Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.09.2018 in Мнения

  1. 5 точки
    Не, всеки си кара с това масло, което му го пише на капачката, независимо на какъв пробег е автомобила му, ако гори масло - доливат, но не сменят вискозитета. Също както и аз - както съм казвал моя Сивик е вече на 365 000 км и го карам само с 5W30 (API SN, ILSAG GF-5) полусинтетика и доливам по около литър на 5000 км. Тук, обаче за разлика от Бъкгария/Европа има 5W30 и 10W30 обикновено/минерално и полусинтетика, т.е. не както при вас само пълна синтетика. От там може да си караш с минерално 5W30 и да доливаш колкото си искаш, защото 5 литра туба е около $15. Хората в България сменят визкозитета не само, за да им гори по-малко колата, а и за да карат с по-евтино масло, защото 10W40 полусинтетика винаги е по-евтино от 5W30/5W40 пълна синтетика. Тук никой не кара с 10W40 и не е популярно, има го само като обикновено/минерално масло. Чел съм, че на това масло визкозитета не е толкова издръжлив сравнено с 5W30 и 10W30 като тук сравняваме обикновени/минерални масла, но и при пълната синтетика пак е така. Ако имахте в БГ обикновено 5W30 и 10W30 никой нямаше да кара с 10W40. Ако искате да си набавите някои от тези масла може да посетите някоя от военните бази на САЩ или НАТО в България - там ползват само минерално 5W30 и 10W30. Тези визкозитети дори като минерално масло покриват API SN, ILSAG GF-5 и още няколко сертификата на Форд и Крайслер, но никой не кара с такова масло повече от 5000 км. Хората в БГ си прецакват двигателите, защото карат много дълго (10 000 км) с нисък клас масло - минерално или полусинтетика. Те пак да си карат с него, но да го сменят на макс. 5000 км, независимо дали е минерално или полусинтетика. При пълна синтетиката вече може да караш до 7000-8000 км. и то пак зависи ит класа на маслото.
  2. 4 точки
    "Пилата" е точно тази . Принципно: Тя обаче не носи/не притежава същата информативност, както при бензиновите капки - имам предвид, че не ни казва нищо повече от това, което показват оригиналът (сканираният образ) и снимката на просвет, докато при бензина разбираме много по-точно (и по лесно) състоянието на маслото именно от "пилата". Разбира се, при дизелите може да служи за потвърждението на съжденията (видно от образите от поста ти). По тази причина не я правя към момента. Изпълването на маслото на дизелите със сажди/замърсявания е различно от това при бензина (писали сме по въпроса). По тази причина при дизелите изключително важна е поредицата от капки, направени при "идентични условия", вкл. скениране и снимка на просвет на капката. Те са в основата да се прецени правилно и обективно случващото се с маслото. Поздрави!
  3. 4 точки
    Хронологията до тук: Натрупаното количество сажди в маслото вече е по-осезаемо. Най-тежките замърсявания от предходната капка, тези който оформяха краевата зона на ядрото (пръстена), сега вече представляват доминиращото замърсяване на маслото (забележете цвета на краевата зона ядрото от 3577 км и цвета на капката от 8850 км - почти еднакви са). На практика ядро вече липсва, като цялото замърсяване е "разположено" в зоната на дифузия. Хубавото е, че е равномерно разпределено. Вече обаче се забелязват малки "жилки" от слепени/окрупнени сажди, но дори и те са равномерно разпределени в обема на маслото (вж. долната снимка; посочени с червените стрелки). Това говори за добрите качества на маслото . В края на капката все още се намира чисто масло. Забележете разликата с капката от 16 503 км от предходното масло (ръба на капките и зоната пред него): От снимките на просвет е видно "уплътняването" на саждите. Те потвърждават, 1) че количеството им в маслото все още не е много голямо, и 2) все още добрите диспергиращи свойства на маслото. Гледайки капките на 8850 км и тази от предходното масло на 16 503 км, изглежда, че маслото е на половината на ресурса му. Следва обаче да имаме предвид нелинейното стареене на маслото, т.е. в следващите няколко хиляди километра нещата могат да се развиват по-ускорено. Ще следя с голям интерес . Всякакви допълнителни размисли са добре дошли. Поздрави!
