Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.04.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте,за съжаление много рядко пиша,но днес разреших един доста така сложен проблем,с който се занимавах от доста време. Става въпрос за отечка (battery drain). Ходих и по майстори и все тази си беше. Единствено джоба ми ставаше по лек,но решение нямаше.. На карая реших сам да се заема,закачих мултиметърът и започнах да вадя бушоните,докато не открия кой е проблемният. След като открих въпросният бушон,го извадих и проследих какво не работи. Съответно те бяха няколко...(светлините в купето,двд-рома и малкият дисплей горе). Днес се заех с разглобяването на нещата под ред,докато накрая не стигнах до панелът на малкият дисплей,разбира се преди това разглобих всичко останало...След като махнах панелът,зейна блутут модула. Откачих буксата и отечката изчезна. На мен лично камък ми падна от сърцето и затова реших да споделя какво се случи. Надявам се за в бъдеще да е полезно на някой,та да си спести паричките. Електрическите услуги,не са леки...Особено тук в Англия. Това е общо взето. Не е гот на 2,3 дни да ти пада батерията и така... Поздрави:Миро
  2. 1 точка
    Дано не съм прав но Българина няма вече какво да губи остана му хлебеца на масата . И ако трябва да избира между това да оцелее от един вирус или да мре от глад ............... Някъде срещнах такава статистика че голяма част са с придружаващи заболявания и срината имунна система . Испанския грип е морил хората за 24 часа с жертви по неофициални данни над 120 000 000 , но така е действал самия вирус че е обръщал имунната система срещу организъма .
  3. 1 точка
    Валовете са ти наред, от това което си качил. Препоръчително е сензора да го пипаш само с динамометричен ключ, особено ако е "китайски".
  4. 1 точка
    Трябва да имате към комплекта уникален код.По него,поръчваш дубликат мисля,че в Бултрако ще ви свършат работа,ако не тук.
  5. 1 точка
    Нито числото на обявените заразени е достоверно, защото не са тествани всички хора. Нито тестовете са достатъчно акуратни. Нито пък е доказано, че смъртните случаи се дължат единствено и само на обсъждания вирус. В анализите на маслата всичко (разбира се с толерансите на измерване) е точно и ясно и няма как утре едно отработено и източено от двигателя масло да е с други параметри.
  6. 1 точка
    Като съвестен гражданин, спазвам възможно почти всички препоръки на щаба, (колкото и да не съм съгласен) и призовавам всички да го правят. Ограничил съм почти всички контакти, затворил съм си обекта от 13.03.20, пуснал съм служителите в принудителен платен отпуск до края на този месец, за месец април ще видя дали да ги съкращавам, пускам в неплатен отпуск (което не е вариант - за хората), както не е вариант да се "възползвам" от мярката 60/40 предложена от управляващите. п.п. В контекста от горното, смятате ли , че глобата от 5000 лв. (на фона на стандарта в БГ) е адекватна и правилна и с какво ще помогне - въпроса не е политически?!? Ако глобата ще премахне вируса, нека всички да се глобят и да се свършва..... п.п.п. Какво ви е мнението за всяко последно/предпоследно решение на "кризистния щаб" - за носене на маски и относно тестовете за тестването на населението за вируса ?
  7. 0 точки
    ВАЖНО от Кризисния щаб! При съмнения за висока температура и поради изчерпване на термометрите в аптеките, МЗ препоръчва да се поставят три сухи царевични зърна в дупето. Ако излязат пуканки, веднага се обадете на Бърза Помощ ! Забележка: Само зърна - не цели кочани !
  8. 0 точки
  9. 0 точки
    @darius - линкът не е коректен (към началната страница на сайта е, не към новината), но е потвърдено и от WHO: https://www.who.int/news-room/commentaries/detail/modes-of-transmission-of-virus-causing-covid-19-implications-for-ipc-precaution-recommendations Важно е да се има предвид, че "по въздух" се има предвид на по-големи разстояния. Вирусът се предава при непосредствена близост (под 1м разстояние между хората), за това струпване на хора, особено в затворени помещения, трябва да се избягва. Превод с Google Translate: Относно засегнатите по-горе глоби от 5000лв за разходка в парка, също бих казал, че са безумни - може би ще достигнат до повече хора като "сензация", но едва ли ще имат търсения ефект. Особено пък за първо нарушение, когато вероятно много от хората не знаят, че има глоби. По същите причини задължителния минимум от 10-15 години затвор за дребни престъпления в някои щати, не помага да се намали престъпността спрямо други в които същите дребни хулиганства се наказват с месеци или само с парични глоби. За хора, които са под задължителна карантина (защото се знае, че са болни или са били в контакт с болни) или за второ/трето нарушение - вече е друго. Там няма как да не си знаел какви са последствията и че не е трябвало да излизаш.
