Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.04.2022 in all areas
-
3 точки
-
1 точка
-
1 точка@Djack_ Ето такова https://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1107.html
-
1 точкаСменявай целия носач, а не си играй на час по лъжичка. Сега тоя тампон, след месец - другия (който също ще е тръгнал) , след два месеца - шарнира, плюс труда за всяка операция, а и реглаж на предницата, ще ти излезе по-скъпо. Аз смених целите носачи и не съжалявам, взех на CTR за около 120лв.бройката . Ако ти е интересно, писал съм за това в тази тема на 3-та страница:
-
1 точкаТо си е написано още началото на клипа CMBS не спира колата до нула, дори на клипа първо почва да сигнализира "BRAKE" и след това водача допълнително натиска спирачката. Като цяло какво прави системата, започва да те подготвя за удар : затяга колани, натиска спирачки, сигнализира за обект и на края е човека да натисне спирачката или да навие волана на някъде. За пълното спиране мисля, че е въведено в така наречените степени на автономност на автомобила, които ги няма при нашите модели. Аз не бих провал системата, освен ако не някакъв кашон
-
1 точкаЗдравей Принципно се сменя на всяка втора смяна на маслото, но много колеги го сменят с всяко масло, което е добре ако понякога зареждаш от съмнителни бензиностанции. Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаМоят тракаше различно и неритмично. Но поне проверката е лесна за питащия. Сваля се ремъка и се пали двигателя за 20-30 сек. Важно е да е загрял, за да държи минимални обороти. Ако звукът липсва - чудесно - обтегача е.
-
1 точка
-
1 точкаЗа мен това си е обтегача на пистовия ремък. Кутията на P и N е в покой и нищо не натоварва мотора и обтегача който явно е заминал се обажда а когато лоста е на D или R кутията е в стендбай и натоварва мотора реципрочно обтегача, той не е отпуснат и не се обажда.
-
1 точкаТова изобщо не е вътре в кутията ,тъсете вън,нещо по оптяжни ролки,и лагери агрегати.
-
1 точкаUSB порт може да се монтира, но си е разглобяване. Мен лично с лайсните не ме кефеше толкова. Намаляват височината на броните и визуално правят стоповете и особенно фаровете преобладаващи в композицията, та им "почерних живота". На 2-те брони зашкурихме и боядисахме в цвета на купето, а тези на вратие са метални и ги фолирахме с черно гланц фолио. Е, в него я няма перлата на боята, но от метър + не си личи, а пълното щастие е щатска поръчка за мнОу пара. Около страничните стъкла също са метални и са си като нови, а не матирани като на 3 годишен Мерцедес.
-
1 точкаСпециално на Ледженда той си работи приемливо, но има специфика, защото е старо поколение. Работи в диапазона от 40 до 180. Тоест, намалява в града, но не спира колата до 0. Не е удобно да се разчита на него в трафика, но когато е разработван, концепцията му е била релакс, а не безопасност. При спокоен трафик и няколчочасов преход му намирам място, за да сменям позата на десния крак. Задал съм му мин дистанция и я съблюдава стриктно, спира по-добре от мен, обаче си е програма, а не изкуствен интелект, та да отчита и периферно субективни фактори. Но пък радара му е постоянно активен и предупреждава, дори да не е включен. Колата си има необходимите екстри. Имах предвид че мултимедията не е модерна (пълна с приложения), но това все пак е автомобил носещ удоволствие от шофирането. Много от модерните коли са скопени и неадекватни технически, но ги продават екстрите борещи скуката при шофирането им.
