Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Това У образно съединение ще намериш мого трудно кръгат които се е образувал въпреки че е малък лъже термостата и отваря по късно и малко по малко води до прегряване и дори карана на бензин,майстора няма да си признае,по принцип ги пазят тези съединения бягай при него да си свърши работата и да ти върже газовото към парното не се губи парно колата пак топли супер добре през зимата.Не се връщай повече при този газаджия.
  2. 1 точка
    Здравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 16-ти Юли 2018г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до България. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво иска, предпочитам да добави и линк към съответното масло/добавка, за да няма обърквания. Стойността на поръчката Ви може да ми предадете лично или да изпратите парите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, Търговски Център Боила, ул. Самоковско шосе 1 или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Моля всеки, който се е включил в поръчката да ми изпрати едно лично съобщение тук или viber - 0885 909 101, в което да уточни как възнамерява да си получи маслото.
  3. 1 точка
    Монтирах с помощта на един познат устройството. Наложи се да откача буксата предполагам на CD чейнджъра, който е отзад в багажника, за да го свържа, че нямаше друга свободна, но спря да ми работи аудио бутона на конзолата. Качеството на музиката ме устройва напълно, но има няколко дребни неща в режима за разговори, които не работят както се предполага - не мога да вдигна и да затворя от волана, както е в инструкциите и ако слушам радио и някой ми звънне не се включва автомачитно устройството, а трябва да го намеря ръчно. Дали и при теб са така нещата ? Относно навигацията и аз се свързах с твоя човек, който се оказа супер отзивчив, но за съжаление каза, че дисковете които има на 90 % няма да станат за американски модели, които са с XM радиото.
  4. 1 точка
    Имам цените, ще се опитам да ги сметна днес за да ми потвърдите/откажете поръчките и най-късно в Понеделник да я пуснем.
  5. 1 точка
    Надявам се последна промяна по поръчката ми - аптечката от последния линк ще е 2 броя
  6. 1 точка
    Стотна. Ползвам 3 за да покрия целия диапазон 0-25мм 25-50мм 50-75мм в твоя случай ти трябва 25-50мм
  7. 1 точка
    Колега, допълвам моята поръчка с тези неща https://www.akr-performance.com/p/blox-racing-drain-plug-set-magnetic-engine-and-gearbox-m14x15-BXAC-00405-6 https://www.akr-performance.com/p/honda-first-aid-kit-08Z25-9R6-600 Като се уточни доставката, ще ти пусна парите и за тях.
  8. 1 точка
    Здравей Чавдаре, - 4 по 1л от https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html 43.8 евро, превеждам 82лв.
  9. 1 точка
    Вала с микрометър, на биелите се монтират лагерите и се мерят с вътромер. От стойността на биелите се вади тази на вала и се получава хлабините. Случвало ми се е да купувам по два комплекта тайхо и ндц когато не дойдат размери. Като цяло е най важно да се измери вала от там вече на горе да се знае какво да се прави.
  10. 1 точка
    Не мога да се оплача от контито, но както казах, почти не са виждали зима. В комбинация с това, че карам, като баба, не мисля, че мога да съм критерий за качествата им Сравнително тихи са, като за зимни. Със сигурност се чуват повече от летните ми обаче.
  11. 1 точка
    Разбирам. Ако можеш направи на 5000-10000-15000км, макар че тестът веднага след смяната на маслото (на 50-100 км) ще бъде много ценен, като отправна точка, особено поради факта, че моторът е дизел!
  12. 1 точка
    Влизам в клуба с голямо удоволствие!
  13. 1 точка
    Първото изречение не е вярно. Вярно е обратното и колегата DAN_DAN е насочил автора точно към вероятния проблем. При някои автомобили сензорът е 3 или 4-степенен с превключващи контакти и подава сигнали за изключване при много ниско или много високо налягане (например 3 и 28 бара), но също така подава команди за достигнато налягане, според които вентилаторите се включват на бавна или на бърза степен (например 11 и 18 бара). При конвенционалните климатици сензорът е свързан успоредно на управляващите вериги на релетата за вентилаторите, докато при автоматичните климатици е свързан с компютъра на колата, който командва релетата, както си отбелязал. Все пак тоя компютър не взема самоволни решения кога да ги пуска вентилаторите, а нещо трябва да му подскаже, нали? При някои автомобили сензорът е по-модерен и не е с превклюващи контакти, а е с измерваща функция, обикновено е с 3 кабела - захранване, маса, изходен сигнал. Нямам никаква представа на този автомобил какъв е сензорът, но със сигурност от неговата изправна работа зависи и включването на перките. Иначе компютърът няма как да разбере кога какво е налягането, за да реши дали ще пуска перки или не. В допълнение: авторът е казал, че перките работят в другата верига - за охлаждане на водния радиатор. Значи работят, кабелите са здрави и компютърът дава маса на релетата. Липсва информацията за налягането на фреона.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Да допълня и аз пейзажа: В допълнение е и перфекната работа по реглажа от RIFTO GARAGE , съм повече от доволен.
