Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.05.2024 in all areas

  1. 2 точки
    @MotoMK5 Пружините са предни за ВАЗ 2101 до ВАЗ 2107. Парт номер: 2101-2902712. Лично аз ги закупих от магазин за Руски авточасти във Варна за 90 лева комплекта.
  2. 2 точки
    Каското не е за да си малко на плюс всяка година, а за да не си много на минус, ако стане нещо по-сериозно. Доста хора така си калкулират и застраховките за жилища и къщи - за какво да си правя, за 20 години нито веднъж не ми се е наложило да използвам, напред съм 4000 лв. и като дойде бедствието и вече си 100К назад - държавата им е виновна и трябвало да им плаща.
  3. 1 точка
    Не знам защо не съм получил известия и сега виждам, че сте писали. Браво за упътването, точно така се слага. не се опитвайте да вадите бутона или малкия панел. Ето и моите 5 стотинки. Вади се целия панел, както е показано на първата снимка. Най-добре да имате онези пластмасовите инструменти за разглобяване на панели. Вади се откъм подлакътника първо. И леко полеко напред към бутоните. Не се опитвайте да вадите малкия панел, който съм задраскал на снимка 2. Аз се мъчих много и го нараних и сега малко ме е яд, но му свикнах. Там е почти невъзможно да се разглоби, щипките са много големи. После само се свързваш това устройство между бутона и кабела. Има си съответните букси мъжко женско, няма как да се обърка.
  4. 1 точка
    @никси 63 ОЕМ номер: 76721-SCV-A01 В amayama е 8.73 Евро с доставката до БГ. https://www.amayama.com/en/part/honda/76721scva01 ...ето и в али-то: https://www.aliexpress.com/item/1005004013225654.html
  5. 1 точка
    @simo vtecman , за сега новия Hornet е топ. Има си достатъчно мощност, без да е експлозивен. Точно каквото ми трябва на мен, тъй като моя стил на каране е малко по-спокоен. Разхода е добър, между 5 и 7 някъде. Има си екстри, вози добре. Има 3 предефинирани режима на работа + 1 потребителски, който можеш да си настроиш по твой вкус. Има 3 показателя за настройка - Power, Engine Break, Traction. Като всеки от тези показатели може да е настроен на ниво 1, 2 или 3 (от най-слабо към най-силно). Дисплейя е добър, с достатъчно осветеност и се вижда без проблем във слънчево време. Казвам го, защото преди този имах CB 500F 2019 и дисплея му беше много зле на слънце - нищо не се виждаше (слаба подсветка). За сега единственото което не ме кефи е липсата на оригинален заден калник. При дъждец много хвърля отзад, но имам опит и с други мотори - Кавазаки Z750, и други колеги са ми споделяли за други нови мотори, които правят същото. Седалка, гръб, чак по каската имам вода и кал. Мисля, че го отиграх този момент като си купих и монтирах (днес) aftermarket заден калник от Puig (от MotorCo в София /Овча купел/). Бих могъл да споедля мнение за него след като го покарам и ако се случи да карам в дъжд
  6. 1 точка
    Много е просто - когато нямаш застраховка, сам си поемаш риска. Това си е съвсем свободно и легитимно решение на всеки човек (стига да не касае задължителна застраховка като ГО). Ноо, както @MilenG е писал, свободата върви с лична отговорност и като стане беля не трябва да търсиш вината в държавата или международното положение ....
  7. 1 точка
    И при мен се случи втори път, но сега при натискане на бутона за повдигане. Люка тръгна назад. По средата на хода натиснах копчето за затваряне, спря за секунда и после пак продължи да се отваря. Пак беше в неподходящо време и място. Опитах набързо с ресет процедурата, но не се затвори (не знам дали я направих както трябва). Нямах време, затворих го ръчно и продължих. След 2 дни направих първо ресет процедурата, без да го отварям преди това. Всичко си заработи нормално. Предполагам, че проблема не е в моторчето, а е или в копчето за управление или в модула, може и да е слаба връзка в един от двата куплунга. Вероятно се подава грешна команда и се губи ориентация за реалното положение. Така мисля, защото при втората случка се чуваше цъкането на реле. Не е ясно обаче дали не е цъкало релето за отваряне при вече отворен люк. Тези дни мисля да сваля копчето и да напръскам с контактен спрей.
  8. 1 точка
    Ето и една снимка преди неделната разходка.
  9. 1 точка
    Междувременно успях. Около час, понеже изхабих няколко миши опашки с моите леви ръце. В крайна сметка и аз реших да оставя само една миша опашка. Въпреки,че купих най-тънките сечението на едната дупка не се вижда цялото и е трудно да се вкара и особено изтегли. Другата грешка, която направих бе тази, че закопалката на мишите опашки бе прекалено горе и опира при изтегляне на механизма. Не мина и без поразии. Счупих едната закопчалка на малката кора, но въобще не е проблем.
  10. 1 точка
    Първите и впечатления от автомобила са отлични ! Върви много добре( нямам база за сравнение с друг хибрид), просторна и удобна.Сменихами маслото на автоматика и диференциала. Двигателното е на малко над 8000 км, сменено в сервиз на Хонда в Италия и се чудя дали да го сменя в Бултрако или да изчакам малко.... ??? Дайте мнение . На градско дава разход 5,5. Ще се радвам да се срещнем в удобен момент с колега със същата .
  11. 1 точка
    Всички електрички имат регенеративно спиране, съответно зареждане на батерията. При моята Honda e има два варианта: единият си е по подразбиране, колата си има алгоритъм по който зарежда, шофьора не може да влияе, може да избира режим нормал или спорт. Вторият режим е така нареченият шофиране с един педал: при него има три режима на регенерация, които могат да се избират от водача с перата на волана. При новия модел e:Ny1 липсва режима шофиране с един педал. Има три режима на шофиране: ECON, NORMAL И SPORT
  12. 1 точка
    Колега Bizzito, днес дойде от Aliexpress въпросния шунт. Монтажа ми отне само минута, благодарение на упътването ти. Благодаря! Засега джаджата работи перфектно-точно така, както исках
  13. 1 точка
    Honda 2006 Accord Owner's Manual This Owner's Manual covers all models of the Accord/Accord Euro.
  14. 1 точка
    И мене бройте с Honda vtx 1300file:///C:/Users/HP z600/Documents/ViberDownloads/0-02-05-09ffab3b8588b387e81a87732817f25b4bc984f8ab8798440ad577f397c9ee85_2e3481fed976a43a.jpg
  15. 1 точка
    Да се похваля смених Сузукито с Хонда Девил NT 700.
  16. 1 точка
    И аз съм моторист, разбира се с Хонда! Моят е NC750X, DCT, 2014г.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...