  4. 4 точки
    Прекалено много неизвестни, как ще отвориш един мотор и няма да шлайфаш главата.? Някои пипал ли е цилиндрите за хононинг. Сегментите на хрв са с еднаква дебелина гаранция ли е как са подредени, посоките за монтаж ? Ключовете на сегменти? С какво масло се разработва не че е голям фактор.
  5. 3 точки
    Колега "emod",не трябва ли "пилата" от тестовете на колегата "DTEC" да изглежда така: или има други криви (съответно друго експониране на цветовите зони) за дизеловите капки?
  6. 3 точки
    Няма какво да добавя. И на мен ми е интересно как ще протече развитието на маслото по-нататък. Дали ще тръгне обратно да образува ядро, или ще започне да заприличва повече на предходното масло от 16 503 км.?!
  7. 3 точки
    Благодаря за отговора ти. Масово коли със занемарена поддръжка от Италия например, когато им смениш маслото с правилното, собствениците споделят, че двигателя се разтраквал. Защото вътре или е било грес, или закърпено положението с добавка. От тук вдигат вискозитетния клас с довода 10 годишна кола, увеличени хлабини и прочее. Ако в България стане масово спазването препоръките на производителя, много бих се радвал. Чувал съм за случаи, при които се връща правилното масло, само защото майстора не го е бил одобрил (като вискозитетен клас, изобщо не говорим за смазочна норма). А колкото до аномалиите, в разни Интернет сайтове има на реномирана марка SAE 5W-30, но на цена по-ниска от висок клас SAE 10W-40 на друга марка. Хаоса е пълен и всичко се пише на гърба на собственика и за сметка на възела. Може би това е причината като цяло, за покупка на масло от бяла страна, където качеството на маслото не е под въпрос. Затова и се присъединих към този форум, защото тук се лансира тезата за вдигане качеството на маслото и смазочната норма, а не непременно вискозитета му. Отделно обогатих знанията си с много нови неща. Ще продължавам и занапред да се уча от вас. Поздрави.
  8. 2 точки
    Защо, SAE 5W-30 си е SAE 5W-30 при еднакъв HTHS и кин.вискозитет при 100С. Още повече, че ти използваш масло по ILSAC GF-5, а това дава перфектна съвместимост с всички предходни гарнитури. Отделно производителя не упоменава вид формула (синтетика, полусинтетика), както и API group base stock. Изисква се конкретен стандарт в owner manual, в твоя случай навярно API SJ. Използвайки масло по надграждащ го, не можеш да сбъркаш, независимо в какъв вид формула, производителя на масло го е добавил. Поздрави.
  9. 2 точки
    Хубава тема, започвам да се чудя дали моята няма проблем някакъв. д-тека, автомат, малко нагледни примери - навсякъде с климатик и през лятото : 1.Варна - Шумен само магистрала 145 на автопилот - 9,6 литра , като гледам по-нагоре кво става, май ще я сменям... 2. Варна Банско през Рижкия проход, 145 по магистралите на автопилот, през останалото - 50 или 90 мах до ограничението: 3. Варна - Бургас и обратно - мах 90-100, тука май бива : 4. Тука средния разход за последните 3000км : 5. И сега вече един хубав градски разход от Варна през лятото, каране само в час пик, никакво извънградско и никакво вечерно или нощно каране без трафик, което да сваля средния разход: Хубаво е да има точни примери, защото доста хора четат преди да са си купили колата и вече няколко пъти, след като отговоря на въпроса за разхода, чувам репликата - "Ама то във форума пише магистрала 6-7 и градско 8" Еми пише, да ама по магистралата с 90, а в града - през ноща по околовръстното
  10. 2 точки
    Трета капка след смяна на масло: 1) Автомобил – Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM; 4) Общ пробег на автомобила - 88 280км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8 850км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост - 70 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.07.2018 - 14.09.2018; 9) Моточасове – 126:55 часа; 10) Изразходвано гориво - 433л; 11) Kтм = (433 л./ 4.9 л.) = 88.37; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (12 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,9 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. 15) Други – предходно масло: Mobil 1 ESP 0W-30; смяната на маслото до сега винаги е била на 15 -16 000км; всички системи работят (ДПФ, ЕГР..); 16) Капката е сканирана с Canon MG3550 на 600 dpi; 17) Снимка с телефон, като листа е поставен на прозорец. Поредна снимка, като тази е непосредствено след завръщането от България. Към предишните данни трябва да добавя 2ч работа на място на унгарско-сръбската граница и каране със 170км/ч по немски магистрали на връщане. Към предишния зареден дизел от Германия добавям и такъв от Австрия, Унгария и България. Спазвал съм (почти) всички ограничения, дори в България. Не забелязвам разлики в шума на двигателя.
