Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.10.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Днес правихме реглаж на клапаните. След което сменихме дискове (Ате) и накладки (Делфи), както и спирачната течност (TRW) Старите дискове и накладки (TRW) бяха на 33к km, еми дисковете криви и бяха целите на канали, определено накладките щяха да надживеят дисковете, всичко в коша отиде. Къде правихме всички тези ремонти ? Благодаря приятелю, преди всичко бъди здрав!
  2. 4 точки
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! Поради завръщането ми на работното място, ще може да получите нещата си в кв. Малинова долина след 19:30 часа в работните дни или в района на бизнес център Метро Сити в Младост 3, след предварителна уговорка от предишния ден, за да ги взема със себе си. За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
  3. 2 точки
    Така е, основната разлика е във външния вид и окачването. Type S също е с по-ниско окачване и малко по-лек (дали заради по-малкото екстри, или са направили целенасочен опит за олекотяване не знам). Според мен, ако искаш екстсри, вземи си Executive защото при желание можеш да смениш визията и пружините. На Type S не можеш да сложиш шибедах, ако това ти е важно.
  4. 1 точка
    На всеки пункт за ГТП могат да ти ги настроят...за 2минути.
  5. 1 точка
    Отиваш в паркинга на някой мол – ето ти тъмно, равно… Гледаш колата да е фронтално насочена към стената (на 90°). Залепяш бронята близо до стената, за да видиш точно колко е височината на центъра на фара. Дърпаш колата 10метра назад и следвайки указания наклон (1.3%) нагласяш хоризноталната линия (долната, ако имаш две – т.е. ако си с ксенон) и на двата фара да е 13см под нивото на фара, което си взел първоначално. Това прави горната хоризонтална линия (ако си с ксенон) да остане на почти същото ниво. Също така при отдалечаването на колата сноповете трябва да останат на същата вертикала. Т.е. да не се изместят наляво/надясно. Повече подробности и снимки има в други теми, потърси ги.
  6. 1 точка
    Здравей, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1x5L Стойност на поръчката: (49.95)*1.9675 = 98,19лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  7. 1 точка
    Не съм го правил аз, така взех колата просто беше разровена много и е трябвало само настройване да мине. Тва не е бегачка просто е важно да работи гладко и да е с добри смеси щото на 50 000км на година се усещат ако е ровена и е богата сместа. Чувал съм че на ниски и средни икономика си е по жив което е идеално за мене. С няколко думи колата си е икономичен в-тек 1.4 на конете на д16з6. Гори около 5л бензин извънградско до 110-120км (след настройката) преди тва 8-9л
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Здравей колега.Много филми стова масло(деградирало) и антифриз (неоригинален ).Нищо му няма на двигателя.Като за начало виж нивото на антифриза, обезвъздишия ако трябва.Датчика за вкл. на перките може да го провериш като го загрееш и видиш кога включва,нищо му няма като е омазнен - провери кабелите в буксата му да ли контактуват .Кофти вариант е-запушен радиатор или не отворил термостат.Термоста може да го провериш като го затоплиш и видиш на колко градуса отваря
  12. 1 точка
    @ivailopp, вярвам, че твоята нова Хонда ще издържи доста над тези 300 000 ако се сервизира с читави консумативи и навременни смени. Всъщност и в нашето семейство бяхме взели нов автомобил преди години ( 13 години ), още го караме но 2-ра такава грешка повече няма да направим. Това е най-лошата покупка въз основа на : - годишен пробег - застраховка - официален сервиз - обезценка Прекалено много са негативите ако човек си я купи за лично ползване а не да върши работа с нея. Ако е за лични нужни, 2-рата ръка кола от читава марка в задоволително състояние, години и пробег е в пъти по-добра покупка от новата такава. За да се минават по 40-50км на ден на човек рядко би му потрябвала нова кола. Виж за 350км на ден е друга работа и там вече си заслужава да се помисли за нещо ново, независимо какво но в гаранция.
