Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.12.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    FO и Signature 5W-30 имат сходни общи х-ки. През последните 2 години, Амсойл променяха рецептурата. В момента даже msds-ът на маслото е "скрит" и не може да се види съставът му. Щом не ти харесва звукът на двигателя с него, карай до 6 - 7 хил. км. и го смени. Много отзиви казват, че потъмнява бързо, дори и при чист двигател, което не е добър атестат... От друга страна FO е на хидрокрек база. Тоест - среден клас масло. Вместо него може да пробваш DXG. То е едно от "топ" маслата на Равенол в момента. Не се овъглява лесно и не потъмнява бързо при чист двигател, разбира се.
  2. 3 точки
    ^^В момента 9 хил. км. съм със същия Amsoil. Впечатленията са ми следните: - Много бързо потъмнява и в момента е почти черно. - Малко по-бавно ми гасне лампичката за маслото на студен двигател (което не изключвам да е от филтъра, въпреки че пробвах Mahle и Man). - Гори го съвсем малко повече от досега ползваните Petro Canada, Ravenol, Yacco, но това вероятно се дължи на разлика в трасето и шофирането. Не мога да направя никакви конкретни изводи от горното. Все пак имам някакво вътрешно чувство, че не е най-доброто масло за този двигател в моя конкретен случай. Другата седмица ще го сменям с Mobil1.
  3. 2 точки
    Ще мине година, ще минат две. Ще минат повече... но знам, че за всеки идва онази съвсем нормална, тиха и посвоему безлична нощ... в която разбираш, че именно онези хора, които са ти взели най-много, всъщност са ти дали най-много. Това е като онези подаръци, които изглеждат напълно излишни, непотребни и безсмислени, до момента, в който след време се окажат нещо, от което си имал неосъзната нужда. Благодарете. Това ви казвам само. И за хубавото, и за лошото. Хубавото, което ви причинят гради пътя ви, лошото - изгражда вас. Не пиша тези думи с престорена позитивност... не. Просто мина година, минаха две, минаха повече, и със сърцето си усещам благодарност към онова трудно "вчера" , което ме е направило достатъчно силно "днес" , за да мога да понеса "утре"... с усмивка. Ariadna Да Ви е хубава, здрава и успешна новата 2023 г.
  4. 2 точки
    Не знаех че са толкова много 😀 Ravenol FO е маслото. Купувам само от общите поръчки от Ато. Доста следя колата и на пръв поглед разходът е по-голям с Амсоила. Ще споделя повече наблюдения с времето.
  5. 2 точки
    Добре де, не може хем фирма, хем цена. Тези хора трябва да печелят от нещо и те. Единственият начин да минеш тънко е да си го направиш сам. Теми за полиране на фарове във форума има от почти 15 години. Материалите ще ти излезнат 10-20лв. Водна шкурка 1000, 2000, 2500, 3000 и две пасти на 3М от магазинчето в Горубляне. Минават се на ръка. Не е нужно да се запечатват дори със спрей или фолио. Дори само минати на паста за финал, ще изкарат 2 години. Идеята е да разбереш, дали с полиране се оправя работата или си за рециклиране на лупата. Ако се оправят само с полирането, можеш да им сложиш едно фолио или спрей, но пак - не е задължително. Ако след полирането отвън, установиш, че стъклата са съсипани и отвътре - поне ще знаеш, че без отваряне няма да се мине. Ако тръгнеш да си сваляш фаровете, да ги отваряш и после да ги затвориш както трябва, ще разбереш защо ти искат толкова пари. Тук не включвам дори рециклирането на рефлектора на лупата, което трябва да бъде направено между двете неща. Дерзай и пиши тук с развитието!
  6. 2 точки
    Това е приемника: 12-24V DC Garage command 433mhz Receiver for ptx 4 AT-4 S449 4335E 94335E Fixed code and Rolling code remote control https://a.aliexpress.com/_mOzy87c Това е дистанционното: BENINCA TO.GO 2WV Garage Gate Rolling code Control Key fob 433.92MHz https://a.aliexpress.com/_mOMABD4
  7. 1 точка
    Честита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
  8. 1 точка
    Тънко и качествено такова животно няма и колегата ще го научи по трудният начин. Живи и здрави, весело посрещане на нова година и много безаварийни на всички.
