Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

С грунд, спрей и лак ли са? Че и мен ме чака същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така става, но тези ги правих с прахово боядисване в черен мат - писал съм го.

Зимните са със спрей - споделено в пост 2518. Свалих ги в неделя. Не са мръднали, нито е избила ръжда - стоманени са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после намерих удобен момент да сменя климатичния радиатор...

IMG_20230412_104257.thumb.jpg.a45de7ef71ccd5fc9513548f61dbaa69.jpg

 

тайно се надявах, че ще е само той, ама другия и той "дал-зел"...

IMG_20230412_104308.thumb.jpg.8cc62bc1f0adf00acb3500cffcc66927.jpgIMG_20230412_104356.thumb.jpg.9ca84a07cd07bf014db30c3be0f3b756.jpg

 

Някой да е слагал предпазна мрежа или нещо друго по бронята на Акорд 7ма, да пази от камъни и други хвъркати? Не е от това щетата, но не пречи да монтирам нещо. Дет са вика - за комфорт на душата;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ще направиш колега като ги смениш и двата. Иначе за това което питаш не се лекува (решение няма).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка климатичен радиатор сложи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов

Както си бяха сглобени, имах някаква надежда, но след демонтажа не се чудих много. А и съм с автомат...

@AMD

NRF са и двата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях приготвил дискове и накладки за задните колела но смених само накладките. Дисковете имат още живот. Иначе отново леко запекъл супорт, свалих, шкурих в канала, промиване, шкурене на водача, полиране, керамична грес и пак в играта. Мисля да ги рециклирам тия апарати скоро, че ми писна вече. 761DBA0B-EBEC-44D7-8D9E-393B882F8259.thumb.jpeg.7fb6d41314458e63d823ce13ee1e0b31.jpeg03E00BFA-2306-4B36-BA37-2F45B5FC71F1.thumb.jpeg.3ba24d07a1f0de27c4b120a013772dd7.jpeg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених каплите на черньо1769C287-3BA3-41FF-AE0C-4A6C4405C443.thumb.jpeg.eaa5ceecaba64505b9ff8b19f26d8a13.jpeg44DA5373-85C5-48CF-B26E-633FC683C6B8.thumb.jpeg.e3a5a4360e25225deff759e05e887def.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си маслото и филтрите :) Видях, че имам теч някъде от отгоре, та добре, че съм взел гарнитури за капаците на главите :) 

 

Среден Разход 12.5 за 9700км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Побългарих кората на багажника на Сивушко.

Беше скъсана от край до край, на 2 части.

От съмнителните оферти в нета + куриер се отказах, както и от по-сложни технологии, та вейнах 2 клавирни панти в стил "раклата на баба". Мислех да ги пръсна в черно, но синковеца си ги хареса и рече - Идеални са, в очукания стил на екстериора. :)

IMG_20230422_142208.jpg

IMG_20230422_142257.jpg

IMG_20230422_142310.jpg

IMG_20230422_142900.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка подмяна на задния мост :ermm:

342237371_156630670688682_5583085196657936138_n.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УАУууу!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля, сменях тампони големи на носачи, за " 18 години"  и незнайни километри, майстора каза, сменим само големите, сложих swag, колко изкарат, ще купя ОЕ на следваща смяна.. След смятана, колата си вирна носа и стана по стабилна. 

Редактирано от jungles

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
На 28.04.2023 г. at 13:43, JHM написа:

За 130к.

Де да беше:D,ами е с 2,не с едно отпред.;).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Леко офтопик: днес си мих предното стъкло на бензиностанция на запален мотор и авточистачки. Голяма тъпня. Не го правете! Или чистачките да не са на авто или колата да е изгасена :D

Редактирано от jt26
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Гледам да не зареждам гориво на работещ мотор, че с моето V6 е "от пусто в празно". :)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А по темата:

Преди месец взех шофьорска седалка от донор за Сивушко, че на неговата левият "хълбок" бе повреден и кърпен, а лявото "бедро" смачкано.

Присадих новата и уж бях доволен, но на извънградско не ме кефеше позата ми, а и на синковеца се оказа неудобна. Донорската е от най-базовите, докато оригиналната има регулировка за ъгъла на седалището. Мислех си "кво па толко", но японеца не случайно го е измислил.

Говорих с местния тапицер да направи от 2-те 1 читава на нашето шаси с нужните подобрения, но след месец чакане се оказа че ми върза тенекия и умря (поне за мен), щот повече "нема а му са моля".

