Jump to content
Cap_Slow

Какво сменихте по вашия Акорд през последната година?

Recommended Posts

Вдъхновена от няколко други форума, които чета/четях реших и тук да пусна една такава тема. Има подобна в раздела - "Всичко за Акорд 7ма ген", но там и доста други неща, отделно самата тема е станала доста голяма и реално само първата страница според мен би била от помощ на някой, който иска да добие някаква обща представа за модела. Тук ако се събира информация само за ремонти и/или обслужвания, човек може с един преглед да види по-характерните ремонти и да прецени на кой двигател например да се спре. Друг пък може да я използва, за да излее мъката си, че ако каже на жена си колко пари е дал за колата, може да не го засечем повече във форума :D

Съвсем наскоро стана една година и 17 000км откакто имам моя Акорд и това също ме подсети да си направя една равносметка.

- 3 смени на маслото

- Подмяна на маслото на скоростите и хидравликата

- Реглаж клапани

- Горна помпа на съединителя

- Предни дискове с ПроКът машина

- Ремонт на моторчето на шофьорското стъкло
- Ново(старо) моторче на шофьорското стъкло след неуспешния ремонт преди това
- Задни носачи
- TPS сензор
- Нов акумулатор

 

Тотала на тези неща без маслата, които са си реално поддръжка и малко или много е въпрос на личен избор дали(маслото на ск.кутия) и на какъв интервал ще ги смениш, ми е 1605лв. Надявам се през следващата година повече да слуша количката, че ако продължава в същия дух и може и преживеем тежка раздяла :D

Като добавя 2та комплекта гуми + глезотиите които навзех, за да си слушам музика през флашка, да имам заден парктроник и да боядисам няколко одраскани елемента сумата набъбва дотолкова, че дори не искам да я пиша :D
Като цяло това го отдавам на факта, че колата реално си беше нов внос и не понесе много добре българската пътна действителност, а и някои от проблемите според мен бяха леко замаскирани, тъй като лъснаха малко след като взех колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord 7 2006 К24А3 AT Executive, закупен Юли 2017 на 170к, в момента на 200к

1во обслужване (170к):
 - масло 5w-40 Mobil, филтър маслен, купе, въздушен
 - масло скорости ATF-DW1 3л, филтър скорости
 - спирачна течност
 - пистов ремък, ролка

малко по-късно:
 - акумулатор
 - рециклиране алтернатор - диодна плочка, четки
 
2ро обслужване (181-182к):
 - масло 5w-30 Ravenol DXG, филтър маслен, купе
 - реглаж на клапани
 - свещи - 4бр иридиеви NGK
 
3то обслужване (192к):
 - масло 5w-30 Ravenol DXG, филтър маслен, купе, въздушен K&N
 - масло скорости ATF-DW1 3л
 - AT oil pressure switches (28600-RCL-004, 28600-RCR-004) - профилактично

 - накладки
 
4то обслужване (200к):
 - масло 5w-30 Ravenol DXG, филтър маслен, купе
 - рециклиране хидравлична помпа, масло хидравлика
 - преден ляв горен шарнир
 - чистачки

+ летни гуми и 17'' джанти някъде там, понеже беше само със 16ки

Общо взето никакви драми, само обслужване и няколко профилактични смени/рециклиране на някои агрегати :)

Редактирано от slacker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятаме ли го, винаги е стряскащо.

Да уточня, не съм имал никакви проблеми с колата. Винаги съм я глезил, нови гуми, обслужва се стриктно. Всичко което се налага се прави без да се чудя.

Това е списъка за последните 12 месеца.

 

Реглаж на клапани с гарнитури
12341-RTA-000 PACKING, CYLINDER HEAD COVER
12342-PCX-004 SEAL, SPARK PLUG TUBE NOK
Общо 99,00

Профилактика и почистване на предни ел. стъкла 128,00

Смяна филтри на газов клапан и преди рейката 35,00

Стенд, преден мост 18,00

ГТП 30,00

6x Genuine Honda Type-2 Blue Coolant - Pre-Mixed (1 Litre) 08CLA-G01-6S01 - 13.5лв. Общо 81,00

ОЕМ Hose, Feed, хидравличен маркуч
Part No. 53713-SDA-A52
Honda PSF-S 1л
С труд общо 281,00

