Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.11.2024 in all areas
-
3 точкиОглед в добър, но не специализиран сервиз би показал предстоящи за смяна неща - основно по окачване и купе. Мотор и трансмисия са трудни за прогнозиране. Общо взето - трупаш впечатления с огледи и тест драйв и все нещо ще ти "легне на сърце". Вземаш, а в последствие, каквото излезе - правиш. Нищо не е вечно, та човек не бива да живее в страх че ще се (или някой го) е прецакал. 3-та ген. е вече масова и предложения много.
-
1 точкаИнформацията е важна, след като се оправи даден проблем. Реглажа...реглажа е бил проблемен. Върнах се на същото място, където ми правиха реглаж, като беше явно другата смяна. Отказа ми да приеме колата ( цъкаше си на телефона без да има работа ) с предтекста, че трябвало колегата му, който е правил реглажа да приеме автомобила. Естествено, не се върнах повече и няма и да се върна. Отидох на друго място, оказа се, че има разлика на дясното колело и от там и се бърка самата рейка. След 2-рият реглаж, всичко вече е в норма.
-
1 точкаCRV3 е с ограмен багажник като се преместят седалките и паднат напред може да местиш апартамент . Моето сем е 4 души с две деца,отзяд когато са има място и за бабата,за тъщата не става. Проходимост минава отвсякъде. За динамика незнам какво очаквате от квадрат без никаква аеродинамика,въпреки това срокойно с натоварена кола на фул,си поддържа 150-160на магистралата,не че несъм изпълвал километлажа.Да с газ съм и бутилката е на място на резервната под кората в багажника,тоест имаш място . Просто има една особеност ако караш автомата като пенсионер така и ще върви,защото е адаптивен,при мен и в града е на 5000хил оборота,и върви доста мога да кажа . Няма и как да върви защото 90%тук са с разтегната верига и върнати км. Написах горе качи се поне на 3 CRV та,огледай под капачката и аспуха ,слушай като караш и на място,ако не ти дават в автокъщата или при оглед да караш Ти колата ,бягай надалече. Напиши какъв ти е бюджета,читаво CRV 3 под 18хил едва ли,има групи в фейса където излизят добри екземплри,регистрирани дори и с газ.
-
1 точка
-
1 точкаРеално не е бушон, а медна пластина, която държи 70А. Надали са сложили нещо друго. Според мен няма нищо общо с круиза, а по-скоро е съвпадение. В момента го играя този филм с управлението на рейката и дотук съм на -1500€ за рециклиране, а изобщо не знам, дали това ще е краят. Рейката и управлението са нови по над 2700€ всяко и срок на доставка над три месеца. От официалния сервиз твърдят, че няма заместители. Та на 70А предпазител, трябва доста да се завари преди да изгори.
-
1 точкаДа, благодаря за отговорите. Понеже я взех вчера и преди 4000 й е сменяно маслото с някакво 5W30 - ще побързам да го сменя с такова, каквото пише на капачката.
-
1 точкаЗдравейте и благодаря на всички отзовали се ! Вкрайна сметка проблема се оказа в запушен инжектор на втори цилиндър и кофти гориво. След два пълни резервоара с гориво 100 октана от Лукойл и два флакона добавка за почистване на бензинова система на Motul нещата се оправиха. Колата в момента върви страхотно, разхода ми падна и вече го няма това придърпване и насичане дори и с климатик Проверихме отново инжекотра след това както и другите 3, всички работят и имат еднаква струя на пръскане. В Шел повече 95 гориво няма да сипя докато съм жив! С лукойлския безнин тази кола все едно не е същата, дори и с 95 бензина.
-
1 точкаХубаво ми ги постваш тези статии но четеш ли ги изцяло и вникваш ли в корена на написаното 🙂? Всичко описано е строго теоретично при специфични условия ,като например в масло с висок MoDTC сипеш някоя олд скуул добавка със конски дози ZDDP .Апропо- ZDDP в такива дози е отречено още 90-те когато масово навлизат катализаторите защото имат вредно въздействие на питатата .Такива масла в момента се продават изключително само за олд таймери от 50-60-70-те години,а отделни добавки се ползват от любители в автоспорта. В реалния авто свят такава ситуация е реално много трудно осъществима и чисто теоретична при злоупотреба с допълнителни добавки и то много дълго напред във времето. Принципно в маслата C2/C3/C4/C5 присадъчния пакет е конструиран ,за да пази периферията -дюзи,ЕГР ,ДПФ . П.П Една от причините да съм противник на всякакви доп. присадки в маслото е точно тва ,че от незнание някой може да се подлъже и да скъси живота на ДВГ . Трябва да се чете много и да се вниква в същината на маслената тематика и страничните добавки.
