Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.06.2025 in all areas
-
2 точкиВ началото на годината смених и това масло (WOLF OFFICIALTECH C2 5W-30) и нищо лошо не мога да кажа за него. Смених го на 11К, без да се налага доливане, но към края турбото ми почна да се чува по-силно. По принцип имам леко виене от турбината и като се изчерпи ресурса на маслото, става по-осезаемо. Сега съм сложил WOLF OFFICIALTECH 5W-30 MS-F (А5/В5), което не е С-масло, т.е. е с традиционен пълен пакет присадки и не става за коли с DPF. Моята е фабрично без, но досега съм слагал само С-масла. Като навъртях 500 км. с това масло и турбото ми утихна както никога - добрите стари рецептури отпреди "екологията" вършат работа
-
2 точкиНе става въпрос за хейтване, а за информация. Ако има нещо, което са развалили е полезно да знаем. Shell Helix Ultra ползвах на Civic-а доста време, но само от ato24 с общите поръчки. И анализ му направих и го постнах тук във форума. Напълно оригинално си беше. Нямам притеснения с качеството като купувам от там. Затова и купувам от там. Тук в БГ цената му е по 2, а и не се знае какво ще ти пробутат. Най добрата алтернатива на Mobil-a е USVO серията на Ravenol. Избери си масло от нея. Няма да сбъркаш.
-
2 точкиМинах ГТП. Всичко е на 6! Спирачки, фарове, окачване и т.н. Предварително преглеждат и аварийният комплект (аптечка, триъгълник, жилетка, пожарогасител). При измерване на емисиите, момчетата от пункта започнаха нещо да се суетят. Питаха коя година е колата и на колко хил. км. е? 2007г. на 140 000 по километраж, но реално смятаме на 240 000. Питах: "Всичко наред ли е?", отговориха първо със жест: "Муа!", после с думи: "Бонбон!" И ме поздравиха, че имам толкова стар автомобил, а в такова добро състояние. Излишно беше да обяснявам, че за да го докарам в това състояние съм хвърлил 5000 лв., без да правя ремонт на двигателя. Ползвах и талон за 15% намаление, от гражданската при SDI, та ГТП-то ми излезе 76,42 лв. В допълнение правят преглед и заверка на пожарогасители за 9,90лв. Веднага се възползвах. Помолих да ми направят разпечатка от теста за емисиите, но вече бяха подали данните към НАП и не беше възможно. Въпреки това ми направиха една снимка, на това, което можаха в последствие: Искам да поздравя този пункт за ГТП! Техниците са опитни и си вършат работата както трябва! Догодина пак съм там.
-
1 точкаТука си в огромна грешка и говориш огромни небивалици. Нищо не спира помпата от тва да върти масло. Разликата между P и N e един метален чоп. Пробвай да откачиш маркучите на охлаждането на N, да видиш дали спира циркулацията, ако не вярваш.
-
1 точкаНе е. Същото масло си е. Champion е търговски бранд на Wolf. Можеш да се убедиш като им разгледаш спецификациите на продуктите.
-
1 точкаЗабравих да уточня, че изпозвам добавка за гориво Oilsyn Hybrogen Road за по-чисто изгаряне на гориво-въздушната смес. Купувам я от https://autoro24.de/produkt/oilsyn-hybrogen-road/ с доставка през https://www.ggbg.bg/bg/
-
1 точкаShell по принцип си използват същите базови масла и си повишават качеството на рецептурите от много години насам. Кое масло на Shell визираш, че ми стана интересно?
-
1 точкаЛеш! Едно хубаво масло имаше, което ползвам 10+ години и са го осрали тотално. По-нисък HTHS, по-нисък флаш поинт, ноак волатилност нагоре, аз се чудя карам като пенсионер пък го хапва на 5000-6000 км, при условие, че преди не го пипаше. Сулфатната пепел и тя нагоре. Гледам и другите на шел, кастрол, петро канада и там е дармадан. Всички режат качеството и оптимизират разходите, а клиентът им е последна грижа.
