Jump to content

mag

Фен
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно mag

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 14.03.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград
  1. Какво значи таблото свети отвсякъде? Бензиновата помпа работи ли?
  2. Сивик шатъл Д16А6 на части. Още е цял и пали. Двигателя е със сменени лагери АЦЛ Дюраглейд и сегменти НПР и всичките му там гумички, семеринги и гарнитури -цена 350 лв. гол. Хидравличната рейка е отремонтирана в сервиза на Божидар до скобелева майка(това за пловдивчани) и е с няква гаранция(естествено устна в БГ-то). Имам и още един двг. Д16А6 на части, блока обаче не става без стъргане. Оборудван всмукател, делко, ЕКУ, инсталация и резисторна кутия и жило за газта 350 лв. За останалото тел. 0898794147. Ми това е. Поздрави!
  3. Продавам всмукателен колектор Д16З6 необорудван(т.е. без дросел, рейка и т.н.)Цена 40 лв. тел 0898794147.
  4. Готово! Благодаря на всички! Определено бяхте прави и за ключа и за намотките. Сега взимам сигнал и от 4-те кабела и работи перфе. Даже се настройват о оборотите за превкючване на ключа
  5. Колеги въпроса ми е от къде вземате сигнала за ключа(сигнала за рабоещ двигател) на Д14а4? Питам защото в момента е от високоволтовия кабел на един от цилиндрите, но когато карам с напълно заворен дросел(при спиране например) диода на ключа примигва че ключа губи сигнал за няколко секунди и затваря газовите клапани, дали ЕКУто освен инжекторите гаси и запалването?
  6. Проблема е решен! Голям съм тъпън! Кабели маса, ама кой да предполага че е това при наличие на 2 кабела към двигаеля, Поне олекотих с една аларма..
  7. Ми колеги колата не иска да запали, не светват лампите на таблото (чека, маслото и генератора) при контакт и стартера не върти. Главно реле не е, също и контактния ключ е изправен. Някой имал ли е такъв проблем?
  8. Предполагам говорите за седалки от 4 ген прелюд. А дали на на предишните 2-ра и 3-та седалките а със същото закрепване, щото имам достъп до едни от 2-ра ген. и хич няма да се замисля ако стават
  9. Ами не е оправдана, освен ако няма индикации за това. Имам предвид че всичко подлежи на измерване след като го демонтираш и ако влизаш в сервизния лимит тогава защо? Ако не, тогава процедурата е ясна.
  10. Ми да и на дъното на картера, тва дето не е минало през цедката идеята ми е че става лесно без да сваляш картера, а резултата е същия.
  11. Ами един сравнително лесен и евтин начин да разберете дали има проблем с основни или биелни лагери, е като свалите масления филтър и го разрежете (смисъл тялото на самия филтър), ако има стружки, парчета от лагерната сплав те трябва да са там.
  12. Температурен датчик? Не този за термометъра на таблото, а този за еку-то
  13. А някой пробвал ли е да подкара Д14З2 с еку от Д14А4 ? Там няма втора ламбда и ецуто не я търси..само не знам дали няма да се появи някакъв проблем и имобилайзера...не съм пробвал, но ми стана любопитно
  14. Ми провери жилото за газта да не задържа и дали е обтегнато нормално, малко тъпо изглежда ама...
×
×
  • Създай нов...