  13. 1 точка
    Здравейте колеги. От известно време имам желанието да подменя ксеноновите крушки на колата си, но поряди пазара залят с ментета се опитах да събера, колкото може повече информация, как да различим ментето от оригинала. Изгледах доста видеа на руски и английски , но на български не успях да открия нищо. Та престраших се да поръчам лампи на промоция от известна онлайн платформа, поради 2 годишмата гаранция и 30 дни право да върна продукта ако не е използван и имам някакви съмнения за него. Поръчах D2S Osram Cool Blue Intense 6000К, които пристигнаха за ден на цена под 50 лв за брой. Първото, което описваха във всичките видеа беше картонената опаковка. Трябва да не бъде гланцирата а матова и леко грапава. Това не е особено ясно, но когато опаковката е пред вас се разбира какво се има предвид. Стикера за проверка на автентичността тябва да е залепен а не напечатан върху опаковката, както е при повечето ментета според интернет и последните три символа от кода за проверка, които се повтарят и в долния край, да отразяват светлината. Сега вече отваряме кутийката и нещата изглеждат така. Без картончета, дунапренчета и други меки и противоударни материали. Самата крушка е със сивееш а не черен цокъл в основата и има горещ печат оказващ месеца и годината на производство а на ламаринката в основата на стъклената част има щампа Osram. Това последното липсваше на двете лампи от 2012 г, които свалих от колата. . Електрода също е от значение. Колега от Русия в своето видео обяснява, че пти ментето е огънат, а би трябвало да е от две части. Огънат на 180 градуса и запоен. Вече сме почти убедени, че сме се сдобили с оригинален продукт и преминаваме към двустепенната проверка в сайта на Osram. С баркод четец на телефона сканираме квадратчето от стикера на кутийката и се отваря страницата на производителя. Понеже е на английски а идеята ми е цялата информация да бъде на български се поразрових и отктих това. https://www.osram.com/appsj/trust/frontend/trust.do?locale=bg_BG Въвеждаме кода от стикера заедно с автоматичния код от страницата и ако всичко е изрядно получаваме следния резултат. Това означава, че опаковката е оригинална. Сравняваме информацията от сайта с наличната напечатана на цокъла на лампата и ако модела и серийният номер съвпадат, честито. Вие сте си купили оригинален продукт. Мисля, че това е достатъчно за верификацията. Пишейки това съм наясно, че е известно на повечето от вас, но се опитах да го синтезирам за да е разбираемо от не англоговорящите колеги. Дано съм бил полезен.
  14. 1 точка
    От много време се каня да пусна една обобщена тема за така плютата и същевременно най правена от Хонда феновете серия мотори в България. Преди всичко ще помоля Бързите Б серии да си направят отделна тема. Като цяло предлагам да разгледаме д13,14,15 и 16. Не знам как точно да започна и мисля да започна с д13, а после с вас да продължим да разглеждаме и разискваме останалите. Ще почна от 4-та хеч д13б1 (D13B1) с двукамерен карбуратор без никакви допълнения, изцяло механичен. В последствие японецът вкарва нещо като комп, по-глупав от тамагочи с цел достигане на допустимите вредни емисии. Но за това съм писал, както за карбураторите, за скоростите на Де серия, несъмнено пак ще трябва да се споменат косвено. Мисля да погледнем вътре в самия двигател. Моля имайте търпение ще продължа да допълвам темата и надявам се с помощта на модовете да я редактираме и оформим. Ако