Разкопчах гърбовете на облегалките и ги свалих от шаситата им (което някак пипнешком направих), па си викам, ще сваля и седалищата, обаче ми се видя мнОу сложно, та фанАх жната да разпори и подложи дунапрен, па да я зашие странично, за да не се вижда зад пластмасата. Тя па го направи тъй че не познах къде е шила, а и бедрото вече ме държи в десен завой. Остана да сложа донорската облегалка на родното шаси и тук вече ми сайбамамата, щото не исках да събличам тапицерията от металната конструкция, а някак да измагеря ситуацията. Обаче от ляво има 2 болта с глава 14. Долният се вижда, ама другият е 10 санта наторе, под калъфа и с лула 14 е мнОу зор, обаче успях (пях много псувни) и съм щастлив все едно съм намерил начин да напрая реглаж на клапани през ауспуха. Пътем подложих между дунапрена и пружините на облегалката още дунапрен - в зоната на лумбалните прешлени на гръбнака, та да е по-ергономично, че е евтина кола и няма регулировка там - като на Легена.

От към снимки постът е постен, ноо - пот се лее, ръце се кършат, уста проклина цяла вселена.

На горните 2 са изгледите отдясно на 2-те седалки. На вид са еднакви, но скритата кинематика на оригиналната е сложнотия и въобще не е както каза търговецът "само разменяш релсите".

Посоченият с пръст болт е долният. Другият е "в гъзънагеографиятя".

Най-долната снимка е крайният резултат. Леко е набръчкано, но пък е оригиналдъ - набор 97-ма. Вижда се и кръгляшът за реглаж. Бай дъ уей - няма сваляне, щото е с 1 тайна скобичка, която ако не знаеш че я има - строшил си пластмасата - и нервите си. :) Ръчката за облегалката няма стопор, но и тя се вади с чалъм. Абее, яронска му работа. Сглобено веднъж и ще кара половин век.

Аа, платът е здрав, но тук таме е леко отлепен от дунапрена. Това е някаква специална технология, защото са формовани заедно - вероятно с пара и не знам как пак да го залепя, но със сигурност не може да се свали от дунапрена. По-скоро с някакво лепило, което не се втвърдява после и чрез спринцовка да го инжектирам през плата на няколко места - като "точкова заварка". Ако някой има опит - да каже?

 

IMG_20230502_131905.jpg

IMG_20230502_131811.jpg

IMG_20230502_131636.jpg

IMG_20230501_160721.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа.

Ще трябва да свалиш калъфа и да си осигуриш достъп до отлепеното, за да нацикаш с контактно лепило за дунапрен.

Ако все пак се решиш, можеш да използваш случая да минеш пяната на седалката със стиймър, за да й възстановиш обема. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не мисля, че някога е било залепяно. Затова са и шевовете по дунапрена - за да държат плата върху него. Или платът се е отпуснал, или дунапренът отдолу се е смачкал, смятам аз. И въобще не е някаква болка за умиране.

 

Обаче...

изображение.png

Ааа, очите ми! :wacko:

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее "как го надуши пуста му кучка на таз дълбочина"! :)

Тиксото е временно - имам друга идея за скоростен лост и подлакътник, та за сега е с изолента.

По тези седалси няма шевове на плата към дунапрена. Шити са само платът към еко кожата. Лицевите части (плат и пълнеж) са фрмовани заедно с преса и пара, а ги държи лепилен слой. Не могат да се разделят (освен насилствено), но тогава няма оправяне. 

Дайте лепило което да инжектирам локално и с времето да не се вкаменява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Rakeem написа:

... пяната на седалката със стиймър, за да й възстановиш обема. 

Повече няма да разглабям, че "мамата  - бравата". :( - нали го знаеш тоз виц?

Формата е ОК, платът е добре - все пак е само на 1/4 век, но има леко разпрашаване на дунапрена, ама отдолу - към металното корито.

Битово химически ми е въпросът - некво хитро вещество за лепене между плат и дунапрен.

Да не се влияе от пот и жега и да не се втвърдява с времето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е подобно на проблемите с висналите тавани трудно ще се оправи. Имах проблем с тавана на стария ми Роувър както и на сегашния Акорд. Дунапренът прегаря, започва да се рони и разпада и трудно се лепи. Пробвал съм на тавана на акорда със специално пулверизиращо лепило под формата на спрей между тавана и плата и не се увенчах с успех понеже и по двете части остава от стария ронлив дунапрен. На Роувъра претапицирах тавана, но при седалките нямам идея освен да се отвори, да се премахне частично амортизирания дунапрен до здраво, да се залепи формовано парче здрава полиуретанова пяна( както при слоевете на матраците) и тогава да се залепи и плата. 

Редактирано от HondaExplorer
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://lepila.bg/product/tapicersko-lepilo-sprej-wiko-400-ml/

Това е единственият вид, за който се сещам, лепил съм провиснал таван(платът отлепен от дунапрена).