-
1 точкаЗнаете ли, че: Кpокодилите гълтат камъни, за да се потапят по-надълбоко. Бръмбарът може да живее 9 дни без глава. След това ще умре от глад. Бълхата може да надскача собствената си дължина с 350 пъти. Сомовете имат 27 000 вкусови рецептора. Окото на щрауса е по-голямо от мозъка му. Белите мечки са левичари Най-многобройното същество на планетата е мравката над 10 000 000 000 000 000 индивида. Паяжината е най-здравата нишка открита до сега. Мамбата е най-бързата змия в света тя развива скорост до 11.3км/ч. На о. Заводовски е най-голямата колония пингвини - 2 млн. индивида антарктически пингвини. Северните елени имат три бели дроба. Крякането на патиците няма ехо - това явление все още няма обяснение. Пиявиците имат около 300 зъба. Слонът е единственото животно с 4 колена. Повечето кучета имат толкова силно обоняние, че могат да подушат капка кръв в 5 литра вода. Слоновете са единствените животни, които не могат да скачат. Прасето не може да погледне нагоре. Бобрите не ядат риба. Котките виждат около шест пъти по-добре от човека през нощта. Електрическата змиорка генерира напрежение от около 400 волта. Мравките могат да оцелеят до две седмици под вода. Охлювите отделят безцветен секрет, който оформя защитна пътека под тях. Секретът е толкова ефективен, че охлювът може да пълзи по острието на бръснач без да се пореже. Къртицата може за една нощ да прокопае тyнел дълъг 76 метpа. Земните червеи имат 5 сърца. Козината на бялата мечка има свойството да превръща в топлина 95% от падналите върху нея слънчеви лъчи. Медузите съдържат около 95% вода. Хрътките виждат по-добре от която и да е друга порода кучета. Няма две зебри с еднакви шарки. Най-тежкият слон е бил претеглен в Ангола през 1956г. и е тежал 12 тона. Гигантската сепия има най-големите очи на Земята. Делфините спят с едно отворено око. Шимпанзетата, делфините и хората са единствените същества, които се разпознават в огледалото Медузата Turritopsis nutricula е безсмъртна. От птиците на най-голяма височина лети Дивата гъска. Забелязана е на 9500м. Кръвта на раците е синя. Хатерия е вид гущер, който има три очи. Ако разкъсате дъждовния червей на две части той не умира, а се превръща в два отделни червея. Най-дългата змия е анкондата, която може да достигне до 10-11 метра. В Монголия конете са 13 пъти повече от хората. Преди 4000 години наказанието в Египет за убийство на котка било смърт. Кучетата са споменати 14 пъти в Библията, а котките нито веднъж. Котките не спят. Мустаците им си почиват и дишането се забавя, но мозъкът им остава буден. Когато умират, обикновените домашни мухи, издават силен звук с висока честота, който не може да се улови от човешкото ухо, но кучетата го чуват. Езикът на синия кит тежи колкото слон. Синият кит е най-голямото животно живяло някога на планетата. Домашната котка има 18 пръста. Нощните пеперуди нямат стомах. Хлебарките могат да променят посоката си до 25 пъти в секунда. Колибрито е единствената птица, която може да лети назад. Зайците и папагалите могат да виждат зад гърба си без да изръщат глава. Зебрата е бяла на черни райета. Кълвачът може да кълве със скорост 20 удара в секунда. Езикът на хамелеона е два пъти по дълъг от тялото му. Тигърът е най-големият бозайник от семейство Котки. Кучетата и хората са единствените с простата. Слонът може да събере в хобота си до 10 литра вода. Бълхите скачат 18 хиляди пъти по-високо от собствената си височина. Обикновената златна рибка е единственото животно, което може да вижда инфрачервена и ултравиолетова светлина. Зеницата на октопода е правоъгълна. Кенгуруто не може да върви назад. Лебедът е една от най-тежките летящи птици. Той може да кацне единствено върху вода, като използва краката си за спирачки. Ехидната и птицечовката са единствените бозайници които снасят яйца. Прилепът е единственият бозайник, който може да лети. Врабчетата не могат да ходят. Охлювът има около 25 000 зъба. Хипопотамите paждат под вода. Плъхът е животното издържащо най-дълго без вода. Когато жиpафът pажда, малкото пада от метър и половина височина. Животното с най-голям мозък в отношение с тялото е мpавката. Слоновете могат да помиришат вода от 5км. Щраусите си завират главата в пясъка, за да търсят вода. Птиците не спят в гнездата си, въпреки че от време на време си почиват там. Делфините имат вкус, но не и обоняние. Акулата е единствената риба, която може да мига едновременно с двете очи. Мравките винаги падат на дясната си страна, когато са отровени. Прилепите винаги завиват наляво, когато излизат от пещерата. Бухалите са единствените птици, които виждат синия цвят. Пилетата не могат да преглъщат ако са обърнати надолу с главата. Комарите имат 47 зъба. Биковете не различават червения цвят. Златната рибка помни 3 секунди. Жизеният цикъл на водното конче е само 24 часа.
