Jump to content

Mosholov

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Mosholov last won the day on Октомври 1

Mosholov had the most liked content!

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Mosholov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 6.04.1976

Contact Methods

  • Skype
    policeman0079056

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2.2 i-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ловеч
  1. Помага колега , благодаря . Сега се пънем с отвиване на болта на шайбата на коляновия вал. Като успеем почваме да сглобяваме вече.
  2. Колеги , никой ли не може да помогне ? От някъде някой service manual ?
  3. Здравейте колеги , искам малко помощ от вас. Трябва ми снимка или скица на зацепване на ангренажна верига на Акорд 2.2 дизел фейс . Някой ако е попадал на тема как се извършва ремонта или може да даде някое ръководство ще съм благодарен.
  4. Оригиналният лагер на обтегача е японски NSK 6303DUL 1B. 17x47x14
  5. И ти си прав колега , имаше странен звук от работата на двигателя , аз си мислех даже за ангренажната да не е , но тя се оказа тази на маслената помпа . Защото когато я запалихме при единия майстор за 20 сек колата работеше много добре без тази верига . Значи шума е идвал от нея.
  6. Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. Цял ден в масло и поне успех накрая При сваляне на картера май трябваше да се разхлаби и помести леко и събфрейма отдолу... Защо реши да сваляш картера, убеди ли се първо, че не работи помпата? Опитах да вкарам колата на подемника на ход и тя угасна , явно някаква защита . От там реших , че е или помпа или верига . В двата случая трябваше да отворя картера.
  7. В пост 16 казах за този лош сценарий...бях писал и как да провериш помпата. (после се сетих, че вместо маркуч, на мястото на датчика може да се завие манометър до 10кг/см, той ще покаже налягането) Каквато и верига сложиш няма скоро да те остави на пътя, но провери обтегачите в ред ли са. Кажи как стигна до веригата, много бързо стана... Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. Цял ден в масло и поне успех накрая
  8. Проблема частично е решен , открит е виновника Ето снимка - маслена верига Сега въпроса е Febi Bisltein или Swag ? Първата е на цена 59 лв , втората - 90 лв ? Не намирам оригинална никъде. Дори е ибей няма само тази верига. Оригиналния номер е 13441-RBD-E01
  9. Спрцификацията на старото масло не отговаря на изискванията на Хонда . От това може ли да е?
  10. Сега видях че на тубата с масло не пише че е предназначено за Хонда . От това може ли да е ? Кастрол 0w30 е
  11. Може ли някой да покаже къде се намират тези датчици за маслото ? Не успявам да го открия. Прибрах си колата вече, сега ще започва голямото търсене на проблема . Ще започнем от маслената помпа дали работи и после към дюзите. Ще видим ако работи помпата няма да е от нея ами ще пратя дюзите за рециклиране ( някой ако знае къде се пращат ще се радвам да сподели) и после ще сменя маслото с ново и ще видим какво ще стане.
  12. След като е светнала лампата , колата е спряна в рамките на 1 км. Както казах по горе , от един специалист е окачена на програма някаква и според него 4-та дюза е заминала и от там вкарва неизгорялата нафта в цилиндъра и от там в картера . Но явно не е толкова много това количество , че да се усети мириса на нафта в маслото. Днес ще отида да я прибера и ще си видя лично аз , защото всичко се случи при жена ми докато аз бях на работа и нямаше как да отида на мястото. Колата работела добре , след светването на лампата, не е скъсала верига на маслената помпа . Като я прибера днес ще пиша повече. Според вас възможно ли е да е от дюзата ? Ако е от дюзата , знаете ли тези дюзи подлежат ли на рециклиране или не ?
  13. Оправи се вратата за сега.
  14. Колата я ползвам едва от средата на септември. За първи път сменям масло. Налял съм 5.400мл масло и 300 мл Бардал Турбо протект добавка. При смяната го следих няколко пъти и си беше в границите на щеката. Между двете дупки на щеката, малко под максимума. Днес е светнала лапмата за маслото изписало е това от снимката и след 30 Мин престои на угасен мотор е с един пръст над максимума.
  15. Не ми стана ясно от снимката , би ли разяснил колега?
×