2 пъти смяна масло и филтри
Petronas Syntium 3000AV 5w40 5л (винаги ми остава от предни смени за това по 5л.)
Маслен MANN W610/3
Купе Blueprint ADH22507
Въздушен Blueprint ADH22252
С труд общо за 2-те 180,00
Ремонт на кормилна рейка + труд
Направа на дясна втулка и реглаж на рейка, сменен семеринг.
Стед на преден мост
Общо 178,00

Смяна долни шарнирни бортове от 2-те страни MOOG HOBJ10683 - 70,00

Сменен лагер на копресор климатик и труд 45,00

Смяна лагер и всички уплътнения на хидравлична помпа + труд 50,00

Секретни гайки втора употреба 08W42-S6A-600H-  40,00

Чистачки Valeo VFB60 и Valeo VFB40 18,00

Donate DVD iso images Honda Navi 2018 3.C0 - 30,62

Джанти 17ки 650лв. Продадени 16ки за 400лв. Крайна 250
4 x FULDA SPORTCONTROL 2 91Y FR 225/45 R17 - 127,60 на брой общо 510,43

Джанти с гумите и смяна - 785,43
Лепена на спукана гума, свалян, качване и баланс - 13,20
ГО - 233,00
Каско на една вноска - 758,46

Данък 2018г. 399,00
Винетка - 97,00

 

Тотал за годината 3461,30 лв
Изминати 24059 км

 

За да станат още по-стряскащи нещата, това е за целия период от както имам автомобила :)

 

Изхарчени 15489,37 лв.

Изминати 76.076 км
Време около 4г и 9м

 

Извод, карай си Опелчето баце и не се оплаквай :)

За кво ни са тия Акордеони... еми щото ни кефят всеки път като се качим в тях:honda:

  • Like 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, h5rov написа:

Изхарчени 15489,37 лв.

 

Това само за поддръжка ли е?

Данъци, каско, граждански, винетки в тая цена ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в тази сума са. Всеки един изхарчен лев по колата без горивото и покупната цена.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да беше пазил опелчето...

С тая цифра ме изуми.. Спри да пишеш в тоя тефтер, че става страшно ;)

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз се уплаших, но като се приспаднат данъци и други годишни кръвосмучещи, и каточели поддръжката излиза наполовина от тая цена по-горе... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в графата Поддръжка и Ремонти за 13 месеца съм дал 3700лв. Все пак обаче близо 1000лв са за гуми, които би трябвало да изкарат поне 4 години. Има 500лв за парктроник и xcarlink. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем вярно, 1500 лв. на година не стигат за каско, данък, го, гтп и винетка. За мен те са фактор и ги включвам в годишния разход по возилото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям написаното от колегата h5rov,като го считам за напълно реалистичен и нормален разход за кола на която държиш и искаш да е в кондиция.Това,че др.колеги не са си записвали,не значи че са далеч от тези цифри.Извинявам се за моя коментар,като е хубаво всеки решил да пише в тази тема, да се придържа към заглавието и изводите да си ги прави на ум!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с мен много по-малко от година (2 месеца) с комбито, но ще постна, защото мисля, че има стойност за евентуален нов колега:

 

За контекст, колата е нов внос. Ето накратко:

• общо регистрация и такси 825 (още не съм платил данъка)

• обслужване/консумативи 482: първо зареждане с бензин (тук, защото не е мой транспорт, пък е 100+ лв), накладки, масло двигател, масло скорости, филтри, препарати за кожа

• ремонти 1100 лв: нови предни дискове, биалети, тампони на стаб.щанги, реглаж на датчик за ъгъл на волан, ремонт на малкия екран, смяна на хидравличен маркуч оригинален + течност, реглаж мостове

• благинки и подобрения 100лв: стелки и кора тип леген за багажника

 

предстоящи в близко бъдеще: смяна на антифриз, спирачна течност, гуми, газова уредба, покупка на резервна гума-патерица, парктроник, смяна на двд-ром-а за навигацията + други по-дребни

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто си пазя статистика за разходите по атомобилите, мисля че по друг начин подхождам към някои проблеми свързани с тях. Според мен е много важно да имаш поглед на тези разходи, за да взимаш информирани решения за това какъв автомобил искаш да си купиш.

И да, отначало е стряскащо, колко много пари отиват за разходи различни от гориво, които част от хората пренебрегват и после има "оле мале".

