Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.10.2023 in all areas
-
3 точкиЗначи, на Легендата най-големия проблем е....че ако после решиш да я сменяш, всичко ти бледнее след нея. Почваш да сравняваш с нови коли, то и те половината неща ги нямат.
-
2 точкиПътят на младия самурай. Битка с външния свят заради хармонията на вътрешния мир. Дадох му съвет да намери фолиа с подходящ цвят, та временно да не го дразни жестоката действителност.
-
2 точкиВсеизвестно е че светлината се движи по-бързо от звука. Затова някои изглеждат блестящо, докато не заговорят. Алберт Айнщайн
-
2 точкиКато човек, който ползва и двете от поне 5 години, смело казвам че да имаш двете е много полезно. Винаги се случва да се разсееш и парктроника има шанс да ти подскаже, че си близо до обект. Също така е възможно някое от двете да спре да работи, съответно имаш резервен вариант.
-
1 точкаЗдравейте, За над 1000 км ми е малко странно да няма никакви следи от замърсяване. А моточасовете не са малко, само от градско каране. Дано да е защото съм свикнал само на мазньочи и чернилки вече няколко години. 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Ravenol 0w20 DFE; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 74 858 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1154 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 14 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 05.08.2023-18.10.2023 г.; 9) Моточасове – около 84; 10) Изразходвано гориво - около 162 л бензин 95 + добавки; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло Honda 0w20 сменено на 6000 км; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точка
-
1 точкаДа упдейтна темата. Благодаря на @sashua, защото се оказа прав, проблема беше в бобина.
-
1 точкаПросто не виждам с какво новите са по-добри, освен ЕГН-то. С какво са по-зле - дълъг списък. Трябва да е в горния сегмент, ама нова такава е минимум 10 пъти над цената на вехт Ледженд, а изобщо не е 10 пъти по-добра от него. Май само си пишем. Авторът сигурно вече се вози в Лекса и ... каквото и да вземе - честита да му е, па другото, времето ще покаже.
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ При взимане на маслата, може да се сдобиете с комплект клубни поставки, които имам налични при мен, можете да ги получите и по куриер, като ги изпратя заедно с поръчката Ви или като ги поръчате отделно. Изглеждат ето така: Цената е 12 лв. за комплект.
-
1 точкаДобре са свещите колега, може да им измериш и регулираш междуелектродното разстояние ако имаш хлабиномерни пластини. Не съм сигурен дали цепката на централния електрод, която при теб е все още видима не беше индикатор за износването му. И моите свещи Denso K20TT изглеждат така след 30000км, но ги смених скоро, защото все пак си има предписания. Слагам снимка. Иначе и аз изненадах Акордчето с неочаквана за него комбинация. Доживях да инсталирам нещо Made in Bulgaria в него, освен драйвъра му. Направих и 8ми поред реглаж на клапаните, има мегдан за още 2х8 реглажа. И като си ги свършиш сам тия нещица и ти става едно такова мило и драго на душата..😊
-
1 точкаСмених свещите. Свалих ги след 35 000 километра, от които 95% на газ, без видими признаци от поведението на колата да са заминали. В такова състояние са, дали има още живот в тях и подлежат ли на някакво чистене?
-
1 точкаУнироял. Пак като Фулда са втора линия марка, но те са не на Гудиър, а на Контитентал. За мен доста комфортна гума, спрямо всичко друго, с което съм карал. Като недостатък им дават бързото износване, но аз до такова не съм стигнал, защото никоя от колите не се кара много. Това са европейските джанти за хеча. От кола на части или случайна обява. Няма място, където да се продават регулярно, изключая реплики, но мисля, че те не са с тъмния лак и 8J.
-
1 точкаНормално е да стои там /поне при бензиновите/. Сигурно и при дизела е така. Колкото и да съм я напъвал не се е вдигала повече дори и лятото на 40 градуса.