-
1 точкаИдеална е! Термостатът на 2.2 i-ctdi е с температура 78 гр. На климатроника има скрито меню, откъдето може да се види реалната температура на антифриза. Дава се на контакт, натискат се и се задържат бутони "AUTO" и "въртешна циркулация" и се стартира мотора. Тогава се пускат тези два бутона. Позициите от менюто се местят с бутона за задния нагревател. Позиция "А " е за температурата на антифриза. Ето тук колега го е обяснил по добре цък
-
1 точка@Chaveto Здравей колега,хубаво е да прочетеш малко в форума има по доста от точките ти теми писани кое как става. Щека за нивото на маслото при скоростите има само на автомата и бензин и дизелов мотор.тоест ти нямаш защото си ръчка. При бензини както и на автомата така и на ръчката е по опростено ,и се сменя лесно маслата там. Не знам защо са го измислили процедурата да е по сложна при дизела. Тук е темата за смяна на задния диференциал,използват се само оригинални масла . Тук е темата за смяна на маслото на скоростна кутия дизел,пробката за наливане е на по различно място от бензиновия двигател. Ако имаш други въпроси пусни тема и питай в нея.
-
1 точкаИ така ..... Днес ми остама малко време и смених маслото на скоростите. Бяхте прави , че това което съм оградил не е пробката за ниво. Тя е малко по-надолу и се развива с ключ номер 10. За мое учудване кутията събра 2400мл. След като протека от пробката , изчаках малко да се изтече и завих болта. Ето я работата със снимков материал:
-
1 точкаС "USVO" (Ultra Strong Viscosity Oil) маркират топ - сегментът на маслата си, които съдържат PAO + други едни специални нещица от Равенол. (https://www.ravenol.de/en/unternehmen/usvo) Но! Противоизносните присадки не могат да се разтварят в РАО, но могат да се разтварят в хидрокрек. За това маслото винаги е смес. Тоест винаги присъства количество хидрокрек. Предполагам, че поради тая причина присъства и надписът CleanSynto, освен USVO. В другият сегмент масла има само надпис CleanSynto.
-
1 точкаИ моят опит по въпроса. Имам Ледженда от 7 месеца и за този период около дузина пъти е светвал чека, заедно с още няколко иконки на други системи. Случвало се е както при първо местене на лоста, така и в движение. Гася, паля и остава да свети само оранжевото двигателче. То не оказва влияние на работата на мотора и кутията - работят си перфектно. Първите няколко пъти го гасих софтуерно, после го неглижирах и си гаснеше сам, но не ме кефеше в тая добра кола да свети баш тая иконка. Четох из нета че руснаците го лекуват (нали са от "нашата черга"), а хамериканците директно сменят. Сондирах мнения със суфорумци и 1 сервиз - казаха че е консуматив и на всички Ледженди които поддържат с времето е сменяно. Откачах клемата, за да видя за лош контакт, но си беше като ново. Реших че напролет ще го сменям - дразни ме. Из нета са по 100-тина долара, но чат пат пътувам до София - поръчах си го в Юби-Ко. За 2 седмици дойде и вчера го смениха. Реших да е там, защото си има специфична регулировка на позицията и вместо да се пинкам - там си знаят какво и как. Новото и старото са еднакви и си го взех, та отворих - от любопитство. Знам че може да се ремонтира, но с новото "хилядолетния сокол" ще изкара още дузина години, та така.
-
1 точкаЕто и готовия за принтиране вариант. Надявам се да съм ви бил полезен
-
1 точкаТрудна работа да се обидя.Наистина правя доста допълнителни операции,които нямат нищо общо с газта,само защото ми е кеф да правя Хонди.Примерно вчера започнах едно Сиарви и цял ден свалях колектор,чистих от нагар,реновирах дросела и МПХ ,Спасих всички щипки по кората под мотора,разпробих,подредих разпръсквачите,междувременно изчистих бензиновите дюзи и проверих свещи.Имаше малък теч на масло,орпавих и него...щото ме дразни.Дали е нужно?......Клиента е доволен и ми има доверие.Дали можех да свъша за 2 часа...?Едва ли ,,,само колектора се сваля за толкова,без да счупиш нищо.Както казах и по-горе: ЗА всеки влак си има пътници.Желая на колегата много бързащи клиенти и то с най-добри чувства!
-
0 точки
-
0 точкиДа наистина проблема Ви е голЕм,но все си мисля,че той не е свързан с Хонда-та!Весели празници.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00