Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.09.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Сега гледах колата, не съм впечатлен и незнам колко си струва за парите. Салона е запазен, има следи от изгаряне от цигари, седалката и волана са запазени. Колата е удряна отпред, маската е сменена с много грозна китайска, бронята е лепена, левия фар не е оригинален, подкалниците изглеждат зле, няма кора под двигателя. Джамбазина ме посрещна с голяма усмивка и като му казах, че гледам колата за друг човек, веднага му стана лошо, даже не искаше да я отваря. Каза, че е внос Германия, не била удряна и е имала 18 джанти, които не е взел. Радар няма, автопилота не работи и светила лампата за радар на таблото. Задните кланици бяха леко обърнати, с малко ръжда по ръба. По двигателя не видях течове, но беше измит и сигурно не е пален. Антифриза беше на дъното на казанчето, радиатора нямаше тампон и се лашкаше, маслото на кутията беше добре, на двигателя е черно. Снимки ще кача довечера.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    https://forums.hondabg.com/topic/105754-проблем-с-парното-на-хонда-сивик-14-90-коня-1998г-англичанка/?do=findComment&comment=1057506897
  4. 2 точки
    Аз само да вметна тука набързо - сервизната акция за спирачките на ACURA няма нищо общо с европейските акорди. Въпреки че колите си приличат на външен вид - това съвсем не значи, че цялата 7 гнерация акорд в целия свят е с дефектни спирачки. Малката подробност, че спирачките на TSX са различни с тези на акорда няма да я споменавам - който не вярва да погледне парт номерата на апарати, дискове и накладки. До колегата с кривите дискове - аз на твое място бих погледнал спирачните апарати и най-вече състоянието на водачите. Ако приемем, че в сервиза си разбират от работата и са монтирали всичко както трябва, като са почистили повърхността на главината, където ляга диска - остава проблема да е в апаратите.
  5. 1 точка
    Човек направете хлабините на клапаните 15-20 in-ex на стеганотс на пластината ако колата има газ. Температура на отливката на главата под 37 градуса. Най добре 30. Не пипай винтове, СТЪПКОВОТО въпреки че такова няма. Свали дросела и го измий ди състоянието в което в монтиран.
  6. 1 точка
    Човек запри се бре . Продължаваш да пише глупости и то гилеми на фона на това че дори незнаеш кое как и на какъв принцип работи. Пак ще те питам на мен като на неграмотен да ми покажеш къде е "стъпковото" моторче на црв рд1? Еи такива чели недочели като теб напълнихте форума с всевъзможни тъпотий. В тази тема нямаш ни еднин правилен съвет и термин. П. П към автора с тея хлабини скоро ще го довършите тоя мотор!
  7. 1 точка
    Този който ти го прави на горещ мотор не заслужава изобщо пари да му даваш закарва колата вечерта той ги прави на сутринта.Ок 0.8 всмукателни но 0.16 изпускателни през които излиза горещите газове ако си на газ и газовото ти е сборна група от 5 марки ,и караш с мясло 10w40 гъсто кото лютеница много бързо ще ги затегне пак.
  8. 1 точка
    Не, не може колега. Конзолата и целия захват отдолу е коренно различен.
  9. 1 точка
    Колега, преди да купя колата(миналия септември) я вкарах в Бултрако за общ преглед и диагностика..резултатът беше: Всичко беше топ с изключение на 4-те диска и накладки+ долен преден ляв шарнирен болт... също така ми казаха, че задните апарати са за смяна. Аз ги рециклирах при едни пичове в Горубляне(иначе за нови ми искаха по 300 лв на апарат) , смениха им всички гумички, пружинки, уплътнения и каквото имаше всичко беше в комплект чисто ново, а апартите ги пребоядисаха по някакъв начин външно и станаха като нови. Имам и 1 години гаранция от тях, но това са задните, където не се усеща дали тресе. Така че апаратите ми са изправни, но ще проверя и тях отново. Абе, скоро се надявам да разреша проблема и ще пиша тук какво се случва за да могат всички заинтересовани да разберат. Относно сервиза, в който първоначално ме посъветваха да сложа феродо дискове и брембо накладки и всичко ръждяса за един месец да, мога да кажа , че не ги е грижа хората да са доволни и частите определено не са онова брембо , което знаем от едно време. Относно втория сервиз , който носи отговорност за гаранционните части и те не ме съветваха да сложа нови накладки, казаха ако пак тресе ще ги сменим до като имаш гаранция, което пак не е много ок , но поне ги сменят.
  10. 1 точка
    На празен ход доколкото знам трабва да са между750и 800 отиди да ги оправят и няма да тресе.Защо клапаните са на 0.8 и. 0.16 като ги дават 0.10 и0. 20 или не могат да се отпуснат повече. На какви майстори ходиш беше казал че са ти вкопани два клапана а сега можело защо не намериш някой който знае какво прави.
  11. 1 точка
    Колегата явно не разбира, не виждам причина да се повишава тон. Сега вече знае, че дискове се сменят с накладки.
  12. 1 точка
    Аз имам опит с този сайт.Сайта е проверен.Можеш да му се довериш на 100%. По всяка вероятност това което пише в обявата е точно така.Мен ако питаш ,-имаш ли възможност да си вземеш кола от този сайт не се бави,ще останеш приятно изненадан.Руснаците го ровят непрекъснато и обират всичко от него. Ако направиш сделка ще си чакам бирата!
  13. 1 точка
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23601
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Колега, престържи си дисковете с procut машина, сложи нови накладки, напасни си ги 200-300 км и си карай колата. Много надълбоко се влезе в тая тема с главини, фабрични дефекти и т.н. Ако влезеш в сайта на procut, дори препоръчват престъргването на чисто нови дискове, именно поради разликите в геометрията на диска и главината. Преди 3 год., заради кофти накладки, престъргвах дискове в София за 50 лв. двата и останах много доволен. За мен това е най-доброто решение.
  16. 1 точка
    Ще изкара максимално дълго ,ако свалите вентилатора и смажете втулките на ротора както трябва .Той резисторния блок не гори от нищо -претоварване .Смажете вентилатора и трябва да се върти съвсем лесно на ръка ,за да не товари резисторите .
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Здравейте, това ли е въпросната втулка? И ако е защо сервизите искат да свалят цялата рейка , а не я сменят така както на клипа?
  19. 1 точка
    Може , но точно този трябва да се преправя , защото не е за ЦРВ3. Малко рязане на пласмасата.
  20. 1 точка
    Това изпадна някъде по разни линкове, аз лично ще си направя от 3 различни материала и ще чакам да се разбия
  21. 1 точка
    Поздрав за всички вас колеги,нека пазим България и българският дух и го предаваме на поколенията. Любимата ми песен,която пеехме в гимназиалният класен момчешки хор,още по онова време (част от мярката за "вкарване в пътя" на по непослушните момчета),когато човешките мирогледи и ценности, бяха на друго много по високо ниво,далеч от сегашната глобализация! Живи и здрави, да живее България!
  22. 1 точка
    Да споделя с вас колеги и да съм полезен евентуално.Смених комплект бутало за горна помпа на съединител на SEIKEN.Буталото изглеждаше 1/1 с оригиналното.Може би NISSIN ги ползват за доставчик за помпите им.NISSIN е марката на помпата. За марката научих от колега от форума за което благодаря.
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    А в какво състояние ти бяха цилиндъра и буталото? Пак да пишеш след време как е помпата. Моя ремонт трае вече 6,5 г., така че го броя за успешен.
  25. 1 точка
    https://www.drive2.ru/c/485745/ Тука има описан един вариант.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...