  10. 0 точки
    Щракната е. Тя реално подминава ръба където Мазда капачката се заключва и заключва по-навътре в джантата. Бих го снимал, но снежното време не помага. Ще го снимам от вътре, като мине снега.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Казах ви че е добра! https://cars.honda.bg/honda-s-tri-nagradi-red-dot-vklyuchitelno-i-best-of-the-best-2020-za-honda-e/?fbclid=IwAR0fWsJ-uJt0sg_08xF70G2y-o1Yem_jrFXbARjeWCvcr8cDyHl_nGAuHPI
  13. 0 точки
    В метрото в Ухан, момче и момиче чакали влака. Момчето на висок глас се обърнало към момичето: – Чу мин сян дух фе! Момичето замислено отговорило: – Ян чин си фан… Момчето се ядосало и извикало: – Дуа шин фу, дан фун мю, цян шун гу зен! Момичето със сълзи на очите казало: – Жин гуан чуа ше, цу ен гун шан ху! Как само внимателно четете, все едно, че разбирате китайски, клюкари такива!!!
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Дори да умра, не ще загина не ще увехне мойта кожа,защото алкохола който ще изпия не ще ми позволи да се разложа.Не сипвайте на гроба ми вода,на онзи свят не искам да се мия,но ако възкръсна от пръстта, ще бъде само за да се напия. Пеньо Пенев
  18. 0 точки
    Благодаря ви ,колата работи доста по добре след реглажа на клапаните .Направих го сам и стана една беля та ще търся съвет от вас.При поставянето на капака на двигателя поставих нова гарнитура( гуменият уплътнители )и като затягах болтовете отгоре остана този луфт на капака това нормално ли е? На мен не ми изглежда нормално, но се скъса шпилката и остана в гайката ,тази точно от дясно на щеката за маслото . Не посмях да донатягам останалите че да не скъсам и тях (не ми се смейте много защото ползвам кгюч с много дълго рамо и незная колко силно затягам .Колата поработи на място 30 Мин и после за 20 мин градско за бира.от никъде не видях да има омаслява и колата работи доста По- добре.Всички 16 клапана бяха доста под нормата .Предполагам че тая шпилка трябва да се смени ,може ли съвет.Благодаря,без този форум нямаше да се справя , информацията която давате на хора които им се налага за първи път да отварят предния капак е много достъпна и разбираема !! Сега остана и сензорада сменя на е верно наврян на много терсене място та чакам подходящият инструмент че да не скъсам и него .Мисля че валове да тръгнали .ще кача снимки да дадете мнение.
  19. 0 точки
    Пролетта дойде. Днес комшията запали форда от първия път.
  20. 0 точки
    При мен на 7ма на комбито, ръчната е на челюсти и стоят от вътрешната страна на диска , виж това https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-accord-9-estate-2.0-i-92195100-g7189c2-i26066402.html На 305 и е по високия диск , ама ако нещо междинка може да си на 282 със по високия диск ,както е при мен на 7ма...
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Това е Хонда форум. Екипът зад него е преценил колко и какъв "оффтопик" е добре дошъл. С други думи, по-скоро не "може едно,две...". Никой тук не е добре дошъл да те нарича безмозъчно същество. Но те моля и ти да не наричаш други по този начин. "Свобода на словото" не ти дава право да казваш каквото си искаш, където си искаш. В ежедневието си може да псуваш като стар каруцар, но ако отидеш на гости при някой с деца и ти каже "моля те да се държиш прилично", а ти не го направиш - той не ти е нарушил човешките права като ти покаже вратата. В тази тема са добре дошли конструктивни дискусии. Екипът на форума преценява кои са такива. Да се наричат управляващите и правилата им "безмозъчни" просто защото не ти харесват - не е конструктивно.
