Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.05.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте отново! Когато купих Харвито беше малко на шега, оглеждах се за читаво 4х4 и се бях насочил към Субару , но приятели които се занимават с коли ме отказаха и така попаднах на италианка за малко пари от първи собственик що годе поддържана. Сега след една година мога да кажа,че съм влюбен в тази кола. Адски удобна за каране,супер непретенциозна,лесна и евтина поддръжка - с една дума МЕЧТА. Колкото до високите скорости, не мисля, че тази кола е направена за състезания. До 130-140 км. се държи добре, за по-нагоре има други модели. Единственият „тунинг” който ми е нужен са малко по-красиви джанти (имам ги вече) и се замислям за затъмняване на задните стъкла,че в повечето време пътувам сам с много багаж и изглеждам като бежанец .Единственият недостатък за мен е малкият багажник , но мисля, че с една багажна кутия не е болка за умиране. Живея и работя в район в който веригите за сняг са задължителни и мога гордо да кажа, че за цяла зима не съм ги сложил нито веднъж. Във високите обороти и моята пипа маслото, но мисля, че е в рамките на нормалното. Другото за което сега се сещам е уреда за показване на външната температура. Благодарение на линка от друга тема във форума вече е поръчан , но се оказа, че пътува от Китай и ще остане за есента .Чао засега и много безаварийни километри с любимите Харвита! Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  2. 2 точки
    Здравей JHM, Твоето масло все още е ОК. Наблюдават се много малки разсейки от мърсотията в ядрото, които навлизат в зоната на дифузия. Обводняване на практика не се вижда, но и сезона вече е различен, което оказва влияние. Напред към 8000, както беше предвидил . Маслото на VW-то е "пътник". В момента е в "измамен еквилибриум" - състояние на покой на едно тяло като резултат от действието на равни по големина, но действащи в противоположни посоки сили , но много скоро тъмната страна ще победи окончателно. Добре е колегата да се замисли за смяна. Хубав граничен пример за статистиката
  3. 2 точки
    Линк към Алиекспрес http://s.aliexpress.com/JvYb2MN3?fromSns=Copy Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  4. 2 точки
    Тук долу ви предоставям скан и пила масло Fuchs tytan 5w40 на 7300кми експлоатационен период 08.17 г.-05.18 г. на приятел с vw passat B5 2003г. Режим тежък,с къси преходи и зима. Маслото е от Ato 24.
  5. 2 точки
    Здравейте колеги,нека открия "сезона" в новата тема: Капков тест 7 - 7030 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-144030. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 30 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-22.05.18г. 8.Мото часове, около 220 9.Изразходвано гориво-около 630 л. пропан бутан и 95 л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 11.Доливане няма,няма разход на масло (1-2мм е под макс.на щеката). 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен Mahle original 14.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 7-8 пъти до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 15.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. развитие:
  6. 2 точки
    Тошко и да не си съгласен, проблема си е твой. Ама язък, че си работил в тоя бизнес и не знаеш много от игричките им. Може пък умишлено да ги защитаваш, защото не един или два пъти се е случвало това и не са митове както твърдиш: Абе не ме слушай, аз по принцип си ги дрънкам ей така - а ти, може да продължиш да живееш в заблуда.
  7. 1 точка
    Чисто информативно...всеки един измерен параметър си има мерна единица. Този мотор пали при 150 бара в рейла на стартер. 1.2 до 1.6 нищо не значи(поне така написано). Количеството на излишната нафта за дюзите е 10-12 ml.(милилитра) за минута. За по-точно измерване е добре да поработи 3-4 минути. Над 12 ml. дюзата е проблемна,но не е разхермитизирана т.е. ще пали,но ще прекъсва мотора в даден диапазон на обороти и няма да е голям фактор за налягането в рейла.Колко милилитра ти връщат дюзите за една минута? И защото ще сменяш и дюзи и регулатор едновременно. Профилактично ли? Или майсторът ти не е ориентиран. Опитвам се да те ориентирам преди да се вкараш във филма проба-грешка. Все пак всичко е пари.