  11. 2 точки
    "Дейба скапаната държава" - мислеше си Пешо, неуспявайки да уцели контейнера за боклук, от осмия етаж.
  12. 1 точка
    Пускам темата и ще споделя моят опит, защото не видях да има подобна и може да е от полза за някои хора, които обичат сами да си "чоплят" по колата. Ако някой знае друг метод нека да сподели. Темата не е само за Сивик естествено и ако някой модератор реши може да я премести в Полезна информация за всяка Хонда Цялата манипулация ми отне около 2 часа, но можех да я свърша и за доста по-малко. Аз използвах следното: 1. Пет броя водна шкурка - 600, 800, 1000, 2000, 3000; 2. Полираща паста 2бр. на 3М - 09374 за грубо полиране и 09375 за фино; 3. Лак с UV защита - Lens clear; Всичко съм правил на ръка, без машинки. Става бързо. Важно е да поливате с вода при шкуренето с водна шкурка, аз използвах пулверизатор. Някои хора препоръчват да не се полира след шкуренето, а направо да се нанесе лака, защото хваща по-добре, но на мен ми се сториха доста мътни фаровете, дори след последната 3000 шкурка, а и ми се щеше да си направя експеримента и ги полирах. Пастите, които използвах са за ръчно полиране и вършат страхотна работа. Изполвах две домакински гъбички за двете пасти и полирането става за минута две с няколко кръгови движения. Очаквах да търкам много, понеже нямам машина, но за моя радост не бе така. Фаровете светнаха още след първата паста, ако някой иска може да си спести тази за фино, особено ако ще слага лак. След полирането е важно да почистите добре фаровете с обезмаслител преди да нанесете лака. Аз нанесох две ръце лак. Пръска се от 20-30см. разстояние и след първото нанасяне се чака 15-20 минути преди второто. При мен след първото нанасяне фаровете станаха кристални, имах чувството, че няма стъкло и мога да бръкна вътре След второто нанасяне се образува така наречената "портокалова кора", но не е болка за умиране. Най-добрият вариант е след полирането да се използва защитно фолио на 3М, но не ми се сваляше фара, а и не бях сигурен, че ще мога да го залепя добре. Ето и малко снимки: След упешният екперимент на моята кола трябваше да полирам и фаровете на Маздата на приятелката ми. При Маздата ефекта беше още по-добър, защото рефлекторите са и по-запазени. Ще видя колко време ще издържи, но поне пастите и лака са икономични, най-вероятно ще сменим колите преди да свършат
  13. 1 точка
    Пак не разбирам защо? Все едно куче да го е страх от луканков салам... П.П. Имам предвид двигателят ти...
  14. 1 точка
    Здравей Колега! И добре дошъл в клуба! Но първо, темата ти не е в правилния раздел. Има си раздел и подраздел за Акорд 8-ма ген. И второ, прочети някой теми в раздела за 8-ма и ще си отговориш на повечето въпроси. С най-добри чувства, ето няколко жокера: https://forums.hondabg.com/topic/105368-хонда-акорд-8/ https://forums.hondabg.com/topic/107349-моля-за-мнение-кой-от-тези-автомобили-да-избера/ https://forums.hondabg.com/topic/106592-субективно-сравнение-между-accord-8th-и-accord-7th-gen/ https://forums.hondabg.com/topic/94903-въпрос-за-разход-на-масло-при-двигател-k24z3/ https://forums.hondabg.com/topic/107334-акорд-8-20-агу/
  15. 1 точка
    Ако не е късно: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2 туби от 4 литра + 1 туба от 1 литър Стойност на поръчката: (2*25,96 + 1*6,95)*0,95*1,9675 = 110,04 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - офис на ЕКОНТ
  16. 1 точка
    Ето в този клип може да видиш някой от функцийте на китайската андроид навигация в моето Е90.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Нормално е.Извън градско колкото пише на километража, само махаш нулата.
