Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.07.2023 in all areas

  1. 4 точки
    @Тъмнозелен самурай G86-P Много добре се представя този хидрокрек на Amsoil. Изненадан съм. Но и дългите преходи си оказват положителното влияние. @goga На VW всяко масло с HTHS ≥ 3,5 работи добре. Само,че при гориво бензин това C3 не го карай повече от 6 хил. км. @ceco_accord Супер се развива маслото. Тепърва започва да заформя ядро. Все още не е започнало да става интересно. @MotoMK5 0W-20 маслата, поради ниският си вискозитет, не дават стандартна картина при капковите проби. Няма отчетливо заформени ядро и дифузна зона, както при по-високите вискозитети. Тук може да се следи предимно замърсяването на маслото и от него да се правят изводи. Виждам, че е понатрупало замърсявания и не бих го карал повече от 10 хил. км. Даже се позамисли за смяна преди това. @JHM Намерил си си точното масло. Карай до 14 хил. км. и да видим как ще е тогава. Има запас от TBN, понеже си на LPG, чисто е все още, с PAO е в състава си, има силен ZDDP. Още не е за смяна. После може да пробваш и FDS 5W-30 за сравнение. Вече има ACEA A7/B7.
  2. 2 точки
    Бригада "Нов дом". Пишман майстор и чирак с мерак.
  3. 2 точки
    Най-накрая! След 33 години къртовски труд! Сбъднах мечтата си - карам чисто нов Мерцедес! п.п. Това е служебното ми возило. За 6 месеца денонощна езда - 77000км.
  4. 2 точки
    Времето лети, Сивика временно бе по майстори, та след 3 месеца капнах пак след нови само 1400 км - половината градски. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 413384 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 3644,6 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско 2550км / градско 1096км – приблизително 70% / 30% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 25 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 197 дни (зима - пролет - лято) - 5.01.2023 - 23.07.2023. 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 300л. газ и 30л А95. Колата пали на бензин и до минутка минава на газ, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 20-тина км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. След първата капка долях свежи 0,4л. - да е на макс за лятото. 13) Разход на масло за периода 0,0 литра, както и да се юрка моторчето. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
  5. 1 точка
    Днес Бог даде сгодно време, та БОяДИсахме задните калници. Направих показно по десния на падуана и му оставих грубата работа и левия - аз съм по детайлинга. Той малко пооцапа черното със сиво, та се наложи след него да ретуширам, нооо, съм доволен, а и той от себе си и резултата. Обичам да си играя с "хоби кара", а и той придобива някакви умения, и по-важното - мерак!
  6. 1 точка
    Браво, че си намерил решение на проблема, но не разбирам само едно, при условие, че си разглабял бронята и после си я слагал и не ти работи нещо, нормално е да се върнеш по обратния път и да провериш. Най лесно е да се пише..... - имам проблем, не ми работи незнам си какво и защо....
  7. 1 точка
    В крайна сметка обиколих 5 магазина за "лагери и семеринги" и намерих много близък размер, всъщност различни много близки размери. Занесох ги всички на баща ми и те са ги сменили, не знам точно кой размер е паснал най-добре, но проблемът е решен.
  8. 1 точка
    За две години Китай е произвел повече цимент отколкото САЩ за целия XX-ти век. Това са 4.9 гигатона! Китай има 4 милиона километра асфалтирани пътища. Има също 300 000 моста, като от тях 1000 са с дължина над километър! Всяка година автопаркът се увеличава с 20 милиона автомобила. Ежегодно се строят по 100 нови летища! Влакът от Хуанчжоу до Хуян минава за един час 236 тунела със скорост 250 км/час. За 30 години Китай е увеличил жилищната площ в страната 8 пъти! След 10 години в Китай ще има 220 града с население над милион. И всичко това се основава на едно, само едно число – 10 000. От 2000 г. досега в Китай на 10 000 чиновника са издадени смъртни присъди за корупция, кражби и други престъпления, ощетяващи държавата и гражданите. Та, това е числото – 10 000. За България ще стигнат и 100. ____________ Бях там преди 20 години. Вероятно сега освен храмовете и великата стена, нищо друго няма да позная.
  9. 1 точка
    Ами какво да кажа, капките ти са показно как навременните грижи и качественото масло влият на един двигател. Несъмнено има ресурс за още толкова, само не знам дали да ти го пожелавам
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Мерак с пари се гаси и “кефа цена няма!”. Прави се тунинг на К24. Доста брутални Франкенщайни се получават и с долнище к24 и глава от К20А- около 260кс атмосферка. Чети по чуждите форуми, но се подготви и за цифри. Като минал по този път ще ти кажа, че са пари хвърлени в коша Ето още един контакт за поръчка на части и съвет в тази насока 088 8887675-Ангел, фирмата е No limit п.с. Само да вмъкна, че по-добро от заводски направен автомобил няма. Всеки тунинг носи след себе си ред подробности и допълнителни разходи, които не си предвидил в началото. Скачай и смело напред. Както вече казах “кефа цена няма”
  12. 1 точка
    Капков тест 4 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 234100км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 10000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 55 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 26.07.2023г. 8.Мото часове около 185 9.Изразходвано гориво 900л.газ и 130л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 2-3мм от макс на щеката. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Изглежда добре,но листа явно се е наклонили и капките са тръгнали в единия край. Следва смяна близките дни.
