Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.11.2018 in Мнения

  1. 5 точки
    Добре, искам да помогна, но то не е лесно.След като от 4 до 6 сутринта редактирах постове на колегата Carpera леко се поизморих. Ще се пробвам през уикенда да мина навсякъде и да оправя това творение. До колегата CARPERA: 1.Първата ти задача е да се свържеш с приятел,който поне малко разбира от Уиндоус и да го помолиш да активира всички възможни редактори и кредори по браузерите ти.Същото ако може и за телефона. Ако нямаш приятел попитай в някой форум,но не в този.Защо не в този>виж т.2 2. Прочиташ правилата на форума.Ако не са ясни ги прочиташ пак. Правописа е жизнено важен за едно общество и ако искаш да си пълноценна част от него ,а не си имал възможността да го научиш в училище-сега му е времето.С две думи: ако видя още една правописна грешка в твой пост получаваш месец почивка. 3.Уважение към колегите.Тук е като в детската градина :Аз уважавам теб-ти мен. 4.Технически въпроси: Ограничаваш полезните си теми с модела ,който ползваш. Знам ,че си мислиш : "Аз съм технически грамотен".Оценявам това ,че искаш да споделиш знанията си с колегите, но една информация е ценна ,когато е вярна. Дори облечена с картинки една лъжа си е лъжа. 5.Наблегни на четенето и ученето.Форума е доста стар, доста неща вече са говорени и писани.Ползвай търсачката. ЦРВ 1 е 20 годишен модел и почти няма проблем ,който да не обсъждан.Преди да пуснеш нова тема провери ,дали си първия със съответния проблем. Ако е така си Добре дошъл! 6.Хумор,черен хумор,селски хумор,алегория,хипербола,подигравка и т.н. Внимателно с тези похвати! Интернет пространството е свикнало с мнения позоваващи се на това ,че този с който комуникираш не ти вижда физиономията и няма как твоите мимики да са видни, Една дума тук може да се тълкува по 3-4 начина .Един обиден ,друг подигравателен,трети снизходителен. Няма нужда от това! Надявам се с тези насоки да ти помогна и да станеш полезен за всички нас.За да предотвратя първата ти реакция: ВАЖНО:Споренето с модератор и администратор не е здравословно!
  2. 3 точки
    Koлега, аз като новонапазарувал в Одрин и то точно злато ще ти споделя впечатления. Златните накити вървят между 190 и 220 турски лири за 14 каратово злато. С малко повече пазарене може да ти свалят и до 180-185. Лично аз предпочетох да платя в евро, защото ми го сметнаха по 6.5 лири за евро. Конкретен пример с моята златна гривна - 13.15 грама * 190 лири = 2498 лири / 6.5 = 385 евро, толкова платих крайна цена. Демек излиза около 29 евро грама. Няма да намериш по-евтино никъде. В нашите сайтове като evtinozlato.com има и за по 52 лв. грам, но там са употребявани изделия, надраскани, почиствани, а и избора при комшиите е много по-голям. Иначе аз съм много доволен от шопинга, купих си дънки/джинси за по 50 лири, перилни препарати от борсата и зехтин (само пример да дам със зехтина, 5 литра тенекия ми излезе 42 лири (около 13 лв.) Много други неща накупих, резервоара догоре заредих, яд ме е че не купих още работи, ама пак ще отида.
  3. 2 точки
    Само да уточня, колегата JHM сигурно има предвид, че самата навигация не е фактор (която няма карти за бг), но неработещата навигация (невъзможност понякога да се ползва екрана) пречи и на контрола на климатика, обдухването и някои функции на радиото. Така че е хубаво да си работи и по всяка вероятност ще търсиш ново двд, цяла конзола от друга кола, или афтърмаркет заместител. С афтърмакертските чувам, че понякога има проблем с контрола на климатика.