  19. 1 точка
    Днес ми се наложи да се върна към проблемите с МАР-а. За късмет не става дума за моят автомобил. Та, открих че Хонда са обявили технически бюлетин TSB #SQ-03-003-00 от 24.05.2016. В него се потвърждава, че: 1) MAP sensor, който завършва на 320 е 37830-RZ0-G01 2) MAP sensor, който завършва на 320 е 37830-RZ0-G02 И допълва: 1) ако е монтиран G01 MAP Sensor, то той се подменя с G11 и софтуера се обновява до версия 3.017.018 January 2016 или по-нова. 2) ако е монтиран G02 MAP Sensor, то той се подменя с G11, но не е необходимо обновяване на софтуера в ECU. 3) 37830-RZ0-G11 е Bosch 0 281 006 816. Това е последната, най-нова, версия на сензора. Ако някога ми се появи отново гореописаната грешка, то ще трябва да купя и подменя още веднъж MAP Sensor-а. Засегнати за всички автомобили със сериен номер до: SHHFK3***EU206762 Civic 5 Door SHHFK3***EU506949 Civic Tourer SHSRE6***EU219564 CR-V MAP Sensor Failure 1.6 Diesel Engine Only Honda Civic 5 Door FK3 Year Models 13 & 14 Honda Civic Tourer FK3 Year Models 14 Honda CR-V I-DTEC 2 Wheel drive RE6 Year Models 14
  20. 1 точка
    Здравей JHM, Наистина, голяма разлика с Мобила. Аз лично виждам няколко причини за това (част от тях вече са споменати в предходния пост на @dandilov): 1. Начина на смяна на маслото - изсмукване на несливаемия остатък от картера и под капака на клапаните; 2. Редовно си източвал несливаемия остатък = двигателят се е изчистил добре и няма отложения в него; 3. Летният сезон - по-висока Т на маслото, по-добро очистване от влага/водата в него = по-добра работа на пакета присадки (не е обводнен, респ. няма разрушаващо действие на водата върху присадките, както се случва през зимата); 4. Лекият режим, вкл. висока средна скорост; 5. Моторът е на газ + предполагам, че лятото прехвърля по-бързо бензин/газ, поради по-високите Т. Възможно е пакетите на Мобилът и Петрото да си "приличат" в известна степен, особено ако караш с "новото Петро" (API SN Plus + GM dexos1™ Gen 2), което трябва да е на Ca-Mg миещ пакет. Mobil 1 AFE 0w-20 също е на Ca-Mg. Като цяло - маслото е в чудесно състояние. Аз бих го карал най-малко докато застудее и тогава бих се замисли за смяна (за "големите" студовете да си с ново масло).
  21. 1 точка
    С излизането неотдавна на SAE 0W-16, автомобило-производители които го изискват станаха вече 3: Honda [Европейския HR-V II 1.5i-VTEC/2017-->; Американския Fit III 1.5 16V/2017-->], Toyota, Suzuki. Изниква въпроса дали маслата в този вискозитетен клас ще защитават и от LSPI? Несъмнено. Последвайте линка и TDS тук. Поздрави.
  22. 1 точка
    Капков тест 3 1.Petro-canada 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-150080. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5050км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 60 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 15.08.2018г.-13.09.18г. 8.Мото часове, около 90 9.Изразходвано гориво-около 370 л. пропан бутан и 48л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход на масло,незначителен(2-3мм от щеката) 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване лек с дълги преходи(250 км планиски преход),с обороти от 3 до 4000,рядко до 5000. 15.Предишно масло-Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Коренно различни показания от мобила.Прекалено чисто ми изглежда.Дали пък миещите свойства на петрото не са на нивото на Mobi1 0w20 afe (размишлявам само)Вашите коментари са добре дошли!