  13. 1 точка
    Хора, стига сте му задавали въпроси защо иска да е 300 коня. той добре каза - има хора с ауди а3 ги правят по 400 коня. Защо ги правят ? Ми защото искат. Пита човека дали имате информация и детайли за такъв процес и модификации, явно нямате информация, не го спирайте и не го разпитвайте излишни неща. Иначе Xzon37 - Honda Power Performance са едни момчета, които се намират в близост до езерото в Дружба в София, на мен са ми споменавали вариант за слагане на турбо, може би те разбират и ще ти дадат акъл за варианти, части, цени и т.н.
  14. 1 точка
    Здравейте. 1) Автомобил – Honda Accord 8,R20A3,2.-Ivte,ръчни скорости, 2012г. 2) Масло – Ravena Oil 0w20 ECS 3) Маслен филтър –Mann W-610/6 Въздушен –HERTH+BUSS; 4) Общ пробег на автомобила –122989 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -7403 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 85/15; 7) Средна скорост – Незнам 8) Сезон на експлоатация – от 06.12.2022 9) Моточасове – Незнам 10) Изразходвано гориво – LPG около 680 литра и Бензин А95 около 30 литра. 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател след 2 км. каране в градски условия(Бях карал около 160 км. Магитрално ,после спрях до магазина и след това се прибрах и взех пробата след 10 мин. изгасяне 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. 13) Доливане на масло – Около 300 мл. 15) Режим на използване:Нормален и от време на време повечко газ.Като цяло колата се кара повече за дълги преходи по Магистрали. 16) Предишно масло Ravena Oil 5w30 DXG 17) Пробата е сушена 31 часа на стайна температура(Нямаше как по рано да я сканирам) 18) . Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката едвам успях да я капна без да докосна(много тръсках и се надявам да е станала добра капка.Другите Капки са с докосване на Хартията) 19) Други. Още ще карам има няма 2000 км. Маслото и слагам новото което е същото и е вече във вкъщи.Предходното масло ми харесваше(нече разбирам нещо) ,но по пепоръки на форума смених маслото.Дано да е станала добра проба,че ми е много интересно как се държи маслото.
  15. 1 точка
    Тест първи за др. кола. Е тука ми е интересно. 1) Масло – Fuchs Titan GT1 5w40, маслен филтър - не знам какъв е сложил майстор. 2) Автомобил – VW Polo V 2010г., 1,4 бензин, 85к.с. 3) Общ пробег на автомобила - по километраж 143690км., реален - по две. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1290км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 200км. извънградското, останалото градско. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 21.04.2023г. до 23.07.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 130л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,4л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. 13) Последните 1000км. са без катализатор. Качвам снимкa и ПДФ цветен, 600dpi. Снимката не много добре, но ПДФ е ОК. Test Fuchs
  16. 1 точка
    Здравейте, Втори тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –192 070 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6022 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост – 78 ; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 77 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 620 литра DS Oil, Shell (България)б Knez Petrol (Сърбия), MaxiLine, EDO, M1 Petrol (Унгария), AVIA, AGIP, TOTAL (Германия),Carrefour, Auchan,TOTAL (Франция); 11) Kтм = (л.620 / 4.3 л.) ≈ 144;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (даже малко отгоре J); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., в Германия, където е разрешено и повечко, като мисля, че имам лек спад 1-2 мм на маслото по щека. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Тестъте е около 5600 км. след първия.
  17. 1 точка
    https://www.amazon.co.uk/dp/B079SWXR1V/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B079SWXR1V&pd_rd_w=nRlPx&content-id=amzn1.sym.84ea1bf1-65a8-4363-b8f5-f0df58cbb686&pf_rd_p=84ea1bf1-65a8-4363-b8f5-f0df58cbb686&pf_rd_r=CAM4PR5D48RSWBWNKHPD&pd_rd_wg=l3nXR&pd_rd_r=40a08bbd-ab6d-4752-beb5-c2651756bd4a&s=electronics&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw Трябва ти подобен преходник за usb порта, за да ползваш флашка.
  18. 1 точка
    Преди фейс лифта не може. Има вариант да се активира АУХ на нея, но нестабилен и дава грешки. След фейса вече радиото е снабдено с АУХ и Флашка вътре в подлакътника. Иначе радиото може да бъде сменено с Андроид с тъч екран, но за хубава система ще струва около 1000лв. Може и за по-малко пари, но тогава андроида ще работи бавно и няма да ви доставя удоволствие. Ето тук е писано повече по този въпрос:
  19. 1 точка
    https://www.olx.bg/d/ad/remont-na-displey-i-radio-honda-civic-8th-gen-2006-2011-CID555-ID948uO.html?bs=olx_pro_listing
  20. 1 точка
    Иначе задобрява с рисуването. Учителят му го помолил да се изографиса и да му остави портрета си - за спомен, а и да го виждат на стената начинаещите.