-
1 точкаДнес имах повече работа в 2-та автомобила. При Aerodecka, нещата които трябва да се правят са няколко но най-неприятното за мен беше смяната на гарнитурата на картера и с нея започнах. Не знаех дали въобще ще се отвие генерацията за да махна картера, да го измия и сменя гарнитурата. Естествено, наложи се да махна тръбите от към мотора с все колектора. Проблемът беше 1-та гайка която едвам се развих при свалена генерация. Все пак обратното движение после беше вече по-лесно а аз ще трябва да търся малко нови гайки за Аеродека, че няколко от тях ги тотализирах но нямаше как. Най-голяма работа ми свърши гайковерта на Dewalt. Правя му реклама, защото отви без нагряване гайките по генерацията които въпреки, че колата е от Италия, точно там си ръждясват всички коли. С чука набих 1 камък на гайката и 600nm на отвиване не прощават Сглобих всичко, използвах да сменя отново маслото. Мислех, че имам още от Petro Canada 5w30 но бяха само 2.5 литра. Закупих останало масло Petro Canada 0w30 и смених с моите 2.5 литра 5w30 като добавих 1 литър от 0w30. Имам още 6 литра 0w30 та ще имам за поне още 1 смяна. Някой знае ли защо изчезна тази марка масло? D14-ската го харесва за разлика от Type R. После размених местата на колите и трябваше да сменя маслото нa Type R както и датчика за нивото на масло в двигателя. От около година и половина ми светваше лампата, че е ниско нивото а масло има. Четох няколко теми в UK групите и там мненията са разнозначни. Едни пишат, че трябва update на компа, други пишат, че датчиците са фейл и трябва заманя а трети така си карат и не им прави впечатление вече. Мен започна да ме дразни много и купих нов афтърмаркет на Essen SKV. Бях се засилил да купувам ОЕ но ако не е от него щеше да ме е яд и затова взех афтърмаркета. ОЕ датчика е на Hella. Търсих такъв но не открих преди това. Излизат ми само ОЕ. При афтърмаркета почти нищо никъде не пише. Само на пластмасовата щипка има щампа "Essen SKV". Използвах случая да сменя маслото. Сложих отново Liqui Moly 5w40 high tech. Правя 4-та смяна с него и съм доста доволен. Все пак и не го карам повече от 7000км като сега го смених на 5500км заради повечето градско каране. След пътният тест, лампа за нивото на маслото за сега не светва но трябва да покарам поне 1 седмица за да съм сигурен и ще дам отново обратна връзка.
-
1 точка
-
1 точкаДокато Type R-a се подготвя и боядисва, трябваше да обърна и малко внимание най-накрая на Aerodeck-a, че ще започне да се сърди. Там общо взето само сипвам газ и карам а не е много ок. Захванах се да оправя цепнатината в гумената тръба към дросела. Намерих и нова такава обаче ми досвидяха 100-тина лева нещо точно за това...Та си оправих моята по следният начин : 1. Бишоп лента 2. Празна бутилка от кола, че е по-дебела пластмасата 3. Пистолет за горещ въздух Намотах почти цялата лента в оребрението. Тази лента се разтяга доста но аз не съм я разтягал а направо 1:1 я монтирах. После срязах бутилката от кола, парчето което приготвих го нанизах и "смалих" с пистолета за въздух. Стана идеално и бая здраво. Реших да почистя и под релсите на багажника. Не бяха махани никога...Имаше следи от заводският маркер когато ги размонтирах а отверка не беше "пипвала" нито 1 болтче. Та имаше бая мизерия под тях. На снимките вече бях минал 1 път с маркуча. Най-трудната част за да не изпотроша нещо беше как да махна пластмасовите капаци в 2-та края на релсите. Въртях се, гледах в сайтове, рових се в тюба...е нищо и нищо. В крайна сметка реших поне 1 капаче да жертвам и ако ще се троши да се чупи пък ще търся друго капаче. Япончето ( или по-точно англето ) го е измисло добре ама кой да разсъждава малко. Има по 1 отвор от вътрешната страна на капачето, там се бърка с отверка, натиска се 1 щифт и капачето се "слайдва" свободно. Е, счупих 1 краче докато разбера как става но го залепих после На снимките съм показал как става да не се чуди някой ако е в моята позиция днес.
-
0 точкиТи намери най-големия проблем. Смени си групата и мисля ще намериш правилния избор за вътрешния си мир. И, да, акорда е хубав избор.
-
0 точкиНикога нямаше да сравнявам акорд с легенда, АКО, на легендата таблото не беше с дърво. Малко архаично ми изглежда. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
0 точкиДве пенсии си говорят: - Ей, бабо, помниш га бяхме млади, като се е*ахме, спяхме като къпани! - Да, помня! А сега, като се изкъпем, спим като е*ани!
-
0 точкиКогато клиента тръгне да избира хардуер и софтуер за монтажника , нещата не отиват на добре...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00