-
1 точкаВ Япония почти всички таксита са Тойота, за което има няколко основателни причини: 1. Toyota доминира вътрешния пазар • Toyota е най-големият автомобилен производител в Япония, с дългогодишна репутация за надеждност и ефективност. • Японските фирми, които купуват коли за автопаркове (включително таксиметрови компании), обикновено предпочитат местни марки, а Toyota предлага модели, създадени специално за таксиметрова употреба. 2. Toyota Crown Comfort • Toyota Crown Comfort и Toyota Comfort са създадени специално за таксита. Техните: o Издръжливост o Просторни задни седалки o Лесна поддръжка o Кутиеобразен дизайн, удобен за качване и слизане ги правят идеални за градско такси. • Те са произвеждани от 90-те години до края на 2010-те и все още доминират автопарка заради дългия си живот. 3. JPN Taxi – новият стандарт • Toyota представи "JPN Taxi" през 2017 г. — хибриден, достъпен за инвалидни колички автомобил, който наподобява лондонско черно такси. • Японското правителство насърчава използването на такива автомобили като част от усилията за универсален дизайн и екологичен транспорт, така че таксиметровите фирми масово ги приемат. • В момента Toyota има монопол в тази специфична категория. 4. Сервизна мрежа и поддръжка. • Toyota има широка мрежа от дилъри и сервизи в цяла Япония, което прави поддръжката евтина и удобна – ключово за таксиметровите компании. 5. Регулации и пазарна инерция • Японските таксиметрови компании често са консервативни по отношение на промени — предпочитат проверени, дълготрайни автомобили. • Веднъж след като производител като Toyota спечели доверието им, компаниите остават лоялни, за да избегнат рискове. Да. Понякога се срещат Nissan Cedric, миниванове на Honda или седани на Mazda, особено в селски райони или при малки оператори. Но са рядкост. Само на това очертано място могат да спират такситата и никъде другаде. В Токио всички са черни.
-
1 точкаСтава, точно в този диапазон е и сейфти лимита на двигателя. Вече има готови и достъпни изпускателни колектори и всякакви неща. Всичко зависи от бюджета.
-
1 точка"ЗА СЕЛЯНИТЕ" Всяка вечер преди новините по телевизията гледам рубриката "малък коментар" - дечица отговарят на въпрос. Тези наши внучета ме интересуват силно - на тях оставяме света. Този път въпросът е: "Какво е селянин?" Момиченце: Ами те са направили нещо лошо, селяните. Момченце: Те са, които отиват в затвора. Те са глупави, мръсни - продължиха дечицата, докато накрая едно завърши така: Те не ядат нищо, защото нямат пари. Жена ми ме поглежда, тя отлично знае как чувам всичко това. Аз пък поглеждам към масата. Хляб. Сирене. Яйца. Суджук. В салатата домати, краставици, зеле, моркови, лук. Мисля си откъде иде всичко това. Опитвам се да не се гневя. Отвявам се в далечни спомени (стар мой трик) - виждам диканята, с която вършеехме житото на хармана при дядо ми. Чувам: "Жетва е сега, пейте робини." С цяло гърло крещя на кобилата да държи браздата, защото ралото подскача. Тринайсетгодишен съм, царевичните листа са като мечове, че и назъбени по края - режат лицето ми и потта силно люти. Порасъл съм под една картина у дома, наречена "Градушка". Черно небе, селянин с червен пояс разкъсва бялата си риза - моли се на Бога да пощади хляба за челядта. Край тази картина баща ми обичаше да рецитира "Градушка" на Яворов. Виждам лелки, стринки, каки - наведени над ръкойките, снопите или изправени със стомната в ръце. Кърмещи като във великото платно "На нивата". Нагиздени и хубави, та хубави на фона на ябълките - като в картините на Майстора. Тук се пие глътка ракия. Сещам се и тя откъде иде. И се питам откъде дойдоха отговорите на децата, които до едно обясняваха, че селянинът е нещо отвратително. Ами от родителите им - откъде другаде? Родителите български, от които нито