-
1 точкаДнес сутринта завивам в малка уличка и не мога да завия, една дама с прическа "ела ме ритни", рошава като разплетена дамаджана, си разтоварва куфари, чанти, торбички и т.н. Бърза жената, не свирим, макар че сме блокирали движенито по главния път и отдолу дрънчи железниут кон. Малка е уличката, но ако беше спряно плътно в ляво, можеше да минем, но беше спряла като патрулка на 45градуса да блокира всичко. Та нищо особенно, но жената взе да става регулирочвик, кара ни да върнем назад, за да обърнела уфсътъ в колътъ! И като свирнаха всички и колата и жената се изпариха на момента. Днес пак в центъра свивам по "Белчев" и хоп един гАз срещу мен. Надупила се една рови си в чантата! Дупето добре, ама възраста не биваше и не я заговорих!
-
1 точка1 прозаична: ... прашна и празна - нейде из тъмницата на родината ни. Не мОе все да сме убави.
-
1 точкаПълно е с неграмотници. Сега се връщам от път - нощем. Масово се кара под ограничението и на КЪСИ (при липса на насрещно движение), включително и прехвалените тираджии! Аз как да изпреварвам без да виждам пред тях и без да ги заслепявам? Като им премигна, някои се сещат, повечето не! Кво стАа в тАа държава бе? Скоростта убивала! Убива малкоумието и малкото умение + мижава съобразителност, а реакциите са друга бира - недопита и вкиснала.
-
1 точкаТози който ми направи колата след много лутане е Станимир (Йожика мисля че е партизанското име) в Българово. Трябва там да си много напорест и да ти обещае конкретно време на изпълнение ,че чувам последно време доста забавял поръчките. Другия , при който щях да ходя е Ангел мисля се казваше от Долно Езерово- след прелеза към промишлената им зона. И двамата са добри , мое мнение.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТакааа ъпдейт пореден,но и важен да не се блъскате главата като мен с тая навигация. След като не тръгна с новия диск взех ново двд навигация за 250лв втора употреба. Дойде с диск за западна Европа но мен картата не ме интересува а да мога да си сверя часовника. Да обаче сменявам го ръчно и пак не ще да се свери. Също така бутона Audio спря да работи. Иначе си има музика свири си. Извадих диска и сложих новия и получавам надписа DVD Eror. Приятел ми дава неговия диск същата работа. После се сещам че трябва да се инсталира за да тръгне. Инсталира се като се влезе е скрито меню MENU+MAP+ CANSEL за 7-8сек. Оттам Version Download и се сваля съдържанието на диска и трябва да тръгне. И тръгна наистина диска карти на Бг всичко точно но пак не работи бутона AUDIO и часовника не се сверява по никакъв начин,как ли не го въртях и не ще. Тука вече ми идваше да хвърля всичко по дяволите. Сложих старото ми двд обратно инсталирам диска и по средата на свалянето забива и трябва да гасиш и палиш двигателя та да тръгне пак навито. Свалям пак старото и слагам новото,новия диск,инсталация тръгва си всичко но пак същите проблеми. Тук някъде ми присветва нещо в главата че станаха много инсталирания на дискове и може да се е напълнила паметта. И воала...намирам в менюто как се чисти паметта инсталирам новия диск и нещата заспаха веднага. Всичко си работи перфектно, часовника сверих,аудио бутона си работи и отивам да пия бира от радост. А чакайте щях забравя да кажа как става процедурата. Влизате в скритото меню оттам Unit Check оттам Navi.ECU системата започва да сканира и се появява бутона Mem Clear натискате,триете паметта.После инсталирате диска и сте готови.Работа за 5 мин,три дена си блъскам главата и на БТ звънях и те нищо не знаят и те така. Ай наздраве:) ПС. Междувременно спирам да заредя газ и радиото е останало включено,качвам се паля и няма ток.Акумулатора уж се беше заредил,няма бате мъртвец. Та и нов акумулатор взех Варта тоя път.
-
1 точкаПонеже колегата @Manowar ми беше писал да пита, да споделя инфото от книжката и тук - на колко км. се сменят маслата в трансмисията и задния диференциал**: ** Само да поясня, че това е от PDF електронен вариант на сервизжна книжка. Когато мога ще проверя и хартиената, да видим дали е същото. Защото имам лек спомен за някакви 60 хил. км. но може да бъркам.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, наскоро попаднах на: - ESM за Jazz и FR-V на аглийски, вместо на руски и по нова версия - HDS 3.017.012 Kачил съм ги на http://dox.bg/files/dw?a=acc3dc246f
-
0 точкиИвайло Димов ние тук си имаме @dandilov,а ти по-добре се върни във форума на БМВ ,от където дойде.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00