Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.04.2025 in all areas
-
2 точкиЗдравейте! Маслата пристигнаха. Част от пратките, които са с получаване чрез куриер, бяха изпратени в края на деня вчера. Днес и утре поетапно продължава сортиране и опаковане на останалите и съответно изпращане с куриери. Поръчките за лично получаване може да се взимат.
-
2 точкиМили дами - открите ли мъж, който е умен, услужлив, образован, добре финансово, забавен, търпелив, внимателен в леглото, обича да си стои в къщи с вас, готви добре, обича ви толкова много, че не може да ви се насити и изслушва внимателно всяка ваша дума... .... Тогава може да сте сигурни, че това, което пушите, е с много високо качество!
-
1 точка
-
1 точкаОт нета 1 Тази свещ е от нормално работещ двигател. Изолацията на централния електрод е със светлокафяв нагар, минимални отлагания и пълно отсъствие на масло. Такъв двигател обезпечава оптимални работни показатели, разход на гориво и масло. 2 Тази свещ е извадена от двигател с повишен разход на гориво. Централния електрод е покрит с грапав черен нагар. Причина за това може да бъде обогатена гориво-въздушна смес, заради неправилна регулировка на карборатора, неизправност в системата за впръскване (датчик например), а най-баналното е задръстен въздушен филтър – първо проверете него за да не се окаже че в последствие сте ходили на майстор заради един филтър. 3 А тази свещ за разлика от предната е работила в условията на бедна гориво-въздушна смес или неправилно запалване. Цвета на електрода в този случай е от светло-сив до бял. При работата с бедна смес ефективността на двигателя пада поради това че тя се възпламенява недостатъчно бързо и работата на двигателя е неравномерна. Една от причините може да е неправилния реглаж на клапаните. 4 По изолацията на централния електрод на тази свещ ясно се виждат отлагания с червен цвят. Това се получава от по-голямото количество добавки от типа на октан-коректорите, които съдържат метали в себе си. А такъв тип добавки в по-голямо количество има в некачествените бензини или някой водачи редовно ги добавят с цел увеличаване на мощността на двигателя. Едно от свойствата на споменатите червеникави отлагания е електропроводимостта, съответно отлагането им върху изолатора води до промяна в искрообразуването, което води до нестабилна работа на двигателя. 5 На тази свещ има достатъчно забележими следи от масло, особено на резбовата част. Двигател с такива свещи след дълъг престой на паркинга работи нестабилно а от ауспуха му се наблюдава бяло-синкав дим който след загравянето на двигателя изчезва. Една от честите причини е неудовлетворителното състояние на чашките на клапаните и това води до неголям преразход на масло. 6 Тази свещ е извадена от неработещ цилиндър. Плътния слой масло смесен с неизгоряло гориво и твърди частици по електродите и изолацията на свеща говорят за сериозна неизправност с нарушаване на целостта на клапан или сегментите. Симптомите са пропадналата мощност, неравномерна работа увеличен разход на гориво и масло. Обикновено такива двигатели отиват за основен ремонт. 7 Първото което прави впечатление е липсата на централния електрод и изолацията му. Причина за такава повреда може да е продължителната работа на свеща в условията на детонация и ранно запалване на горивото или използването на бензин с по-ниско от препоръчителното октаново число. Отделен е въпроса къде е отчупилата се част от свеща, ако по някаква щастлива случайност е успяла да премине през клапаните в ауспуха значи водача е изключителен късметлия, но реално се стига до основен ремонт. 8 Черен смолист нагар на свеща говори за поизносени бутални пръстени, и/или за износено чашка на клапаните откъдето се стича масло в горивната камера. Основно се повишава разхода на масло а от ауспуха излиза сиво-син дим. Заради замърсяване на електродите и искроподаването се нарушава, което води до увеличаване на разхода на гориво. В ранен етап проблема може да бъде решен със смяна буталните пръстени, на по-късен може да се стигне и до основен ремонт. Също така при разработването на нов или двигател след основен ремонт може да се наблюдава такъв нагар до момента на напълно разработване на двигателя.
-
1 точкаНе съм го чел! Както казах, играя си с единия от време на време, като вземе да прави проблеми. Не смятах, че като ги нарека уплътнения, ще предизвикам объркване. Те си приличат на уплътнения, само че са доста по тънки и ако човек не е запознат с това комби си ги мисли за такива. Иначе си има стандартното уплътнение, но то не е на вратата. А кабелите на тези минават заедно с останалите в пантите...
-
1 точкаНа една от семейните коли стопа започна да се пълни с вода и постоянно имаше конденз. Оказа се че при сваляне, някой е пропуснал да сложи точно това уплътнение. Естествено можеше да се намери само при дилъра на необосновано висока цена и месец доставка. Как импровизирах аз... От магазин за вентилационни компоненти си купих парче 30х30 микропореста гума. Изрязах го с ножицата по формите на стопа. Цялата работа ми излезе около 4лв. Важно: дебелината на този материал започва от 6мм, но е изключително мек и лесно се сплесква за това е желателно да се сложи 10мм.
-
1 точкаhttps://www.amayama.com/en/part/honda/39794sdaa05 С митото макс до БГ 40 лв,освен чакането си заслужава. Това с дилъра ясно 100% печалба.
-
1 точкаТе си знаят,но по "книга" Ilsac gf-7,трябва да надскача Ilsac gf-6.
-
1 точкаКерамиката нагаря около основата, когато лулите не уплътняват добре в долния край и пропускат пълзене на разряди към "маса". В този случай свещите не са виновни. Да, съгласен съм, че честата смяна на консумативите е разковничето, но иридиеви свещи не бих сменил на 30к км. Е, всеки си има собствена преценка все пак.
-
1 точкаИ на мен нещо не ми харесват х-ките. Пък са изкарали три серии под общ знаменател "Supreme", а "Synthetic" липсва. Преди се знаеше, че серията "Supreme" (без синтетик) бяха маслата им с хидрокрек II + минералка. А сега? Все едно казват HP - по-минерално, SHP - по-малко минерално, UHP - хидрокрек III. То и вискозитетният индекс подсказва донякъде. Но msds-и не дават. А иначе HP - High Performance, SHP - Super High Performance и UHP - Ultra High Performance. Брех, брех, брех! Ти да видиш... Явно постигат по-строгите изисквания на новите пецификации, но за 100 моточаса. Сега си представи как ти наливат такова масло, в някой сервиз и ти казват: "Най-висок клас! Има най-новите и строги спецификации! Карай 30 000км."
-
1 точкаТрябва да се измисли някаква категория за тях. Едно електрическо колело развива скорост като М категория. Щом може да се движи без въртене на педалите да се води МПС със всичките му разходи. Днес едно такова колело се движеше по баир нагоре със скоростта на останалите коли. "Велосипедистът" беше без каска и нямаше светкини или нещо което да привлече вниманието на останалите водачи. И после в новините.
-
1 точкаЗдравей! Добра проверка за задните лагери е: намираш безопасно място с наклон без трафик и се спускаш, може по инерция/на свободна за да не се чува двигателя, при лек завой би трябвало да има разлика и да бучи осезаемо колелото с повече натоварване. Ето пример:
-
1 точкаа не, обичам бензинките. Дизела не е лош, ама предпочитам бензин.
-
1 точкаСамо на предното окачване ли сменя тампони и шарнири? Провери ли задното?
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗа съжаление...но, продължавам да не мога да си реша проблема. Ще се гледат явно и тампоните на долни носачи. Вече се изчерпвам от към идеи Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00