 

Ако някой още не е разбрал за този сайт - CarSpending, на мен лично ми е много полезен. Ето сатистиката за последната година:

image.thumb.png.6944a9b6ee8f018d52cc667600115bc2.png

 

Дори и да не си голям фен на статистиката, както съм аз ... напомнянията са много полезни.

Редактирано от Чавдар K
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам свои данни, за да имам свобода откъм анализ, но съм впечатлен от сайта. Знаех го и преди, но не в дълбочина. Няма да сменя платформата, но с чиста съвест мога да го препоръчвам на близки и познати, които търсят нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година и половина на акордчето 36 000 км. Колата е от България, естествено като за продажба не са вкарвани пари в нея. Всичките проблеми бяха мога да кажа малки, но много. И всичките си дойдоха с колата.Никакви нови неща не са се случили през тези 36000 км. Естествено всичките неща не ги направих наведнъж , а едно по едно в рамките на годината. Между 244 000 и 280 000 са ремонтирани следните неща:

- След покупката, 4 нови гуми , 4бр накладки, 2 бр. дискове ( само предни TRW около 350 лв всичко )биалетки отпред, биалетки отзад, смяна на ламбда сонда, която си беше заминала Тя беше сменена с оригинална денсо около 250 лв.

- след това следните ремонти (цени там където помня) : рециклиране на хидравличната помпа и съответна подмяна на течността 90 лв.

- ново масло скорости оригинално на хонда

- нови иридиеви свещи Денсо 80 лв  с доставката, смених ги аз.

-смяна на горен шарнир

-смяна на тампони на задната стабилизираща щанга

-реглажи на клапани 2 пъти

- смяна на масло и филтри 4 пъти

-смяна на PCV Клапан , който аз си смених с цена около 25 лв ( той даваше грешка за бедна смес)

- смяна на антифриз с оригинален ТYPE 2 80 лв труд и доставка всичко.

- смяна с нов катализатор с труд 260 лв.

-чистене на дросел и IACV клапан и обучение на системата за празен ход - от мен.

-чистене на ЕГР клапан и ЕГР пътища - от мен.

- смених си цедката на VTC ( от нея капеше масло )пак сам, цена около 8 лв.

- втулка за скърцането на педала на съединителя 5 лв с доставката май( малко литиева грес и край на скърцането)

- нов суич на спирачката, понеже стария не сработваше веднага и от това не се включваше круз контрола. Реално си работеше , ама с малко подчукване на спирачката. Все пак реших да го сменя  сам - около 30 лв с доставката.

-Предстоят смяна на тампони на предните носачи ( колата си дойде с износени, както казах за 36000 к нищо ново)

-предстои зареждане на климатика с фреон и профилактика на системата.

- Престои смяна на съединител , който не знам кога ще направя. Има тракащ аксиален лагер и съединителят е много твърд. ( пак колата така си дойде)

- предстои поправка на пасажерското ел стъкло, което не работи. Опитваха се да го оправят на едно място, ама не можаха , върнаха ми парите и вдигнаха ръце и не казаха какво трябва да се направи. След тая случка не съм се занимавал да го оправям, понеже се отчаях.

Не съм включил газовата уредба, новата топка за скоростен лост, която купих  и още няколко дреболии, които ей така за кеф си правих. Всичко като цифри ми е записано на телефона подробно. Ако някой го интересува точно колко ми е излязло по поддръжката да пише на лично.

Горе долу излизам като другите колеги по-горе и аз като разходи.

 

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

k24-ка , една година и 2 месеца.Купена на 196к , в момента 219к - пробег 23к

Консумативи:

Предни , задни накладки АТЕ

Свещи  NGK

Антифриз TYpe 2

Хидравлична течност PSF-S

Горивен филтър OEM

реглаж на клапани

2 нормални обслужвания масло 5w-30 + филтри , предстои скоро 3тото

Летни гуми 225/45/17 Bridgestone

Неща , с които е имала проблем:

Съединител - сменен с OEM + масло на кутията Honda MTF

Баласт на единия ксенон - сменен с OEM втора ръка

 

В момента единствено има проблем със скърцането на педала и скоро се надявам да се реши :D

По окачването засега съм нямал никакъв проблем

Други неща:

Yatour

Затъмняване на стъкла 

 