Но няма да стане без да съблечеш седалката и дори да разпореш дунапрена.

Не си мисли да инжектираш/третираш нищо през лицевата част, рискът да наклепаш е голям. 

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя как, с какво и дали изобщо - не е ча па толко зле - просто не е кат ново.

Благодарско и ако има работеща технология - ще споделя, защото всички Хонди на четвърт век и по-вехти, които съм виждал, са малко или много с този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Rakeem написа:

 

Това дали ще стане за отлепената на врата тапицерия? На ЦРВ 2-ка има малък участък с плат, който се разлепя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два тавана съм претапицирал с това(най евтин и с ефект вариант),но иска сваляне и старателно почистване на изгорелив дунапрен.След това от магазин за автодамаски си избирате подходящ плат,който си е с дунапрен 3-5мм.и си го оправяте.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Off.. Това като го видях и ме върна 22+ г. назад, когато боядисвах тавана в работилницата с балажна боя. Нямаше много проветрение, ......... и...... ходих по едно време за кисело мляко.  ;-) 

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@docev то обикновено проблемът не е просто в разлепяне, а в разкъсване на междинния слой дунапрен под плата, който е бил залепен върху основата. Това не знам как се лекува. Каквото и лепило да се сложи колко ще държи, а и дали няма да попие и излезе през плата.

 

Преди няколко седмици си взех такова от Лидл, "да има". Беше май 6.99 по спомен и явно не им върви, защото доста време след това имаше останало, можеш да провериш. Аз бих пробвал с тънък слой от него, ако бях на твое място.

 

IMG_20230505_111125.jpg

 

Преди 1 час, docev написа:

Нямаше много проветрение

То може да се окаже, че вътре си дишал по-чист въздух, отколкото този навън в Русе :biggrin:

 

Много оплескахме темата. @ceco_accord, пиши друг път въпросите си в темата за колата си, или направо да местя последните 10-ина мнения там, мисля.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Все се каня да и направя тема. По празниците може и да намеря време и ще ти пиша да местиш, понеже и за други неща съм споделял в тази, та ще е добре да се прехвърлят.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.05.2023 г. at 8:15, ceco_accord написа:

Това ми се ще да оправя.

Накой с физико химическа идея?

https://www.facebook.com/groups/1660696834200714/permalink/3640855822851462/?sfnsn=mo&ref=share&paipv=0&eav=AfbRmAX-r5m77VHm43_shSquqJosBzos2mG4hLf6JU3ODVGV9cXI9_Uw_JnoNif4LeA&_rdr

Ей тук се подарява салон ... обявата е прясна от преди час, може да имаш късмет.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Благодаря ти, но обявата я знам от преди седмица, а и състоянието им е по-зле от на моите.

Иначе идеята да сложа предни от фейс не бе лоша, преди да се окаже че когато търсех, нямаше читави на пазара.

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Honda_Z написа:

@docev то обикновено проблемът не е просто в разлепяне, а в разкъсване на междинния слой дунапрен под плата, който е бил залепен върху основата. Това не знам как се лекува. Каквото и лепило да се сложи колко ще държи, а и дали няма да попие и излезе през плата.

 

Преди няколко седмици си взех такова от Лидл, "да има". Беше май 6.99 по спомен и явно не им върви, защото доста време след това имаше останало, можеш да провериш. Аз бих пробвал с тънък слой от него, ако бях на твое място.

 

IMG_20230505_111125.jpg

 

То може да се окаже, че вътре си дишал по-чист въздух, отколкото този навън в Русе :biggrin: 

 

 

Да. Знам че е там проблемът. Мисля да махна тази част и да разлепя всичко. После да изчистя колкото позволява и да го лепна наново.

Друго евентуално......... направо нещо ново тип кожа и лепя.

 

Относно последното изречение :  Сигурно си прав. Сега обаче ела да видиш за какво става въпрос. Румънският газ нищо не представляваше пред това което имаме в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на отзивчивия китайски народ :D - край на самоделните капачки на клемите:

 

23050005.thumb.jpg.189b628d80a75f5ae48b0d5faa036461.jpg

 

Още не съм решил въпроса с леко хлабавите клеми на Хонда (такива ми бяха и на предишния Акорд :blink:) Засега - по пенсионерския начин - с навити около терминалите алуминиеви тенекенца от кенче за бира....

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Би било чудесно, ако черната е синя. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Legend91 написа:

Още не съм решил въпроса с леко хлабавите клеми на Хонда (такива ми бяха и на предишния Акорд 

Една от причините,да купя оригинален акумулатор. Доста досадно това с клемите,при афтърмакет акумулаторите,а уж азиатски стандарти и т.н.

Този бош,с допълнителни втулки ли си върви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...