  4. 2 точки
    Така,взех и аз модулче,вързах го като колегата и няма дерт.Да добавя значи за хората които не са забелязали сивия кабел колегата го е вързал за единия жълт,това е сигнала от лоста на дългите.Работи чудесно но това запояване на предпазителите е малко съмнително.Не влизат до краи както трябва и с някакви преходи от горепосочените е наи-добре.Ако имате функция ауто ,штракате на нея и модула работи през деня на дълги на процент(или които сте вързали) а като се стъмне си пуска късите,габарита дава сигнал и модула гасне.Ето и клипче как работи. https://youtu.be/jQ8d9BNelQw И да добавя,функцията изпрати ме до вкъщи я няма на този модел 5с ,просто били забравили да я махнат от описанието.Има функция за удължена изгасване което не е същото.На запитване отговореха ,че е грешка и самата функция не съществува в този модел
  5. 2 точки
    С градския не се познаваме май ,Добрич знаете голям град -мегаполиса на балканите и не се знаеме всички ,не е от нашия блок ,но така или иначе се е постарал човека все пак да помогне с нещо .По темата -какъвто и акумулатор да търсите,в никакъв случай не купувайте МОНБАТ -правят ги в нашия град ,няма такъв боклук никъде по света ,не се подлъгвайте по намаленията или промоциите за тази марка -ще съжалявате много ,още като нови са боклук и не отговарят на обявения капацитет,саморазряда е убийствен за съвременен акумулатор ,гаранционна замяна е почти невъзможна -трябва напълно да е умрял иначе не сменят ,само ви го дозареждат срещу плащане от ваша страна и след два дена пак няма ток да запалите .Всяка западна батерия е добър вариант -Монбат са дъното на всички дъна в класациите ,ами българска работа ,едно време нашия СТАРТ какви акумулатори правеше ......Сега само можем да си мечтаем за такива .
  6. 2 точки
    Бранко, въобще не го критикувам, разбирам го даже, вярвам в него и съм сигурен, че ще стане за пример / това сериозно го мисля - няма човече нали/. А това че той скача на гюрултия, когато се опитвам да изкажа моето мнение или виждане и да го поправя за някои дребни неща, като например това: ( CARPERА - нямаш динамо , а алтернатор /по-модерно звучи/) - си е за негова сметка. Обаче, не съм съгласен с това: Japanese-то, може и да си има трески за дялане, но за мен е Пич и когато иска , пише стойностни неща и помага . Просто няма място за сравнение. ............... kalintry - не се хаби, няма да вдене. ............... Краси - четИ, четИ - ама "мързел" бе брат . ............... Дани - ти ли не разбра ли , че "ме мързи"
  7. 2 точки
    Здравейте, Със сигурност повечето от вас не знаят, но обичам да човъркъм доста по Ексел и се заиграх с една малка табличка, която се разрастна до това, макар и да е в Драйв, а не Ексел. Тъй като не намирам подобно нещо в нета, реших да споделя във форума, може на някой да му е интересно. Извинявам се, че е на английски, ако има желание, ще преведа. Ако не съм уцелил раздела, отново – извинете ме, темата може да бъде преместена. Линк: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1D6D8M51hlnAGhPFExoOB6X5H1TzYCnW-N7DcsrXkrYU/edit?usp=drivesdk Като цяло не е много сложно за ориентиране, но съм го правил основно за себе си, така че оставям тук няколко реда: Файлът може да помогне за следните неща: • изчисление на идеален момент за upshift (смяна на следваща предавка) • изчисляване на въртящия момент на колелата и силата на „теглене“ на колелата в ключови диапазони от оборотите • изч. на предавателни числа • изч. на максимална скорост на всяка предавка • сравняване на стойности за различни по размер гуми • изчисляване на ускорение, взимайки предвид съпротивлението от търкалянето на гуми, въздушното съпротивление и други загуби с възможност за ръчно калибриране • сравняване на ускорение на двата въведени автомобила в две графики – вътрящ момент на колелата спрямо скорост и скорост спрямо време (пунктираната линия е на втория). По-надясно, в бледите таблички, може да намерите и много по-подробни данни. Указания за ползване: 0. За да ползвате файла, трябва да го копирате в своя Drive. 1. попълвайте само оранжевите (и жълтото) поле 2. Ако искате да въведете въртящия момент в нютон метри или мощността вместо въртящия момент, можете да презапишете формулите, но трябва и трите колони да имат коректни стойности. Оставил съм lbft (паунд-фут) като предложение за въвеждане, тъй като мисля, че графики с него са най-лесни за намиране в нета. 3. За по-голяма точност можете да въведете фактор за корекция в жълтото поле. Той умножава темпото на ускорение и може да компенсира за други загуби по системата. Изберете стойност, която да дава изчислено ускорение равно на реалното. 4. Ако искате да правите повече сравнения, правете дубликати на sheet-овете, а не копирайте клетки/редове. Така има най-малък шанс за мазаляк. И последно: изчисленията не са най-елегантните, но това ми беше лесно да направя и те така… Ако някой намери грешки в изчисленията, моля, споделете. Ако имате идеи и предложения, също споделете. Също така може да продължа да ръчкам по файла, така че може да се променя с времето.
