Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.05.2018 in all areas

  1. 3 точки
    @Двигателист Ето ги обработени (първата е снимката, втората е скана): Според мен: Това масло не е за смяна, от гледна точка на замърсяване със сажди от горивния процес и от гледна точка на дисперсия на замърсяването, натрупано в него. Ядрото все още е доста светло. Краевата зона е тясна и добре изразена. Зоната на дифузия на практика е чиста - има много леки (бледи) и фино разпръснати фракции. Накъдрянето на капката е слабо = маслото не е/ или е много малко обводнено. Причината е ГАЗ-та + високата средна скорост (50 км/ч) , говореща за лек режим на експлоатация, както и мотор в добра форма и може би (предполагам само) щадящ шофьор. Разбира се трябва да бъде отчетено и доливането на масло . Сигурен съм че знаеш, че при подобни условия може да бъде постигнат (теоретично) от 1.5 до около 2 пъти по-голям интервал на смяна на маслото, отколкото при бензин (при същите условия на експлоатация). Отделно, TBN-на на Comma Syner-G 5W40 е около 10 (маслото е с доста Калций), както и Цинк и Фосфор = газта му е слаб конкурент . При тези условия си мисля, че ще понесе и 300 м.ч. (мое мнение).
  2. 3 точки
    Здравейте! Ето една проба и от мен, че мисля да го сменям след още някой километър. Не съм сигурен доколко е коректна, защото когато паркирах в работата и маслото беше добре загряло (над 30 км, повече извънградско), но много бързах и не ми остана време да взема проба. После около обяд я позгрях, но субективно маслото не е било с температура повече от 70 градуса. Капката е една и съща, но едната снимка е с телефон, а другата е скан, на автоматични настройки с 600 дпи. 1) Автомобил – Toyota Avensis, 3S-FE, 1999 г.; 2) Масло – Comma Syner-G 5W40; 3) Маслен филтър – Mann; 4) Общ пробег на автомобила - около 248000км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – -/-; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 9.01.2018 -13.05.2018; 9) Моточасове – около 200; 10) Изразходвано гориво - около 50 л. Лукойл 95 и около 930 л пропан-бутан; 11) Kтм = (970 л./ 3.7 л.) = 262,16; 12) Пробата е взета от напълно загрял (като охл.течност, но не напълно загрято масло) двигател (5 минути след гасене) и се е сушила 18 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л.; 14) Доливане на масло – 0,6-0,7 л. Моля, за коментари.
  3. 3 точки
    Естествено леко изпилваш новата, ето така: При трета генерация задължително се пилва на двете места(на нея съм сменявал 3 бр. шпилки по този начин), но при втора може да пробваш и само първо отпред, ако не става пилваш и отзад . Сваляш гумата, махаш спирачния апарат и накладките (държи се на два болта), развиваш и двете винтчета за да махнеш предния спирачен диск и избиваш скъсаната шпилка назад към мотора.Естествено ще позиционираш шпилката към празното место където е бил спирачния апарат, за да може тя да излезе назад. После по обратния ред набиваш новата в главината. Ето ти схема на нещата:
  4. 3 точки
    Дидо, днес не е 1-ви април, сигурно се шегуваш . 1-ви етап 20Nm, втори етап 49Nm и трети етап 67Nm е схемата за стягане . Отделно съм сигурен, че всичките тези неща + схема за последователност на стягане ги е имало при колегата, щом гарнитурата е Елринг.
  5. 2 точки
    IMS = Instant Mobility System Демек - има компресор и лепило, вместо резервна гума.
  6. 2 точки
    Много сте интересни значи. Аз казвам какво може да е , друг също казва какво може да е , нищо не се предприема и после пак ........ От какво може да е?...........Никой няма как да даде точен отговор , без да се направят някой нужни проверки. Ако имаш електрически познания , започваш да търсиш и замерваш когато се появи проблемът. Най простото . Откачаш компютъра и даваш контакт и ако лампата стои свтнала постоянно значи е това което съм написал по горе. И тн.
  7. 1 точка
    За да затворя тая минитема причинена вероятно от служител в склада на ato24.de - уточнихме се с mcd.
  8. 1 точка
    Парите получени, маслата поръчани
  9. 1 точка
    Docev, сега като обЯсниш, що е то "студена спойка" и, как точно заради нея двг ту пали, ту не, ш'ти дам и златен медал към купата.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Значи греда, не погледнах, хем съм немско говорящ Еми когато имат налично, сигурно на другата поръчка. То знам , че няма алтернатива, така, че ще чакам. Мерси, живи и здрави.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    +1 Колегата не вижда ли какво има по таблото,от колело ли слиза? Без да се обижда но нека ръчка и да действа,нищо няма да и стане.
  14. 1 точка
    Лоста се бута надолу 1 степен само, за чистачките. Ако имаш автоматични фарове, на панела на средния въздуховод ще имаш до "пъпчицата" малко "прозорче" (сензор) през който минава светлина. Имаш ли такъв провери врътката за лоста на фаровете за надпис Ауто, и го нагласи така че да е вкл. Ауто-то, ако искаш автоматични фарове. Не мисля, че е спукан маркуча, по-скоро изваден, тоя маркуч така не се прокъсва/пука. Разглоби кората при пантите и виж откъде идва проблема. Това със стичането на водата, малко или много води до заключение, че алармата може да се вкл. заради 5-а врата. От водата може да се е окислила ключалката...
  15. 1 точка
    Избиват се. В Бултрако са по 9 лв. С малко чалъм,става да се смени и без да се сваля главината (пилваш малко под ъгъл, част от резбата отпред и леко отзад борда -за да можеш да подведеш и набиеш шпилката). На предпазния тас, има технологичен отвор, през който да избиеш старата и набиеш новата - само ги нагласи на въпросния отвор.
  16. 1 точка
    Ми той Рикардо затова ще бяга от Р.Б. Там МАКСималното леке е яко лансирано и обгрижвано. Хак да им е. Иначе ако бе отпаднал още някой, можеше да сме в десятката.
  17. 1 точка
  18. 0 точки
    Сутринта проверих, малкия клапан на новата ми капачка от комплекта с радиатор Нисенс се люлее свободно във всички посоки на света. Макар радиатора да се води датско производство, капачката е "мейд ин ингланд", и е на 0,9 бара.
  19. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...