Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.04.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Намерих проблема, бушон в двигателния отсек и реле. След смяната всички лампи изгаснаха и не са светвали вече 100 км.
  2. 2 точки
    "щото при разход на масло 1 л. на 10000 км. преди ремонта и 9-10 литра след ремонта, двигателя си е направо осран. Презацепването на ремъка как ще спре разхода на масло, според теб? Какво толкова ще му разработва, като цилиндрите са си разработени, сменени са само сегменти а не бутала + сегменти и разстъргване на блока на ремонтен размер. Като му гледам и ремъка, майстора направо си е оставил ръцете с този ремонт. Най вероятно е запретнал някой маслен сегмент, при вкарването на буталата в цилиндрите.
  3. 1 точка
    Колега, какво е това писане? Сега сериозно Пистовия ремък е хубаво да се смени при първо обслужване. Обтяжна ролка не, ако е добре, защото е много скъпа и няма смисъл. Водна помпа не се пипа, докато не се скапе, защото продават масово боклуци. Отделен модул е и не е обвързана със смяна на ремъци или вериги. Агренажната верига кога се сменя е много относително, Може на 150, може на 250, а има и на 350 хил. Зависи как се кара и с какво масло. Моята верига е сменяна два пъти, на 170 и на 220 хил. 5w40 не е добро масло за този двигател. Препоръчва се 0w30 или компромис 5w30.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    И много важно, марка на използваните части, най-вече марка на гумичките.
  6. 1 точка
    Колега първо си оправи ремъка, после си примери компресията, ако сте я мерили, дай резултати. Ще се опитам да ти помогна, разбира се ако майстора не е прецакал нещо.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Това е моето последно постижение: Постигнато е в ежедневното ми каране. Нямам дълги магистрали. Сутрин: извънградско в трафик (кола след кола), после вход в София, през Горубляне, след това градско до работата ми на Г.М. Димитров (през 4-ти километър, кръговото). Вечер обратно + от време на време отбивка през бул. "Цветан Лазаров" и изход през Горубляне, покрай Бойла. Трип B за 3880 км. (занулен при смяна на маслото) ми показва 6.3 л./100 км.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Да съживя малко темата Тези дни ми остана малко време и подготвих колата за лятото. Сложих 17-ките с летните гуми. Нагрях с пистолет за топъл въздух избелелите пластмасови арки на калниците (т.н. wheel arch trim), докато хубаво изпъкнат първоначалният им цвят и свежест. След това ги запечатах с нанокерамично покритие - използвах C4 Permanent Trim Restorer на GTECHNIQ. След това полирах на ръка няколкото по-дълбоки драскотини от зимата и пастирах. Ето какво използвах: Ей го и резултатът Ще видя дали нанокерамиката ще издържи обещаните от производителя й две години , но и една да изкара пак е ОК. Поздрави!
  11. 1 точка
    Речено..,сторено! Наляти 4,5;4,6L ,нова сила за лятото.
  12. 1 точка
    Ами съпоставката е следната: В града CR-Vто дава разход около 10, моята дава различно но най-често около 15-16. Извънградско CR-Vто трябва да му се тъпче газта, че да изпревариш някой камион. Вариатора се държи много странно. Иначе разхода както споменах в другата тема е еднакъв и на двете коли. около 9 при скорост 140. Не съм си правил експерименти да карам с 90, защото нямам нервите за това Сега си взех новите летни гуми и ще видя с тях какъв разход ще дава. Пресни, пресни 0622 им е Дота.
  13. 1 точка
    Да се похваля и аз в темата. След смяна на ОЕМ свещи и почистване и обучение на дросел от баш Хондаджия, Копривщица-Сливен под балкан до 5.3 по борд. Славен-Бургас по магистрала до 5.7 борд среден разход. Скорост 120-140 км, трима големки пасажери с общо тегло 300 кг + малко багаж. За леко градски СУВ (1.6/117 кс) мисля е супер . Колата ASX 1.6/117 . Извинявам се ,ако го приемете за спам. Това ми е изпаднало и си оставам Хондаджия.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Колега абсолютно всички масла са ми от общите поръчки и са оригинални, не виждам тук кое е сбърканото, що се отнася до газовото съм пуснал информативна тема и все още не съм решил какво ще е точно и къде ще го монтирам, гледам, че повечето хондаджии препоръчват Романо. Как разбра къде и кога съм се натресал като единственото, което съм направил е смяна на масла, филтри и реглаж на клапани в официален сервиз или по-добре да отида при Бай Тошо в квартала?? Все пак съм запазил час при Слави, за който ще си почакам до е 26 април, а до тогава не мисля да барам нещо повече. Оценявам ви мненията и събирам информация от където мога, но не ми давай наклон моля те, просто ми кажи еди си кой сервиз е читав и така, а не просто "намери си", еми нали затова пиша тук. По темата: маслото си ми е на макс, от вчера двете лампи изгаснаха и не са светвали повече, въпреки всичко ще си отида на преглед в Овча Купел, тъй като не знам друго читаво място в София.