  8. 1 точка
    Вчера на мойта и пуснах Quantum - лепилце на щипките и в двата края по една капка по-масивна капка и мисля, че с трактор и стоманено въже няма да излезне ако я дръпна .... "страх лозе пази"
  9. 1 точка
    Без проблемно да си е караш колега,аз още като е взех малко ми изглеждаше отзад като аквариум :))) а по женска логика отпред изглеждала на гущер :)))),нали съм си болен по колата веднага затъмних задни врати и багажния сектор,аз съм по дългата база със 5-врати, по красиво е така харвито!
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Сложи една табела отзад: дърпам Мерцедес Г безплатно,всички останали джипове по 20 лв. Жив и здрав!
  12. 1 точка
    Здравейте, купих ключ от обявата на колега във форума. Процедурата по нарязване и вкарване на ключа в имото трая около 30 минути. Тъй като не ми работи централното вчера гледайки ел. схемата забелязах че актуатора на шофьорската врата управлява останалите. Реших да пробвам процедурата по обучение на дистанционното следвайки указанията на колегата Krasi-mir и вече имам ключ с дистанционно който отключва само шофьорската врата и задния прозорец. Следва проверка дали се подава маса към мултиплексния контролен модул и актуаторите на другите врати. Мисля, че би било полезно ако колегата Georgiev-CRV сподели линк от къде е поръчал въпросния ключ.
  13. 1 точка
    Това са джантите: Дост е мръсна, ама ко да се прави
  14. 1 точка
    Ако искате във всеки спор последната дума да е ваша, кажете на събеседника си: "вероятно вие сте прав". Уинстън Чърчил
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Колега има директни полети от Варна до Кьолн или до Франкфурт. От там с влака, особенно от Бон (Кьолн) ти е много близо. Полета трае под 3 часа и цената на двупосочния билет е под 200 евро. А колкото до маршрута с автомобил, аз лично никога по вече не бих минал през Румъния. Правил съм го само първия път и не бих повторил. Тръгвайки от Шумен спокойно можеш в рамките на деня да стигнеш през Сърбия до Унгария. И така с една нощувка на следващия ден да стигнеш до крайната точка. Ще ти дойде малко натоварващо, но ще спестиш много като време и пари за хотел. Аз бих ти препоръчал маршрута който аз ползвам когато ми се налага да ходя с автомобила до Западна Европа. Тръгвам от Варна и в рамките на деня съм в Белград. Преспивам там и на следващия ден през Хърватска и Словения съм в Австрия. Този маршрут е много по разтоварен отколкото през Унгария и по границите няма опашки. Но... излиза с около 50 евро по скъпо в посока. Ако избереш тази опция можеш спокойно да го направиш с едно преспиване в Хърватска и от там на следващия ден до крайната точка. Ако имаш още въпроси не се притеснявай да питаш. С радост ще помогна с каквото мога като информация за маршрута.
  17. 1 точка
    Какви високи скорости... Тая кола със 140 е на над 4000 оборота. Не знам колко високи скорости искаш, но с над 160 си е магия да я караш, а и аз не бих, щото ми гори масло във високите филмираш се излишно. че 30пси, че 28пси. Тва налягане на ден варира с по +- 4-5 пси.
  18. 1 точка
    Здравейте, Аз години спрях да минавам през Румъния заради "първите" няколко стотин км които понякога отнемат доста време. Пътуването през Сърбия е изключително "нормално" и 90% е само магистрала.Единствено може да има задръстване на границата с Унгария заради контрол и проверки.Като разстояние е почти еднакво,платените пътища в Сърбия ще Ви струват 13Е общо.Не подценявайте самолета,колкото и да не сте фенове :)) защото са си 20тина часа шофиране. Каквото и да решите лек път(или полет) :)).
