инфо преди покупка, та може да е полезно. https://vk.com/@automama-mnogo-li-slabyh-mest-u-sedanov-honda-accord-vosmogo-pokoleni
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00