Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.05.2018 in Мнения
-
4 точкиАз ходим на 12-часови смени и на почивка единия ден го губя в сън,по трудно ми е да хвана майстора,че е лудница при него и е трудно да влезна в бокса.няма да коментирам,че вече ме бъзикат колата ме докарала до мания :)))) аз как да им обясним,че и най дребния детайл по колата ако не е наред ме дразни,да вметна за естетиката на колата,заден стоп е просмукал от някъде и от дъжда е отмил никелираната част за мигача и задна скорост светлина,естествено проблема се решава от моргата нов заден стоп на златна цена от 100 лв,едно уплатнение на вратата на прозореца се беше закъсало и то златно,всичко е сменено и се прави със мерак,за някой съм болен за други съм човек харесващ хубавите неща,от 6000 тупалки спрях да броя какво се инвестира в колата,но всеки детайл до най малката подробност ще се прегледа,карам си колата със голям кеф,не знам какво ме плени тази кола :)))))
-
4 точкиДнес си довърших монтажа на двойната комбинирана светлина мигач + дневна. Резултатът е по-добър от очакванията ми. С малко "направи-си-сам" схема ги направих да светват с малко закъснение (около 10-12 сек.) и да гаснат с 1 минута закъснение след отпадане на контакта. При светване на габарити гаснат мигновено и при спиране на габарити - светват мигновено.
-
3 точкиКолега,имам такава счупена лайсна . Ако искаш ще ти я дам за пред застрахователите ,но трябва да ми я върнеш понеже я пазя точно за това.
-
2 точкиДа, да, то и без масло може да кара докато... Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното.
-
2 точкиБлагодаря и да се връща многократно. Взел съм я с ясното съзнание, че всичко може да се очаква, въпреки щателния оглед. За съжаление, в тази действителност живеем, но то ако беше лесно нямаше на нас да го дадат... Преди малко отключих и радиото, чрез ценните оказания на колегите от темата за отключване. Почнаха да се подреждат полека-лека нещата. Браво Пичове!
-
2 точкиКакто по-горе колегата писа освен за трохи да обира за друго не става .За автомобилите трябват мощни големи прахосмукачки да обират от мокета и отвсякъде боклуците и прахта .Идвали са ми в сервиза всякакви за ремонт ,дори филипс за 200лв от тези мобилните не върши никаква работа -пробвал съм ги всички .Един руски тайфун от едно време -домашна прахосмукачка ,ще ви свърши много повече работа от тези портативните автопрахосмукачки за луди пари дето ги продават .
-
2 точкиСъс сигурност молибденът не е толкова наситен, колкото в MoS2 маслото на Liqui Moly, онова беше направо черно ... Ама той отдавна вече е с нова форма и не са нужни такива количества от него. Отделно не забравяйте, че има и бор като модификатор на триенето. На който му е интересно за добавките ето дълъг скучен списък: https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/530330/Re:_Additives_XII-Multifunctio#Post530330 И по-просто: https://en.wikipedia.org/wiki/Oil_additive
-
2 точкиНаличието на молибден в Ravenol VST 5W-40 е неоспорим - https://oil-club.de/index.php?thread/28-ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40/. Колко точно - не е ясно. Последната промяна на рецептата е от 21.03.2018. Колко е съдържанието на РАО в маслото също е неясно. Ясно е, че в маслото има масло от бази група 2, група 3, РАО и естери, като са добавени и модификатори - http://www.ravenol.de/fileadmin/content/documents/pdfs/Webversion-RAV_E_Produktkatalog_22.08.2017.pdf(стр.16)
-
1 точкаАз сега го виждам, може и да е старо http://www.ravenol.de/uploads/media/N-GB_API_SN_PLUS.pdf За феновете на масла 5-30 това RAVENOL DXG SAE 5W-30 изглежда доста интересно, ПАО + база 5 +три-ядрен молибден, волфрам и OFM (органични модификатори на триене) и т.н. чудесии, има одобрение ILSAC GF-5, Honda/Acura HTO-6 и покрива най новия стандарт API SN Plus, ето самото масло http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-dxg-sae-5w-30.html
-
1 точкаЗдравей. Поръчвам 5л. от RAVENOL VSI SAE 5W-40 https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html 5л. на 27.95евро - 5% = 26.55eвро х 1.9675 =52,24.лв Парите преведени Благодаря и поздрави
-
1 точкаКолега,много ми става смешно когато съм правил даден ремонт и знам колко пари струва,някои да пише"един два бона" Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
-
1 точка@Dysphoria, при мен се появи януари проблем с CMBS/VSA - съответно не работещ ACC. Оказа се малкия дявол - проблемен датчик на педала на спирачката, стоповете не светеха на макс и леко примигваха (средния) Аз си поддържам колите само в Юби-Ко, отидох и Миро го излови веднага, успя да го ремонтира (почти безплатно), но без гаранция колко ще изкара. При следващо скапване - оригинален, за ~100 лв Стискам палци да не е проблем с радара. П.С. Хайде кога ще направим Леджъндово биропиене в София, времето предразполага...
-
1 точкаЗа мен 5л. Равенол 10в-60.Парите пускам по Еконт утре - 75лв. https://www.ato24.de/en/ravenol-hvs-high-viscosity-synto-oil-sae-10w-60.html Поздрави!
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, аз на цр-вето за лятото ще му налея от това: https://www.ato24.de/en/ravenol-tsj-sae-10w-30.html 5 литра туба: €25.95 - 5% = €24,65 * 1.9675 = 48,50 лв. Кога да превеждам парата? Поздрави!
-
1 точкаКолеги аз ще участвам , други желаещи да ли ще има.
-
1 точка
-
1 точкаВ момента съм така на акорда. Имам вакумен теч от маркучите на газовата - при мен са два един влиза в датчика на компютъра, а другия в изпарителя. Разкачих ги и се оправи...чакам газаджията да каже откъде изпуска. Не ти пречи да пробваш за 2 мин. работа..може да има още куп причини...
-
1 точка
-
1 точкаСтава дума за тампоните на носача. За да се движи правилно носача, тоест без усилие тампоните на носача трябва да работят правилно. Ако ползваш energysuspension тампоните, които ще получиш вероятно няма да сработят. Полиуретановите тампони са проектирани да лагеруват в оста на въртене. Фабричните гумени са проектирани да се усукват. Ето една бърза схема: За да лагерува тампона не трябва да се докосва и трие в шасито и планките където е затегнат. Затова е много важно да има около милиметър отстояние между втулката и тампона. Втулката трябва да се подава с около милиметър от двете си страни. Ето тук се вижда много добре тампона. Липсва втулката. Забележи равната част като фланш. Тази част се трие и не позволява да се завърти носача, да лагерува. Затова е хубаво да се скоси такаче да му се намали площта с, която се трие и да се скъси така, че металната втулка да се покаже и да има това отстояние, за което говоря. Както казах и за задницата - преди да се сглоби окачването трябва да се провери дали се движи лесно. С други думи дали можеш с една ръка да го раздвижиш окачването. Не говроя за амортесьорите. Говоря за конструктивните елементи от окачването - носачи, шенкели и т.н. Ако това нещо не го направиш и стегнеш всичко както трябва, колата ще вози АДСКИ твърдо. Колкото и меко окачване да сложиш колата ще вози много твърдо. Това е така, защото носачите не позволяват да се осъществи ход на окачването, защото те не лагеруват. Фабричния тампон е много добър избор, ако се търси дълъг живот и да не се обслужва. Но тези тампони при големи завъртания оказват съпротивление, защото гумата в тях се усуква от завъртането в тампона. Говорих преди известно време с един колега за амортесьори. Потвърждение за думите ми е разговора с него. Той каза, че се е борил 1 година с окачването докато не е разбрал, че всъщност рамената на окачването, носачите просто не се движат. За колектора - точно това беше довода. Можеше да го направя, но щеше да излезе много пари. Усетих ги просто хората, че не им се занимава с това. Честно казано, ако и тая гарнитура издухам и цялата настройка "гръмне" заради тоя колектор ще ми писне бая и ще го заваря по цялата периферия. Като тегля чертата - скънк 2 изпускател щеше да ми е на същите пари предвид, че за тоя колектор съм вече вложил допълнителни пари, за да му оправям простотиите. Но както и да е, човек се учи и по край това и придобива умения.
-
1 точкаПривет, пускам малко инфо и схеми на това "Как да направим пръскалките на фаровете да работят автономно". Трябват ви: - Бутон от Бултрако (в схемата е отразен парт номера), - Кабел 1мм2- 3 метра, - малко търпение и труд или близкия електричар. Схемите са ясни и разбираеми. Ефекта: - Пръскат само когато натиснете и задържите бутона, - Не пръскат заедно с чистачките, - Бутона свети и се димира наравно с дугите бутони, - Пести течност за чистачките.
-
1 точкаЕстествено ,че няма смисъл. Течността в помпата е леш. https://photos.app.goo.gl/XRudJlYpI6HE509h1
-
1 точкаБлагодаря за включването. Тъй като колата вече беше проверена за всички тези неща преди да ми я докарат реших, че е нещо дребно. Близо 400км след смяната на бушона всичко заспа и в действителност стрелката е на около 40-45% от хода на уреда (преди средата). Бушонът се оказа доста специфичен, успях да намеря такива в магазина на Евро07 на бул. Черни Връх. А по повод това как точно съм го изгорил, имаме следната теория. Колата не беше карана 5-6 дена и със стария си акумулатор, през което време съм цъкал някакви неща за да разглеждам. А не беше карана, защото нямаше регистрация все още. Точно денят преди да минава КАТ акумулаторът беше паднал и съответно го откачих и го заредих. Но при закачането бях оставил отворена шофьорската врата (закачане първо плюс, после минус). Та според въпросната теория - наличието на консумация при свързването може да е причина бушона да изгори. Когато ми докараха колата я карах 200м и също не светеха лампи, така че това ми се струва като най-явната причина. Надявам се да не съм досадил с дългото обяснение, дано информацията е полезна на някой в бъдеще, относно това какво значи лампата и къде се продават такива бушони.
-
1 точкаИ аз така мисля че съм го прецакал. Един път ме домурзя да чиста снега и ги пуснах така. Иначе ги направих по този начин с шайбата. Стана доста здраво. Иначе съвет за който го прави да си отбележи с маркер позицията на пластината на мотора и чистачките. Ще си спести после 30 минути натаманяване. Sent from my MI 5 using Tapatalk
-
1 точка200 000 км. не е никакъв пробег за този двигател. И за напред ще продължиш само с консумативи (както си гледал по сервизните книжки). Все пак и съединителя и веригата са консумативи.
-
0 точкиМного вероятно. Ти го виждаш количка, Пенчо-бравичка,жената-касичка,детето -сладолед.Сори колега но така без снимка едва ли някой ще се наеме да гадае.
-
0 точки
-
0 точкиБлазе ти.Имам 2 чисто нови регулириуеми амортисьори в кашоните и нямам време да ги сложа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00