Не съм ги смятал като пари и не знам какво значение има - така и така са дадени , все тая :D

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд К24 закупен 17 август 2017. на 162000км. по километраж, сега е на 186000км. До момента три смени на масла, първото 5/40 и филтри последните две 0/30 и филтри, всяко от които средно по 120-130лв. Сменен маншон на рейката,по спомен 50лв. със стенд . Преди нова година имаше кофти момент за колата, там сумата няма да я смятам, защото щетите бяха козметични. След това смяна на пистов ремък 30 лв. Смяна на вътрешен кормилен накрайник 70 лв. със стенд. Онзи ден забелязах че преданията поне на долния носач е взел да се предава ,но него ще го лекуваме другата седмица с реглажа на клапани. Не споменавам закупените втори комплект джанти с гуми, поставената газова и 1000+лв за документалното разрешение за движение по бг пътищата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темплейта на колегата :D

 

k24-ка , 8 месеца.Купена на 204к , в момента 215к - пробег 11k

Консумативи:

KN въздушен филтър в кутията

Свещи  Denso 

Антифриз Type 2

Хидравлична течност PSF-S

Смяна на маслото на кутията с Honda MTF

Смяна на течност на спирачките и 2 x течност съединител 

реглаж на клапани, смяна гарнитурата на капака на клапаните

Пистов Ремък

Зареждане климатик

Смяна на цедките на VTC и VTEC клапаните

2 нормални обслужвания масло Ravenol 5w-20 + маслен и купе филтър

Летни гуми 225/45/17 Fulda

Горна помпа на съединителя TRW

Акумулатор Бош - ще го сменям с оригинален

 

Неща , с които е имала проблем:

Помпата на съединителя , не мога да кажа дали от там скърца защото го нямах проблема преди да я сменя и сега пак го няма.

Акумулатор Varta - ами просто умря внезапна смърт.

 

 

По окачването засега съм нямал никакъв проблем

 

Други неща:

Боядисах предна броня преди каско да не ми мрънкат

Yatour bluetooth

Затъмняване на стъкла

Взех си решетка Type S, че моята беше с обикновената защото се води Type S Special Edition.

Ледчета по интериора, секретни гайки, стелки и тн.

А да и поставка за филтър купе си взех от една морга че на моята и бяха счупили едната щипка :cool:

 

Много съм доволен от колата и благодаря на колегата @pepur .

Редактирано от isullivan
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24A3 при мен 3 години и 2 месеца. Беше на 162000км сега е на 242000км 

газово, гуми няма да описавам

За периода съм сменил:

 

задни дискове и накладки

предни накладки

предни тампони на носачи големите

предни биалети

задни биалети и тампони на стаб. щанга

съединител

пистов ремък

2 пъти свещи

9 пъти масло и филтри

горивен филтър в кошницата

спирачна течност

атифриз 2 пъти

4 пъти реглаж клапани+ 1 кит гарнитура капак клапани

заден ляв лагер главина

рециклиран хидравличен маркуч и смяна на течност (вчера)

тампони над предни амортисьори+ втулки

акумулатор

Като цяло освен купето д15 което карах преди 10-на години, по сполучлива лична кола не съм имал 

 

 

 

 

Редактирано от Mad`Head
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз седнах, та "теглих чертата". Подробности в темата ми -пост №67.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/19/2018 at 9:48 AM, Mad`Head said:

рециклиран хидравличен маркуч и смяна на течност (вчера)

Къде ти направиха маркуча и сполучлив ли е? 
Моя още не е сдал багажа, ама като гледам всички са ги сменяли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, gmarinov написа:

Къде ти направиха маркуча и сполучли....

Хидромат, на ул. Одрин. За сега всичко е ок. На още няколко коли съм давал там да правят. До момента нямат ядове.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не заблудя няой с поста си по- горе... след като няколко дни покарах автомобила забелязвам вибрации(притрисане във волана) при завиване по-рязко по завоите. Понеже преди да рециклират маркуча - това не го е имало никога, го отдавам на него. Съмненията ми са или за по- малък диаметър или поставен на обртано клапан(ако това е възможно). Поръчал съм си нов не оригинален, след като го подменя ще пиша. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на течността как е след няколко дена каране и дали са обезвъздушили хидравликата като хората? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото съм го направил още след като монтирах маркуча. Обезвъздушаването до колкото съм запознат става с въртене на волана в крайни положения няколко пъти .  Нивото не е мръднало.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерете темата на собственика минал по същият път и накрая сложил ”оригинален” и насичането и вибрациите изчезнали.Беше описал подробно всичко.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24А3 Колата е закупена октомври 2016, карам я на бензин. Закупена на 192к в момента е на 250к

-Предни амортисьори 360 лв с труд.