един не е роден в наследствения си средновековен замък. Родители, които с необяснима злоба секат собствените си корени. Всъщност на паразита за какво му е корен? Ни новините ме интересуват сега, ни дори спортните. Просто зяпам как гори камината и размишлявам. Те и дървата идат от селяните, които ги секат, режат, цепят, товарят и разтоварват, докато ни ги докарат у дома. И тръгна ято въпроси - от мен към мен - като например защо Толстой си я караше в Ясна поляна, а не в Москва и Париж. Защо Уилям Фокнър гледа в ранчото си толкова крави, след като беше носител на Нобелова награда и вече имаше пари за три живота? Защо англичаните напират напоследък у дома - да си купуват къщи по селцата? Не знам. Предавам се. Малко кафенце за ободряване. И то не расте по тротоара. Една цигара. Сега пък тютюнът. Низите, бабичките, момите - пак наведени над каменистата почва под южното балканско слънце. Бедността, пендарките, носиите и песните - все по наследството от вековете. Така съм задрямал. И в полусън се поклоних дълбоко на ръцете, от които идва всичко на масата. / автор: Дончо Цончев /
-
1 точкаВ крайна сметка сложих Ate Ceramic…не свирят засега..като направя повече километри ще дам обратна връзка.
-
1 точкаКакто всички знаем оригиналната навигация на Гармин е морално остаряла и не си струва да инвестираме време в евентуалното и актуализиране до нещо приемливо. В нета има известно количество снимки и клипове на оригинална медия на която е инсталиран Android auto, но като цяло информацията е оскъдна, разпокъсана и хората които знаят как става се държат сякаш са придобили тайната на вечния живот... Е аз успях да инсталирам Android auto на оригиналната медия на моята кола (CR-V 2015 EUR) и от известно време го ползвам успешно. Споделям файла на който попаднах и ми помогна изключително много да се справя. Файла е на английски и не смятам да инвестирам време да го превеждам и ъпдейтвам. Минимума изискване е да разбирате английски. Няколко важни уточнения по отношение на файла: 1. Част от информацията е неточна или малко стара 1.1. Не е нужно фърмуеъра на медията ви да е точно RC6 за да инсталирате Honda Permissions. Моя софтуер беше и продължава да е по-стар от RC6 и нямам проблем. Внимавайте изключително много ако решите да ъпгрейдвате и доунгрейдвате фърмуеъра на медията, защото една грешка може да я брикне и повече да не запали. 1.2. Honda Permissions = HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike става въпрос за едно и също приложение. Девелопъра го приеменува в процеса на разработка. Просто свалете HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike от https://cmdroid.com/ и инсталирайте него. 2. Линка за сваляне на OpenDroidAuto във файла води към една от първите му версии. Тя е една идея по-сложна за ползване и при мен в движение насичаше адски много звука от Spotify. Към днешна дата последната му версия е 2.4.1 и е налична за свободно сваляне в GitHub https://github.com/MaKi983/OpenDroidAuto. Проблемът с насичането на звука е отстранен и свързването с телефона е оптимизирано доста. В GitHub в дясната част на екрана кликате на малкия зелен надпис Latest и сваляте само файла HondaAppCenter_A1.apk. Само това ви трябва. 3. Личното ми мнение е, че от препоръчаните за инсталация приложения ви трябва само Advanced Task Killer 2.2.1B216. 4. Повечето (мисля всички) сравнително актуални андроид телефони имат вградено Android auto и не е нужно да инсталирате приложенията за телефона ви препоръчани във файла (стъпка 13 от файла) 5. Когато стигнете до стъпка 12 (даване на пърмишъни на приложенията в HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike за да могат да работят в движение) според файла трябва да намерите процесите и да ги преконфигурирате. При мен ги нямаше в списъка и с бутон + просто ги добавих според инструкцията и всичко сработи. Вероятно пропускам нещо и ще опитам да отговарям на въпросите ви ако има такива, но като цяло не разчитайте да съм много активен! Важни уточнения: Приложението OpenDroidAuto е до голяма степен Android auto, но не точно... Разработено е напълно безвъзмездно от любител в XDA форума и част от функциите на класическото Android auto не работят. 