Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.06.2018 in all areas

  1. 4 точки
    При мен, когато сменях спирачни маркучи и течност, докато не отидох в сервиз с машина за смяна на спирачната течност под налягане, педалът потъваше и не можеше да се обезвъздуши системата по обикновения начин. Влезе ли въздух в модула на ABS-а, само с такава машина става обезвъздушаването. Имаше тема как става и без такава машина, но е бавна и тегава процедурата. Да ходи човекът в сервиз с машина под налягане и да не си прави експерименти сам със спирачната система, за да не стане беля! А иначе спирачките и съединителят са на съвсем отделни, един от друг, хидравлични кръгове и нямат връзка помежду си . Колегата Emicha ти е показал на снимката, че има две отделни казанчета спирачна течност. Едното за спирачната система, а другото за съединителя.
  2. 3 точки
    Мите, пак ти казвам че бъркаш. Нарочно ти дадох снимката, за да видиш двете казанчета, ама не - после се сърдиш и обвиняваш, че те бъзикам, или се заяждам с теб (така беше писал един друг път, и ти обясних и тогава , а и сега - че не го правя). Разбирам те , че се стремиш да помогнеш и споделяш нещата от твоят опит или това което си виждал, но когато грешиш (както в случая) насочваш колегата в неправилна посока, за да търси проблема. Той пита за спирачките, а ти насочваш темата в друга посока и се получава това объркване : Не се сърди , но в края на краищата, темата е за : Хонда Акорд 8 ген. 2.2 i-DTEC , а не за групата на ВАГ , немски, френски и други коли, за които споменаваш - има си разлики и особености. Иначе, ясно е че проблема е свързан с някоя скапана помпа или въздух в системата, но щом момчето не разбира, по-добре да не пипа, а да намери кадърен сервиз/човек, да му оправи проблема. п.п. Забравих затова допълвам:- Дори при други коли, да се използва едно казанче за спирачната течност,, пак няма нищо общо спирачната система и системата на съединителя. Просто това казанче е един разделен съд и от него се взима спирачна течност и за помпите на съединителя. Но така е направено/конструирано (на две отделения), че може да ти изтече течността за спирачките, но в отделението за съединителя да си има - и съответно обратния вариант. Двете системи нямат нищо общо.
  3. 2 точки
    Да приключа темата. Предварително се извинявам за термините, които използУвам: Това е частта. Предвидена е като самостоятелна без актюатора (това бялото). Нарича се turn set, в Бултрако е с цена (не помня точно) около 350 лв., цялото огледало е около 750 лв. Втора ръка само цяло огледало, цени от 120 до 250 лв. Аз взех за 120 лв. от Honda CrV дизел 2009 г. (абсолютно еднакви са). Отваря се отгоре един капак на щифтове и отдолу се показва това. Платката се откача. После се повдига нагоре и тази част, за която е захваната платката (бялото, което е моторче + отвора за окабеляването) Отдолу се показва това, ако всичко е наред или това, ако има "проблем" (нашето) Щетите са това - пластмасовите джаджи - едната счупена, едната изпапкана. Металните части бяха здрави. С други думи сменяеми са, ама не се предлагат отделно В интерес на истината (ама това според мен) сглобката има нещо общо с тази от линка на колегата aleksandur, за което му благодаря. Въпреки, че докато не видиш, не вярваш, все се добива някаква представа и е ориентир. Ето сравнени двата "момента" (отгоре CrV, отдолу Accord: Забравих да кажа, че се "пренесе", доколкото можа и смазката, нямам представа как се нарича (който знае, да каже). 'Щото нашето беше останало на сухо и според мъжО това е причината да се напъне и да роди дефект. Ама кой знаЙ! Благодаря на отзовалите се! Дано е било полезно, ама да не се налага никому!
  4. 1 точка
    Емича въобще не се бъзика с тебе. Единственото общо между двете системи, е че и на двете места се ползва една и съща течност. Аз не знам да има кола произведена последните 30 години, която да има ползва една система за съединител и спирачка. Най-малкото, ако системата беше една, щеше да има само едно казанче, а не отделни както е на акорда. Ако потъва педала на спирачката, вариантите са: сериозен теч, въздух в системата или умряла спирачна помпа. АБС помпата не вярвам да е дала фира - щяха да светнат лампите по таблото.
  5. 1 точка
    Ха така моята никога не съм я чувал да прави това но като се замисля съм го чувал в дру го CR-V 1 след като се извади ключа мислех това че е сигнал за изваден ключ.
  6. 1 точка
    Здравейте, включвам се и аз с: - Gates power steering pressure hose (€ 152,00) - AKR car mats (€ 25,00) Части: 152 + 25 = 177€ х 1.967 = 348.159лв x 0.86 = 299.42 лв Доставка: 39/5 = 7.8€ х 1.967 = 15.34лв Общо: 299.42 + 15.34 = 314.76 ~ 315лв Току-що ги преведох.