-Масло Енеос Sustina 5w30- От официалния представител 4л - 104лв, сменям го на 8-9 хиляди.

-Иридиеви свещи NGK made in Aura USA - 86 лв по спомен.

-Радиоатор Нисенс ( закупен от Англия) 220 лв, труда от мен.

- Предни накладки 60 лв.

-Предна дясна полуоска заедно с опорния лагер и карето- 350 лв втора.

- Съединител за Civic ep3 заедно с маховика от Англия - 280 лв+работа 100 лв.

- К § N - 55 $ пак от USA.

-Рециклирана хидравлична помпа- 30 лв лагера с работата.

-Задна дясна лагер главина- 130 лв SNR.

-Целия комплект ангренажна верига със зъбните колела, обтегачи и плъзгачи- 420лв, веригата от Америка+труд на майстора 140 лв.

Колата я карам на гръм 50 на 50 градско/извън и средния ми разход е 8,5-9 до 10 зимата.

Ако на някой му се виждат много разходите по тези акорди, само ще вмъкна че днес на братовчед ми 330xD e91 удари 6500 лв за 2 години .:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Редактирано от Valkov90
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд Турер 2.0 , 

Купен на 182 000(мисля реални, ама ...)

Карана от мен 14 000км. 

Като я купих изглеждаше некарана от бая време.

Такси по регистрация около 500лв(не помня точно, но е на инвалид и някой неща са безплатни). 
Веднага смених:
Тампони на носачите, предни и задни, хидравличен маркуч с течност, предни дискове и накладки, задни дискове шлайфане + накладки, масло + всички филтри.  Всичко 1100лв. 

За газаджия съм давал 2 х  30лв . 
Реглаж на клапани 1 път + гарнитура - 30лв общо.

Гуми 2 чифта + железни джанти - общо 750лв (втора употреба на по 1 година ги взех).
Реглаж преден мост - 20лв. 
Смяна на маслото 2ри път - 140лв всичко. 

Това лято ми направиха проблем задните спирачки, и се оказа прецакан единия апарат. 
Сменени 2 задни диска, профилактика на 2та задни апарата , нови накладки задни + работа - 340лв. 

Гориво, застраховки и подобни не ги смятам, защото каквато и да е друга кола ще са пак толкова. 
Общо : 2940 

Купих колата за 7000, като смятах около 3000 за да я вкарам в прилично състояние. 
Реално за година и 4м , съм дал под сметката. 
Може би ще ми се наложи подмяна на електрониката на газовата (650лв) и не знам кога съединител, че ми се струва твърд, но пък не прави проблеми. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Type S K24A3 -> К20/К24 Frank
- блок двигател K24A3
- глава К20Z3
- бутала

- сегменти
- всмукател
- изпускател

- генерация
- съединител
- скоростна кутия
- колянов вал

- биели
- лагери (биелни и колянов вал)

- компютър

- маслена помпа от K20A2

- дросел
- окачване (амортесьори и пружини)

- тампони
- панелен филтър

- маслен филтър

- джанти

- гуми

- масло - 3-4 пъти

- дискове и накладки

- мултимедия

Сигурно има и още неща , които не се сещам. За цифри няма да говоря :) 

Редактирано от BuRn1nG
  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондичката е края на 2006-та, водят я май дори 2007, понеже е края на ноември, 2.0 бензинка автомат, фейслифтов модел. На 153к. я купих от първия собственик, закупена е нова в БГ. Досега съм й врътнал към 13к. км, колата се държи много прилично и нямам оплаквания. Предишният собсветник е направил рециклиране на алтернатор към 130к. км, доколкото знам, 200 лева е процедурата (толкова ми беше и на предишното рено). Аз от своя страна съм правил следното:
- реглаж на кпапани, още като я взех
- смяна на филтър на газовото (то е поставено на 103к. веднага след изтичане на гаранцията)
- смяна на дясна биалетка (90 лв. с труд при Юри) и смяна на десен шарнир (96 лв. с труд, иначе шарнирът е 36 лв., при Слави) 
- смяна на акумулатор, предният се предаде, 100 кинта с приемане на предния ми, сложих Banner
- поставяне на Grom USB 3.0 и Bluetooth с микрофонче, всичко излезе към 450 лв общо (звучи много, но и сега да трябва да решавам, пак същото бих сложил, препоръчвам!)
- рециклиране на хидравлична помпа и маркуч за хидравликата (познат проблем, според Слави се появява към 160-165к. км., не знам точно колко струваше, но ще погледна, мисля, че към 380 всичко с отмонтиране и поставяне). 
- смяна на предни дискове и накладки на ATE, 320 лв за тях и 40 за поставяне (пак при Слави). 

