Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.05.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Honda Crossroad е модела.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    И моето масълце е при мен, Чавдаре, мерси отново и до след няколко месеца
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Темата е за ключ. Намерих си кола. Дизел 2004г. Внос от Италия. За сега всичко е ОК. Тествана е вече 200км. и нямаше ядове. Благодаря на отзовалите се .
  6. 1 точка
    От 3 месеца я имам и до тук мога да кажа следното 1.Като шумоизолация за мен е ок,особено на фона на коментарите за предишната версия 2.Автомата ми приляга,но с условието,че ми е пьрвият 3.Има доста приложими екстри,подчертавам приложими 4.Двигателя е супер тих,на фона на дизеловия акорд който имах 5.Колата е широка и удобна,а и децата на 13 и 16 години твърдят,че отзад им е комфортно 6.На дьльг пьт е супер,единствено на баир малко се задьхва но перките на волана като им свикнеш вьршат страхотна работа.При изпреварване без тях нямаше да ми е ок,но сваляш на 3 та и набира без проблем. Това е най общо казано,харесва ми колата,но акорда още ми е на сьрце. Беше 2.2 дизел 150 коня и лоша дума за него не мога да кажа.Шест години го карах и никакви грижи не сьм имал.Е,за това време му навьртях уникалните 50 000 км,но аз толкова си карам пьк и имам още 2 коли.Даже най големият маитап беше като един от потенциялните тогава купувачи каза ,че много му харесва но не е трябвало да го лъжа ,че е на толкова малко километри ,иначе щял да го вземе.Ей това Бьлгарина е много недоверчив. дано да сьм ти бил полезен,ако има друго питай
  7. 1 точка
    1 x 4л от https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html (22.9E - 5% )* 1.9675 = 43 лв
  8. 1 точка
    Не са важни конете, а теглото което влачат. Ако из багажника ти се търкалят разни тракачеци + резервна гума и караш с пълен резервоар, направи обратното и ще получиш ефекта на 6-те стотака инвестиция. За ускорението, добавяне на 10% мощност е равносилно на сваляне на 10% от общото тегло.
  9. 1 точка
    Според мен грешките за позиционера са следствие на основната U0107.В Щатите има доста писано,такива теми се срещат.Пускам копи от там: I fixed this DTC U0107 code for my son about a year ago after jumping through a lot of hoops and trying different fixes that never worked, and wherein that U0107 kept coming back and also going into limp mode. BUT WHAT FINALLY WORKED WAS...replacing the "Throttle Actuator Control Module RELAY as noted in the article. But also as noted the relay immediately adjacent to this one, and on the same wire harness, is ... "Seat Heater Relay". I pulled both relays, and to my surprise, both these relays are the exact same size,same configuration, and same rating. So, in a pinch, just swap the relays and you should be good. Only other vague recollection is whether I first unhooked the negative battery ground. For I did that many times in trying different fixes, but just can't be sure as to whether I did so before replacing this relay. But remember if you unhook the negative battery cable then you will need your security code to put your radio back on line. Oh, and one other thing, you may be able to get at that relay without removing the glove compartment. Those two relays are located UNDER the passenger dashboard, extreme left side by the edge of the transmission hump and almost at the firewall. The picture shown here is with the glove compartment removed. Успех и бързо решение нА проблема.
  10. 1 точка
    Не съм казал и не съм си помислил подобно нещо! Просто попитах.
  11. 1 точка
    Моите задните тракаха здраво по паваж,като един път имах и блокирало задно ляво колело.Отидох при специалист, занимаващ се само със спирачки и ми предложи фа ги райбероват отворите и ппставят нови пинове.Общо като цена с работата 100лв.Карах така година и половина и нямаше никакво тракане и блокиране.както и тресения.Но нали съм си малко с предубеждения, погледа и акъла ми беше все в задните колела.Еми ппръчах си чисто нови,комплекти супорти и пинове TRW с поръчка от Германия.Никъде ги нямаше в бг.,като TRW е единственият производител.Сега райберованите супорти стоят здрави,като резерва. Това всичкото се отнася за акорд 7,но не мисля че ще е различно и при другите модели.Считам го,като поредният пропуск на японците.