  7. 1 точка
    Колеги, моят човек просто бил в отпуск, върна се днес и се надявам утре да съм готов с цените.
  8. 1 точка
    Митко , ама въобще не се бъзикам с теб, а и нямам такова намерение. Тя, че спирачна течност се използва и за помпите на съединителя е ясно, но ето ти една примерна снимка, за да видиш къде бъркаш с това: Гледай горе в дясно,зад разпъващата щанга, където е хваната за бомбето . Ако не разбереш какво искам да ти кажа, ще ти го обясня после.
  9. 1 точка
    Ааа така! Кви бяха тея Астън Мартин? Като правят коли за Бонд (Джеймс Бонд), да не са хванали господ за шлифера. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23340
  10. 1 точка
    При подобно шофиране, особено за предимно градски условия, Сивик 9 ген. 1,4 бензин или Джаз , звучат по-логично. Предимствата на подобен избор, пред Акорда, са: по-малки габарити и улеснено паркиране, по-добър разход на гориво, по-нова година на производство, по-нисък данък.
  11. 1 точка
    В тая връзка: - Мила, не искаш ли малко цуни / гуни? - Ооо скъпи, чак след сватбата. - Дообре, звънни 1 телефон като се омъжиш.
  12. 1 точка
    Това видя ли го? Кликваш на телефончето и му казваш SPEAK ENGLISH. И няма да е вече на германски. Телефон се настройва по следния начин (по спомен, но съм го правил много пъти с няколко телефона и се знаем на изуст). - Ти: Натискаш копчето, казваш PHONE SETUP. - Госпожата: Phone setup options are pair, delete... - Ти: Натискаш, казваш PAIR - Тя: Казва ти, че телефона трябва да е в discovery mode и да избереш пин, отваряш телефона на екрана за bluetooth устройства - Ти: ZERO ZERO ZERO ZERO - при новите андроиди (а може би и iPhone-и), вече няма пин за bluetooth и подразбиране използват 0000. Ако избереш друг пин, като 1234, няма да успееш да се свържеш. - Тя: ZERO ZERO ZERO ZERO - is this correct? - Ти: Натискаш, казваш YES - Поглеждаш си телефона и ако виждаш колата и тя не е инициирала връзка (изчакай 5 сек), натискаш ти да инициираш връзка с нея. - Тя: Финално иска да избереш име на телефона си, потвърждаваш и си готов.
  13. 1 точка
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23336
  14. 1 точка
    Ето това мнение чакахме сума ти народ и потвърждава моята теза, че докато не ти светне чека и виновника е вала, не виждам причина да не се кара.
  15. 1 точка
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/34712-treti-rekord-za-honda-civic-type-r/
  16. 1 точка
    В момента търсачката не работи при търсене на низове под три символа. Скоро това ще бъде адресирано - с ъпгрейд към по-нова версия на софтуера. Не се заемаме със срокове, защото касае работа и по облика на форума (при новата версия има промяна по темата, която надстройваме с нашия облик). Но новата версия позволява използването на напълно нова технология за търсене (ElasticSearch), която ще работи безкрайно по-добре във всяко отношение.
  17. 1 точка
    HONDA PSF (POWER STEERING FLUID)Е оригиналната течност, намерих го в друга тема, цената пишат, че е около 30 лв.Според мен ще е добре изобщо да я смениш цялата течност, да източат другата и да сипят оригинална, прелюда събира малко по-малко от литър, така че може би ще минеш с едно шише, което е литър
  18. 0 точки
    Върви си Принцът из гората, пуска по някоя стрела ей така, за кеф, по едно време стига до някакво езерце. Абее, чисто блато. В блатото - жаба. И жабата изведнъж проговорила с човешки глас: - О, Принце, аз съм омагьосана! Целуни ме и ще се превърна в красива принцеса! Позамислил се принцът, поогледал се – няма никой. К'во пък толкова? Целунал жабето. И жабето БАМ, се превърнало в красива принцеса! Естествено голичка, щото откъде 42 номер рокля в блатото? Грабнал я Принцът, че а отпред, а отзад, ха на Ге, ха на дудук, в общи линии, свършил работата по царски. Седнал да си почине, в това време принцесата се посъвзела и започнала да мрънколясва: - Ама как така, що веднага секс? Не, че се оплаквам, ама сватбата? На Принцът чак му изпаднала пурата от устата! Скочил нашият: - К'ва сватба ма?!? И като й изчаткал един наопаки, принцесата паднала и се превърнала обратно в жаба! Погледал принцът, почесал се и я прибрал в джоба си: - Еййй, баси удобното нещо !
  19. 0 точки
    А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group? Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна. Нооо.... дано дано...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...