ceco_accord 5937 #121 Отговорено 11 Юни, 2017 ... разхода на масло и да му сложиш газова уредба, както и за да усетиш цялата му мощност, трябва да го караш във високите обороти... За 2.4 нито едно от тези неща не е задължително, а за останалото си изцяло прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #122 Отговорено 12 Юни, 2017 От доста време не виждам смисъл от споровете по тази тема за двигателите, газ, бензин, дизел... и тн.Всичко зависи на колко км и колко подържана кола ще попаднеш.Ако е карана юнашката и е на голям пробег, също е правено компромиси за обслужване и поддръжка... всички знаем какви проблеми ще има. Без значение дали бензин и дизел.Обаче ако колата е читава, ще си свирка и ще и се кефи, дали ще го удря в гърба на 2000 оборота или ще се наслаждава на звука след 4000.. без значение.Всички тези "проблеми" които дъвчем са следствие, а не закономерност.Всеки търси това което иска, при мен беше просто. Исках автомат и избора ми беше определен. 8ма, много пари. 7ма няма дизел автомат. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #123 Отговорено 12 Юни, 2017 При мен се оказа още по-лесно, понеже освен автомата исках комби, а 8-мата външно е голяма колкото Ледженд, а багажника и е видимо по-малък от на 7-ма ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #124 Отговорено 12 Юни, 2017 Мхъм и гроздето е кисело нали Ти ми дай една 8ма комби бяла, пък нека й е по-малък багажника и е колкото legend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #125 Отговорено 12 Юни, 2017 Принципно си прав, обичам само сладко грозде, но да имам 17 - 20 каймета и да предпочета Акорд 8 2008-ма пред Леджент 2006-та, би означавало "въобще да не чувам петеля". Но съм скромен и ми върши работа достатъчното, а не кат мечо Пух Сериозно -твърде и излишно големи са (като екстериор) и 2-те за моето разбиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #126 Отговорено 12 Юни, 2017 Интересно ми е еено, ако на префейс Акорд се сложи километраж на фейслифтов, ще работи ли одометъра? Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #127 Отговорено 12 Юни, 2017 Много са различни километражите на Акорд преди и след фейса, а и не само това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #128 Отговорено 12 Юни, 2017 А две думи няма шанс. Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #129 Отговорено 12 Юни, 2017 (Редактирано) https://www.drive2.ru/l/1265610/ Ето тука пише как Редактирано 12 Юни, 2017 от aleksandur 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #130 Отговорено 12 Юни, 2017 Колеги, разбирам ви, че искате да помогнете, но без да сте сигурни в едно нещо, няма смисъл да се изказвате и да бъркате хората. Този въпрос го бях задал преди 1г и пак така "няма как да стане, ми то невъзможно", но с желание става. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #131 Отговорено 12 Юни, 2017 Извинете ме, dido0o_, аз като абсолютен лаик да попитам, къде намерихте объркване на колегите в линка на aleksandur? Моля, обяснете ми, за да не бъркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #132 Отговорено 12 Юни, 2017 (Редактирано) Объркването не е в него, той беше човека, които ми отговори на въпроса изчерпателно, с този линк. Редактирано 12 Юни, 2017 от vesivanova Благодаря Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #133 Отговорено 12 Юни, 2017 (Редактирано) Понеже руския ми е матерен.... след това свързваме и борд компютъра ли заработва на префейс? Функциите на дисплея как се управляват? На фейса е от волана.. Редактирано 12 Юни, 2017 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #134 Отговорено 13 Юни, 2017 ... разхода на масло и да му сложиш газова уредба, както и за да усетиш цялата му мощност, трябва да го караш във високите обороти... За 2.4 нито едно от тези неща не е задължително, а за останалото си изцяло прав. Това за да оправдаеш избора си ли го написа ? На 2.4 да не би още на 2000 оборота да му идва цялата мощност ? Всичко което му е написал Слави по горе си е вярно и аз съм на същото мнение, най добре е автора да тества предварително и трите варианта и тогава да се хвърля в джаза, а не да ви се доверява сляпо, защото като гледам е написал, че любимата му скорост по магистрала е 180 км/ч., ти на едно место си писал, че разликата в горенето между дизела и 2.4 е 4-5 лв., много ми е интересно, при тази скорост по магистралата останалите 7-8 лв. в разликата кой ще му ги поеме . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #135 Отговорено 13 Юни, 2017 А колко ли ще гори дизела при 180,да не би да влиза в економичен режим. Последният среден разход, който имам е 10.5 газ, при средна скорост по борд 88км.и изминати 350км.,60/40 градско/извънградско.Последните 50км бяха именно на магистрала с 180.При тези споменати условия, би ли ми казал дали дизела ще даде разход 4,5 л/100.Може и в левове да обърнем калкулацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #136 Отговорено 13 Юни, 2017 (Редактирано) Марине! Онова "т" беше просто печатна грешка, ко мъ емна? Всеки си има приоритети и изборът ми, най-пълно удовлетворява моите. Не отричам повечето пари за гориво и данък, но годишният ми преход е около този на автора, а ако беше по-голям -щях да сложа газ (просто исках автоматик). Вероятно бих обмислял дизел+автомат, но няма. При 100км/ч е на 2000 об/мин и по равно дава разход 6-7л. -просто предавките са по-дълги от на ръчката. С 200 съм карал от любопитство, със 180 по невнимание, със 160 рядко (моментният разходът е 10-11л.), а обикновено движа 110-130 заплатено с 7-8л. на сто. ДВГ-то е на 2500 об/мин. Не знам при дизела какви се скорости/обороти, но едва ли при 180 ще е 6 на 100. А и кой разумен препуска дълго с такъв спийд при тея магистрали и стандартните спирачни дискове/накладки? На 2000 об мотора си има достатъчно за по равно, а ако му трябват повече, с кутията са приятели и тя му дава колкото иска, за да удовлетвори желанията ми. По-горе бях споменал че пълна кола на 3-та си поема по стръмно нагорнище от 20км/ч (като "отключи" хидротрансформатора са почти 2000 об). Относно маслояденето -може би съм късметлия. 8000 км с 10/40 -доляти половин литър, 2000+ км с 5/20 не е мръднало. Още в началото споменах че е добре да се пробват всички версии, понеже моята / нашата, може да не е неговата истина. Той ще си реши сам, но "не всичко е пари приятелю". Редактирано 13 Юни, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #137 Отговорено 13 Юни, 2017 Принципно си прав, обичам само сладко грозде, но да имам 17 - 20 каймета и да предпочета Акорд 8 2008-ма пред Леджент 2006-та, би означавало "въобще да не чувам петеля". Но съм скромен и ми върши работа достатъчното, а не кат мечо Пух Сериозно -твърде и излишно големи са (като екстериор) и 2-те за моето разбиране. Добре е че сравняваш коли от раличен клас Ама да де няма и legend да откажа Само, че с ГАЗ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #138 Отговорено 13 Юни, 2017 Дизела на 160км е на 3000 оборота нищо работа.. на 235км е на 4300оборота Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #139 Отговорено 13 Юни, 2017 На 2.4 да не би още на 2000 оборота да му идва цялата мощност ? За да сме обективни само ще добавя, че и дизела не достига цялата си мощност при 2000 оборота. Мощността са kw/к.с., при 2000 оборота дизела достига максималния си въртящ момент – Nm, не максималната си мощност. Не знам как още спорим за ясни и обективни цифри: Дизела – 140 коня при 4000 оборота, 340 Nm при 2000 оборота. 2.4 – 190 коня при 6800 оборота, 220 Nm при 4500 оборота. 2.0 – 155 коня при 6000 оборота, 190 Nm при 4500 оборота. Nikito, дано попаднеш на гледана кола. Аз най-се плаша от хора дето „за 5 години нищо не съм пипал по тая кола “, а то колата си иска поддръжка и козата пръч И какви са тия 180 км дето обичате да поддържате! Я се стегнете малко и започнете да спазвате законите и правилата в тая държава, иначе сами ще се избием и няма да има с кой и за какво да спорим! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #140 Отговорено 13 Юни, 2017 (Редактирано) Че навън карат колкото могат но манталитета им е друг и се пазят,не скоростта е главният фактор а подарените книжки .Тука в бг.всеки се прави на приличен водач с 5-6 чакащи снимки в кат..... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 13 Юни, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #141 Отговорено 13 Юни, 2017 Аз искам да се движа евтино и по възможност да ми е по евтина поддръжката за това карам бензин на газ !