- смяна на всички флуиди, при Слави, демек обслужване - масло на двигател, АСК, всичките филтри без горивния, смяна на хидравличното масло, всичко излиза 400 лв с труда (като маслото на автоматичната кутия се сменя на 60к. км., просто му беше време). 
- предишния собственик е смянял задните дискове и накладки, според Слави има още много живот в тях, като го питах, каза, че са около 300 лв. с труда при него (за всеки случай). 
- боядисване на някои детайли, от което ама хич не съм доволен (към 400 лв), и на колата предстои цялостно боядисване и пастиране напролет, предвидени между 1000 и 1300 лв. за което (ще стигнат). 
- смяна на двата фара за къси, изгоряха в рамките на 1 седмица един след друг, по 4.80 от Еко. 
- смяна на пистов ремък, 46 лв. ремъка (фейслифтът няма паразитна ролка), смяната е 40 лв. при Слави пак. 

- 2 предни гуми, летни, 225/45/17 с поставяне в Диана, на промоция, 325 лв, гумите са Fulda (предните бяха чистак нови, задните не, и така ги размених, за да се износват равномерно). 
- Предишният собственик е поставил DRL и заден парктроник, боядисан в цвета на колата, доколкото разбирам, всичко е излязло към 150 лв с труда (струва ми се доста прилично). 

Общо взето това е, ще се радвам темата да се запази жива, за да мога да използвам информацията и с цел препродажба, в случай, че реша или се наложи да се разделя с количката (дано не, кефи ме искрено). 

 

Другото е само разходи за газ и бензин, и здраве да е!

Поздрави, 

Миро


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета какви ремонти сте правили и ми става ясно колко са здрави ХОНДИТЕ.

Всички на 150 000км, пък мноооо чупливи!

 

И да не съм off.

Колата ми струва 140/150лв. на месец само да я имам!

/Масла, филтри, накладки, дискове, гуми, застраховки, данък и винетки/!

Всичко друго извън тези описи доказва километраж над 300К, ОСОБЕННО ПРИ ХОНДА!

  • Like 1
  • Confused 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Финансовия разход зависи и от месечния пробег. Не само от моментното състояние. Колкото повече, толкова повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе добре прави,че се грижи хубаво за хондичката си колегата,но повечето от автоуслугите,за които описва горе,е могло да са с поне 25-30% надолу.Да не кажа,че повечето които е правил,с малко желание и сръчност,ще си ги направи сам.;)

Инъче признавам,че и аз съм "скубан" за какво ли не,особено като си на зор или в еуфория.:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Accord CN1 дизел закупена на 165хиляди през 2015г Март месец.

    *Масло,маслен филтър,горивен филтър,филтър купе,въздушен филтър на 170хиляди - 600 лева

    *2 полуоски афтърмаркет с ремонта 600 лева на 173хил

    *Тампони на преден ляв носач - вътрешен и предния който е - 200 лева 175хил

    *Пистов ремък 40 лева ремонта от мен на 180 хил,масло маслен филтър със смяната 200 лева,Дискове с накладки предни и накладки само за отзад 400 лева

    *Задна машинка на ксенон 30 лева втора употреба ремонта е от мен на 182 хил

    *Акумулатор 180 лева Бош 185хил

    *Масло,маслен филтър 150 лева 190хил

    *Масло маслен филтър,горивен филтър предни биалетки 400 лева 200хил,въздушен филтър, филтър купе 50 лева 

    *Биалети задни 100 лева с ремонта,тампони стабилизираща щанга 10 лева ремонта от мен 210хил,2 крушки ксенон 200 лева с ремонта 