  23. 1 точка
    Той човекът очевидно си е навит и си го кефи "катафлката", само жена му твърди, че има някакви естетически скрупули и мнението й "предубедено" и "чуждо", гледам, че има тежест. @Babyface Bob не я познавам жена ти, но аз от личен опит да споделя, че не съм успял нищо да й пробутам на жена ми да кара, което на мен ми се е искало, а на нея не - не е, като да не съм опитвал. Моят съвет е да се запънеш за цвета на тапетите в хола (примерно, въпреки че изобщо не ти дреме) и да го ползваш, като разменна монета в битката за катафалката. Моето мнение, че и на нея толкова и дреме за формата на колата, все й е тая (по-важен й е цвета), но го използва за да те "убеди" за цвета на тапетите.
  24. 1 точка
    Само в БГ на 3 различни въпроса (къде да седна? / къде да се хвана? / какво да ям?) може да получите еднакъв отговор.
  25. 1 точка
    Мъж без жена е като куче без бълхи - живот си живее, ама скучно! Жена без мъж е като бълха без куче - няма кого да хапе!
  26. 1 точка
    Аз пукането си го реших.. И ако прочетеш нагоре в темата ще видиш, че и аз се бях усъмнил в DRL модула. Оказа се, че изобщо не е от него.. При мене няма никакво премигване и т.н. от DRL модула.. Може да съм попаднал на по-качествен.. Към колегите, които ми писаха на лични за същия проблем (защото се оказа, че не само аз имам този дефект): Проблема идва от усилвателя, който при седана се намира в багажника, под дясната кора на калника. След като имате същия проблем - занесете го на специалист да го огледа. Нека прегледа спойките на TDA-тата и двата куплунга към платката. Той бързо ще види и отстрани дефекта.. Надявам се темата да е била полезна за хората, които ми писаха за същия проблем. А и така направено стъпалото рано или късно ще създаде проблем и на останалите.. Така че дано насоките ми са в бъдеще полезни за Вас! Весели празници!
  27. 1 точка
    И както винаги се оказа прав. В казанчето на съединителя има нещо което доста прилича на вкисната боза.... Въпреки годишното обслужване в Бултрако и фактурата на която пише, че е сменена течността...
  28. 1 точка
    Пластмасовите са едно към едно с оригиналните.На другите има пусната допълнителна рамка за скобичка да се закрепи кабела,да не лопа по бронята.
  29. 0 точки
    На една бензиностанция виси реклама: – “Който зареди пълен резервоар участва в лотарията за безплатен с*кс!“ Зареждат двама. Плащат и искат да участват в лотарията. Бензинджията: – Изберете число от 1 до 10! – 4! – За съжаление не печелите! Аз бях избрал 5! Другият също не познал. И си тръгнали. Другата седмица пак не уцелили. И единия казал на другия: – Тоя май ни лъже! Мошеническа работа ми се вижда това! – Не, бе! Не е така. Миналата седмица жена ми на два пъти е печелила. * * * Провеждат експеримент…На два съседни острова са настанени хора. На единият остров 25 мъже и една жена, а на другия 25 жени и един мъж. След една година отиват да видят резултатите. Първо отиват на острова с 25 мъже и една жена. Гледат – целият остров подреден, всичко изчистено, палмите подрязани, пътечките посипани с пясък. Седи жената на трон и крещи: – Пешо, аз на теб с какъв пясък ти казах да посипеш пътечките,ве кавал ? – С червен… – А ти с какъв ги посипа? – С жълт… – Ти кой беше в списъка за с*кс? Пети? Вече си двадесет и пети… Отиват на другия остров. Гледат – всичко мръсно, палмите изпочупени, пълен хаос. На върха на една палма се е качил мъжът, а жените са я обсадили и крещят: – Гошооооо, слизай вече,миличък Пет минути минаха… * * * Мъж се прибира от гостуване във Франция. – Когато бях в Париж при мадам Мишел, на вечеря тя слагаше на масата бяла покривка – нищо не е, ама голям кеф! На следващата вечер жена му сложила бяла покривка… – Когато бях в Париж при мадам Мишел, тя пускаше лека музика – нищо не е, ама голям кеф! На следващата вечер жената слага бяла покривка, пуска лека музика… – Когато бях в Париж при мадам Мишел… – Виж сега – казала жената – ти като беше в Париж при мадам Мишел, аз бях на гости при съседа Пешо – неговият ей с толкова е по-голям от твоя – нищо не е, ама голям кеф!