Комплекта съединител ми е 350лв, веригата ми няма нужда от смяна на 200 000км, дюзите ми не се прецакват, дертове с турбото също нямам Дизела е много хубав мотор ама да е на малко километри и да го карам в по 'белите' държави дето нафтата е по читава, иначе все неприятности... пп... карам служебно CR-V - 2gen 2.2 дизел и миналия ден ми светна лампата за вода в горивото, а само на "хубави" бензиностанции сипвам...Вече 2 пъти дюзи ремонтирам, все още съединител не е сменян, ама идва му реда ми се струва и на него.Дизела също доста повече чупи вътрешни карета и полуоски.Абе всеки си има глава на раменете да прецени кое е по доброто за него !Поздрави на Все ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #142 Отговорено 13 Юни, 2017 Проблем с дюзи и турбо този мотор няма единствено ако сам неги счупиш всичко е до правилна експлоатация. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 188 #143 Отговорено 13 Юни, 2017 Стига с тези глупости за дизела! Това, че се купуват тук дизели по над 300 -400 000 км, продадени като такива на 152 345 км е съвсем друга работа! Помислете какъв е ресурса на един дизелов двигател! И какво точно сменяте при i-DTEC, защото за 10 години темата за проблеми при дизела от 8-ма генерация е почти празна, не само в БГ! И дори да смените маховика, съединител т.н., то на колко километри го правите? При 8-ма генерация избора за мен е дизел и то независимо колко километра карате! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #144 Отговорено 13 Юни, 2017 Това е раздела за 7ма генерация и определено това не са глупости. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #145 Отговорено 13 Юни, 2017 Рано или късно на 8-цатата дизелите ще догонят сегашното състояние и километри на дизеловите 7-ци... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #146 Отговорено 13 Юни, 2017 Като човек, който кара 2.2 i-CTDI Акорд 7ма Турер от 2008ма ( беше на реални 30 000км, сега е на 230 000км) година ще кажа пак, ако трябва в момента да избирам бих си купил 2.4 Акорд Турер автоматик и ще му сложа газ ( въпреки, че ще му направя няколко хиляди да видя, аджеба колко гори в повече ). Преди бях противник на газта защото все още не бяха усъвършенствани газовите уредби. Причината да избера бензина не е една, пресен пример - купих на жена ми Сивик 8ма 2.2 i-CTDI и до момента сменените неща са - съединител и маховик, вериги(скоро), долна помпа на съедиителя. Като се купуваше колата знаех, че е за съединител и маховик, веригата се надявах да не е зле и не беше, но понеже е карана с незнайно какво масло и искам жена ми с детето да кара сигурна кола реших да я сменя с всичките й части ( 12 на брой ). В сравнение на Акорда ми не съм сменял до момента съединител или вериги, защото познавам колата, карал съм я само аз и няма признаци за двете неща. Но съм сменял - 2 пъти шайба колянов вал ( веднъж с втора употреба 80лв и веднъж оригинална 350лв ), изпускателен колектор ( с чугунен такъв втора употреба 120лв ), няколкократно О пръстен на някъв датчик, който сълзеше, ролка динамо, ремък динамо ( с процедурата за отстраняване на ненужната ролка ), 2 дифтунги на дюзи ( късмет, че дюзите изленаха лесно ), чистене на ЕГР и работи ( веднъж ), предни дискове ( веднъж ), шпилки ( 3бр ).Ежедневно докато карам се услушвам за звуци и откорвено не я настъпвам както настъпвах всяка една бензинова Хонда, която съм имал ( 2 Джазза, 2 Сивик 5та, 2 Сивик 3та, Лого, Шатъл ). Така като погледна назад във времето не съм сменил много неща, но колата я познавам и поддържал съвестно. Но дали нов купувач на Акорд или изобщо дизелов двигател ще попадне на читава бройка е в силата на някоя врачка. За това и бих предпочел бензин. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #147 Отговорено 13 Юни, 2017 По въпроса за парното - при дизелите няма ли опция за ел.нагревател на въздуха в купето, за да се елиминира донякъде по-бавното загряване без товар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #148 Отговорено 13 Юни, 2017 По въпроса за парното - при дизелите няма ли опция за ел.