  16. 1 точка
    И аз не знаех за такъв проблем. Поне при мен не го е имало. @galin_k Вече 2г. караме такава като семеен автомобил и за сега сме много доволни. Разхода варира от 5.5 до 10 в зависимост от времето, стила на каране и т.н. Градско е по-икономична, логично, тъй като по-често е в EV режим ( на ток) защото се зарежда при спиране и се кара с по-ниски скорости. Аз бих казал, че вече карам "пенсионерски" и за мен е супер удобно. Много е плавна и "мека" за шофиране. Смятам, че е доволно маневрена. Извънградско при каране с постоянна висока скорост няма как да рекоперира енергия и си е постоянно включен ДВГ. Но дори тогава, със скорост до 100-110, разхода е доволно нисък за такъв SUV. В хубаво време (~15 градуса навън) без климатик или парно, се движи около 6.5-8 разхода. Всеки консуматор вдига. Кажи какво по-специфично те интересува за пътно поведение? Ускорението не е много силно, но за мен е достатъчно. Определено не се "изстрелва" като кола с турбо или Акорд 7 с 2.4 на 3та с газ до ламарината 😁 Всички екстри са супер и вс работи безотказно за сега. Екстрата която ползвам най-малко е HUD-a. Както всички CVT-та е "бучаща" при по-осезаемо подаване на газ, но според мен доста по-добре от предишните генерации. Като настроиш SVC-то и си слушаш музика, не те бърка 🙂 Ако някой друг го интересува нещо специфично, да пита, ще споделя. Поздрави, Веско
  17. 1 точка
    Нека и аз да се включа с проблеми в задните спирачки и тяхното отстраняване. При мен проблемът беше в скъсани маншони на задните спирачни апарати и съответно блокирали бутала и изтъркани накладки почти до метал. Взех 2 ремонтни комплекта за всяка страна, 1 литър спирачна течност АТЕ и накладки АТЕ. Ремонтните комплекти са на Autofren с номер D4846C за апарати LUCAS. Спирачните апарати са на 90% същите като на VAG с минимални разлики. Ремонтния комплект е за много марки и модели коли, не е специално само за японски. Има достатъчно клипове в нета как се разглобява такъв апарат. Разглобен спирачния апарат изглежда така, заедно с ремонтния комплект. Зегерките и на буталото и на механизмът с винта се вадят най-добре с 90 градусови зегер клещи. На снимките се виждат старите маншони в какво състояние са и буталата с ръжда по тях. След разглобяване на апарата на части, със смазката от бялото пакетче се смазват всички нови части и се сглобява по обратния начин. Супортите са почистени от стари замърсявания и водачите смазани изцяло с нова смазка за водачи на АТЕ, а старите маншончета имаха скъсани места. Болтовете на супорта (скобата) се стягат с 55 Nm. Болтовете на апарата с 23 Nm. Пробката с 9 Nm. Гайката отзад на апарата за ръчната с 27 Nm. Болта на спирачния маркуч към апарата с 35 Nm. След сглобяването на всичко се обезвъздушава, като аз направо си подмених течността защото старата беше леко мътна. 1 литър е достатъчен. При мен след смяната на всичко се наложи и натягане на ръчната, като се свали конзолата с подлакътника. Има достъп и ако се махне само пластмасата на пепелника откъм задните места и след това с дълбока вложка 12 с удължение се налучка гайката, която е доста навътре. Работата не е малко, но удоволствието от това да си го направиш сам е безценно.
  18. 1 точка
    Мазда ЦХ9, 3.7 литров фордовски дръгел, 2+ тона и 5+метра дълъг туч, качен на 20-ски гуми.😁
  19. 0 точки
    Петък вечер. Северозападът. Катаджия спира пустиняк. - Пил ли си? - Не, нито капка! - Що бе, какво се е случило?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...