Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.05.2018 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
    @dandilov и @goga Да, много добро представяне на маслото. Добра и равномерна дисперсия на мърсотията в зоната на дифузията. Самата зона на дифузия е запазила размера си - няма нарастване към края на капката, а само се е "уплътнила". Вижда се чудесно, как ядрото е променило цвета си към тъмносиво/черено и се е запълнило. Нелинейността в стареенето с течение на времето на експлоатация също се забелязва отлично, като промяната е само за 1000 км. Ако темпът се запази в следващите 1000/1500 км, би следвало да очакваме "изравняване" на цвета на ядрото с този на зоната на дифузия. При условие, че това се случи, аз лично бих се замислил за смяна на маслото, тъй като следващият етап - чисто теоретично по ASTM D7899-13, ще бъде "свиване" на мърсотията към ядрото, респ. избледняване на края на капката = на закъсняла смяна (от гледна точка на диспергиращите свойства на маслото!). Бързината на развиване на събитията обаче в случая е неясна (несигурна), тъй като до сега нямаме такъв тест, докаран до край . Нека goga да каже какви са му плановете и на какви интервали е сменявал маслото досега.
  3. 1 точка
    Колеги надявам се, че не повтарям темата. Онзи ден правих пререгистрация на (друга) кола и "събрах" следната информация... Надявам се да е полезна.
  4. 1 точка
    Много доре изглежда маслото според мен. Явно е истински кастрол, а не менте. Има си много добре оформено ядро, нормално насищане със сажди (все пак е дизел) и добър остатък от чисто масло. Бих искал да видя развитието и в бъдеще на по 1000 км. Интересно ми е кога ще започне да сдава багажа. А също бих искал да разбера и мнението на колегата emod, с по-подробно описание.
  5. 1 точка
    @goga Ето ги: Цветни са, просто това е дизелова капка и затова "сивее". А това е предходната (на 6000км), но тя е от снимка:
  6. 1 точка
    1) Масло – Castrol edge profesional H C2 0w30, маслен филтър Кнехт. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 141 500 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7000км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 55%/45% 6) Средна скорост - не знам 7) Сезон на експлоатация – от 16.09.2017 до 09.05.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 530 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло – 400 мл. преди около 2000км. 13) Други особености при експлоатацията: градското е предимно на къси разтояния и по-често при студен двигател. Не знам до колко е цветно...да видим. Два скана качвам от една и съща капка. Kapkov test2.pdf Kapkov test1.pdf
  7. 1 точка
    И аз току-що преведох 85 лв. по сметката.
  8. 1 точка
    В Хонда форума повечето питащи са с бензинови CR-Vта
  9. 1 точка
    Аз направих проверка в моите записки... Носач Japko 7240L, BS-402L/42188 - 50лв. Труд - 20лв. Общо 70,00 Явно не е кой знае колко трудно щом са ми взели 20лв за труд. От смяната е изминало година и 18к. Да видим до кога..
  10. 1 точка
    Карам ЦРВ рд1 128 кончета на газ(газов инжекцион с омаслител на клапаните) без никакъв проблем, вече 5 година. Предида взема хондата, купих кола, инжекцион с обикновена газова и проблемите не спряха докато не смених уредбата. Преди да прибегна до стъпката с подмяната, смених изпарител, плочка и двама-трима кадърни майстори. Работеше добре, безспорно, но гърмеше от време на време. Въпреки "кихалката" смених филтърната кутия. На мнение съм, че както се казва козата си сака пръч. щом е инжекцион и искам да е на газ, уредбата също да е инжекцион. Друг е въпроса, че доста от газаджиите, при монтаж режат каквото им попадне по електрическата уредба на авомобила и оттам идват доста от проблемите. (обикновенно газаджиите са неуспели майстори)
  11. 1 точка
    Приятели, от къде си пазарите летните гуми?
  12. 1 точка
    Изобщо не съм съгласен с това твърдение.Всички фарове ,независимо на какво превозно средство са имат % наклон и не заслепяват,ако щеш да имаш и 50 см. просвет.Всъщност скоро нарещно -движещите се ще ти го докажат..
  13. 1 точка
    Айде официално вече! Днес се преборих с фуражките и червените табели паднаха. Пътьом минах през елкон. То май е банално вече... датчик детонации. Изчистихме грешката и след 10-тина километра пак светна. Но най-важното мина успешно... ЖЕНАТА Я ХАРЕСА!!! Пожелавам на всички безаварийно и безопасно шофиране и мнооого кеф у V-Tec-я!
  14. 1 точка
    Аз сега го виждам, може и да е старо http://www.ravenol.de/uploads/media/N-GB_API_SN_PLUS.pdf За феновете на масла 5-30 това RAVENOL DXG SAE 5W-30 изглежда доста интересно, ПАО + база 5 +три-ядрен молибден, волфрам и OFM (органични модификатори на триене) и т.н. чудесии, има одобрение ILSAC GF-5, Honda/Acura HTO-6 и покрива най новия стандарт API SN Plus, ето самото масло http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-dxg-sae-5w-30.html
  15. 1 точка
    -Защо на ураганите дават женски имена? -Защото прииждат горещи и влажни... ... и отминават, отнасяйки къщи и коли.
  16. 1 точка
    Младеж и девойка лежат по гръб на тревата. - Гоше, виждаш ли онези 2 близки една до друга ярки звезди? - Аха. - Това сме аз и ти (и се притиска до него в "очакване" на ... ). Прелетял падащ метеорит. - Станке, виде ли таа звездъ, де мина? - Да Гоше. - Тава съм язе, на маторя! Аре чао.
  17. 1 точка
    Нещо по-различно - А бе, чудя се днес... през зимата BMW-то спада ли към категория "недвижимо имущество" за застраховката?
  18. 1 точка
    След бурна нощ младеж и девойка разговарят: - Зайо? - Да, мечо? - Ще направиш ли кафенце, сърчице мое? - Разбира се, злато. - Знаеш ли, къде стои, пиле? - Естествено, съкровище! В този момент и двамата се втренчват един в друг: - И ти не се сещаш как се казвам, нали?!
  19. 1 точка
    Аз пък се чудя да не се преместя към София
  20. 1 точка
    В допълнение на горното според мен и задната броня е от при фейс. Като и това не значи, че е била тотализирана (то вече няма не боядисвани коли в наше време), а просто са намерили броня от при фейса за смяна.
  21. 1 точка
    Писал е, че е Type-S, а само решетката е такава. Бронята са и е нормална. Или са правили интервенция за да е "по-хубава", или е имала удар. Решетка за дистроник се намира супер трудно, ако е с нормална прави проблеми и се налага преправяне (от личен опит знам). По-скоро колата е Executive-E, но Type-S звучи по-добре Това не пречи колегата да иде да я гледа и сам да прецени.
  22. 1 точка
    Нещото, което ми направи впечатление, е ,че колата има бутон за дистроника на волана (АЦЦ), но емблемата не е дистроникова, а обикновената релефна. Това може да означава, че воланът или предната маска с радара са били подменени.
  23. 1 точка
    Предполагам че снегът няма да се върне скоро, та съм се преобул изцяло -да не ме мислите. Ако сте решили че горното е "първоаприлска партенка" -прави сте (ма не съвсем). И честито лято! Тя пролетта свърши.
  24. 0 точки
    След лека корекция на показанията за километрите, измиване на мотора, пастиране и почистване на салона - я виждам на около 10-11 000 лева и УНИКАТ*КАТО НОВА*ЕДИНСТВЕН*НЕВЕРОЯТЕН. ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос в България са на по-малко километри?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...