  23. 0 точки
    Аз лично съм ограничил 90% от социалните ми контакти, и тичам всяка сутрин по 4-5 км през гората... Двете коли са с пълни резервоари и багажници с хранителни запаси, резервен акумулатор зареден до горе, ако не дай си, нещо нещата излязат от контрол. Информирам се редовно от различни източници, и не само правителствени. Не изпадам в паника, само съм готов да реагирам бързо! 💪🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️😇
  24. 0 точки
    Във версия 2020 има вирус. Може ли да я махнем и инсталираме наново?
  25. 0 точки
    Два мечока заспали зимен сън в една пещера. Събудили се напролет. На първия му харесал обаче, кой знае защо, рунтавия задник на другия. И решил да опита… И на втория му харесало. Че като се почнала една любов… Час, два. И изведнъж единият замръзнал на място. Другият погледнал към входа и видял заека опулен… Първият ревнал: Дръж го, тоя е най-големият клюкар в гората, избяга ли, навсякъде са ни разбрали! Заекът, като чул и дим да го няма. Мечоците хукнали да го гонят. Стигнали до едно замръзнало езеро. Не щеш ли заекът забоксувал. Единият мечок се хвърлил след него. В този момент ледът се счупил и заекът изчезнал под водата. Мечокът светкавично бръкнал в дупката, хванал нещо и го измъкнал. И какво да види?!? В лапата си стиска видрата. А тя: Пусни ме бе, пед*раст!…
  26. 0 точки
    Новата машинка.. дано оправдае очакванията.. Vfr800X Crossrunner 2012 V4 800cc Vtec
  27. 0 точки
    Много е странна и в това ѝ е чара. Мен ме кефи! А под 5м радиус на завиване си е просто впечатляващо!
  28. 0 точки
    Здравейте и от мен! Хубаво е да има обща тема за CRV 2-ка! Хареса ми, че има хора, които се впускат сами да си оправят нещата - будни хора, които да знаят как да си ползват инструментите... Аз също съм постегнал това - онова с идеята да приведа моята 2,2 ctdi (N22A2) 2006г. във вид близък до заводския... Всъщност точно тази дизеларка ме вкара в най-големи филми и ... разходи разбира се. Ето някои стандартни за модела проблеми : 1. Болка Nо 1 - Тракане и шум от двигателя - Комплект ангренажни вириги със всичките им атрибути около тях - 1500лв. при Апостолов - Бургас. 2. Болка Nо 2 - Теч на масло от района на масления филтър - след като кората под мотора прогизна и ми падна около 700мл. нивото на "евтиното" 0W30 и един месец бърсане на двигател, към 5-6 спрея за обезмасляване - се оказа че Майсторите от Апостолов не са сменили О-пръстените на капачката на масления филтър Нищо не са тия 50-60 лв. за масло и спрейове, ама мръзненето и търкането и чуденето - "от къде джанам японския самурай тече"??? - щях да намразя марката... Още пазя напуканите и сплескани о-пръстени... И понеже в горните 1500лв. беше включена и смяна на маслото - като я закарах да я погледнат - ми отговориха - да дойда пак като ... се постопли времето... 3. Болка Nо 3 - Пак теч на масло - пак от същото място! Да ама НЕ ! - Точно до филтъра е хидравличната помпа - тя беше започнала да изтърва от средната гарнитура... Колко струва ремонтен комплект - 180 лв. при Апостолов, или ... 136лв. в Бултрако София... И понеже вече "вярвам" на майсторите - накупих си всички гарнитури, о-пръстени и си ги смених сам - теча отстранен! За съжаление - за нашият модел няма видео в Ютюб... Направил съм доста снимки - може да пробвам да ги кача при интерес. Големият О-пръстен в средата на помпата загубва еластичност, става плосък и започва да изтърва. 4. Болка Nо 4 - Пак теч на масло! Пак там! ЕЕЕЕ - _ах _ама му! - Този път от кербовката на маркуча за високото налягане на хидравликата - нов маркуч - половин мин. раб. заплата - за 45лв ми направиха нов в цехчето за хидравлични маркучи на ул.