Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Задни лагер-главини, преден десен лагер на главина, ревизия на спирачките и сложих летните джапанки.
Ако някой се интересува оригиналните главини са Немски :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тези смених днес, плюс маслото на скоростната кутия MTF-3 и спирачни комплекти за задните колела. Имаха скъсани маншони.

post-32686-0-98269100-1490799021_thumb.jpgpost-32686-0-93586100-1490799073_thumb.jpg

Изминах днес след смяната към 100км.и всичко си работи добре още от третото спиране, разбира се без резки натискания.

Цена на труд за всичко плюс монтиране на новите мишелинки, върху вторят комплект джанти 16" - 70лв.

Ако някой колега има проблем с разбити супорти и тропащи апарати, мога да предложа тези, които смених на символична цена,защото са здрави и не съм имал проблеми с тях до последно, след райбероването им преди около година. Просто новите, които сложих ми ги намери познат, на цена без каквито и да било надценки и реших да ги сменя. Това е за днес.Поздрави! :)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна задни накладки след 94000 км. 130 лв. с труда, накладките са TRW 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди...

 

037480628.jpg?r=0

 

сега.

 

037915347.jpg?r=0

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, липчето на багажника как се монтира, с двойно лепяща лента или с винтове. И от къде го взе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих го от обява за Акорд на части в Карса.Залепих го с Полиуретанов /ПУ/ силикон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Колко пари вървят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото и филтрите, реглаж на клапани ии реглаж на задните спирачки. Веднага усетих разликата в спирането, а също така ръчната ми хваща от 2рия зъб :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Колко пари вървят

Платих 50лв.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото в един сайт ги гледах 29лв. Заслужава си да вземеш втора ръка само ако е с твоя цвят.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези за 29лв. и аз ги гледах но не си заслужават/според мен/.Просто гумена лента със самозалепващо и тапи,не ме кефи.Този  е оригинален на гърба му пише Хонда,от твърд материал.

 

037837945.jpg?r=0

 

Със монтажни болтове,просто аз реших да не дупча капака и го залепих с ПУ.

Всеки си решава. ;)

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, и аз ще търся втора ръка и да е моя цвят.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уеднаквих задницата...

 

037973648.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mалко заигравка с джантите.. 
 

post-32111-0-84719600-1493110537_thumb.jpg

post-32111-0-67487600-1493110547_thumb.jpg

post-32111-0-76289000-1493110562_thumb.jpg

Редактирано от Embata_01
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си се справил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пролетна смяна на филтри,обслужване на водачите на спирачките и антикор ,където имаше нужда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих един сеанс за закаляване на нервната система. Светещ VSA бутон. Крушката е T3. Адмирации на който се захване.2ab6f22fdeffae2ba2ba1e8f6e27f047.jpg81882097125d586ffcedb52093c217b1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених спирачни дискове,накладки,апарати и спирачна течност.

Направих и някакво засичане на разхода на бензин/газ,но за това в друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес чистих дросела, вече мотора е на около 250 000 км и вярвам, че никога не е чистен. Чистих само с WD-40 и накрая обезмаслих с ракия, че нямах нищо друго под ръка. Освен това пружинката също бе старателно изчистена и смазана с прясна гресчица :)

 

20170514_180510.jpg

 

 

20170514_192949.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Вътрешен ляв накрайник на рейката + маншон

2. Шарнири ляв и десен

3. Биалетки лява и дясна 

4. Маншон каре външно дясно

 

Предницата е готова.. остават големите тампони на напречните носачи отзад... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Днес смених масло на двигателя с маслен филтър, въздушен филтър, филтър купе. Смених и маслото на скоростите и филтъра.

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време ме дразнеше износването на волана на CR-V-то и накрая се наканих да ида при Вилнер за нов волан.

Резултатът:

KbbhCMX.jpg

Воланът е много удобен, приятен на пипане и особено ценни са подпорките за палците в горната част. Ще видим как ще е след година-две, но предвид цената и материалите, не очаквам да има някакво видимо износване.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една сбъдната мечта!:):

post-32686-0-02667300-1496864262_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сгънах си един класически волан с ест. кожа, от доста време се каня, и му сложих червени конци, да се вижда отдалече.:) И топчето ще го преправя скоро.

IMG_20170608_192448.jpg

 

IMG_20170608_192555.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заглавието на темата може и така да се тълкува:

Вчера неволно и приложих TITANIC ефект. Вижда се и "айсберга".

post-1741-0-64868400-1497595898_thumb.gif

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих нови летни гуми, втора ръка :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смених масло и филтри.

 

 

 

038100916.jpg?r=0

 

И профилактика и дозареждане на климатика.Че почват жегите и пътуванията.  :plane:

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих нови оригинални секретни гайки, втора ръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боядисах си вчера целият калник със спрейчета, а днес го пастирах :)))

п.п. Ако някой разбере че е правен по този метод, получава безплатна бира. Имам и други части, с частично боядисване с преливане, които не са мръднали вече 2 години. Важни са материалите.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си маслото на автоматичната скоростна кутия. Пълна смяна, по метода, описан в този клип.

 

Разликата от това, което е описано и това, което направих е, че продухах радиатора преди да завия пробката на картера и старото масло изтече напълно, докато пича от клипа го завърта с новото.