  9. 1 точка
    НОВОГОДИШНО НАРИЧАНЕ Да свети вечер твойта къща! Зрава челяд нека те прегръща! До теб другари винаги да има! Да пуши в твоя дом комина! Да има на софрата сладка пита! Добрите вести често да долитат! Да има здраве, дни щастливи! Да бъдат плодородни твойте ниви! Да идва и в ума ти вдъхновение! В душата ти мирът да е спасение! В очите ти прозрение да свети! В сърцето - да искрят конфети! Да ходиш все по вярната пътека! Със съвест чиста да заспиваш леко! За грешките щит здрав да имаш! Решения добри с успех да взимаш! Да бъде пред мечтите ти широко! Напред върви, цели се нависоко! И нека тъй подготвен тази зима с късмет да срещнеш Новата Година! Биляна Дар
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    За съжаление, това е доста често срещан проблем и само с полиране ще има минимален ефект. Проблемът е, че хромирсното (отражателното) покритие зад лупата на ксенона с годините започва да старее (избледнява) и се налага да се отвори фара, разглоби лупата и възстанови покритието. Има няколко фирми, които го правят, но отнема около 7 работни дни!
  12. 1 точка
    Емии, доволен съм. Не ме е стряскал. Кара плавно, държи пътя уверено (до осевата линия), връща газта когато го изпреварват и е предвидим участник в движението. Само дупките са му проблем че няма добра представа къде вървят десните гуми. Викам му - За всяка уцелена щи вземам по 50 стинки - смеем си се. Накарах го да изпревари 1 тир, и после му викам - Е сега си в капан! Ако не караш с над 90, тоя ще търси как да те изпревари. Избяга му. Сама на 1 Т- образно кръстовище понечи да тръгне преди идващата отляво кола, но го възпрях, защото още не е усвоил бързото стартиране. По тая причина в Плевен и Търново карах аз, а също и по нощната магистрала, щото дясната лента е кофти от тировете, а за лявата още няма кураж. Но като за водач на 1 ден и 400 км стаж - бива.
  13. 1 точка
    Едно прясно видео за менте на Mobil 1 "made in the USA". За тези, които не разбират руски: Купено е от голям интернет магазин, опаковката е отлична и цената му е долу-горе колкото оригиналното. При анализа (правен в две различни лаборатории) се установява чиста минерална база без почти никакви противоизносни добавки, т.е. това не може да се нарече моторно масло, а по скоро е масло за промиване на двигатели и вероятно е от азиатски произход. Авторът (torcon), който е един от най-добрите руски експерти по моторни масла го определя като "тихият убиец на двигатели".
  14. 1 точка
    Нищо не ти пречи да започнеш с едно полиране на стъклата на фаровете да видиш дали има разлика. Можеш и да им сложиш фолио да се запазят. Не е чак толкова скъпо. Ако няма разлика можеш да идеш в някой специализиран сервиз или магазин да те консултират. Мисля, че по снимки някой трудно ще може да ти даде адекватен отговор. Гледам, че си писал, че си от София. Отиди на една сбирка на Хонда Акорд - събират се доста хора. Ще има доста мнения на живо, съвети и насоки
  15. 1 точка
    С общите поръчки за масла от форума. https://www.ato24.de/de/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html От coxmotorparts. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-0w-30-new-generation-diesel-engine-oil-4-litres/
  16. 1 точка
    От Бултрако - София или Пловдив. https://cars.honda.bg/servizi/
  17. 1 точка
    Здравейте, Междупразнично между Коледа и Нова година Втори тест с ново масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MAHLE OC 617, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –183 385 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2165 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – LPG около 215 литра Insa Oil; 11) Kтм = (л.215 / 4.3 л.) ≈ 50;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  18. 1 точка
    В Турция не сме правили преглед. Имах само запитване и цена на операцията при тях. Доктора в Турция е Ахмед Аланай в Аджибадем клиника. Реално той оперира по този метод преди доктора в Германия. Ето линк: https://www.acibadem.com.tr/en/doctor/ahmet-alanay/ 70 градуса не знам дали е подходящо за тази операция. Може би е гранично като градуси, но докторите ще кажат. За сина нямам по актуална информация от последния ми пост. Не отлагайте консултацията със специалист, в БГ може и при доц. Яблански. Успех Ви желая и ако е удобно пишете какво са Ви казали.