  8. 1 точка
    Моята избер е този акумулаторэ YUASA 52Ah 480 A повече ампери и повече стартов ток от нормалните влагани в колата и най доброто което може да се сложи от YUASA впредвид мястото но може да изберете и друга марка но с тези габарити Размери (Д,Ш,В) 207x175x190 мм определяща е широчината от това няма накъде повече,ефекта осезаемо по-енергично въртене на стартера, Това е акумулатора http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012 Парва се демонтира стария и шината отгоре вече е неизползваема за да не прече се демонтира шината от страни тази Зда да влезе новия аз исползваш дъска дебела 2 см изрязъна по дъното на новия като подложката която е тип ваничка от стариа съм оставил ето и дъската изрязана в показания край за да влезе в ушити които леко натиснах встрани от старата планка,също тази скоба трябва да се изкриви леко напред за да влезе акумулатора Поради факта че се изпалзва друг тип акумулатор трябва да се завъртят и болтовете на клемите гайките да сочат навън След почистване добре с шкурка клемите отвътре и леко полюсите на акумулатора до блясък се закача новия. За да е изправен и зареден винаги акумулатора зимния период минимум 1 път в месеца сваляне и зареждане с мултипроцесорно зарядно бюджетно от Кауфлан и Лидъл по на 30и няколко лв. старите руски или хом меид зарядни ефекта като забравиш акумулатора е презаряд и скасяване живота му.Новите след зареждане спират и зареждат акумулатора с точно толкова ампери нужни му,ако купувате нов също го дозаредете веднага щом ви попълнят гаранциата и ви замерят динамото което за да зарежда трябва да отдава от 14,2v . Защо трябва да се сваля и дозарежда това зависи от циклите ви на каране или просто казано за да получи тока отдаден при сутрешните запалвания и да се зареди ви трябва минимум 100км и въпреки това той не се зарежда 100%,това е от личен опит стария при свалянето и замерване на стартовия ток от 400сс беше паднал на 350ссза 4 год при замерването в магазина момчето не повярва че е стар .Проверява са с този уред за измерване и тестване наличен в повечето магазини Зимата всеки е имал неприятното сутрашно отваряне на вратите и залепване на уплатнението за да нестава така може да направите това купувате този фракон силикон спрей избирате си един слънчев ден като днес отваряте всичко врати и къпака почиствате с навлажнина кърпа от праха уплътненията и напръсквате обилно свършва един флакон за цялата кола ето го ефекта много меко и уплътнение което няма да залепне в студа изпробвано много години назад,ако има слягане на уплътненията оставете колата колкото се може с отворени врати на слънцетака третирани уплътненията Ако остане в флакона силикон става перфектно да напръскате таблото става като ново Накрая всяка врата долу в двата ъгъла има отвори за изтичане на водата просмукала се през уплътнението на прозореца почистете ги, аз изполвах тел ето как и наистина двата бяха запушени с прохоляк превърнал се на кал. Дано съм бил полезен на някой. Ето как стои новия Да не забраваме че уплътнениа има и по предния капак и задната 5та врата също и да смежем всички панти на вратите.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Досега в темата ,мисля че всички са прави с мненията си ,въпрос на гледна точка е .Ако искаме да се презапасим с енергия в случай на необходимост ,добре е голям капацитет ,иначе да ,японеца си е пресметнал нормалните ел разходи и е препоръчал даден капацитет .Има и още нещо ,големия акумулатор ще издържи повече време ,понеже се товари по-малко при стартирането и износването е по-малко .
  11. 1 точка
    Стартера на тва ЦРВ харчи дърпа макс 200 ампера пиково, иначе е 1 kW. Акумулаторът според сервизното е 12 V, 36 AH/5 HR Алтернаторът пълни 90 ампера при 6000 оборота. Вадете елките и смятайте. Да го свалям всеки месец, че да го зареждам? Ами ако се кара на 5 км всеки ден в минусови температури - може. Не е само до зареждане обаче, ако е стар акумулаторът може да се обслужи - дестилирана вода, електролит, зареждане с малък ток ... Има и друга тема, там сме обсъждали акумулатори.
  12. 1 точка
    Здравейте. И аз имам готовност да се включа когато се съберем повече хора. Не ми е спешно така, че когато се съберем.