     *Масло,маслен филтър 120 лева смяна от мен 220хил смяна на предни горни шарнири ляв и десен 100 лева

     *Масло,маслен филтър 120 лева смяна от мен 230хил 

     *Масло,маслен филтър,горивен филтър, въздушен филтър,филтър купе 300 лева ,реле климатик 10 лева 240хил -Пистов ремък 40 лева ремонта от мен с 2 ролки за 80 лева двете

     *Хидравличен маркуч + хидравлична течност 150 лева,рециклиране на хидравличен маркуч 40 лева 245хил

     *Съединител с маховик,смяна на преден долен шарнир,реглаж и тн 5600лева смяна на масло и филтър 200 лева -ремонта на съединителя с маховика е 160 лева  на час 250хил 

      *Смяна на заден десен спирачен апарат с държач дискове и накладки 1100 лева ремонт 160 лева на час 255хил

      *Масло маслен филтър 170 лева 260хил пистов ремък 40 лева ксенонова крушка 60 лева

      *Масло маслен филтър 170 лева 270хил

      *Масло маслен филтър,горивен,климатик и въздушен 300 лева 280хил

      *Полуоски БлуПринт 320 лева общо за 2те с ремонта 500 лева

      *Масло маслен филтър 170лева 290хил

      *Носачи предни долни в много добро състояние 2ра упортреба ляв и десен,шарнир преден долен ляв с ремонта 450 лева 

 

 ИНФО

      Гуми регенерат всезонни комплект предни и задни 250 лева карани 80 хил км

      Гуми Ханкок всезонни предни 2 годишни на около 70хил и задни на 6 месеца на 20 хил км в момента 400 лева

      Масло Кастрол едж 0в30 ц3 , Маслен филтър Бош,Горивен филтър Бош,Филтър климатик Бош,въздушен ЯКОПАРТС 

      Полуоски БлуПринт,Шарнири долни Майле,долен шарнир ОЕМ  Сменени са Антифриз и масло на ск.кутия по 2 пъти и спирачна течност веднъж за 80 лева (антифриз + масло ск. кутия около 400 лева)

     Цена на полуоска 160 лева 

     Цена на маслен филтър 10 лева 

     Цена на горивен филтър 40 лева 

     Цена на Пистов ремък 40 лева Континентал/Бош

     Цена на дискови спирачки без накладки Brembo 160 лева накладки Брембо 50 лева

     Шарнири на Майле 30 лева 

      РАВНОСМЕТКА - 

    

    

    

    

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за оффа,ама колега аз с класа ще поддържам с по малко пари.Някои цифри са направо шокиращи.Явно някои "майстори" не познават парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, benjamin4o написа:

Съединител с маховик,смяна на преден долен шарнир,реглаж и тн 5600лева

 

Аз ли не разбрах или ?!?

Лично аз съм сменял 2 пъти съединител на 2.2 дизел.. единия път в комплект с маховика.. повече от 1400 за 4те части в комплект според мен е безумие..

И за труд около 300 не повече.. щото пада цялото "магаре" и е по-трудоемко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, benjamin4o написа:

Съединител с маховик,смяна на преден долен шарнир,реглаж и тн 5600лева смяна на масло и филтър 200 лева -ремонта на съединителя с маховика е 160 лева  на час 250хил 

Колега,какво караш...:shock:,какви са тези цени?Имаш крещяща нужда,от генерална смяна на доставчиците ти на консумативи и авто услуги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, JHM написа:

Колега,какво караш...:shock:,какви са тези цени?Имаш крещяща нужда,от генерална смяна на доставчиците ти на консумативи и авто услуги!

бях много на зор и трябваше да ги дам а и не съм в страната

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, petko_z написа:

 

Аз ли не разбрах или ?!?

Лично аз съм сменял 2 пъти съединител на 2.2 дизел.. единия път в комплект с маховика.. повече от 1400 за 4те части в комплект според мен е безумие..

И за труд около 300 не повече.. щото пада цялото "магаре" и е по-трудоемко...

магарето не е падало, все пак беше и в Хонда ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам по принцип как стават нещата,имаше и по лесен вариант за по 80лв на час,но докато я правят на мене ми трябваше дрруга кола и от сервиза ми даддоха друга,причините бяха много да го направя там...но живи и здрави да сме другото се печели

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×