Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.01.2024 in all areas

  1. 2 точки
    От няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣 Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.
  2. 1 точка
    Честито, със здраве да се кара!
  3. 1 точка
    https://countrymeters.info/bg/Hungary/economy Аз не бих вярвал на руски сайтове и техните производни.
  4. 1 точка
    Новият сезо 2024 във Формула 1 отново ще бъде с общо шест спринтови надпревари в хода на сезона. Практиката със спринтовете, които се провеждат ден преди истинското състезание в съкратен вариант, бе изпробвана през 2021-а, като през изминалия сезон 2023 тя се утвърди с общо шест подобни надпревари. Това ще бъде така и през следващия сезон, но организаторите търсят все по-различни начини, с които да направят съботния спринт по-интересен, а редица радикални промени ще бъдат обсъждани на следващото заседание на ФИА. Към момента е ясно, че шест от 24-те напдревари ще имат съботен спринт, като това ще се случи в Китай, Маями, Австрия, Тексас, Бразилия и Катар. Една от приетите промени бе, че спринтът отново ще се състои в събота, но преди квалификацията за същинското състезание. Самата квалификация за спринта ще бъде в петък. През сезон 2023 същинската квалификация за неделното състезание се провеждаше в петък, а събота бе ден изцяло посветен на спринта. Сега нещата ще се променят, защото в събота пилотите ще имат кратко спринтово състезание, а няколко часа по-късно ще трябва да минат и през квалификация, която в много случаи може да се окаже далеч по-важна и от самия спринт, който носи точки, но далеч по-малко от тези в състезанието. Радикална промяна, която все още не е приета, но най-вероятно това ще се случи съвсем скоро, е свързана с изпробването на системата за обратен ред на стартовата решетка. Това ще се случи само и единствено в спринтовите състезания, където най-бързия пилот в петъчната квалификация ще тръгне от последното място, а най-бавният ще започне първи. Подобно нещо със сигурност няма да се приеме добре от водещите отбори, но пък ФИА от доста време говори за нещо подобно, а въпросните спринтове изглеждат като отличен момент да се тества този експеримент, защото все пак говорим за само 6 от общо 24 състезания.
  5. 1 точка
    Ми тогава не пиши в тема за първа. Или поне уточни. Принципно не би трябвало да има разрика.
  6. 1 точка
    По познатата схема. Филтрон са фокусирани да произвеждат филтри за европейски автомобили, а за да отговарят на каталозите, препакетират чужди филтри за азиатски марки, без много да ги е грижа за цената. Двата филтъра, които си показал, вероятно са произведени в една и съща фабрика. Аз също ползвам BluePrint и смятам, че са отлични, но НЕ ПИШЕ, че са произведени в U.K. Просто това е адреса на фирмата.
  7. 1 точка
    Разбрах къде е проблема - в ЕКУ-то. Днес на -2 градуса затоплих компютъра с духалката и колата веднага запали. Сега търся ЕКУ.
  8. 1 точка
    Преди може би 7 или 8 год с покупката на 1ген CRV викам ще отида в Бултрако Варна. Имах подготвени въпроси, исках да сменя антифриза ,и да сменя хидравлична течност. Първия въпрос към момчето обслужващо клиента,какъв е цвета на антифриза,обясних защото виждам в казанчето нещо средно между зелено и синьо. Отговора не знам купете си оригинален,аз настоявам искам да извикат някой от сервиза все пак той може да знае какъв е цевта. Влезе момчето вътре забави се 7-8 минути,излиза отговора е пак не знаем. Ок аз шах имат уж сервиз на Хонда оторизиран. Втори въпрос искам да купя хидравлична течност за да сменя моята. Отговора на момчето,там не се сменя,единствено и само ако се прави основен ремонт на рейката. Все пак питам ,е как така нали е масло колата не е първа младост,отговора пак е не се сменя,явно това масло е вечно според момчето. Излязох си с твърдото убеждение че повече тук няма какво да правя. Затвориха го това Бултрако .
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    За първи път чувам за тези масла и нямам представа какво представляват, няма и никаква информация в нета, за разлика от множеството анализи на Петро, но..... Гледайки дейта шийта на Петро 0w20(това слагам напоследък и това ме интересува) и на Пакело 0w20, по нищо Пакелото не превъзхожда Петрото, дори напротив. Не виждам как това масло може да бъде ПАО бизирано. Според мен това масло е хидрокрек + малък процент ПАО(евентуално), с по-ниски нива на сулфатна пепел и ТБН от Петрото, което е признак за по-беден пакет добавки, като последното не кореспондира с нуждите на дъртите ни бензинови Хонди с верига. В този ред на мисли, тезата ви за отпадането на Петро за мен е несъстоятелна. Цената от 26лв. се доближава до цената на масла, които са доказани синтетики и не виждам как може да убедите някой в качеството на маслото, посредством личните ви възприятия и усещания. Направете химичен анализ на маслото или си осигурете от производителя, за да бъде всичко правдоподобно.
  11. 1 точка
    По-грешка съм изтрил файловете от облака, ето нов линк за сваляне. Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) + драйвъри на китайски кабел на Windows 7 x64 и Windows 10 x64 Редакция по молба на автора: Ваш файл може да нарушава Общите условия на Google Диск Във файла Ви „Honda HDS 3.101.019 (400mb).7z“ има съдържание, което може да нарушава Правила срещу злонамерения софтуер и сходно злонамерено съдържание на Google Диск. Някои от функциите, свързани с този файл, може да са ограничени. Това е новия линк: https://mega.nz/folder/J0VBTAwL#15c1SDoS4cYZPrIXjtSqcA
  12. 0 точки
    Междувременно... Имам оригинални свещи за по OLD SCHOOL моделите на хонда. Поръчах ги по погрешка за сервиз - наш партньор. Сега търся да ги разкарам, и ще бъда благодарен ако ми помогнете. Свещите стават за двигатели F23, F22, F20, F18, D17, D16, B20, и модели... ЦЕНА: 10 лв. на брой
  13. -1 точки
    Един приятел си купи Мазда CX-5 2012г. бензин 2,0 . Какво да ви кажа, освен, че повече Хонда няма да загледам. То тая Мазда, цяло чудо за 20 000хиляди. Милион екстри, лек волан, удобна за дълго пътуване, тиха, нормален разход за автоматик, система Босе, че и красиво направена кола. Частите на нормални цени, не като Хондите, да те ограбват го голо, за неква дреболия. CR_V втора генерация бензин 15 000 на старо, а тази Мазда само 5000 по-скъпа и несравнимо по......по...по, по. Усещам, че скоро ще се напълни с тези модели по улиците.
  14. -1 точки
    Интересува ме за Хонда CRV III 2.4 I-Vtec.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...