някое мнение ви се стори незавършено ще го допълня. Най-мечтаните бутала на всеки тунингист са от д13б2 (D13B2). Така е, но и д13б1(D13B1) е със същите, логично съвместими единствено и само с д15 (D15) двигателите с пм3(PM3) биели но не и с икономиковите. По-късно ще пусна и снимки на различните бутала. Като цяло ще разгледам Д сериите от 1987 до 2000 година. Бутала 75 мм със сегменти 1.2/1.5/3.2 мм ползват се при мини-ми сетъпи за сгъстяване: Линк към хубава тема, по-късно ще продължа: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39848 Пм3 глава с механична помпа, задвижвана от гърбица на разпределителния вал. Главата е същата като на д15б1/2/3 (D15B1/2/3), разликата е разпределителният вал. Нещо, което трябва да упоменем още в началото е, че блоковете на всички д13/14/15, включително и на така почитания покойник д15Б са с еднакви ако може така да го кажа "пропорции", демек съвместими са! С две думи може да ползвате блока за всяка една от нужните кубатури със съответния колянов вал и биели. Най-често ползвани са: -д15 колянов вал (който за всички д15 е един и същ изключае д15Б) -бутала от д13 с биели от д15 пм3 или щампата на тях номер 3 и ще получите заветната д15ка Но има още много за писане... През годините Хонда изменят частично блоковете, но базата я запазват една. Най-лесно различима е по разположението на пръчката за проверка на нивото на маслото - при пм3 блоковете щеката е по средата, между изпускателя. http://i811.photobucket.com/albums/zz34/d15b2_2009/pistonsinblock.jpg D13 Като цяло д13 не е особенно развиван мотор в годините до 2000 г. и мисля него да го оставим вече настрана, като цяло сме решили проблема с обръщането му на д15 и кое как... Линк към тема с пълна промяна на д13 карб за мераклиите: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101385 D14 Д14 от 4-та генерация дуал карб и верен донор за гореупоменатия д13 със своите карбове. Линк към направата на д13 дуал карб: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 Д14 колкото и да е странно в годините е доста по-масов със своите разновидности дори и от д15. Като цяло навлиза частично в 4-та генерация хеч и CRX и после се появява за малко в сивик англичанка, а най-масово във фейслифта на англичанката и всички разновидности на 6-та генерация. Моторът е с 1400 кубика работен обем, 75 мм бутало и ползващ абсолютно същите биели като на д13 - еднакви са. Променен е ходът на буталото и височината му. Какво ценно може да ползваме за друг мотор? Или защо е ценно? Като цяло в цялата гама на Де серия има почти всичко да съберем един хубав мотор без нужда от много много тунинг части вътре в него, да не кажа никакви за атмосферка! д14а1/д14а2(D14A1/D14A2) и д14а5(D14A5) карат с бутала тип P2J2, подходящи за сгъстяване дори и на д15, но след като бъде свалено от блока 1.42 мм хода на буталото. Дотук с тунинга, има и още но по-нататък ... 6 генерация В 6-та генерация са вкарани д14а3/4 (D14A3/4), д14з2/3(D14Z2/3) и д14а7/8(D14A7/8) за англичанка . д14а2/5 (D14A2/5) 90 и 75 коня в англичанка преди фейса са пълна инжекция обд1 и като цяло са универсален донор на компоненти като: -делко; -всмукател; -комп; -инсталация. 6та преди фейса, като цяло e трагедия обд2а дуал пойнт (OBD2a DPFI) - най-подходящ тунинг за тоя мотор е минаването към обд1 инсталация с делко и комп + всмукател от горепосочените или д16* , до които ще стигна по-късно. Като цяло меткайте въпроси, ще продължа утре . Лека вечер.
