Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.06.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Именно. А дали може да кара така... според мен може, щом колата работи добре и няма грешки. Ама е хубаво да се почисти под капака на клапаните. Но е по-добре някой по-вещ да се изкаже.
  2. 2 точки
    Аз пак да се изкажа, без да са ме питали, но понеже някои хора се опитваха да наклонят общественото мнение, към това, че пропан-бутана по някакъв начин е отговорен за прецакването на изпускателните валове на К20 моторите. Сега виждаме мотор, без газ, който има проблем и с всмукателните. Отделно го има и в щатите, на мотори никога не помирисвали газ. Очевидно (за мен поне) проблемът е кекави валове още от завода, в комбинация с неподходящо (или несменяно) масло.
  3. 2 точки
    Здравейте, колеги! Благодаря на отзовалите се. Искам да спореля, че колата си върви добре, работи добре, но има странен шум от двигателя(едно стържене), само това са симптомите. Правен е реглаж на клапани и няма подобрение, разлика във врвежа и разхода не се усеща, или не е толкова фрапантен, защото друи Хонди цр-в 2 не съм карал освен моята и не мога да направя разлика. Ето и снимките на въпросният износен разпределителен, изпускателен вал при първи цилиндър. Само да вметна, че колата е англичанка и е на реални 200 000 км.
  4. 1 точка
    Темата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
  5. 1 точка
    Ей това го пробвах веднъж и усещаш всяко камъче по пътя направо спортно окчване е всичко се усеща тресе та се не види не според мен 2,2 е прекалено много.
  6. 1 точка
    Относно japspeed, работят с различни компании, след което си брандират продукта. Реално те нямат собствено производтсво, за разлика ит hardrace, които имат и силно R&D. Japspeed може да са много добри, но това криене кое къде е произведено, е ясно че е в Китай. Ако беше в Англия щяха да се бият в гърдите, че е made in UK.
  7. 1 точка
    Оказа се проблем с детонацията на цилиндър. На него точно имам вкопан клапан. Напомня, че идва време за ремонт на главата
  8. 1 точка
    И една афтърмаркет магнитна пробка... все ще се види какво се случва там при смяна на масло.
  9. 1 точка
    Колеги сега ми пратиха още снимки на хондата, защото в момента не е в мен. На една от тях се вижда и че другият вал(Всмукателен) и той се е наранил малко. Лагерите си въртят добре, но за да се диагностициара проблемът дали са здрави трябва да се махнат валовете. Инче колата си върви много добре, даже дава разход от около 8/100 извънградско, но този проблем ме дразни. Откакто съм я купил не е вкарвана в сервиз защото ми искат 200 лв само да я отворят, а за мен това е много пресилено и аз си я отворих с баща ми, както и той регулира клапаните(правил го е десетки пъти и определено знае какво прави)Сега се чудя дали има смисъл да се прави въобще.Ето и снимките:
  10. 1 точка
    Проблема е решен, свалих от един Опел същото реле и сега всичко е Ок.
  11. 1 точка
    И аз съм страдал от това реленце.. сложих някво за 4-5 лв. и работи 3 години и замина с колата при новия си собственик.. За да се убедиш че е от него ти трябва просто 5 см. кабел за мостче вместо реле.. Става за секунди..
  12. 1 точка
    Ако не е някъв фатален теч хич не се занимавай, ся ако се налага да доливаш всяка седмица -ОК, ама ако веднъж в годината посика 100-200 грама аз няма да я пипна, още повече за тая умопомрачителна сума дет са ти обявили. Абе тея у Варна не познават парите бе
  13. 1 точка
    В Събота имаше доста коли,но в Неделя доста слабо
  14. 1 точка
  15. 0 точки
    https://www.facebook.com/fenabg/videos/1571139656255439/?t=6 Линка е от фейса не пазя видеото дано успете да го видите црв рд1 147 коня . Най хубавото на тея лайна/омаслителите/ са тубичките или казанчетата досега две се чупят от 4тия удар от земята .
  16. 0 точки
    Кви интервали?! Той нацепен като на сиромах нивата!
  17. 0 точки
    http://news.plovdiv24.bg/796003.html Колеги, карайте внимателно
  18. 0 точки
    Реплика на Авентадор, върху Акорд.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...