  19. 1 точка
    Viscosity Index Improvers, наричани още VM (viscosity modifiers)
  20. 1 точка
    Гледам, че напоследък в oil-club-а се споделя една формула за придобиване на представа за количеството на VIIs (Viscosity index improvers) в маслото. Аз лично не съм голям фен на подобни неща, но формулата е интересна и призната в BITOG. Ето за какво става въпрос: Формула нa A_Harman (BITOG) за определяне на Shear resistance. 1. Кинематичен вискозитет при 40 С (KV@40) и 100 С (KV@100) (от datasheet-a); 2. Плътност на маслото при 15 С (Density @ 15C) (от datasheet-a) Тук може да имате проблем, тъй като за много масла се дава Density @ 20C, но тя се различава с около 0.003-004 стотни от тази при 15 С, така че грешката не е голяма. Можете просто да прибавите 0.003 (0.004) стотни към плътността на маслото при 20 С. Да речем: Плътност при 20 С = 0,846 + 0,003 = 0,849 плътност при 15 С; 3. HTHS (от datasheet-a); 4. С помощта на калкулатор (например този WINDMAN) се изчислява кинематичния вискозитет при 150 С (KV150); 5. Изчислява се плътността на маслото при 150 С (Density @ 150C), като плътността при 15 С се умножава по 0.885; 6. Умножават се KV150 и Density @ 150C, за да се получи динамичния вискозитет при 150 С (Dyn Visc @ 150C) 7. Изчислява се съотношението HTHS / Dyn Visc @ 150C , наречено Shear resistance. Колкото резултатът, т.е. Shear resistance, е по-близък до 1-ца, толкова ПО-МАЛКО е количеството нa VIIs. Пример: Mobil 1 ESP Formula 5w30 KV@40 = 72.8 KV@100 = 12.1 Density @ 15C = 0.850 HTHS = 3.58 KV150 = 5.07 (изчислена с калкулатора на WINDMAN) Density @ 150C = Density @ 15C х 0,885 = 0.850 x .0885 = 0.752 Dyn Visc @ 150C = KV150 x Density @ 150C = 5.07 x 0.752 = 3.813 Shear resistance = HTHS / Dyn Visc @ 150C = 3.58 / 3.814 = 0.9387, т.е. количеството на VIIs е малко, колко точно може да придобиете груба представа от долната снимка, в която съм ползвал данни от synthetic_lubricant_base_stocks_formulations_guide на Mobil за 2017. Аз лично ползвам excel-a за сметките. Ето: Само да уточня: VM (viscosity modifier) = VIIs В жълтите редове са дадени стойностите на VM, съдържащи се в гайда на Мобил. Който иска, да се пробва
  21. 1 точка
    Нямам идея. Аз вчера минах през Сърбия , Хърватска , Словения и Австрия - никъде никой не те пита на какво гориво караш. Единствено на излизане на Калотина ми искаха талона. Единственото което е забранено за коли с газова уредба е да се паркира на закрити паркинги. Те като впишат газовата в големият талон за преглед предполагам , че пак ще е само на български. От доста години работя в чужбина - без да съм нарушил правилата са ме спирали 2 или 3 пъти , проверяват документите на колата - дали има преглед и застраховка и това е.
  22. 1 точка
    Здравейте на всички Продавам си колата -Акорд Type R Изключително запазен и рядко срещан екземпляр с оригинално ляв волан . Има тунинг олекотени 18" джанти MAK XLR , KW coilovers Type R , спортна изпускателна генерация , вентилирани дискове Сертификат за извършените дейности от Щвейцария. Колата е с гражданска, преглед и автокаско. Напълно обслужена масло Yacco eстерно, ангренажен, пистов,ролки, масло за скоростите . Карам я само Събота и Неделя вярвам ,че заслужава повече Тел .контакт 0895504990 цена 10 200 лв Моля без бартери Линк към обявата https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11512575039992536 Видео
  23. 0 точки
    Ютуб мастър левел 10
  24. 0 точки
    Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...