Да споделя кво се случва ако може да съм от полза на други колеги.
След дълго ровене се оказа, че има и други колеги с тоя проблем и дори тема.
Проблема ми е същия като първия пост, при отпускане на газта колата взе едно нещо й реже тока и забива.
2ма колеги са решили тоя проблем единия със реглаж на клапани, другия със смяна на акумулатора.
Смених клеми и акумулатор и колата се оправи за няколко дни и пак почна. Проблема е че не дава грешка за тоя проблем а дава р0606
(Пише,че няма комуникация с ecm/dtc) ту излиза ту се скрива грешката. Прегледани са всички букси всички маси, нов акумулатор от хонда ОЕМ! нови клеми, нов ОЕМ APP сензор (TPS) общо взето всичко по колата, и тия дни ми звъни майстора (full trothlle Motorsports-Пловдив) и ми показва еку/компютъра на колата наводнено клеасало корозирало и общо взето за боклука. Проблема е, някой мърляч преди мен не е сменял филтър купе, или ако е сменял не е пускал парното при махането на филтъра да изкара боклуците от там прелива, от там точно върху ЕКУ и вътре в него, и колата не знае къде се намира.
Нестабилни обороти, от време на време прекъсваше, по трудно стартира, напоследък и по висок разход на гориво, общо взето много странна ту има проблем ту няма.
Майстора почиства окисляването, преглежда добре компа и колата почти стана перфектна. (Почти защото стрива във оборотите е от време на време сега, но сега доста по плавно включва автомата, разхода се стабилизира (10-12газ).
Според мене трябва нов компютър не наводняван и ще стане всичко както трябва. Но за сега така ще я покарам.
Надявам се да съм от полза на други колеги.