  13. 1 точка
    Прави ревюта на тези коли и говори това за да прави кеш не да угоди на хората. На скоро прави за bmw e90, забрави да каже че мотора има фабричен дефект в коляновия вал и къса верига след ноември M57xxxx и още редица бокли, които са доста скъпи, но вероятно 3 ките от интервюто са за продаване и за това сценария е такъв. И накрая като сравни 335i със супрата на 21 век и го изключих, палячо
  14. 1 точка
    К24А3 Колата е закупена октомври 2016, карам я на бензин. Закупена на 192к в момента е на 250к -Предни амортисьори 360 лв с труд. -Масло Енеос Sustina 5w30- От официалния представител 4л - 104лв, сменям го на 8-9 хиляди. -Иридиеви свещи NGK made in Aura USA - 86 лв по спомен. -Радиоатор Нисенс ( закупен от Англия) 220 лв, труда от мен. - Предни накладки 60 лв. -Предна дясна полуоска заедно с опорния лагер и карето- 350 лв втора. - Съединител за Civic ep3 заедно с маховика от Англия - 280 лв+работа 100 лв. - К § N - 55 $ пак от USA. -Рециклирана хидравлична помпа- 30 лв лагера с работата. -Задна дясна лагер главина- 130 лв SNR. -Целия комплект ангренажна верига със зъбните колела, обтегачи и плъзгачи- 420лв, веригата от Америка+труд на майстора 140 лв. Колата я карам на гръм 50 на 50 градско/извън и средния ми разход е 8,5-9 до 10 зимата. Ако на някой му се виждат много разходите по тези акорди, само ще вмъкна че днес на братовчед ми 330xD e91 удари 6500 лв за 2 години .
  15. 1 точка
    Няма как да неви споделя, идеята дойде от едни клипчета на Датсун 510 с големи въздушни филтри за карбовете и реших че и аз трябва да си направя Голям филтърр. Взех едната половина от стар филтър, купих си кошница за колело, което беше скелета на филтъра, нарязах малко ламарини, силикон, два коносувидни филтъра и 3 дена работа Е няма такъв кеф, сега се чува якооо как смуче въздух моторчето
  16. 1 точка
    Чакам тези да дойдат от Русия - 30мм предни и задни. Пуснах ги през един куриер, ще пиша като дойдат и ги монтирам.
  17. 1 точка
    Грешно! Изтривам мнението.Даже в Хонда има управление по + или - или и двете. За всяка апликация да се отвори сервизното ръководство на модела и да се провери!
  18. 1 точка
    Колеги, дойде и последния кашон. Днес ще ви ги пусна с Еконт.
  19. 1 точка
    Сложих си ветробрани, ама толкова мръсна ме досрамя да я снимам
  20. 1 точка
  21. 1 точка
    Намерете темата на собственика минал по същият път и накрая сложил ”оригинален” и насичането и вибрациите изчезнали.Беше описал подробно всичко.
  22. 1 точка
    Гледам темата ми вчера станала на 3 години. Отворих я като купих комбито октомври 2015-та и провокиран от 1 друга тема, мога в кратце да споделя ретроспектива. Не я карам много, понеже когато метеорологичните условия позволяват движа градско с велосипед, та за периода съм и сложил само 19880км. Сменените неща са както следва: 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, за което си взеха още 20-тина лв. 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. Та като тегля чертата, за ремонт и обслужване са отишли 2557лв + 933лв за гуми и джанти, и тотала е 3490лв. Бензина е „друга бира” (не съм слагал газова), а „вземанията на държавата” са си безалтернативни -годишния данък е 259.85лв, другите ги знаете. Та, така с тас колца! Доволен съм като цяло и нямам идея с какво по-добро утилитарно и емоционално хондово МПС да я заменя като ми омръзне.
  23. 1 точка
    Храна, напитки, перилни препарати Мигроса е твоят магазин 90% от хората от там пазаруват( за вкъщи), дрехи на аутлета и на скоро има нов отворен мол( Edirne Park Mall) Всичко е супер евтино, тук нещо ако го купуваш за 40 лв. там ти е 20-30лири, което няма и 10 лв Ако колата ти не е минавала до сега турската граница 99% ще минеш скенер, трябва да извадиш абсолютно всичко, може и заради 1 отверка останала в багажника да ти направят проблем, това за горивото и тубите го забрави, ще ти вземат всичко, цигари ако купуваш да са малко кутии да не са стекове, алкохол също, заяждат се, прибират си ги за тях...Съвет гледаи да минеш границата преди 10, към обяд става чудо и митничарите започват да се заяждат. п.с. Да не забравиш да хапнеш дюнер, баклава, чий кюфте и до джамията има една скара кюфтеджийница с люто! Поздрави колега, ще останеш очарован!!!