  30. 0 точки
    Понеже имах твърде много изисквания, когато търсех моята (дизел, екзекютив, бежов салон, седан, приемлив реален пробег) търсенето се проточи доста дълго във времето. Имаше моменти, в които излизаха турери, отговарящи на тези изисквания без едно (седан) и тогава жената ме вразумяваше: "Виж го това на какво прилича. Като ти харесва другата, не взимай такава, а продължавай да си търсиш с багажник. Не ни е толкова спешно". И много се дадвам, че стана така. Премина момента, когато ми трябваше по-голям багажник (реших го с 460л кутия на тавана), и сега 438-те литра на седана са ми повече от достатъчни. Турерът има и дребни недостатъци като например по-голямата му дължина, която го прави и по-труден за паркиране, механизмът за затваряне на вратата, който понякога дефектира, както и, че ако спреш близо до стена отзад, няма да можеш да си отвориш багажника. Предполагам, че по-лесно можеш да возиш човек в багажника на турер, но не и такъв, който се е озовал там против волята си. И не знам дали турерът е толкова грозен или просто се сравнява с невероятно изваяната задница на седана. И тук не говорим за седан срещу комби, понеже на следващия модел комбито ми харесва несъизмеримо повече от седана. Та, на тези коли се цупят не само жените, но ако все пак ти си го харесваш, а не трябва да убеждаваш и себе си, винаги можеш да изтъкнеш някои от тези доводи: - ще ви струва по-евтино (вървят средно с поне 1000лв по-малко от аналогичен седан); - има задна чистачка; - ако го паркираш с видимост към задницата няма опасност да го откраднат; - няма да те заглеждат чужди жени; - няма да те заглеждат и мъже; - дори някой да те чукне леко отзад, винаги може да го обвиниш с "виж на какво заприлича";
  31. 0 точки
    А що да е притеснително - то това си е нормалния разход според производителя, 20 литра масло от смяна до смяна си е напълно нормално. Чакам да видя Фена какво ще каже по въпроса
  32. 0 точки
    1. Аларма има. Не знам къде се намира модула. Няма сирена, а използва клаксона на автомобила. Така е с фабричната. Някои са барани от чуждия дилър и са слагани допълнителни аларми. 2. Не може на фабричната аларма да се активира клаксона при закл./откл. Забранено е в повечето нормални страни.. При нас не е.. Ние не сме нормална държава.. 3. Дясното огледало си се накланя при вкл. на задна. Просто остави копчето в позиция дясно, а не посредата или ляво. 4. Някои неща се пипат, ама само през HDS. Звука за непоставен колан не може да се изкл. на никоя хонда..
  33. 0 точки
    А как успя да я свържеш с телефона без да си "поговорите"?
  34. 0 точки
    Фейслифта гори повече. Меко го казах 5-10 мин на място. Оставял съм я и по 15-20 мин щото много мразя : Тъкмо се разхлади , отивам в някоя напечена на 50-55 градуса , бачкам в нея . Целия в пот , после влизам пак в мойта . Тя пък се нагряла и тя до 50 градуса , и ми се разказава играта докато пак се охлади. Малко грозно го написах ама ще го схванете. Друг е въпросът обаче че при нас в Русе НЕ леко послъгват , а ЯКО послъгват. Бутилка 51 л , те ми пълнят 49 . Като ходя до Варна 43-44 макс. Калпава газ и висок разход това е.
  35. 0 точки
    -Тате, защо булката е винаги в бяло? -Щото е като бялата техника -пере, готви, мие.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...