1. Не работи физическия back бутон на медията. Забравете за него докато ползвате приложението, защото напълно го затваря. Ползвайте бутоните вътре в него за навигиране из менютата. 2. Гласовия асистент също не работи и няма изгледи да заработи. 3. Телефона, въпреки че е наличен в приложението не може да се ползва. Колата ползва собственото си приложение и ако някой ви звънне и проведете разговор ще трябва да свържете телефона си отново. Приложението умира. 4. Бутоните за смяна на песните от волана в Spotify също не работят, но има шанс да проработят в бъдещи версии на приложението. Девелопъра е набавил нужната му информация и в момента опитва да разбере как точно работи. Сменявайте песните или от телефона си или от софтуерните бутони в приложението. Увеличаване и намяване на звука работи както от волана така и от медията. 5. Задната камера работи и приложението продължава да си работи след като минете отново на D или първа скорост. 6. Кабела включвате в порта до 12 волтовия изход. Не работи и няма шанс да заработи безжично поради хардуерни ограничения. Има шансче да стане безжично само с допълнителен донгъл който да се включи в порта, но не съм тествал. За момента CarlinKit 5.0 устройството изглежда като вероятен фаворит. Алиекспрес ви очаква... 7. Ползвам Waze за навигация и работи абсолютно без проблем. Слушам музика от Spotify едновременно и всичко е цветя и рози. Позвайте цялата тази информация на собствена отговорност! Не ме интересува и не ме търсете ако брикнете медията си, но имайте предвид че да я брикнете е напълно реална опасност! Цялата отговорност си е ваша! Нямам представа дали работи на американки, но не виждам причина да не работи. Нямам опит. Вероятно и други модели на марката с такава медия също могат да се възпозват. Също нямам опит. Android Auto Setup on Honda Connect Android 4.0.4.pdf
-
1 точкаЗдравейте и от мен. И аз излочих с едно пилотче Black Edition 2021-ва год. Канадка на 52 000км. До тук съм навъртял 30-40км, та не мога да дам някакви впечатления, освен че си е изцяло друг автомобил( сравнявам с Legend). @Flameff, деактивира ли си изключването на цилиндрите? Към момента това ми е дилемата!
-
1 точкаКолата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
-
1 точка
-
1 точкаТрансмитерът е технология от миналия век, а и си стърчи от запалката. Смяната с "модерно" радио не се връзва с 90-тарския интериор и затова избрах да си взема дигитален чейнджър. Скрил съм го в малката жабка вляво под волана. Tаблото си изглежда стоково, но мога да водя разговор през колоните като вдигам телефона през оригиналния плеър. Освен това си има вход за флашка и AUX. Устойчивото решение за фаровете е поставяне на фолио след полирането. При мен фолиото е от 2019г. и все още няма нужда от подмяна.
-
0 точки
-
0 точки
-
-1 точки
-
-1 точкиКачил е клип на шума, написал е ,че не светят лампи. Поръчай си оригинален въздушен филтър и го сложи.На 2.2 някой филтри не лягат добре и се получава един резонанс.За пробата може да махнеш филтърната кутия , оставяш само тръбата с дебитомера и виж дали ще изчезне шума.
-
-1 точки@Hristostd Ето какво пише в ръководството за вискозитета на маслото за твоя автомобил.
-
-1 точки
-
-1 точкиНа неутрала спира циркулацията на маслото през радиатора. Тоест, спира охлаждането му. Вие си решавайте от тук нататък.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00