  17. 1 точка
    Е, дойде време за финала... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 410 410 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9600 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -30.06.2018; 9) Моточасове – около 260; 10) Изразходвано гориво - около 624 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (624 л./ 3.7 л.) = 169; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – 200+ мл. доливане заради поставянето на датчика за налягане на маслото (изтече масло от филтъра); 15) Други – работещ EGR; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост; последния месец и половина извънградското е увеличено с около 20 км (всеки ден навъртам 70 км, вместо 50 км), което вдига средната скорост и облекчава (осезаемо) като цяло режима на експлоатация. 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. За съжаление последната капка (тази на офисната хартия) се разля, което се отрази на визията й и може би донякъде на резултата - този път оставих капките в гаража да попият в хартията, тъй като валеше, и докато се върна след 15-20 мин. (подготвен за пренасянето им) проблемът вече бе налице . В тази връзка първата капка на филтърната хартия е по-меродавна за състоянието на маслото: Като цяло - маслото се представи отлично при моя режим на експлоатация. До последно моторът работеше тихо и се развърташе изключително леко. Трябва да призная, че съм приятно изненадан - браво на Равенол. Има още мъничко живот е него, но реших, че ще се презастраховам. Ядрото почва леко полеко да се размива. Вижда се и навлизането на замърсяването в зоната на дифузията. Завзета е около половината от зелената зона. По надолу ще видите и снимки на мотора - ЗАБРАНЕНИ ЗА ЛИЦА ПОД 18 Г., БЕЗ КАПАК НА ГЛАВАТА Е, ВИЖДАТ МУ СЕ ИНТИМНИТЕ ЧАСТИ! Моля модераторите да сложат червена точка 18+ . История: Маслото вече е сменено. Ето я и секцията 18+ : Направих снимките, тъй като отделих време и за реглаж на клапаните: 1. Моторът веднага след сваляне на капака на главата: 2. Капакът на главата: 3. Тук се чистим : 4. А ето и пример за това, колко масло остава в картера на главата - около 200 мл.: 5. А на следваща снимка съм добавил и изсмуканото със спринцовка от картера на мотора масло - около 300 мл.: Сумарно всичко (картер на глава + картер мотор) = около 500 мл. старо масло, което Ви остава всеки път в мотора при смяна. 6. Вече съм "заредил" Mobil 1 ESP 5w-30 + Honda OEM филтър (след много размисли оставих Amsoil филтъра за зимата). Еми… това е. Поздрави на всички!
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Ааа.. спокойно, много са почнали със Сивик или Акорд, пък после се поправят с CR-V .
  20. 1 точка
    Ето и обещаните снимки
  21. 0 точки
    ...интересно колко ще ти вземат да ремонтират помпата на сервото, при положение, че си с електрическа рейка.
  22. 0 точки
    Минах през друг сервиз и казаха че 100% е помпата на серво
  23. 0 точки
    Ами на рав4 да сложиш надписи хонда срв май си е виц
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса . Иво, другата седмица ще отварям една Мазда с такъв омаслител, на 3-те цилиндъра компресия 13, на четвъртия кръгла 0, ако искаш да те поканя да видиш последствията от чудотворния лубрикант и може да се обзаложим предварително . Аз залагам на издухани изпускателни клапани.
  26. 0 точки
    На долното легло в спален вагон спи мъж. Внезпно усеща, че нещо капе на гърдите му. Сънен докосва веществото, помирисва го - говна. Той скача и раздрусва спътника си от горе. - Ей събуди се! Насрал си се на сън. А онзи невъзмутимо: - Аз не спя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...