Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.01.2023 in all areas

  1. 6 точки
    Да споделя кво се случва ако може да съм от полза на други колеги. След дълго ровене се оказа, че има и други колеги с тоя проблем и дори тема. Проблема ми е същия като първия пост, при отпускане на газта колата взе едно нещо й реже тока и забива. 2ма колеги са решили тоя проблем единия със реглаж на клапани, другия със смяна на акумулатора. Смених клеми и акумулатор и колата се оправи за няколко дни и пак почна. Проблема е че не дава грешка за тоя проблем а дава р0606 (Пише,че няма комуникация с ecm/dtc) ту излиза ту се скрива грешката. Прегледани са всички букси всички маси, нов акумулатор от хонда ОЕМ! нови клеми, нов ОЕМ APP сензор (TPS) общо взето всичко по колата, и тия дни ми звъни майстора (full trothlle Motorsports-Пловдив) и ми показва еку/компютъра на колата наводнено клеасало корозирало и общо взето за боклука. Проблема е, някой мърляч преди мен не е сменял филтър купе, или ако е сменял не е пускал парното при махането на филтъра да изкара боклуците от там прелива, от там точно върху ЕКУ и вътре в него, и колата не знае къде се намира. Нестабилни обороти, от време на време прекъсваше, по трудно стартира, напоследък и по висок разход на гориво, общо взето много странна ту има проблем ту няма. Майстора почиства окисляването, преглежда добре компа и колата почти стана перфектна. (Почти защото стрива във оборотите е от време на време сега, но сега доста по плавно включва автомата, разхода се стабилизира (10-12газ). Според мене трябва нов компютър не наводняван и ще стане всичко както трябва. Но за сега така ще я покарам. Надявам се да съм от полза на други колеги.
  2. 1 точка
    С дин 1 си е добре без много доработки.
  3. 1 точка
    https://sportal.bg/news-2023012515145391759 Най- големия , направо ги почва още от полета ,към пистата :)))
  4. 1 точка
    И аз да изкажа благодарности! всичко е ОК
  5. 1 точка
    Днеска си взех маслата. Естествено всичко е точно. Благодаря!
  6. 1 точка
    https://www.google.com/maps/place/ЛИВ+ООД/@43.9094405,26.0748579,149m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40ae42b387aaaaab:0xed254c314f854d06!8m2!3d43.9096263!4d26.074941
  7. 1 точка
    Крива жена и крива ламарина, само чукане ги оправя!
  8. 1 точка
    Няколко години, след като пуснах тази тема, реших отново да тествам термостата и установих, че при 12 гр. външна температура е необходимо да измина около и над 10 км. за да достигне двигателя работната температура от 78 гр. (гледано от менюто на климатика). Освен това забелязах, че при около 60 гр. термостатът започва да отваря и повишението на температурата се забавя (потвърдено и с пипане на радиатора). С две думи, макар да не е драматичен проблем, реших да сменя термостата. Забелязал съм, че всички коли над 10 г. са за смяна на термостат - явно си имат предел на експлоатация, омекват им пружините или нещо друго. Не че не може да се кара така, но се променя температурния режим на мотора, разходът се вдига (особено при кратки маршрути) и т.н. След като го сменя другата седмица и покарам, че докладвам какъв е ефекта.
  9. 1 точка
    Здравейте, Колегата добре се е справил и насочил към откриването на така търсеното ръководство за 5D модела, което го няма почти никъде. За жалост вече повече от линковете не работят, за това ще споделя и аз каквото съм намерил за модела. Минаналата седмица успях да се докопам до ESM софтуера за ремонт на 5D. Качвам го тук: https://drive.google.com/file/d/1uFWg5-q647z4O56v4phz_ojVn12RnilA/view?usp=sharing Стара версия е и работи само с Internet Explorer Тук е качено на англииски същото ръковдство ESM за 5D, но не се знае до кога ще е налично. https://homedjjl.duckdns.org/8g/ https://homedjjl.duckdns.org/
  10. 1 точка
    Това е приемника: 12-24V DC Garage command 433mhz Receiver for ptx 4 AT-4 S449 4335E 94335E Fixed code and Rolling code remote control https://a.aliexpress.com/_mOzy87c Това е дистанционното: BENINCA TO.GO 2WV Garage Gate Rolling code Control Key fob 433.92MHz https://a.aliexpress.com/_mOMABD4
  11. 1 точка
    Аз го подкарах с допълнителен приемник от алиекспрес, койти е закачен към контролера на гаражната врата. Дистанционното, от което успя да се обучи също взех отделно. Ше потърся линковете да ги дам тук.
  12. 1 точка
    @Joro_A, правиш грешката да не знаеш как става, а да предполагаш колко би трябвало да платиш. Какво сложно има да се свали еърбега? Две букси и два винта са. Въпросът е защо го сваляш и след това какво искаш да направиш. За три месеца потърси ли поне едно видео в нета да видиш как става? Защото има доста. И сега пак си показваме нещо, дето се намира за 2 минути в тубата. Начините са два. Единият е да се напъва емблемата, да се скъсат крачетата й, които остават между кората и бега, и после да залепиш новата отгоре. Да, ама така ако гръмне еърбега, не се знае остатъците от крачетата дали няма да те надупчат като с ловджийска пушка. Начин 1: Другият е, като се свали самия еърбег, да се разглоби (да се разпробият нитовете му), като по този начин кората се освободи от бега и се оформи достъп до гърба й, да се махнат крачетата, и да се сложи новата емблема, като крайчетата на нейните крачета се разтопят и така да я фиксират надеждно. После трябва да се занити пак. Начин 2: И двата начина си имат плюсове и минуси. Колко по-"интелигентно" очакваш да може да стане?
  13. 1 точка
    @Mkilla Колега, човека си има претапициран волан ( вече си е дал парите ), купил си е и емблемка ( пак си е дал парите ), иска да разбере как да я смени, и ти за втори път му предлагаш да си купи изгнил волан с бег заради емблемката.!!!
  14. 0 точки
    Старата мома Гинка я отвлякоха ей така -посред бял ден, на паркинга на МОЛ-а. Три здрави маскирани момчета я хванаха под мишниците, запушиха и устата и набутаха на обширната задна седалка на огромен джип. -Слушай сега, госпожо! - започна да и обяснява единият. -Имаш две възможности! 1. Отиваме у вас, отваряш сейфа, ние прибираме съдържанието, а ти си оставаш у вас недокосната. Или 2. Ще се разкарваме из София и тримата ще се позанимаваме с тебе със с*кс нон-стоп, докато не свърши нафтата. Ясно ли ти е? Госпожица Геновева кимна няколко пъти с глава и премигна с влажни очи.... -Сега махам кърпата от устата ти, а ти, без да кряскаш, казваш накъде да караме! -Към бензиностанцията!!!
  15. 0 точки
    Мацка с голям бюст карала стал Опел. Завалял дъжд, тя слязла да си сложи чистачките, навела се и бюстът опрял на капака.... В това време минавал един пиян, видял я и казал: - Госпожо, т`ва цял живот да го кърмиш, БМВ няма да стане!
  16. 0 точки
    Някои карат със зор други с кеф
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...