Jump to content

Embata_01

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Embata_01 last won the day on Август 22

Embata_01 had the most liked content!

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно Embata_01

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic, Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

380 профилни разглеждания
  1. Разликата между Сивик 96-98 и Сивик 99-00 (фейслифт) е: Предна броня, капак, калници, фарове, стопове и маската с емблемата. Ако решиш да сменяш нещо трябва да вземеш този целия комплект който съм изброил. Други разлики има в самите двигатели, а именно бутала, делко, инсталация и т.н. Сивик 96-98г. - двигател Д14А3 - 75к.с. двигател Д14А4 - 90к.с. Сивик 99-00г. - двигател Д14З1 - 75к.с. двигател Д14З2 - 90к.с. Спирачните апарати и дискове на Сивик 96-98г. варират от 242мм до 262мм, като 262мм при тази година на производство не е доста срещан. При Сивик 99-00 всички коли от тази година на производство излизат с размер 262мм със задължителна ABS система. Сивик 99-00г. (фейслифт) - 262мм спирачки, ABS, SRS Airbag 2бр., климатик (много рядко без, поне такива наблюдения имам), ел. стъкла, ел. огледала (някой с подгрев или автоматично прибиране), ел. люк и доста други неща.
  2. Zimmermann, ATE, Brembo, EBC, Textar, TRW, Bosch, Ferodo, Wilwood, Sbs и т.н. Марките са много, качеството различно. За колегите които се колебаят какво да изберат, нека да преценят стила на каране който упражняват по пътищата. Zimmermann Sport, ATE Sport, Brembo Sport max и т.н. Името говори само по себе си. Спортни дискове нарязани, надупчени, двойно вентилирани. Всички марки и доставчици предлагат спирачни дискове за оригинално вграждане. Преди всяка смяна прегледайте и останалата част от спирачната система, като водачи, гумички на водачите, цилиндри на спирачните апарати, масло, о-пръстени на цилиндрите, семеринги, маркучи и т.н. За да няма после коментари и изказвания от рода "Тази марка е менте и не струва."... Места от които да се сдобиете със спирачни дискове и всякакви други части са; - Магазин ТЕХ-КО - Магазин АутоПлюс - Колегата (Izanagi) - колегата е изключително коректен и точен. Ако модераторите сметнат за реклама част от коментара ми, нека да бъде редактиран или премахнат. Благодаря! Поздрави!
  3. Филтър за купе (климатик)

    Kолега, филтър купе нямаш.
  4. Предложения за спортно гърне

    Колега ще ти пратя информация на лично съобщение. http://kachisnimki.com/image.php?di=EVNZ
  5. Какво направи днес по колата си?

    Mалко заигравка с джантите..
  6. Почистване на джанти

    Взимаш си водна шкурка номер 1500 и почваш да търкаш. След това да знаеш стават матови, но можеш хубаво да ги изтъркаш и да им пръснеш някакъв сив спрей или там какъвто цвят искаш. Поздрави!
  7. Стана студено и спря да пали

    Здравей, колега! Като за начало пробвай с акумулатора, имал съм същия проблем като при теб, но с разликата, че беше топло. Виновника беше заминал акумулатор. Сменихме го и всичко е наред. Поздрави!
  8. Оглед на сивик 6 гр.Пловдив

    Здравей! Колега, ако не се лъжа колата е продадена.
  9. Здравейте, колеги и колежки! Както се разбира от темата ще опиша по-надолу какви запалителни свещи препоръчва производителя за дадените мотори. Спецификации: 1.4l. Мотор. Код на двигателя: (D14Z1, D14Z2): NGK: ZFR5J-11 DENSO: KJ16CR-L11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) 1.5l. SOHC-VTEC - Модел за Хонконг Код на двигателя: (D15Z7): NGK: ZFR6J-11 DENSO: KJ20CR-L11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) 1.6l. SOHC - Модел за Австралия, Малайзия и Тайван Код на двигателя: (D16Y4, D16Y9): При нормални условия на шофиране. NGK: ZFR5J-11 DENSO: KJ16CR-L11 При продължителна висока скорост или по-топло време (климат). NGK: ZFR6J-11 DENSO: KJ20CR-L11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) 1.6l. SOHC - Модел за Южна Америка (KK) 1.6l. SOHC-VTEC - Модел за Саудитска Арабия (KY) Код на двигателя: (D16Y6, D16Y7): NGK: BKR5E-11 DENSO: K16PR-U11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) 1.6l. DOHC-VTEC - Модел за Бразилия Код на двигателя: (B16A2): NGK: PFR6L-13 DENSO: PK20PR-L13 Разстояние на електрода: 1,3mm (+0; -0,1mm) 1.5l. и 1.6l. SOHC-VTEC - Модел за Европа Код на двигателя: (D15Z6, D16Y5): При нормални условия на шофиране. NGK: ZFR5J-11 DENSO: KJ16CR-L11 При продължителна висока скорост или по-топло време (климат). NGK: ZFR6J-11 или ZFR6F-11 DENSO: KJ20CR-L11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) 1.6l. DOHC-VTEC - Модел с изключение на Бразилия Код на двигателя: (B16A2, B16A4, B16A5, B16A6): При нормални условия на шофиране. NGK: BKR6E-N11 DENSO: K20PR-L11 При продължителна висока скорост или по-топло време (климат). NGK: BKR7E-N11 DENSO: K22PR-L11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) Други модели: Код на двигателя: (D15Z4, D16Y9): При нормални условия на шофиране. NGK: BKR5E-11 DENSO: K16PR-U11 При продължителна висока скорост или по-топло време (климат). NGK: BKR6E-11 DENSO: K20PR-U11 Разстояние на електрода: 1,1mm (+0; -0,1mm) С това разполагам като информация. Надявам се темата да е полезна за всички във форума.
×