  19. 1 точка
    Ъпдейт. Две години след операцията и поредната рентгенова снимка. Тъй като нещо не ми хареса и се наложи по активна кореспонденция с доктора в Германия. Цитирах му неговите предходни имейли, той от своя страна се извинява за конфузната ситуация и т.н. Резултата и истината според доктора и спорд нас: преди опрацията изкривяването е 60-65 градуса ъгъл на Коб. Веднага след операцията - 33-35гр.; шест месеца по-късно - 40-41гр. и сега е 41-42градуса. Доктора казва, че шест месеца след операцията градусите са се увеличили, но след това са се стабилизирали и това е добре. Дано да е прав, че вече не знам до колко да му вярвам. След още една година пак трябва да направим рентгенова снимка. Имам чувството, че още не е приключило всичко. Това е за сега.
  20. 1 точка
    Така да споделя и аз за този ДПФ. Акорд 8 2.2 i-DTECK 150к.с. 08.2008г. Колата я купих в началото на Март 2019г. смяна на всички консумативи с качествени по съвет на хора от форума на които пак благодаря, даже съм пускал теми тука, та след точно 10 000км. светна лампата с " ! " демек филтъра запушен. Та понеже стана точно на 01.01.2020 г. демек аре честито за новата година бях на път и почна дилайлата. Колата в сервизен режим мъкаааа, добавка за отпушване на ДПФ + МаксМоушън дизел до горе и карай там 20мин. с 60км/ч.....после.....натискай я над 3000 обр. ....псуването нали не го пиша че няма да има букви тука. От тея работи нищо не работи...проверено влезне ли в сервизен решим ЦЪ....не стават. Прибрах се снощи и днес на диагностика, прибирането мъка по магистралата като набере, повече от 145км/ч. не вдига и дано някой не ти убие инерцията, натисках я нарочно защото ме вбеси че се прецака по празниците, та закачаме я пускаме регенерация и ????? кво става горния температурен датчик на ДПФа не работи, долния е ОК. Та всички на които им излезе веднага лампата с " ! " не се мъчете да я регенерирате като мен лудия нали, да си прецакате колата. НЕ СТАВАААА! Принудителна регенерация, филтъра е запушен, защото без тоя датчик колата просто не се е регенерирала сама и край. На въпроса да си сменя ли датчика ааааа.....просто не си го задавайте....не НЕ си го сменяйте. Извода е че като ми продадоха колата, прошляка от който я купих независимо че ми я даде с една книга от фактури за смяна на масла и части през годините от 2008, тоя красив човек е регенерирал колата както направих днес и е нулирал данните за филтъра че е нов, което значи че има точно към 10 000 км. (тя толко и изкара на 10 000км светна) ,колкото ми каза човека днес след като я оправи. Та аз филтър няма да мия, реших че след още около 500км ще сменя маслото (Мотул 5w30 нископепелно ) да мине 10 000 км. ,преди да го сменя ще махнат филтъра, изолират системата ремапват на 188 к.с. и да ти е.ем аз и Евро 4, по документи от завода се води Евро 5 но нашите маймуни в КАТ нямали заповед да я пишели 5 нали, така ми казаха, демек ще плащаш данъци и толко, вместо 127лв. са 170лв. Тази процедура така я правят че после няма пушене и разни там проблеми с прегледи ...защото нали до сега се търсели коли до Евро 3 а от 2020г ще се търсят и по горни класове.....нали знаете че ние сме в България....тука всичко е направено да ти влиза до сливиците така че като спрат циганите да горят плексигласи, силикони и кво ли не зимата, ще има повече чист въздух. Да ме извинявате ако съм засегнал някой ма още ме държи пътуването с куция кон!
  21. 1 точка
    Може би трябваше да обобщя, за това и пиша в темата, че всъщност най-важното е рано да се диагностицира проблема. Колкото по малко е детето и с по малко градуси на изкривяване толкова по голяма е вероятността да се избегне операцията. Не случайно в клиниката в Германия имаше много малко оперирани деца от Германия - има карта на света и преди изписването всеки си забучва едно знаме от където е. Веси синът Ви е голям вече и би трябвало да е израснал всичко. При сколиозата обикновенно или едното рамо е по ниско от другото, или като цяло торса е наклонен на една страна - това е особенно валидно при едностранна сколиоза. При двустранната може и да не се вижда с просто око, но на гол гръб и като се наведе детето се вижда къде върви гръбнака и при най-малки съмнения трябва да се ходи на ортопед и евентуално рентген.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...