  21. 1 точка
    Да споделя и аз. Не е задължително лагера да е наранил толкова много оста (буксата) на компресора. А и да има рани, могат да се попълнят с разни лепила, да не правя реклама. Със сигурност оригиналния компресор е добър, но все пак си остава стар и износен след 13-15г. На 150К - Юли 2019, тъкмо тръгнали на почивка, се чу познатия шум (тогава ми се стори че половината двигател иска да се изсипе на пътя), Кансел на почивката и почваме търсене - но понеже бързам, ми сменят само лагера на шайбата на компресора, което е по принцип и най-правилното. Това беше преди година.. Тия дни пак се почна едно хърррр и си казах - лагера пак ще е. Реших да се пробвам сам + един приятел - откъм дясното предно колело, благодарение на видеата в мрежата. Не е трудно, но трябват някои инструменти, различни от тези в багажниците. След като махнах ремъка реших да врътна останалите ролки и се оказа, естествено, че още 2 са зле(обтяжна и паразитна). Паразитната е пластмасова и е около 20лв, но обтяжната е 40 афтърмаркет(менте). Тва е с лагерите в тях естествено. Аз обаче пак бързам и вземам само паразита, а за обтяжната почвам да търся лагер, понеже я има , но с доставка за утре, а аз съм разчекнал колата и не ми се чака. Лагера за климатичната ролка е 40лв що годе добър, а за обтяжната 20лв. Ремъка ми не беше сменян досега(160К) и реших, че сега или никога - 50лв Континентал. Ролката на климатика беше крива, а шийката на компресора беше замазана понеже при предишната смяна на лагера, човека се е учил не само как се сменя лагер на клима шайба ЦРВ, а как се сменя лагер по принцип, и е прецакал както лагера, така и шайбата... Смея да твърдя , че знам как се сменя лагер и сега карам вече 2000км с крива шайба и наранена шийка на компресора. Няма шум, а шайбата си е била крива и преди година, както и наранената шийка… Естествено, може да се очаква всеки момент авария, но смятам да сменя кривата шайба и мисля, че ще е достатъчно. Този път не смених шайбата на климатика , понеже не намерих да се предлага само шайба, а само в комплект с бобина и диск и то за утре, а бобината и диска си бяха добре. Най-ниска цена за комплекта в БГ е от големите сайтове и излиза 110лв, но се чака доставка от Германия, а аз, както споменах исках да приключа за един ден. Малко след като взех всички лагери разбрах, че мога да го намеря за 2ч. от склад в БГ за 130лв, но ми беше писнало и исках да експериментирам. В заключение: Чуете ли шум откъм двигателя и установите, че е от климатика, изберете една от следните опции: 1. Имате пари и не ви се занимава понеже сте пич – идете в оторизиран сервиз на ХОНДА и се изръсете 2000-3000лв за нов компресор с труд и части. В оторизиран сервиз нямат право да сменят части на компонент, а само целия – тоест ще ви сменят компресора, независимо, че само шайбата е за смяна. За това си има смисъл и причини, но те не са интересни за 95% от четящите този форум/пост. 2. Имате пари но сте стиснат – идете в сервиз за климатици и платете за компресор с неясен произход и труд - около 1000лв. Не забравяйте, че при смяна на компресор се източва Фреона, а после се налива обратно, което се таксува. 3. Нямате много пари, но искате нещата да са издържани – идете в сервиз за климатици и платете около 300-500 лв да ви сменят комплект шайба(с лагер), бобина и диск, като при това е най-добре да ви се източи Фреона и свали компресора, за да може да се демонтира най-безболезнено шайбата, без да се нарани шийката на компресора. Така ще се набие новата шайба на шийката по (да се надяваме ) правилен начин и после се пълни с фреон и всичко е ОК. 4. Нямате пари, и ви се занимава – купете си лагер за шайбата и си го сменете сами. Лагера е от 20 до 50лв в зависимост от марката. Ако сте късметлии ще успеете през дясното предно колело, ако не, сваляте предната долна кора и демонтирате компресора от четирите болта да виси на шланговете, за да успеете да свалите шайбата със скоба. Наздраве и дано съм бил полезен
  22. 0 точки
    Стар е, ама те още 1 вехт: Малък самолет превозва животни. По едно време се чула тупурдия от кабината. Отива любопитната сврака да провери и гледа мечока на пилотското място. - Ти кво прайш тука бе? - Амии, хапнах и сега се бъзикам с машината. Самолетът взел да пикира. - А ти можеш ли да летиш? - Аз не летя, аз съм мечка! - Е, като не можеш да летиш, що се бъзикаш с машината?
  23. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...