  24. 1 точка
    Deodriver, спомянм си преди доста години как с баща ми купихме за един Мерцедес зимни гуми NOKIAN защото бяха най евтините и всички ни се смееха и питаха какъв е този боклук. Боклука няма да споменвам каква гума се оказа въпреки цената си. После със същите присмехи ни взеха като купихме GIslaved и там нещата се развиха подобаващо. След това започнаха да навлизат 1-2 азиатски безисвестни марки, които всички плюеха и казваха китайски боклуци. Сега масово чета по форумите, че NEXEN е една от препоръчваните марки а китайските са вече не 2 а 20 на пазара и първо те се изчерпват (заради цена а не че са по-хубави от премиум марките). Този Petlas миналата година е бил на под 120лв. цена, сега вече същата гума е над 150лв. и е препоръчвана. Мойприятел си купи такива и е много доволен. Единствените гуми за които някога съм съжалявал че съм купил е Michelin Alpin A3. Кой каквото правеше мен все си ме бутаха по паркингите. Не се износиха грам за 30 000км и 4 сезона. Продадох ги като за нови. Дадох доволна сума за тях а се оказаха мега боклуци. Тогава си спомням, че и аз се смеех на мой приятел за китайските му боклуци, с които 2 пъти ме дърпа на Витоша! Не се знае от коя жаба ще излезе принцеса. Трябва да се пробва.
  25. 1 точка
    Намирай го къде е и ако със 160 ти даде 10 газ ти го плащам в троен размер! Защо българинът умира от кеф да излъже колко му гори дъртата каляска винаги е било загадка за мен.....Оня ден надолу из темите мярнах, че на някой си джаза му горял под 6 градско зимата...
  26. 0 точки
    Такааааа, За тези които не са чували - преди да яхна 2-ра генерация CR-V имах 2бр. 1-ва генерация CR-V JDM. Та едното от тях (не помня кое) беше с нек'ъв японски акумулатор 35 амперчасов. Палеше си на пушка. И в ръководството на японски си пишеше, че акумулатора трябва да е 35Ah. Това последното (за японското ръководство) не е вярно, просто такова не съм имал. Написах го, защото по-горе беше сложен край на спора с написаните в руското ръководство 55Аh. Това, добавено към 35-те Аh в моята JDM-ка, породи в мен няколко въпроса: Е ли възможно руснаците да са "превели" капацитета на акумулатора съобразено с тяхната люта зима?! Какво пише в английското ръководство?! Какво пише в канадското ръководство, на френски обаче?! И не на последно място: Някой знае ли от какъв език е преведено руското ръководство?! п.п. Емич, Чети бе човек, четИ! 'найш ли, как ме изненадА като прописа тук. Викам си, Тоя па на к'ъв се праИ, тук пише, а в офроуда си мълча цели три страници?! п.п.п. Маркони, Помисли си пак за предложението на Емича. edit: Докато писах се е появил нов пост в подкрепа на последния ми послепис
  27. 0 точки
    Това малко по твоята градина са камъните.Като ти беше предложено мързела пак беше фактор. Темата остава! Безкрайно удоволствие ми е да те чета....все едно аз пиша В никакъв случай не критикувай колегата Carpera. Обяснявам : Нов член на форума,чете ,пише ,бърка ,поправя се и т.н...с две думи мисли ,учи се ,старае се и след известно време ще е за пример.Дай му време и шанс.Какво по-лошо може да се случи от тук нататък ? В най-лошия случай Japanese Fever 2
  28. 0 точки
    За Michelin Alpin A3 и аз много съм съжелявал.Това не е гума,колата имаше поведение на пазарска количка.От тогава Michelin не съм слагал на колите.Nokian и Gislaved са скандинавски марки и винаги са били добри в зимни условия.Просто,когато навлизаха на пазара не бяха известни. Колкото до китайските,корейски или японски гуми,просто казах,че за сега стават само Nexen и Falken.Занимавам се с гуми и знам за какво става въпрос.За в бъдеще ще се развиват още повече азиатците и един ден ще настигнат европейските производители по качества на гумите.Така става и с колите,до вчера KIA и hyundai бяха нищо повече от евтин боклук,днес вече са доста разпространени на пазара с доказано качество.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...