Одрин. Монтаж - на паркинга пред цеха... 5. Болка Nо 5 - Луфт в кормилната рейка - вярно малък, но го има. Причина - пластмасов плъзгач (слайдер), който стои между рейката и корпуса й. Като погледнете зад маншоните на вътрешните кормилни щанги ще видите два болта, които закрепват стойката на щангите през корпуса към рейката. На тези два болта - вътре зад гуменият маншон е този слайдер. Цена - 37лв. в Бултрако. Подмяна - Невъзможна на място - трябва демонтаж на цялата рейка. Има видео на бързи обороти в Ютюб на демонтажа - не е никак трудно (аз го направих за 3 часа пред блока). Внимание - трябва да се забърше старата и мръсна грес на корпуса в канала на плъзгача (при мен беше супер малко и почти изпечена/суха) и да се гресира обилно Мисля да направя и регулаж на сходимост - нищо че не съм разбутвал самите щанги. 6. Болка Nо 6 - Тропане по ходовата част - Сменени всички биалетки и тампони на напречните стаб. щанги. 7. Болка Nо 7 - Пак тропане - от предницата - Сменени опорни тампони и лагери на макферсона - с марка "KYB" - по 52лв./бр. - 160лв. с труда, НО - изкараха 2-3 месеца. За нашия модел (дизел) няма много варианти - другата читава марка е Сакс / Закс - към 100лв. за бр. - честито! Аз не вярвах че прехвалените "Каяба" ще се скъсат толкова бързо - че смених ненужно здрави шарнирите на носачите (какво друго остава в предницата на този елементарен макферсон?!) 8. Болка Nо 8 - Изтървали предни амортесьори - Няма никакъв избор (за безнзиновите има) - Каяба или Ниппартс - като разликата в цената е двойна! Да, ама как да купя Каяба - като тампоните на макферсона не изкараха едно лято?!? За сега си взех оригинални - употребявани и ... държат. Знам че само съм отложил проблема, но ... 9. Болка Nо 9 - Скъсан гофриран маркуч от възд. филтър към турбото - цена - пак половин мин. раб. заплата. Решение - да се сглоби от две силиконови редуциращи колена на 45град. (за турбо тунинг) - цена около 60лв. (още не съм се заел - просто съм го залепил със Ceresit FT 101). Този маркуч ме спря на пътя - загуби мощност колата - че на място с PVC изолирбанд съм го кърпил... . Размера и диаметъра на маркуча е уникален - това е и идеята - да се печели от консумативи ... По памет - мисля че от 80мм. към кутията на филтъра минава на 60мм. към турбото, че има и две чупки по 45 гр. от двете страни... 10. Болка Nо 10 - Липса на мощност на ниски обороти - След тест в Апостолов - всичко било ОК! - НО: като свалих EGR-a, се оказа на 95% запушен! Сам си го разглобих и почистих - трябва много да се внимава да се пазят гарнитурите или просто да се запасите с такива предварително. Имам снимки - ако успея - ще Ви кача... Отвора на тръбата беше останал колкото моливче... След почистването - стана друга кола... 11. Болка Nо 11 - Твърд / тежък съединител - Решава се като се смаже/гресира първичния вал на скоростната кутия. Сваля се работната помпа на съединителя (два болта), разкача се и стойката на металната тръбичка, за да се премести лесно на страни, сваля се прахозащитния маншон на вилката и се пръска с литиева грес-спрей точно зад аксиалния лагер. Отново става ... друга кола... С течение на времето смазката по вала се изпича и се зацапва с прах от износеното феродо от съединителя и започва да се трудно придвижва аксиалния лагер. То това е работата на феродото - да зацепва и създава фрикция - и става тежък съединителя. 12. Болка Nо 12 Разкрачена задница - лежи на голямата страна на трапеца... Тука не съм се борил още... Намерих тези полиутретанови тампони: http://www.strongflex.eu/en/epeuevemes/1374-rear-suspension-bush-kit-5902553521405.html?search_query=086170b%3A+Rear+suspension+bush+kit+&results=1 и тази фирма, която ги внася: http://sti.bg/contacts/# Изчетох доста внимателно много теми е нета, както и борбата на Емича със този проблем и ми направи впечатление че: явно не всички тампони "заминават" заедно... И предвид огромния труд за смяната (може би по-скоро за демонтажа им - рязане и тем подобни), ПИТАМ : Кои са главните виновници за разкрачването? Кои тампони заминават първи? На външен вид всички за здрави и корави - но разширяване има... Емич, като ги свали - кои бяха скъсани от вътре? Аз подозирам задния тампон на долния носач, както и двата на горната щанга. Благодаря предварително за информацията !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...