  12. 1 точка
    Да раздвижа темата с моя пресен опит - конкретно за предните спирачки. Дискове 262 мм. За 5 години хвърлих 3 комплекта дискове и накладки. По ред на номерата: Delphi, Textar, TRW. То не беше престъгване с машина на ProCut, почистване на спирачни апарати, смазване на спирачни бутала, смяна на водачи на апаратите и т.н. Няма ефект... Или по-точно ефектът е временен. КривИ дискове, износва ги неравномерно, тресе при спиране. Осдобено осезаемо при скорост между 40 и 60 км/ч. Проблемът е в леглата (втулките) на водачите, на спираните апарати! Износени са! След като преди 2 години смених водачите с нови, проблемът изчезна. И така до тази пролет, когато проблемът прогресивно започна да се връща... Понеже при смяната на водачите забелязах достатъчно голяма хлабина в леглата им, противно на препоръките ги напълних зверски с грес за спирачни водачи и бутала на Ate. Така хлабината значително намаля и 2 години нямах проблеми. Но! Това се оказа временно решение. Проблемът се завърна... Тресене, криви дискове и т.н. Като свалих супорта, водачите тракаха вътре в леглата като кастанети. Въпреки, че си имаха достаъчно смазка. В момента съм взел други супорти, втора ръка и ще сложа тях. И при двата, само по един от водачите има лек луфт, който след нормално смазване, изчезна. Дугите два са "бетон". Силно се замислям за чисто нови супорти, но цената на тия железа е солена... Та основният проблем не е в дисковете и накладките, марки, видове и т.н., а в разбитите легла (втулки) на супортите и износени водачи! Ще пробвам и един експеримент с райбероване на леглата и изработка на водачи с по-голям диаметър, за да запазя супортите. Но предвид, че не може да се направи циментация на копията на водачите, незнам и те колко биха изкарали... В допълнение, есента имах неблагоразумието да намажа и пластините на супортите (където лягат и се движат накладките) с медна грес. Въпреки, че майсторът ме увещавше да не го правя, че ще се смеси прах от накладките с медната грес и ще запече. Е, майсторът се оказа прав! Ето го и допълнителният резултат, освен започналото преди това тресене: Пластинките трябва да са чисти, гладки и без никаква смазка, иначе се получава това от снимката.
  13. 1 точка
    А за тези които си мълчим с бензинките и си ги караме? Изкарахте, че верига, колектор, съединител с маховик, дюзи, турбо и тн... все скъпи "консумативи" са мит и измислица. Както и, че всички сляпо вярваме в истинския пробег от 150к или макс 180к. Глупавите чужденци си продават колите когато са в супер състояние. Мнението е като задника. Всеки си го има и си е негов! Щом колегата иска дизел, защо трябва да му навираме бензин, е ли пък на газ, нека пробва и ще има разкаже след време как е...
  14. 1 точка
    3 бр - https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html 10.95 х 3 = 32.85 х 1.97 = 64.7лв - 5% = 61.5лв
  15. 1 точка
    Чакат парахода и за него, нали е хамериканско производство...
  16. 1 точка
    Да кажа, че беше от средния тампон на двигателя ))))
  17. 1 точка
    Човек ще рече, че българинът е най-пресметливият и далновиден човек на тази земя. Може да не пресмята с колко се увеличава шанса да го пипне рак, ако пуши, може да не пресмята колко илюзорно малък е шанса да спечели от лотарийна игра и търка билети до несвяст, но веднага може да ти каже, че със сигурност веригата и съединителят на акорда ти ще си заминат, докато ти е в ръцете. Особено тези, които карат бензинови акорди, където повечето от тях дори нямат база за сравнение...
  18. 1 точка
    Тази дни успях да сложа нов уред за измерване на налягането на маслото. Избрах си мъничък Depo Racing 52 mm (от сайта на AKR-Performance), за да мога да го позиционирам в таблото. Така не бие толкова на очи Това е мъника: Трябва да отбележа, че изпълнението/изработката и компановката са изключително качествени за този ценови диапазон. Ето как стои датчкика за налягане на плочката под масления филтър: Позиционирането на уреда също се получи добре. Останалите уреди не се засенчват, каквато ми беше идеята, а и показанията за налягането се виждат чудесно при шофиране: Имам и два клипа (с телефон). Единият е на студен мотор, а другия при загрял - ТУК Искам да изкажа благодарности на @crown_bg за съдействието при покупката - бърз, коректен, отзивчив и търпелив - отговори на всичките ми многобройни въпроси. Благодаря
  19. 1 точка
    След 20г. колата получи нов Уолкър.
  20. 1 точка
    е36 купе с предница на Москвич е това.
  21. 1 точка
    Тука много теории прочетох....както и да е монтирах два " ускорителя" като тези, които е показал на снимката колегата по горе. На мястото на изтърбушения катализатор и на оригиналния резонатор. На D16z6 резултатът е много по добро ускорение и леко намалял шум. Твърдо смятам че има ефект от тях.
  22. 0 точки
    Ами по-скоро са виновни италианците, според мен... Газ - спирачка, газ - спирачка... и така на всеки 50 метра.
  23. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...