 

Няма да описвам какво е усещането да караш с прясно масло. Колата все едно не е същата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писна ми всяка година да си купувам стелки за колата и да се оказват едно голямо дърво. Затова си купи квадрат гума за индустриална употреба 3мм. и си изрязах стелки от каучук, по мой вкус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пусни някоя снимка, да видим как се е получило.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нищо особено. Гладка черна гума, която обхваща целият под. Недостатък е, че не е набраздена и дребните боклуци няма в какво да се събират и да не се търкат по подметката. Обаче ако се чисти редовно, сцеплението е много добро и не се мандахерцат наляво надясно, защото заемат  формата на цялото пространство. Освен това в двете крайни страни, са малко по големи и се получава дъговидна извивка, която пречи на водата да мине отдолу под стелката. Аз съм доволен, излезе ми около 30 лв. За снимки ще гледам да направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си дефлектор...

 

038129500.jpg?r=0

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! През последните две седмици се случиха доста важни неща:

 

Смених всичко, което си беше заминало по окачването и кормилната уредба.

Ремъци, ролки, водна помпа и семеринги на валовете, не че имаше течове, но на един акорд му заминаха нови ремъци заради течове, реших да не рискувам. Всички ремъци и части бяха на хонда.

След реглаж на предницата свалих старите ГАЛОШИ Continenta..... и си сложих нов модел гуми на Корморан. Вече 600км без проблем, дори след 160. И са по-тихи и стабилни на мокро.

post-22361-0-39070300-1499845815_thumb.jpg

post-22361-0-50557600-1499845839_thumb.jpg

post-22361-0-96293300-1499845876_thumb.jpg

post-22361-0-78426600-1499845894_thumb.jpg

post-22361-0-01261900-1499845926_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих дамска чанта на половинката ми :)

 

WAECO TB-08_1.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни някоя снимка, да видим как се е получило.

https://postimg.org/image/8ntqs41ox/

 

както казах нищо особено, просто парче гума по контура на пода.

и така и така качвам снимки, реших да постна и на подсветката на жапката, която правих преди 3 години и все още си работи. Нажежаема жичка крушка, която се продава комплект със целият бутон корпус. По спомен ги купих за 5 лева и се вграждат в жигули, пасват перфектно за сивик и осветява по-силно от плафона в купето  :yes: Монтира се елементарно:

 

https://postimg.org/image/uzbunnt4v/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Най-каръшкия ден ... На кратко . Отидохме да купим англичанка за един приятел в петък от Бургас . Уж всичко на ред но тя хвърли маслото на магистралата след Карнобат. Отиваме за въже на една бензиностанция с моята да може да го издърпам . Взех въже и преди да стигнем Карнобат и моята роди .... На едната биела болтовете незнайно как са се развили и бяха в картера ... Невольо невольо .... Някой ако има здрав колянов вал да пише . IMG_20170623_225128161ZeKBL2v_thumb.jpg

Всеки край е ново началоIMG_20170705_135406990j48bpPV_thumb.jpgIMG_20170705_135411895BeUs7yC_thumb.jpg
Най-накрая след 2 седмици бутане по малко преди и след работа , новия двигател замъка също като моето котенце .

Днес официално я изкарах и завъртях 50 км. Всичко за мое учудване стана от първия път , е имаше някой спънки но като цяло всичко е супер . Благодаря на Румбата за пореден път :)

 

IMG_20170716_165435437BOFQZa3_thumb.jpg

 

 

IMG_20170716_1654194366SJUBM6_thumb.jpg

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера по колата (Акорд 7 седан) напаравих следното:

 

- смених лампата в плафона в багажника с LED-лампа - бяла на цвят. Сега свети малко по-качествено. Но не ми харесва и ще добавя допълнителна LED-лента по цялата ширина горе, за да свети както ми харесва. Лампата е безцокълна 5 вата (W5W, T10). Стандартна дължина пасва нормално, но не измерих колко по-дълга може да влезе. А по-дългите са и с повече светодиоди, светят по-ярко.

 

- смених лампичките в плафоните във вратите с LED-лампи - бели. Сега свети много по-добре в краката при отворена врата. Старата лампа беше стопила част от цокъла и беше полепнала пластмаса по лампата. Не е добре измислено, ако вратата стои повече от 30-60 секунди отворена. Все пак - ще монтирам LED-лента по цялата дължина на кората отдолу. Така хем няма да се вижда, хем ще свети още по-ярко надолу, където трябва. В самия плафон ще сложа червен цвят светодиоди, защото мисля, че като е отворена вратата е добре тази лампа да е като габаритна светлина, както е насочена назад. Лампата и тук е W5W, Т10. Разположена е перпендикулярно на плафона и не позволява много по-различна от оригиналния размер, но не измерих колко дълга може да влезе.

 

Чакам китайците да ми доставят останалите LED-дрънкулки за да продължа с конвертирането на осветлението към LED. 

 

Също така ѝ купих хидравличен крик, да има. 

 

Ред.: поръчах си и AUX-адаптер от китайците, по-нагоре в темата имаше снимки от колега, който е поръчал такъв и работи. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...