нагревател на въздуха в купето, за да се елиминира донякъде по-бавното загряване без товар? По-горе бях писал, че май Тойота Авенсис има такова нещо..., но едва ли е мн. ефективно, ще черпи огромна мощност за да върши добра работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #149 Отговорено 14 Юни, 2017 (Редактирано) Във фолксваген и подобните му съм го виждал, но преки впечатления имам от Волво S80 D5. То няма на нагреватели за антифриз, но с реотана в таблото след 30-на секунди при -10' започва да духа приятно топло. Изключително полезна екстра за места с хубава зима! Мощността е над киловат за да върши работа. Вторичен ефект е и по-бързото загряване на двигателя, поради големия товар на алтернатора. Учуден съм, ако го няма в акорд. Сигурен ли си, че печката в авенсис не е била мокра, нафтова, като при мазда 6? Отделно, че понякога има само един ала-бала бутон, който само вдига оборотите на празен ход (дали променя и аванса за да отдели повече толина към антифриза, не знам), което за мен си е много несериозно. Редактирано 14 Юни, 2017 от Двигателист Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #150 Отговорено 14 Юни, 2017 При Акордите, а и предполагам другите модели с дизелови двигатели има една клапа, която при външна температура до 7градуса превключва и пуска част от изгорелите газове да минават близо до тръбата за радиатор на парното. Лично аз след прочистване на ЕГР клапана и пътища след и преди него усетих разлика тази зима и колата започваше да духа топло след 10тата минута. При мен и много отчетливо се чува как нещо превключва при загряване и се променя леко звука от гърнето Пускам да духа в краката на 1ва или 2ра степен. В сравнение с предишните зими ми беше достс терсене защото не духаше топло дори след 20мин шофиране. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #151 Отговорено 14 Юни, 2017 Има печки Webasto. Имаше в темите "пернишки тунинг нещо си..." включващ тая печка. Ако помня правилно я беше вързал към резервоара (щото е нафтова) и май имаше дистанционно включване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #152 Отговорено 14 Юни, 2017 (Редактирано) Сигурен ли си, че печката в авенсис не е била мокра, нафтова, като при мазда 6? Не използва нафта, електрически нагревател е (чел съм), но не съм го виждал/усещал как работи и дали се монтира на всички... Редактирано 14 Юни, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #153 Отговорено 14 Юни, 2017 Аз избрах Акорд 2.4! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #154 Отговорено 14 Юни, 2017 Аз избрах Акорд 2.4! Честито! Добре е да сложиш каква е колата (двг/купе) в профила си, за да не го пишеш всеки път когато питаш нещо... Това се отнася и за други, които незнайно защо не го правят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #155 Отговорено 14 Юни, 2017 Промених го, дано е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #156 Отговорено 14 Юни, 2017 Промених го, дано е станало. Станало е, ти си го виждаш под аватара. Може да сложиш и седан/турер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #157 Отговорено 15 Юни, 2017 Браво и честито! Много безаварийни и да ти носи удоволствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #158 Отговорено 15 Юни, 2017 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lagunaracer 0 #159 Отговорено 24 Октомври, 2017 Здравейте,да използвам темата на колегата - и аз се колебая между 2.2 дизел и 2.4(на газ) ръчки седан след 2006. За дизела - ясно, писано е много, но имам притеснения за бензина, понеже не откривам достатъчна информация за евентуални проблеми с горене на масло както и неща свързани с Vtec системата. Ще съм много благодарен за някаква информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #160 Отговорено 26 Октомври, 2017 Аз пък не съм се замислял дали бензин или дизел и се намотах с дизела яко. От както го взех до сега за 2 месеца (няма и толкова) смених дискове и накладки на всички колела, пистов ремък като махнах и излишната ролка. Масла и филтри. От месец насам ми пропуши отзад зад мотора - предполагам изпускателен колектор. 200-300 лв Верига - Работи много гадно като звук . Посъветвайте ме каква верига да купя - тази марка FAI - която предлагат в Autodoc бива ли или не ? За цял комплект мисля да взема. Дайте предложения моля. В една друга публикация описах проблема със задната врата на комбито, алармата свири яко, колата стои две нощи отключена , добре че не е крадлив народа - хаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове