Jump to content

paco_vet

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно paco_vet

  • Ранг
    Honda addicted
  • Рожден ден 18.05.1982

Profile Information

  • Кара
    japCivic sedan B18 lpg
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. За мен 2 х 5л. Равенол 10в60 https://www.ato24.de/de/catalogsearch/result/?cat=0&q=10w60 Превеждам по Еконт 213лв. Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
  2. За мен 5л. Равенол 10в-60.Парите пускам по Еконт утре - 75лв. https://www.ato24.de/en/ravenol-hvs-high-viscosity-synto-oil-sae-10w-60.html Поздрави!
  3. Остана само главата 350 лв цяла оборудвана скорошна пълна ревизия,има и дреболии,смукател,инжектори,букси,делко,датчици изпускателен вал и др.
  4. Продавам 4-1 спортен колектор за Б16/Б18,увит с термолента,изход 60 мм. вътрешен диаметър. Ползван е малко и има единствена забележка леко зажулване отдолу,без никакво отражение на работата и дино резултата. Пасва болт он на Б серия и стои прибран в картера.Цена 250лв. Продавам и поръчково гърне от чиста неръждаема стомана с размери Д450 Ш 250 В160мм. и вход и изход на 57мм. вътрешно и 60.3мм. външно. Гърнето не е право ,а камерно ,с доста вата и голям обем,подходящо за засилени турбо и атмосферни двигатели. Целта е да може да се кара комфортно и на евридейка кола без да оглушавате и да има проблеми с КАТ. Геометрията е изчислена и не е рестриктивно,вътре има 3 перфорирани тръби на ф 80мм и вата. Цена 280лв. Цените са слабо податливи на коментар освен ако не се вземат комплект. 0895469700 Пламен,Пловдив Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
  5. Провери за хлабава маса.
  6. Мотора е на части,питайте за цени,всичко налично
  7. Продава се цял мотор ЗЦ1 600лв.
  8. Някакви данни за джантите ? ET JJ ?

  9. Ходих и на друг сервиз и там се произнесоха че проблема със скоростите може да е от помпите след като има теч и може би не дават достатъчно налягане. Чудя се дали да не започна от там? Сигурно се поръчва нова в този случай,има ли други колеги с такъв проблем?
  10. Благодаря,колега! Може би наистина това е проблема и ще трябва да го придвижа,защото направо ме боли крака от толкова натискане докато изредя скоростите.А някакъв съвет за това каква марка да избера и от къде? Не съм привърженик да е наи-евтиното, защото това се прави веднъж и не трябва да се рискува.Важното е да се оправи. Благодаря отново!
  11. Здравейте!От няколко дни се сдобих с Хонда Сивик 1.6 ils aerodeck комби, англичанка, двигатела е 16DW3.Като цяло е в добро състояние и ме радва че най-накрая стъпих на нещо мислено в Япония.Колата е внос от Италия и с на фабрична метанова уредба.Ще кача и снимки във форума но едно нещо ме притеснява - при градско шофиране и интензивна работа със съединителя виждам доста зор-много по-твърд ми се струва иначе няма данни да буксува,отделя си по средата или малко по-надолу. Освен това първа и задна скорост е почти невъзможно да се включат колкото и до дъно да го натискам. Хватката с която успявам е първо включвам на втора и тогава с малко чалъм успявам на първа. Задната скорост се включва само след първа по познатата схема.Иначе когато не в движение колата скоростите се включват без проблем. Понеже преди това бях карал друга кола чиито съединител със сигурност беше заминал и пак се караше много по-лесно. За мен това не е нормално. Ходих и на майстор тук в Пловдив на Поп Златан 11- той каза че всичко било нормално, може би съединителя да бил за смяна но не било нещо сигурно.Има масло в скоростната кутия,ще го сменя и него.Освен това спомена че помпата на съединителя капела ама това било при повечето Хонди и не било проблем.Останалите скорости се включват в движение но не така свободно и безпроблемно. Молбата ми е към всички които са имали подобен проблем да дадат компетентно мнение.Наясно съм че е кола на 10 год. и има амортизация но не мисля че е разумно да започвам смяна напосоки на всичко по трансмисията. Сега ще и правя профилактиката-смяна на масла ,ролки и т.н. Взел съм ремък Дайко,японска ролка и филтри. Питането ми е задължително ли се сменя и водна помпа.Взел съм една тайванска която много ми препоръчаха Благодаря на всички предварително,приемам всеки съвет!
×