  15. 1 точка
    Стига с тези европейски прототипи на коли VAG MAG и простотии.Силата е във американските и японските коли.Няма смисъл от нова няма смисъл и от много стара има смисъл от добре поддържана употребявана кола.Един пример Кадилак ЦТС СТС илли каквото си изберете там за тези които искат да имат лукс и да летят с 300+ конете за 12000лева се продават и мисля че точно тези кадилаци са къде къде по задоволителни от смешните германски тенекии.А до колкото японските коли-тях ги развалиха заради нас европейците където УЖ се гледала екологичността на автомобила Дрън дрън заминаха си хубавите поколения коли.Ще си позволя да кажа,че може би от всички Японски и Корейски коли останаха най-активни или поне така изглежда Хюндай всичко останало на европейския пазар може да се каже че за нищо не става (БМВ,АУДИ,ФВ,ШКОДА и прочие).Прехвалени автомобили от едно време,където нямат нищо общо със сегашните.Давам и пример ако някой не ми вярва може да се поразрови в интернет и да провери какк се оплакват от БМВ и АУДИ предимно.Защо,защото неможеш ти да платиш 100000 лева за една кола и на 50000 хил км да хвърлиш двигател,скоростни кутии не една и още куп други неща....прехвалени ама прехвалени.Някой ще каже срещнах тук подобни изказвания,че и хондите са прехвалени коли.Не,не са прехвалени просто тези всичките коли които са в българия не стават за нищо(повечето).Една кола поддържа ли се както трябва не 500хиляди ами 10000000 ще издържи,за целта си направете една оценка.Колко разходи ще имате за една кола която купите нова за 10години и колко ще дадете за една 10 годишна кола и я карате още 10.Нещата са малко относителни,но ако вземем един Акорд 7 генерация нещата ще клонят към употребяваната кола.Поздрави
  16. 1 точка
    Конкретно за голф 7 забелязах една тенденция, както и в немското мобиле, така и в сайта им на европейско ниво das welt. Ако сложа ограничение на километрите до 100 000 и единствена екстра на която държа - ксенон, цената на 1.4-1.5tsi много се доближава до тази на gti. Уточнявам - 2 годишно 1.4 струва 2к евра по-малко от 3-4 годишен gti, което те кара да си зададеш някои въпроси. Осъзнавам, че това се получава от разликите в годините и пробега донякъде и си е мой проблем, че не вярвам в ресурса на 1.4 двигател да го купя на 150 000, да му врътна 80 000 за 4 години и да го продам на някого на 230 000. Затова като сложа критерии до 100к за километрите, сложа този ксенон и реално изключвам всички служебни коли, които са врътнали 150к за гаранционния период и никой не се е занимавал да поръчва ксенон на работна кола. Иначе някое голо на пушка 1.4 125коня сигурно ще изпадне драстично по-евтино, но ако искаш 140-150к.с. версията, в комбинация с някоя друга екстра и нисък пробег, цените рязко се доближават до тези на гти, а те пък са си предимно на малко километри.
  17. 1 точка
    "А дано, ама надали..." На външен вид - може би да! Но мине ли си километрите по гаранция, ще е само "черупка"... Иначе много се дразня от пластмасовия интериор! Хондите още ли са пластмасови отвътре?
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Колите не ги съсипват километрите, а годините и престоят. Новозакупен и културно ползван като служебен автомобил на 2 години може да е на 200 000 и за следващите 2 може да изкара още толкова със същото темпо и само на консумативи. Ако обаче следващите 200 000 му отнемат 10-15 години - едва ли ще мине без сериозни интервенции. Обаче битува мнението че като колата е на старо, трябва да е на малко километри - тоест - да е стояла вместо да се движи (за което е проектирана). Те джамбазите не случайно превъртат километражите.
  20. 0 точки
    Излиза, че 1.4/5 държи цена, а GTI не ? Или аз не разбрах нещо И между другото само Голф 7 не-фейслифт има ксенон. 7-ца фейлифт е с ЛЕД, което ако изгори, или трябва някъде да ти го "рециклират" или цял фар да се смени. Мен тази тенденция много ме дразни в новите коли.
  21. 0 точки
    На мен от цялото Експо, след тест драйв на почти всички марки, в рамките на 1 седмица, ми харесаха само: 1. Lexus 2. BMW 3. Land Rover Бих си взел Lexus, ако бях 15-тина години по-дърт и ми влизаше в бюджета. BMW бих взел и сега, но не влиза в бюджета Land Rover като Lexus-a, пред двете бих избрал Lexus, но наистина ми хареса возията. Общо взето се замислям да сменя голфа за същия, но GTI. Като кола ми пасва идеално, много съм доволен от него. Също така за парите си предлага 245 коня 2-ка бензин, с автомат и limited slip differential. Не знам колко коли в този клас предлагат това, докато в същото време предлагат добра шумоизолация и комфортна возия. Общо взето ми харесва прогреса. Харесва ми новото, харесват ми новите технологии.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...